quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Neuhquote:Op zondag 30 september 2012 14:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan zeg je: Dankje Twente voor de onnozele tactiek en je steekt de 3 punten in de zak. Het seizoen is nog lang.....
quote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Zo iemand als Starla verdient gewoon om getrollt te worden, wat een pias zeg.
Heel veel kunnen dat hier gewoon, daywalker is er er ook gewoon 1quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis TwenteFC hier. Die kan wel normaal discussiëren zonder dat hij meteen op zijn Twentepik is getrapt.
als Twente eens 10de wordt is Starla fan af volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis TwenteFC hier. Die kan wel normaal discussiëren zonder dat hij meteen op zijn Twentepik is getrapt.
Meerdere idd. Drizzt ook etc.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel veel kunnen dat hier gewoon, daywalker is er er ook gewoon 1
Alleen ene starla snapt het allemaal niet denk ik
Dan kan je als echte fan alleen maar hopen dat ze 10e worden, successupporters kunnen ze missen als kiespijn.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
als Twente eens 10de wordt is Starla fan af volgens mij
Solstice was ook altijd prima, maar die post hier volgens mij ook niet meer.quote:
Neuh. Snap niet zo goed dat iedereen gek vindt dat iemand niet graag in een Twente topic alleen maar Ajax fans tegen komt die Twente lopen zwart te maken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
als Twente eens 10de wordt is Starla fan af volgens mij
mag ik nog wel zeggen dat Steve een waardeloze trainer is ?quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
Neuh. Snap niet zo goed dat iedereen gek vindt dat iemand niet graag in een Twente topic alleen maar Ajax fans tegen komt die Twente lopen zwart te maken.
Ja, Ajax speelde beter (dat had ik al eerder vermeld, dus objectief ben ik wel), maar is dat een vrijbrief om maar te blijven zeiken en zeuren alsof je leven ervan afhangt?
Boeien, nog 27 wedstrijden te gaan. Is Ajax aan het einde van de rit de betere dan worden ze landskampioen en is Twente de betere dan worden zij landskampioen.
Zo, hoeven jullie de komen 27 wedstrijden niet meer te nuilen
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
mag ik nog wel zeggen dat Steve een waardeloze trainer is ?
dank
En weer is iedereen volgens jou Twente aan het zwart maken wanneer mensen zich oprecht afvragen wat Twente gisteren deed met die tactiek van ze, is dat zwart maken en trollen of is dat je dingen afvragen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
Neuh. Snap niet zo goed dat iedereen gek vindt dat iemand niet graag in een Twente topic alleen maar Ajax fans tegen komt die Twente lopen zwart te maken.
Ja, Ajax speelde beter (dat had ik al eerder vermeld, dus objectief ben ik wel), maar is dat een vrijbrief om maar te blijven zeiken en zeuren alsof je leven ervan afhangt.
Boeien, nog 27 wedstrijden te gaan. Is Ajax aan het einde van de rit de betere dan worden ze landskampioen en is Twente de betere dan worden zij landskampioen.
Zo, hoeven jullie de komen 27 wedstrijden niet meer te nuilen
Omdat Steve binnen de organisatie nog steeds als een half God wordt gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway.
Ik ben benieuwd wat Steve voor de wedstrijd heeft gezegd tegen zijn mannen.
Is er nou niemand van Twente die dan zegt: Steve, we gaan vertrouwen op onze eigen krachten en we spelen ons eigen spel. Klaar.
TT kan ik veranderen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef Stienn het volgende:
TT klopt niet, eerst nog een tripje naar Zweden!
Ach, sommige mensen kunnen nu eenmaal niet tegen terechte kritiek. Dan is het moeilijk te verkroppen als het om je eigen club gaat en dan kan je wel eens onredelijk en overdreven reageren. Als Starla een beetje herseninhoud heeft dan kijkt ze over 2 dagen terug en kan ze er hartelijk om lachen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weer is iedereen volgens jou Twente aan het zwart maken wanneer mensen zich oprecht afvragen wat Twente gisteren deed met die tactiek van ze, is dat zwart maken en trollen of is dat je dingen afvragen.
Als je niet gewoon kan discussiëren dan verwijs ik je met alle liefde gewoon door om naar onzin te gaan
Twente kwam een 0-0 jatten Einstein.quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weer is iedereen volgens jou Twente aan het zwart maken wanneer mensen zich oprecht afvragen wat Twente gisteren deed met die tactiek van ze, is dat zwart maken en trollen of is dat je dingen afvragen.
Als je niet gewoon kan discussiëren dan verwijs ik je met alle liefde gewoon door om naar onzin te gaan
Heel origineel. Nogmaals, ik vind niet iedereen die kritiek heeft op Twente een troll. Maar sommigen leveren kritiek die mijns inziens zwaar gekleurd is en dan ook nog eens in een Twente-topic als Ajaxfan. Daar heb ik bezwaar tegenquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
En mijn vraag is waarom??quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Twente kwam een 0-0 jatten Einstein.
Wij staan 18e van onderen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TT kan ik veranderen hoor
Zeg maar wat het moet worden
Laat maar zo staan, denk dat AZ thuis lastiger gaat worden.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TT kan ik veranderen hoor
Zeg maar wat het moet worden
Niemand loopt Twente zwart te maken hoor. Als wij onze mening over Twente willen uiten, dan doen wij dat gewoon. Iedereen vindt het gewoon raar dat een Twente zo achteruit loopt en laf loopt te voetballen tegen Ajax. Stomste wat je kunt doenquote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, Ajax speelde beter (dat had ik al eerder vermeld, dus objectief ben ik wel), maar is dat een vrijbrief om maar te blijven zeiken en zeuren alsof je leven ervan afhangt?
Zo, hoeven jullie de komende 27 wedstrijden niet meer te nuilen
quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef starla het volgende:
[..]
Heel origineel. Nogmaals, ik vind niet iedereen die kritiek heeft op Twente een troll. Maar sommigen leveren kritiek die mijns inziens zwaar gekleurd is en dan ook nog eens in een Twente-topic als Ajaxfan. Daar heb ik bezwaar tegen
Lees dit nog eensquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh
De laatste paar jaar waren de Ajax-Twente wedstrijden wedstrijden vol met strijd en actie, 2 ploegen die wilde voetballen, daar was gisteren niks meer van terug te zien en het werd een draak van een wedstrijd
Daar heb ik het ook niet over, maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoordquote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet alleen over jou toch?
Blijkbaar alleen over Devv. Wow, 1 iemand en mevrouw ziet al meerdere trolls.quote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vond Devv ook gewoon normaal reageren hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Jezus, ik had je slimmer ingeschat met al dat blauw. Wat is je eigen spel als je daarmee 1-0 wint van VVV en Heerenveen? Niet veel blijkbaar. Dan wordt het doel dus tegenhouden en die 6 punten beschermen en gokken op een counter. Dat was het hele plan.quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mijn vraag is waarom??
Waarom niet hun eigen spel spelen, Einstein
Kijkquote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef Opaas het volgende:
@stevenmac, Ajax in Amsterdam is natuurlijk niet zomaat de eerste beste tegenstander. Twente heeft het hier gewoon altijd moeilijk net zoals zoveel tegenstanders. McClaren koos duidelijk voor countervoetbal en dat heeft tegen hem gewerkt. Had hij kunnen weten maar dit zit nu eenmaal in zijn aard denk ik dan. Voor de rest moet Twente nog tegen legio goede tegenstanders dit seizoen en ik durf rustig te zeggen dat Twente hier een stuk vrijer tegen zullen voetballen. Ajax, Feyenoord en PSV uit zullen altijd wedstrijden zijn waarbij McClaren voor zekerheid probeert te gaan en hiermee doet hij Twente tekort.
quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Jezus, ik had je slimmer ingeschat met al dat blauw. Wat is je eigen spel als je daarmee 1-0 wint van VVV en Heerenveen? Niet veel blijkbaar. Dan wordt het doel dus tegenhouden en die 6 punten beschermen en gokken op een counter. Dat was het hele plan.
Als Twente vol op de aanval had gespeeld waren ze geslacht.
Twente had van hun eigen kwaliteiten uit moeten gaan. De verdediging van Ajax is zo zwak en daar moet je gebruik van maken. Niet vol op de aanval, maar wel hun eigen spel spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Jezus, ik had je slimmer ingeschat met al dat blauw. Wat is je eigen spel als je daarmee 1-0 wint van VVV en Heerenveen? Niet veel blijkbaar. Dan wordt het doel dus tegenhouden en die 6 punten beschermen en gokken op een counter. Dat was het hele plan.
Dit dusquote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente had van hun eigen kwaliteiten uit moeten gaan. De verdediging van Ajax is zo zwak en daar moet je gebruik van maken. Niet vol op de aanval, maar wel hun eigen spel spelen.
Ook een mooie open deur. Iedereen kon zien dat Twente daar voor de 0-0 kwam, ook al beweerden ze achteraf van niet.quote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk![]()
Een mooie inhoudelijke reactie
Wij staan 18e van onderen?quote:
Ja maar nogmaals, waarom vol voor de 0-0 gaan wanneer je al zo'n voorsprong hebt, aan het begin van het seizoen en niet je eigen spel spelen, nu doen ze een gok en dat pakt verkeerd uit, verlies je alsnog..quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ook een mooie open deur. Iedereen kon zien dat Twente daar voor de 0-0 kwam, ook al beweerden ze achteraf van niet.
Die had ook het verschil niet gemaakt hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
En jullie hebben Fer ook gewoon gemist deze wedstrijd.
Niet met deze tactiek neequote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ook het verschil niet gemaakt hoor.
Ik weet 't niet. Ik vind hem zo beresterk geworden. Ik vind Fer wel een speler die het verschil kan maken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze misten gisteren geen kracht op het middenveld maar technisch vernuft en inzicht. Daar vind ik Fer niet in uitblinken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik vind hem zo beresterk geworden. Ik vind Fer wel een speler die het verschil kan maken.
Fer is wel iemand die dit middenveld van Ajax kapot speeltloopt. Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar Fer maakt echt een groot verschil voor Twente hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet met de tactiek die ze gisteren hanteerde, dan had je werkelijk waar geen moer aan Fer gehadquote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fer is wel iemand die dit middenveld van Ajax kapot speelt. Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar Fer maakt echt een groot verschil voor Twente hoor.
Als Twente vol op de aanval had gespeeld hadden we hem best kunnen winnen, of anders met een 4-3 verliezen. Dan kun je iig met opgeheven hoofd het veld verlaten, en hebben de fans en neutrale kijkers ook wat moois gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Wat hij zegt:quote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fer is wel iemand die dit middenveld van Ajax kapot speeltloopt. Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar Fer maakt echt een groot verschil voor Twente hoor.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze misten gisteren geen kracht op het middenveld maar technisch vernuft en inzicht. Daar vind ik Fer niet in uitblinken.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat ze anders spelen als ze zo'n stormram in de ploeg hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet met de tactiek die ze gisteren hanteerde, dan had je werkelijk waar geen moer aan Fer gehad
Dat is nou Steve. Hij ziet het wel.maar probeert het keer op keer weer. Het is pure zelfmoord en iedereen weet dat. Het zijn die 3 wedstrijden in het jaar waar ik hem persoonlijk wel af kan schieten vanwege het antivoetbal. Hij weet dat het anders kan maar durft het gewoon niet aan. De rest van de wedstrijden heeft hij wel een fatsoenlijke tactiek maar zodra hij een zekerheid in kan bouwen doet hij dit. 2-0 voor en dan bijvoorbeeld extra verdedigers erbij gooien. De frustratie maakt op den duur ruimte voor ongeloof.quote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk![]()
Een mooie inhoudelijke reactie
En toch vind het zonde dus he dat ze dit gisteren deden,want nogmaals, de wedstrijden van de afgelopen paar jaren waren zeer goede en attractieve wedstrijden, het was bijna zelfmoord wat Steve wou
ja leuk, maar aan lopende mensen heb je niets als er niets creatiefs naast staat. En je had al een lopende speler in de vorm van Willem Janssen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fer is wel iemand die dit middenveld van Ajax kapot speeltloopt. Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar Fer maakt echt een groot verschil voor Twente hoor.
Ik de laatste tijd wel eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze misten gisteren geen kracht op het middenveld maar technisch vernuft en inzicht. Daar vind ik Fer niet in uitblinken.
Dit dusquote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als Twente vol op de aanval had gespeeld hadden we hem best kunnen winnen, of anders met een 4-3 verliezen. Dan kun je iig met opgeheven hoofd het veld verlaten, en hebben de fans en neutrale kijkers ook wat moois gezien.
Oh hij is aangepastquote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij staan 18e van onderen?
Niet goed?
Jij vindt Fer creatief?quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd wel eigenlijk.
En toch vind ik het een zeer groot verschil met jullie kampioensjaar he.quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Opaas het volgende:
[..]
Dat is nou Steve. Hij ziet het wel.maar probeert het keer op keer weer. Het is pure zelfmoord en iedereen weet dat. Het zijn die 3 wedstrijden in het jaar waar ik hem persoonlijk wel af kan schieten vanwege het antivoetbal. Hij weet dat het anders kan maar durft het gewoon niet aan. De rest van de wedstrijden heeft hij wel een fatsoenlijke tactiek maar zodra hij een zekerheid in kan bouwen doet hij dit. 2-0 voor en dan bijvoorbeeld extra verdedigers erbij gooien. De frustratie maakt op den duur ruimte voor ongeloof.
Jullie staan toch bovenaanquote:
Tja ga je maar eens afvragen waarom Steve bijna overal ontslagen is...quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat ze anders spelen als ze zo'n stormram in de ploeg hebben.
Dan hebben wij denk ik andere maatstaven en verwachtingen qua creativiteit.quote:Op zondag 30 september 2012 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd wel eigenlijk.
Hij brengt gewoon iets wat de rest blijkbaar niet kan brengen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt Fer creatief?
Die Gutiérrez die er in kwam, die is creatief. Daar hadden ze mee moeten beginnen.
Fer heeft meer gecreëerd dit seizoen dan het zogenaamde supertalent Eriksen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt Fer creatief?
Die Gutiérrez die er in kwam, die is creatief. Daar hadden ze mee moeten beginnen.
Iets fysieks ja.quote:Op zondag 30 september 2012 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij brengt gewoon iets wat de rest blijkbaar niet kan brengen.
Ja ik bedoel ook meer dat je altijd een sterk aanspeelpunt hebt en Fer heeft de drang naar voren.quote:Op zondag 30 september 2012 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan hebben wij denk ik andere maatstaven en verwachtingen qua creativiteit.
Met Fer was het imo niet anders gegaan hoor. En ik ben blij dat Castaignos meedeed en Bulykin gebleseerd was.quote:Op zondag 30 september 2012 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij brengt gewoon iets wat de rest blijkbaar niet kan brengen.
Uhm, oke.quote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fer heeft meer gecreëerd dit seizoen dan het zogenaamde supertalent Eriksen bijvoorbeeld.
Ja leuk, maar Castaignos is geen aanspeelpunt dus dan heb je al een stuk minder aan de bijsluitende Fer.quote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook meer dat je altijd een sterk aanspeelpunt hebt en Fer heeft de drang naar voren.
Eriksen. Dat wordt nooit wat.quote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fer heeft meer gecreëerd dit seizoen dan het zogenaamde supertalent Eriksen bijvoorbeeld.
Omdat Fer in vorm is en Eriksen niet. En dan nog steeds is het verschil minimaal.quote:Op zondag 30 september 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Smaakt voor geen meter, denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Hij doet nooit gas op die lolly.
Snap wel dat Steve met Janssen begon. Als je zo verdedigend wil spelen dan kun je het loopvermorgen van Janssen wel gebruiken bij een counter.quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt Fer creatief?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Fer in vorm is en Eriksen niet. En dan nog steeds is het verschil minimaal.
Whut? Creatief, heeft een pass, heeft inzicht.quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat hij nonchalant overkomt. Hij mag inderdaad wel iets meer body, maar hij is nog steeds het meeste in beweging van Ajax zonder bal. Dat is zijn kwaliteit en dat moet hij vooral blijven doen. Men staart zich te blind op kracht,power en loopvermogen tegenwoordig imo.quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je gaat er alleen niet dik voor cashen want contract tot 2014.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Whut? Creatief, heeft een pass, heeft inzicht.
Die komt er wel joh. Is de laatste tijd niet in vorm; maar om hem nu af te schrijven gaat me wat ver.
Al die lui vonden Janssen ook de beste middenvelder van Ajax. Die kijken naar totaal andere dingen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij nonchalant overkomt. Hij mag inderdaad wel iets meer body, maar hij is nog steeds het meeste in beweging van Ajax zonder bal. Dat is zijn kwaliteit en dat moet hij vooral blijven doen. Men staart zich te blind op kracht,power en loopvermogen tegenwoordig imo.
Ah, volgens mij was Eriksen in de kampioenswedstrijd tegen FC Twente fenomenaal, met die heerlijke beslissende assist. Maar goed, ik zal het wel verkeerd zien.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]Fer nam soms dat hele team op sleeptouw man, dat heb ik Eriksen nog maar bar weinig zien doen. Heeft niks met vorm te maken.
Dat was het punt niet, wederom.quote:Op zondag 30 september 2012 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gaat er alleen niet dik voor cashen want contract tot 2014.
Eriksen is dit seizoen gewoon kut, als hij een NAC shirtje aan had gehad dan hoorde je niemand over hem dit seizoen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij nonchalant overkomt. Hij mag inderdaad wel iets meer body, maar hij is nog steeds het meeste in beweging van Ajax zonder bal. Dat is zijn kwaliteit en dat moet hij vooral blijven doen. Men staart zich te blind op kracht,power en loopvermogen tegenwoordig imo.
Als Twente achterstaat kan het opeens wel. Zag je gister wel..gelijk guti erin en hopen op een goede afloop. Overigens gooit hij alleen een aanvaller erbij als de wedstrijd er na is. Bij veel druk van Twente bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch vind ik het een zeer groot verschil met jullie kampioensjaar he.
Daar gooide hij vaak nog een aanvaller erbij om alsnog de overwinning te pakken en dit gebeurde vaak genoeg ook, risico's nemen ja
we zijn t opvallend vaak eens.quote:Op zondag 30 september 2012 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al die lui vonden Janssen ook de beste middenvelder van Ajax. Die kijken naar totaal andere dingen.
Het is voor jou moeilijk als mensen een andere mening hebben he?quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Dan snap je niet zoveel van voetbal.
Dit dus.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]Fer nam soms dat hele team op sleeptouw man, dat heb ik Eriksen nog maar bar weinig zien doen. Heeft niks met vorm te maken.
Ik heb hem nog nooit echt wedstrijden lang in vorm gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Whut? Creatief, heeft een pass, heeft inzicht.
Die komt er wel joh. Is de laatste tijd niet in vorm; maar om hem nu af te schrijven gaat me wat ver.
eriksen speelt nog steeds niet naar behoren idd. Maar is gisteren in een topper wel beslissend. Dat zijn de echte toch?quote:Op zondag 30 september 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eriksen is dit seizoen gewoon kut, als hij een NAC shirtje aan had gehad dan hoorde je niemand over hem dit seizoen.
jojoortje, jij bende wedstrijd tegen Twente vergeten waardoor Ajax weer kampioen werd? Toen stond Eriksen er hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is voor jou moeilijk als mensen een andere mening hebben he?
[..]
Dit dus.
[..]
Ik heb hem nog nooit echt wedstrijden lang in vorm gezien.
Ik zal het vanaf nu weer over Twente hebben hoor
Nou ja, sorry; maar dan heb je er niet zoveel kijk op, maar laten we idd maar ontopic gaan. Dit heeft geen zin verder.quote:Op zondag 30 september 2012 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is voor jou moeilijk als mensen een andere mening hebben he?
[..]
Dit dus.
[..]
Ik heb hem nog nooit echt wedstrijden lang in vorm gezien.
Ik zal het vanaf nu weer over Twente hebben hoor
Jep, alleen doet hij dat imo veel te weinig. Ik zal er verder over op houden, opperneus steven wordt boos.quote:Op zondag 30 september 2012 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
eriksen speelt nog steeds niet naar behoren idd. Maar is gisteren in een topper wel beslissend. Dat zijn de echte toch?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, sorry; maar dan heb je er niet zoveel kijk op, maar laten we idd maar ontopic gaan. Dit heeft geen zin verder.
Nee hoor, maar het is een herhaling van een stelling zonder argumenten. Dat heeft dan weinig zin toch.quote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Iemand heeft een andere mening, dus heeft hij/zij er geen kijk op. hmf is that you?
Eerste goeie actie van vandaag.quote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
De discussie over Eriksen stopt
Doe dat maar in een apart topic of in het Ajax topic
Vitessequote:Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Eerste goeie actie van vandaag.
Als Twente het laat liggen tegen de groten en Ajax en PSV tegen de kleintjes, wie wordt er dan kampioen?
Wat moet ze dan zeggen om haar stelling te onderbouwen? Je doet het dan af als ''begrijpt er niks van' waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is een herhaling van een stelling zonder argumenten. Dat heeft dan weinig zin toch.
Feyenoord want De Pel.quote:Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Eerste goeie actie van vandaag.
Als Twente het laat liggen tegen de groten en Ajax en PSV tegen de kleintjes, wie wordt er dan kampioen?
Dat is makkelijk praten als je het nog niet geprobeerd hebt.quote:Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet ze dan zeggen om haar stelling te onderbouwen? Je doet het dan af als ''begrijpt er niks van' waarschijnlijk.
Ik ben dan ook serieusquote:Op zondag 30 september 2012 15:18 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Daar zeg je zomaar iets... Dat is geen raar idee.
Hop, naar het Vitesse-topic dan!quote:Op zondag 30 september 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook serieus
Ik vind ze goed tegen de kleintjes en enige topper die ze hebben gehad tegen feyenoord wonnen ze
Denk dat Feyenoord wel van FCT wint.quote:Op zondag 30 september 2012 15:19 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Feyenoord is geen schim meer. Die winnen zélfs tegen de groten niet...
Oh oké. Dan hoef ik het komende jaar niet meer naar De Kuip, bedankt he.quote:Op zondag 30 september 2012 15:19 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Feyenoord is geen schim meer. Die winnen zélfs tegen de groten niet...
Okay.quote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed
Vanaf nu gaat het weer over Fc Twente en nergens anders over
Wat vind jij nou van Eriksen?quote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed
Vanaf nu gaat het weer over Fc Twente en nergens anders over
Uiteraard, het moet wel over Twente gaanquote:Op zondag 30 september 2012 15:27 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Erik "Zen" Dijkstra, die Twente-fan van DWDD?
Regels zijn regels jongedame. Waar gaat het heen met dit land?quote:Op zondag 30 september 2012 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Uiteraard, het moet wel over Twente gaan
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Donderdag gewoon winnen en met dat gevoel ook van AZ winnen. Moet lukken, ALS WE MAAR VOORUIT SPELEN.
Niveau top Jupiler league tot rechterrijtje eredivisie.quote:Op zondag 30 september 2012 15:39 schreef Stienn het volgende:
Wat kunnen we van Helsingborg verwachten? Heb echt geen idee hoe die zweedse competitite is.
We hebben gewoon blijkbaar een laffe trainer die in paniek raakt tegen een ploeg die al 3x punten heeft gemorst, puur door wat ze op papier waard zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
aan de ene kant wil ik geen conclusies verbinden aan de nederlaag van gisteren, maar aan de andere kant was het vertoonde spel ook echt niet best
Als je de reacties een beetje gelezen dan kan je deze vraag bevestigend beantwoorden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
Even een oprechte vraag, schamen jullie je niet voor de wanvertoning van jullie club zaterdag?
Firma list & bedrog is weer bezig.quote:Chery snapt Munsterman niet
ALMELO - ADO Den Haag-speler en voormalig FC Twente-jeugdspeler Tjaronn Chery heeft verbaasd gereageerd op een uitspraak van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. In een verhandeling over de jeugdopleiding van de Enschedese club liet Munsterman zich over Chery ontvallen: „Dan kun je wel roepen: hoe hebben ze hem laten gaan? Maar hij kon er niets van.”
Chery keek er raar van op, toen hij zaterdagochtend de Volkskrant onder ogen kreeg. De middenvelder annex buitenspeler is immers uitgegroeid tot een smaakmaker bij ADO Den Haag en scoorde dit seizoen al vier keer.
Later die ochtend rinkelde de telefoon van Chery en probeerde Munsterman zijn uitglijder recht te zetten.
"Munsterman heeft mij gebeld om te vertellen dat hij dat niet gezegd heeft. Als je dat niet zo gezegd hebt, waarom laat je het dan wel plaatsen en doe je er niet wat aan?”, vroeg Chery zich af.
De uitspraak van Munsterman blijkt echter te zijn opgenomen op tape. De ADO Den Haag-speler heeft een ander beeld van zijn tijd in de jeugdopleiding van FC Twente dan door Munsterman is geschetst. „Ik was destijds aanvoerder van de A1 en het beloftenteam. Met beide teams zijn we landskampioen geworden. En bij het eerste zat ik altijd op de bank. Hoe kan je dan zeggen dat ik er niets van kan?”
Joopiequote:'Borussia Mönchengladbach bood eerst 4 miljoen. Daarop zei ik: 30 miljoen. Zeiden ze: 'Ihr seid bekloppt (gek, red.).' Toen zei ik: 'Nein, ihr seid bekloppt.' Die bellen daarna Luuk op en zeggen: verdomme, Munsterman vraagt 30 miljoen. Luuk stapt daarop naar de pers en zegt dat ik een enorme zak ben.
Als iemand bij Feyenoord zo schofterig omgaat met oud-spelers, wat bij Muntenman meer regel dan uitzondering is dan had ik dat zeker niet goed gepraat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joop
Als iemand van Ajax, Fey of PSV zulke dingen had gezegd hadden jullie hem ook verdedigd, dus.
Joop
Met alle respect, hij heeft gewoon ongelooflijk veel op een hele knappe manier neergezet, dus wat dat betreft had ik hem graag bij Feyenoord gezien. Nu kun je echter wel stellen dat hij zijn langste tijd wel gehad heeft, want ondertussen is toch vrijwel iedereen er wel achter dat het gewoon een leugenachtig, verachtelijk mens is die over lijken gaat. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat op een gegeven moment flink tegen hem gaat werken. Ik zou als Twente zijnde serieus gaan denken om hem te vervangen door vers bloed zonder zo'n ranzig manipulatief ziekelijk triest bedriegelijk imago.quote:
Hoezo is dat nu weer schofterig? Luuk had gewoon nog een contract hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iemand bij Feyenoord zo schofterig omgaat met oud-spelers, wat bij Muntenman meer regel dan uitzondering is dan had ik dat zeker niet goed gepraat.
Gaat over Chery overduidelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef June. het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer schofterig? Luuk had gewoon nog een contract hoor.
Niks d'r van, Joop mag/moet blijven tot 'ie z'n laatste adem uitblaast. Dankzij Joop en z'n plannen zijn we nu zo groot, en dat willen we graag zo houden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Met alle respect, hij heeft gewoon ongelooflijk veel op een hele knappe manier neergezet, dus wat dat betreft had ik hem graag bij Feyenoord gezien. Nu kun je echter wel stellen dat hij zijn langste tijd wel gehad heeft, want ondertussen is toch vrijwel iedereen er wel achter dat het gewoon een leugenachtig, verachtelijk mens is die over lijken gaat. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat op een gegeven moment flink tegen hem gaat werken. Ik zou als Twente zijnde serieus gaan denken om hem te vervangen door vers bloed zonder zo'n ranzig manipulatief ziekelijk triest bedriegelijk imago.
Het is toch ondertussen wel duidelijk dat monsterman regelmatig afspraken niet nakomt en natrapt. Als je dat níet inziet ben je gewoon ongelooflijk verblind door je roze bril. Zoals ik al zei; zakelijk heeft hij het heel goed gedaan, maar het gaat ooit tegen je werken. Een succesvolle, maar verder afschuwelijke persoon. Ik zou als club nadenken over vervanging, zelfs al kun je hem dan mogelijk op de achtergrond nog goed gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef June. het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer schofterig? Luuk had gewoon nog een contract hoor.
Welke voetbal bestuurder komt wel z'n afspraken naquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het is toch ondertussen wel duidelijk dat monsterman regelmatig afspraken niet nakomt en natrapt. Als je dat níet inziet ben je gewoon ongelooflijk verblind door je roze bril. Zoals ik al zei; zakelijk heeft hij het heel goed gedaan, maar het gaat ooit tegen je werken. Een succesvolle, maar verder afschuwelijke persoon. Ik zou als club nadenken over vervanging, zelfs al kun je hem dan mogelijk op de achtergrond nog goed gebruiken.
Ik zeg ook expliciet dat ik hem zakelijk gezien best bij Feyenoord had gewild én dat hij gewoon érg succesvol is geweest bij Twente de afgelopen jaren, maar ik denk dat hij een houdbaarheidsdatum heeft omdat het gewoon een bloedhond is die zich niet aan afspraken houdt en constant natrapt. Zie Luuk, zie Chery, zie Stam, zie Co etc.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar oh oh oh wat had je Joop graag bij je eigen club gezien!
rustigquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je dan niet kunt lezen moet je gewoon lekker de pleuris krijgen en je muil dichthouden.
Ik zeg ook expliciet dat ik hem zakelijk gezien best bij Feyenoord had gewild én dat hij gewoon érg succesvol is geweest bij Twente de afgelopen jaren, maar ik denk dat hij een houdbaarheidsdatum heeft omdat het gewoon een bloedhond is die zich niet aan afspraken houdt en constant natrapt. Zie Luuk, zie Chery, zie Stam, zie Co etc.
Als jij dan niet inhoudelijk kunt reageren omdat ik je zelfbenoemde god bevlek moet je gewoon helemaal niet reageren.
Tja, dat hoort er nou eenmaal bij. Het gaat ook om miljoenen, dan moet je ook wel gehaaid zijn én keuzes maken die anderen je misschien niet in dank afnemen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het is toch ondertussen wel duidelijk dat monsterman regelmatig afspraken niet nakomt en natrapt. Als je dat níet inziet ben je gewoon ongelooflijk verblind door je roze bril. Zoals ik al zei; zakelijk heeft hij het heel goed gedaan, maar het gaat ooit tegen je werken. Een succesvolle, maar verder afschuwelijke persoon. Ik zou als club nadenken over vervanging, zelfs al kun je hem dan mogelijk op de achtergrond nog goed gebruiken.
Afspraken toezeggen en niet nakomen is gewoon een no go. In het geval van de Jong gaat het dan inderdaad om miljoenen, maar een paar ton van de transfer van Stam uit een clausule niet willen betalen zonder rechtzaak is natuurlijk wel bijzonder triest. En zo kom ik geregeld grappen van die man tegen, al zou ik ze niet eens allemaal meer kunnen opnoemen. Ik zou persoonlijk geen zaken meer met hem willen doen, niet als club en niet als speler, omdat ik hem volledig onethisch en onbetrouwbaar vindt, en ik kan me voorstellen dat er veel mensen hetzelfde over denken. Vanuit dat perspectief bedoel ik dan ook die houdbaarheidsdatum.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:54 schreef June. het volgende:
[..]
Tja, dat hoort er nou eenmaal bij. Het gaat ook om miljoenen, dan moet je ook wel gehaaid zijn én keuzes maken die anderen je misschien niet in dank afnemen.
Maar ik zie niet in wat dat met zijn 'houdbaarheidsdatum' heeft te maken. Hij doet het nog steeds uitstekend, dus who cares dat een paar mensen hem niet mag. Zolang de club er baat bij heeft., prima.
'Ons topic.'quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg jij ff lekker zelf de pleuris en rot op uit ons topic.
Nee, ik vind dat je hier niet alleen maar moet komen om maar door te blijven zeuren over 1 onderwerp. Dat is vaker gebeurd, vooral na een verlies van Twente of omdat Joop weer eens iets verkeerds zegt in de ogen van anderen, en dan gaat dat maar door en door, en dat ben ik strontbeu.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Ons topic.'![]()
![]()
Hahaha, we hebben weer zo'n debiel die vindt dat mensen alleen in het topic mogen komen van de club die ze supporten.
Als je het begrip openbaar forum niet kent ga je lekker naar twente.netwerk.to ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je hier niet alleen maar moet komen om maar door te blijven zeuren over 1 onderwerp. Dat is vaker gebeurd, vooral na een verlies van Twente of omdat Joop weer eens iets verkeerds zegt in de ogen van anderen, en dan gaat dat maar door en door, en dat ben ik strontbeu.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg jij ff lekker zelf de pleuris en rot op uit ons topic.
Ja laten we lekker elkaars clubtopic vergallen door te gaan zeuren en zeiken. Leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het begrip openbaar forum niet kent ga je lekker naar twente.netwerk.to ofzo.
Zo interpreteer jij het vooral, eigenlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja laten we lekker elkaars clubtopic vergallen door te gaan zeuren en zeiken. Leuk.
Ja wat? Ik mag de pleuris krijgen van die vent en niet op dezelfde wijze reageren?quote:
Stel je aan zegquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je hier niet alleen maar moet komen om maar door te blijven zeuren over 1 onderwerp. Dat is vaker gebeurd, vooral na een verlies van Twente of omdat Joop weer eens iets verkeerds zegt in de ogen van anderen, en dan gaat dat maar door en door, en dat ben ik strontbeu.
Liever niet neequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja wat? Ik mag de pleuris krijgen van die vent en niet op dezelfde wijze reageren?
Dan lees en reageer je er niet op. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo interpreteer jij het vooral, eigenlijk.
Kritisch zijn mag, maar herhaal jezelf niet keer op keer. Best dat je iets neerzet waardoor we kunnen discussiëren, maar om nou elke keer dat bericht in een iets andere bewoording te gieten en opnieuw te posten is irritant. Dit is nl. niet de eerste keer, dus we weten best hoe men over Jopie denkt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je aan zeg![]()
Dit is een discussie topic en niet het hemel twente topic op
Mensen mogen kritisch zijn richting Munsterman
Het bericht over Chery was best actueel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kritisch zijn mag, maar herhaal jezelf niet keer op keer. Best dat je iets neerzet waardoor we kunnen discussiëren, maar om nou elke keer dat bericht in een iets andere bewoording te gieten en opnieuw te posten is irritant. Dit is nl. niet de eerste keer, dus we weten best hoe men over Jopie denkt.
Buiten het krijg de pleuris na gedeelte vind ik het een normale discussie die in mijn optiek gewoon gevoerd mag wordenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kritisch zijn mag, maar herhaal jezelf niet keer op keer. Best dat je iets neerzet waardoor we kunnen discussiëren, maar om nou elke keer dat bericht in een iets andere bewoording te gieten en opnieuw te posten is irritant. Dit is nl. niet de eerste keer, dus we weten best hoe men over Jopie denkt.
Ik ben weer kalm. Ik word er alleen zo schijtziek vanquote:
Johquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben weer kalm. Ik word er alleen zo schijtziek van
Achja, zal er wel bij horen als je een topclub bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh
En wij werden niet van gezeik rondom cruijff
Psv'ers worden vast niet ziek van dat gelul rondom die subsidie
Feyenoorders werden niet ziek van de mensen die moesten lachen om de prestaties
Kritiek hoort er gewoon bij
Kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Achja, zal er wel bij horen als je een topclub bent.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Achja, zal er wel bij horen als je een topclub bent.
Zie de PIquote:
net als je dacht dat het topic niet meer Calimero kon zijn kom jij om de hoek zetten. Chapeau.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:30 schreef Krunsj het volgende:
Ach gut, de trolletjes hebben weer ergens een item gevonden om over door te zagen. Het is wel begrijpelijk natuurlijk, bij Ajax en Feyenoord is er altijd gezeik en dus dan moet er voor FC Twente ook maar iets opgeduikeld worden.
Ja hoor, Chery is groot onrecht aangedaan. En natuurlijk is Munsterman een achterbakse kwal. Zo goed?
Godsamme zitten we op de netwerk.to gedeeltes ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:30 schreef Krunsj het volgende:
Ach gut, de trolletjes hebben weer ergens een item gevonden om over door te zagen. Het is wel begrijpelijk natuurlijk, bij Ajax en Feyenoord is er altijd gezeik en dus dan moet er voor FC Twente ook maar iets opgeduikeld worden.
Ja hoor, Chery is groot onrecht aangedaan. En natuurlijk is Munsterman een achterbakse kwal. Zo goed?
Ik heb een tijdje terug eens het PSV-gedeelte van die netwerkshit gezien. Hilarisch sneu, welquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme zitten we op de netwerk.to gedeeltes ofzo?
Die is bij Twente bijzonder leeg, dus komen ze hier maar gefrustreerde meningen uitenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle netwerk.to gedeeltes zijn te sneu voor woordenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug eens het PSV-gedeelte van die netwerkshit gezien. Hilarisch sneu, wel![]()
Jeugd subforum zijn gewoon normale lui wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle netwerk.to gedeeltes zijn te sneu voor woorden
Daar zitten de echte fanboys die helemaal nergens tegen kunnen
Zelfs die van Ajax is zwaar om te huilen
Ik vind die fora daar altijd wel gezellig, vooral die van PSVquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg er een beetje een OSM (online soccer manager) gevoel van, iig van de keren dat ik een Turkse ploeg managede en al die nederturkjes elkaar verrot zaten te schelden in half turks/half straat-taalquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle netwerk.to gedeeltes zijn te sneu voor woorden
Daar zitten de echte fanboys die helemaal nergens tegen kunnen
Zelfs die van Ajax is zwaar om te huilen
Had je gewoon inhoudelijk op mijn posts gereageerd in plaats van huilie huilie te doen had je van mij de pleuris niet hoeven krijgen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja wat? Ik mag de pleuris krijgen van die vent en niet op dezelfde wijze reageren?
Even serieus, maar als hij met dit materiaal geen kampioen wordt is het schandalig. Jullie hebben echt de beste selectie van Nederland.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
McClaren is regelmatig een behoorlijke dwaas ja, met z'n eeuwige Wisgerhof-Brama-Janssen slappe hap-trio en falende wissels, daar wil ik je wel groot gelijk in geven
Hij blijft echter krediet hebben in Enschede, en we staan nu (nog steeds) mooi bovenaan, we doen nog mee in Europa en in de beker, dus och
Moet 'ie alleen wel starten met Guti ipv Janssen, en de jongens het Twentespel laten spelen, niet dat laffe gedoe als afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even serieus, maar als hij met dit materiaal geen kampioen wordt is het schandalig. Jullie hebben echt de beste selectie van Nederland.
McClaren is gewoon een hele, hele zwakke coach die jullie het kampioenschap gaat kosten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet 'ie alleen wel starten met Guti ipv Janssen, en de jongens het Twentespel laten spelen, niet dat laffe gedoe als afgelopen zaterdag.
Jij zegt vrijwel altijd dingen waar ik het helemaal mee eens ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
McClaren is gewoon een hele, hele zwakke coach die jullie het kampioenschap gaat kosten.
Net zoals in 2009/2010?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
McClaren is gewoon een hele, hele zwakke coach die jullie het kampioenschap gaat kosten.
Toen was zijn selectie nog beter. En toen hadden jullie ook gewoon een aantal keer aardig wat geluk, jullie speelden toen ook niet groots maar er liep iemand als Ruiz rond, die echt fenomenaal was toen. Heeft hij daarna ook nooit meer gepresteerd.quote:
Neehoor.quote:
De selectie was in de breedte niet beter. We hadden alleen Ruiz die het gewoon altijd weer deed. Zonde dat die jongen bij Fullham terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toen was zijn selectie nog beter. En toen hadden jullie ook gewoon een aantal keer aardig wat geluk, jullie speelden toen ook niet groots maar er liep iemand als Ruiz rond, die echt fenomenaal was toen. Heeft hij daarna ook nooit meer gepresteerd.
Ik denk dat het elftal toen toch wat beter was, zeker qua winnaars mentaliteit, blijft moeilijk vergelijken, uiteindelijk behoort het huidige team ook tot de titelkandidaten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De selectie was in de breedte niet beter. We hadden alleen Ruiz die het gewoon altijd weer deed. Zonde dat die jongen bij Fullham terecht is gekomen.
Ik hoop dat Mcclaren begint te snappen dat dit Twente op z'n sterkst is wanneer je het spel probeert te maken en dat hij luistert naar de achterban die liever met 3-2 verliest dan zoals zaterdag.
quote:Twente nog twee maanden zonder Fer
FC Twente kan voorlopig nog geen beroep doen op Leroy Fer. De middenvelder, die in de eerste wedstrijden uitgroeide tot een sleutelspeler, herstelt langzaam van een menisicusblessure.
Fer werd begin september geopereerd aan een beschadigde buitenmeniscus. Aanvankelijk werd een herstel van zo'n vier weken verwacht, maar de verwachting is nu dat Fer nog zeker twee maanden niet beschikbaar is.
"Bij de operatie moest meer worden weggehaald dan aanvankelijk verwacht", zegt trainer Steve McClaren. "Leroy heeft inmiddels de revalidatie hervat, maar we koppelen geen eventuele datum aan zijn rentree om niet onnodig druk op hem te leggen."
Dmitry Bulykin, die een dag na Fer werd geopereerd, staat inmiddels weer op het trainingsveld. De Russische spits heeft de individuele training hervat.
Brama eruit halenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
even zonder Fer kan nog wel, als Steve maar inziet dat Brama of Janssen eruit moet voor Gutierrez!
Zeer graag. Snap niet waarom hij vaak maar +- 20 minuutjes speelt..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
even zonder Fer kan nog wel, als Steve maar inziet dat Brama of Janssen eruit moet voor Gutierrez!
Nog wennen. Spreekt ook nog geen woord Nederlands.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:17 schreef blistah het volgende:
[..]
Zeer graag. Snap niet waarom hij vaak maar +- 20 minuutjes speelt..
quote:
Dat niet Nederlands spreken is toch niet zo'n groot probleem? Rosales spreekt nog maar net Engels.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nog wennen. Spreekt ook nog geen woord Nederlands.
Maar inderdaad. Liever Janssen er uit, die is toch vrij onzichtbaar, behalve soms bij een goal. En dat kan Guti ook.
het maakt het op elkaar inspelen lastiger.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:48 schreef blistah het volgende:
[..]
Dat niet Nederlands spreken is toch niet zo'n groot probleem? Rosales spreekt nog maar net Engels.
De voetbal termen leren ze heus wel hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
het maakt het op elkaar inspelen lastiger.
x2quote:
Rtl7?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2
alleen heeft EL weer schakelprogramma, dus heb maar een stream opgezocht
Kijk even naar welke tegenstanders ze hadden, blijkt maar weer dat het voetbal van Twente een beetje overrated is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef d1ce het volgende:
Verdomme, ik kan hier zo van balen. Spelen ze zo goed in de competitie, staan ze hier als een zak aardappels te voetballen.
tja, ze hadden tot nu toe dan ook verreweg het makkelijkste programma.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef d1ce het volgende:
Verdomme, ik kan hier zo van balen. Spelen ze zo goed in de competitie, staan ze hier als een zak aardappels te voetballen.
En daarnaast, tegen VVV en Heerenveen was het ook niet al te best.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
tja, ze hadden tot nu toe dan ook verreweg het makkelijkste programma.
Ongeacht de tegenstander, als je zelf de wedstrijden van Twente hebt gezien zag je duidelijk dat ze goed voetbal in de benen hadden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk even naar welke tegenstanders ze hadden, blijkt maar weer dat het voetbal van Twente een beetje overrated is.
Wat een bagger zeg.
Ja, toppunt was tegen Ajax, geweldige pot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander, als je zelf de wedstrijden van Twente hebt gezien zag je duidelijk dat ze goed voetbal in de benen hadden.
vond dat wel meevallen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander, als je zelf de wedstrijden van Twente hebt gezien zag je duidelijk dat ze goed voetbal in de benen hadden.
Duidelijk tactische fout, niks met het voetbal te maken waar ik op duidde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, toppunt was tegen Ajax, geweldige pot.
Zag ja, bij een beetje tegenstand zakken ze allemaal keihard door het ijs. Het creatieve middenveld met die Gutierrez lijkt ook nergens op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
goede spelers, slechte coach.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef d1ce het volgende:
[..]
Duidelijk tactische fout, niks met het voetbal te maken waar ik op duidde.
Het voetbal is dan ook lang niet zo goed als doet vermoeden. Zwakke tegenstanders zijn daar vooral debet aan. Beetje tegenstand en het is heel pover bij Twente op dit moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef d1ce het volgende:
[..]
Duidelijk tactische fout, niks met het voetbal te maken waar ik op duidde.
Lekker teren op de individuele kwaliteit van Chadli en Tadic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het voetbal is dan ook lang niet zo goed als doet vermoeden. Zwakke tegenstanders zijn daar vooral debet aan. Beetje tegenstand en het is heel pover bij Twente op dit moment.
Dat ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
Wat ik niet snap: Jullie veruit beste speler staat niet op de goede plek. Hoe kun je in hemelsnaam Tadic laten verpieteren op rechtsbuiten?
ach, je vestigt je hoop op de reservespits?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef d1ce het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Twente speelt momenteel heel slecht, maar wat als Fer en Bulykin op het veld stonden?
Zou nog liever een speler van Jong Twente in de spits zien staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ach, je vestigt je hoop op de reservespits?
Gelukkig heeft Castaignos maar 6 miljoen gekost dus die kun je zo vervangen door iemand uit de jeugd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef d1ce het volgende:
[..]
Zou nog liever een speler van Jong Twente in de spits zien staan.
Misschien kan hij daar wel van leren en praat me niet van miskopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Castaignos maar 6 miljoen gekost dus die kun je zo vervangen door iemand uit de jeugd.
Goed opgeleid héquote:
Die gast heeft zichzelf gewoon verneukt door na een redelijk seizoen meteen voor het grote geld te gaan. Enorm dom van Twente dat ze hem voor zo'n bedrag kopen, je weet dat hij niet al te snugger is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Goed opgeleid hé
Topper, altijd recht op de keeper schieten, ooit duikt hij de verkeerde kant op
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Nativism het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt zojuist mijn droom alsnog te slagen bij een profclub nieuw leven ingeblazen.
Ga er voor zou ik zeggen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Nativism het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt zojuist mijn droom alsnog te slagen bij een profclub nieuw leven ingeblazen.
Nee, die is te druk met boos kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef blistah het volgende:
Nota bene Bengtsson. Kijk en leer, Luc.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Nativism het volgende:
[..]
Is veranderd idd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef slangpie het volgende:
hey, sinds wanneer staat er hif-twe bovenin?dacht dat de hele wedstrijd hel-twe stond?
Wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef slangpie het volgende:
hah, ligt dus toch niet aan mij
eindstand 2-2 voor helsingborgs, en terecht..
Oh, zo... jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |