Nee, je bent n aardbeiquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je vult toch zelf je naam in, of ben ik nu gek?
Ik wel! Moet je er voor hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vind hem wel fragiel, kapot scherm na 1 keer vallen. Maargoed, ik kan natuurlijk pech hebben.
Dus iemand interesse in een samsung galaxy s3 met kapot scherm?
Toevallig op je scherm dat luidsprekertje aangeklikt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Diamond3d het volgende:
Vraagje: Me geluid staat erg luid wanneer ik bel met iemand. Het geluid staat op zijn zachtst. En nee.. hij staat niet op speaker. Wanneer ik het volume harder zet gaat het ook niet harder btw.
Meer mensen met dit probleem?
Ja, werkt niet...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Toevallig op je scherm dat luidsprekertje aangeklikt?
Ja mee eens. Ik vind het ook maar niks, maar ja, liever een hoesje dan een kapotte telefoon (denk ik)quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Even kijken of het ook gebeurt als ik een normale broek aan heb (toentertijd eentje met belachelijk kleine zakken, ditmaal eentje met grotere zakken dan normaal). En nog steeds. Jammer, want ik vind dat beschermhoesje zo stom, zonder hoesje issie zo lekker kek
Beiden werken.. alleen via het rondje hoor ik de ander heel hard praten. En als ik het volume wijzig, dan gaat het volume niet harder of zachter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
er zijn er 2 he, de "speaker" en dat kleine rondje, beide werken niet?
Ik wordt er ook een beetje strontziek van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ga ik ook doen nu. Word hier een beetje strontziek van. Misschien dat ik gewoon los toestel koop een keer.
Haha ja wit met een kleurtje toch? Bij mij was ie dacht ik wit met roze kruisjes, maar die zijn nu paars. Weet niet zeker of ze van kleur veranderd zijn, of dat ik gek benquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:04 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vraag je dat aan alle Iphone-gebruikers?
Bij mijn S3 is ie wit
al gevonden..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag ook de s3
Van de week maar een hoesje kopen anders raak ik in de war
Even een paar vraagjes die ik zo snel niet kan vinden
Als ik een video afspeel, vervolgens uitzet omdat ik even wat anders doe, en daarna weer verder wil kijken.. Start de video weer opnieuw. Waarom onthoudt hij niet waar ik ben gebleven?
De video's worden weergegeven met een afbeelding. Kunnen deze ook worden weergegeven op tekst?
Dank, rest van de tijd zal ik wel topics doorlezen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik wordt er ook een beetje strontziek van.
Kan beuren. De mijne is tijdens het fietsen uit mijn zak gekletterd op de tegels, niets mee aan de hand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef m.y.m het volgende:
Precies niet stevig de s3? Of lijkt dat alleen zo? De s3 van een kennis was de eerste dag van 40cm gevallen(zetel) werkte helemaal niet meer
Ik ben mijn S2 ook verloren op Pukkelpop toen ze gingen moshen bij de Foo Fightersquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Mirel het volgende:
Paar maanden terug verloor ik m'n eerste S3 op een festival omdat ik op de grond zat, dat ding uit m'n zak viel en ik onbewust daarvan opstond en wegliep. M'n huidige is m'n 2e.
Voor m'n 2e kocht ik een siliconen hoes, vanwege de bescherming maar ook omdat hij dan moeilijk uit m'n broekzak glijdt. Ik ging gister maar even het ding zonder het hoesje gebruiken, en kijken of hij wel blijft zitten in de stukken diepere broekzak van een andere broek.
Hij glipte uit m'n handen thuis, en in de auto viel hij uit die diepe broekzak. Vandaag maar weer met hoes
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-gecontroleerd.htmlquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef FerryNL het volgende:
OMFG weer niet aangenomen, omdat mijn voorletter niet klopte. Wat is dat toch voor kk bullshit. Je ziet op de ID kaart toch wel dat ik het ben.![]()
Gewoon zittend op het Beats en Roots Festival in Den Boschquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:43 schreef Refurb het volgende:
[..]
Ik ben mijn S2 ook verloren op Pukkelpop toen ze gingen moshen bij de Foo Fighters
Hierdoor heb ik wel de S3 gekocht, maar echt verschil merk ik niet hoor :p
Welk festival jij?
Kwestie van smaak denk ik, ik heb zelf Android Revolution HD v 11.0 erop staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef draadstalig het volgende:
Welke custom rom is momenteel het beste? Ik ben me enigszins aan het ori๋nteren. Levert het verder nog bijzondere verbeteringen op?
Houdt de home-knop ingedrukt>ga naar taakbeheer>ga naar gedownload>verwijder de app naar keuzequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef tammie04 het volgende:
Sinds een paar dagen in het bezit van een S3. Maar ik krijg het niet voor elkaar om apps te verwijderen die ik zelf heb gedownload.
Wie kan mij een tiop geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |