quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Neuhquote:Op zondag 30 september 2012 14:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan zeg je: Dankje Twente voor de onnozele tactiek en je steekt de 3 punten in de zak. Het seizoen is nog lang.....
quote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Zo iemand als Starla verdient gewoon om getrollt te worden, wat een pias zeg.
Heel veel kunnen dat hier gewoon, daywalker is er er ook gewoon 1quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis TwenteFC hier. Die kan wel normaal discussiëren zonder dat hij meteen op zijn Twentepik is getrapt.
als Twente eens 10de wordt is Starla fan af volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis TwenteFC hier. Die kan wel normaal discussiëren zonder dat hij meteen op zijn Twentepik is getrapt.
Meerdere idd. Drizzt ook etc.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel veel kunnen dat hier gewoon, daywalker is er er ook gewoon 1
Alleen ene starla snapt het allemaal niet denk ik
Dan kan je als echte fan alleen maar hopen dat ze 10e worden, successupporters kunnen ze missen als kiespijn.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
als Twente eens 10de wordt is Starla fan af volgens mij
Solstice was ook altijd prima, maar die post hier volgens mij ook niet meer.quote:
Neuh. Snap niet zo goed dat iedereen gek vindt dat iemand niet graag in een Twente topic alleen maar Ajax fans tegen komt die Twente lopen zwart te maken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
als Twente eens 10de wordt is Starla fan af volgens mij
mag ik nog wel zeggen dat Steve een waardeloze trainer is ?quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
Neuh. Snap niet zo goed dat iedereen gek vindt dat iemand niet graag in een Twente topic alleen maar Ajax fans tegen komt die Twente lopen zwart te maken.
Ja, Ajax speelde beter (dat had ik al eerder vermeld, dus objectief ben ik wel), maar is dat een vrijbrief om maar te blijven zeiken en zeuren alsof je leven ervan afhangt?
Boeien, nog 27 wedstrijden te gaan. Is Ajax aan het einde van de rit de betere dan worden ze landskampioen en is Twente de betere dan worden zij landskampioen.
Zo, hoeven jullie de komen 27 wedstrijden niet meer te nuilen
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
mag ik nog wel zeggen dat Steve een waardeloze trainer is ?
dank
En weer is iedereen volgens jou Twente aan het zwart maken wanneer mensen zich oprecht afvragen wat Twente gisteren deed met die tactiek van ze, is dat zwart maken en trollen of is dat je dingen afvragen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
Neuh. Snap niet zo goed dat iedereen gek vindt dat iemand niet graag in een Twente topic alleen maar Ajax fans tegen komt die Twente lopen zwart te maken.
Ja, Ajax speelde beter (dat had ik al eerder vermeld, dus objectief ben ik wel), maar is dat een vrijbrief om maar te blijven zeiken en zeuren alsof je leven ervan afhangt.
Boeien, nog 27 wedstrijden te gaan. Is Ajax aan het einde van de rit de betere dan worden ze landskampioen en is Twente de betere dan worden zij landskampioen.
Zo, hoeven jullie de komen 27 wedstrijden niet meer te nuilen
Omdat Steve binnen de organisatie nog steeds als een half God wordt gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway.
Ik ben benieuwd wat Steve voor de wedstrijd heeft gezegd tegen zijn mannen.
Is er nou niemand van Twente die dan zegt: Steve, we gaan vertrouwen op onze eigen krachten en we spelen ons eigen spel. Klaar.
TT kan ik veranderen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef Stienn het volgende:
TT klopt niet, eerst nog een tripje naar Zweden!
Ach, sommige mensen kunnen nu eenmaal niet tegen terechte kritiek. Dan is het moeilijk te verkroppen als het om je eigen club gaat en dan kan je wel eens onredelijk en overdreven reageren. Als Starla een beetje herseninhoud heeft dan kijkt ze over 2 dagen terug en kan ze er hartelijk om lachen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weer is iedereen volgens jou Twente aan het zwart maken wanneer mensen zich oprecht afvragen wat Twente gisteren deed met die tactiek van ze, is dat zwart maken en trollen of is dat je dingen afvragen.
Als je niet gewoon kan discussiëren dan verwijs ik je met alle liefde gewoon door om naar onzin te gaan
Twente kwam een 0-0 jatten Einstein.quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weer is iedereen volgens jou Twente aan het zwart maken wanneer mensen zich oprecht afvragen wat Twente gisteren deed met die tactiek van ze, is dat zwart maken en trollen of is dat je dingen afvragen.
Als je niet gewoon kan discussiëren dan verwijs ik je met alle liefde gewoon door om naar onzin te gaan
Heel origineel. Nogmaals, ik vind niet iedereen die kritiek heeft op Twente een troll. Maar sommigen leveren kritiek die mijns inziens zwaar gekleurd is en dan ook nog eens in een Twente-topic als Ajaxfan. Daar heb ik bezwaar tegenquote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
En mijn vraag is waarom??quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Twente kwam een 0-0 jatten Einstein.
Wij staan 18e van onderen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TT kan ik veranderen hoor
Zeg maar wat het moet worden
Laat maar zo staan, denk dat AZ thuis lastiger gaat worden.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TT kan ik veranderen hoor
Zeg maar wat het moet worden
Niemand loopt Twente zwart te maken hoor. Als wij onze mening over Twente willen uiten, dan doen wij dat gewoon. Iedereen vindt het gewoon raar dat een Twente zo achteruit loopt en laf loopt te voetballen tegen Ajax. Stomste wat je kunt doenquote:Op zondag 30 september 2012 14:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, Ajax speelde beter (dat had ik al eerder vermeld, dus objectief ben ik wel), maar is dat een vrijbrief om maar te blijven zeiken en zeuren alsof je leven ervan afhangt?
Zo, hoeven jullie de komende 27 wedstrijden niet meer te nuilen
quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef starla het volgende:
[..]
Heel origineel. Nogmaals, ik vind niet iedereen die kritiek heeft op Twente een troll. Maar sommigen leveren kritiek die mijns inziens zwaar gekleurd is en dan ook nog eens in een Twente-topic als Ajaxfan. Daar heb ik bezwaar tegen
Lees dit nog eensquote:Op zondag 30 september 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh
De laatste paar jaar waren de Ajax-Twente wedstrijden wedstrijden vol met strijd en actie, 2 ploegen die wilde voetballen, daar was gisteren niks meer van terug te zien en het werd een draak van een wedstrijd
Daar heb ik het ook niet over, maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoordquote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet alleen over jou toch?
Blijkbaar alleen over Devv. Wow, 1 iemand en mevrouw ziet al meerdere trolls.quote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vond Devv ook gewoon normaal reageren hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Jezus, ik had je slimmer ingeschat met al dat blauw. Wat is je eigen spel als je daarmee 1-0 wint van VVV en Heerenveen? Niet veel blijkbaar. Dan wordt het doel dus tegenhouden en die 6 punten beschermen en gokken op een counter. Dat was het hele plan.quote:Op zondag 30 september 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mijn vraag is waarom??
Waarom niet hun eigen spel spelen, Einstein
Kijkquote:Op zondag 30 september 2012 14:57 schreef Opaas het volgende:
@stevenmac, Ajax in Amsterdam is natuurlijk niet zomaat de eerste beste tegenstander. Twente heeft het hier gewoon altijd moeilijk net zoals zoveel tegenstanders. McClaren koos duidelijk voor countervoetbal en dat heeft tegen hem gewerkt. Had hij kunnen weten maar dit zit nu eenmaal in zijn aard denk ik dan. Voor de rest moet Twente nog tegen legio goede tegenstanders dit seizoen en ik durf rustig te zeggen dat Twente hier een stuk vrijer tegen zullen voetballen. Ajax, Feyenoord en PSV uit zullen altijd wedstrijden zijn waarbij McClaren voor zekerheid probeert te gaan en hiermee doet hij Twente tekort.
quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Jezus, ik had je slimmer ingeschat met al dat blauw. Wat is je eigen spel als je daarmee 1-0 wint van VVV en Heerenveen? Niet veel blijkbaar. Dan wordt het doel dus tegenhouden en die 6 punten beschermen en gokken op een counter. Dat was het hele plan.
Als Twente vol op de aanval had gespeeld waren ze geslacht.
Twente had van hun eigen kwaliteiten uit moeten gaan. De verdediging van Ajax is zo zwak en daar moet je gebruik van maken. Niet vol op de aanval, maar wel hun eigen spel spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:58 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Jezus, ik had je slimmer ingeschat met al dat blauw. Wat is je eigen spel als je daarmee 1-0 wint van VVV en Heerenveen? Niet veel blijkbaar. Dan wordt het doel dus tegenhouden en die 6 punten beschermen en gokken op een counter. Dat was het hele plan.
Als Twente vol op de aanval had gespeeld waren ze geslacht.
Dit dusquote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente had van hun eigen kwaliteiten uit moeten gaan. De verdediging van Ajax is zo zwak en daar moet je gebruik van maken. Niet vol op de aanval, maar wel hun eigen spel spelen.
Ook een mooie open deur. Iedereen kon zien dat Twente daar voor de 0-0 kwam, ook al beweerden ze achteraf van niet.quote:Op zondag 30 september 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk![]()
Een mooie inhoudelijke reactie
Wij staan 18e van onderen?quote:
Ja maar nogmaals, waarom vol voor de 0-0 gaan wanneer je al zo'n voorsprong hebt, aan het begin van het seizoen en niet je eigen spel spelen, nu doen ze een gok en dat pakt verkeerd uit, verlies je alsnog..quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ook een mooie open deur. Iedereen kon zien dat Twente daar voor de 0-0 kwam, ook al beweerden ze achteraf van niet.
Die had ook het verschil niet gemaakt hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
En jullie hebben Fer ook gewoon gemist deze wedstrijd.
Niet met deze tactiek neequote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ook het verschil niet gemaakt hoor.
Ik weet 't niet. Ik vind hem zo beresterk geworden. Ik vind Fer wel een speler die het verschil kan maken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze misten gisteren geen kracht op het middenveld maar technisch vernuft en inzicht. Daar vind ik Fer niet in uitblinken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik vind hem zo beresterk geworden. Ik vind Fer wel een speler die het verschil kan maken.
Fer is wel iemand die dit middenveld van Ajax kapot speeltloopt. Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar Fer maakt echt een groot verschil voor Twente hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |