hoelang probeer je er nou al één te krijgen?quote:Op zondag 30 september 2012 17:58 schreef FerryNL het volgende:
Dit wordt ook voorlopig mijn laatste telefoon. Er zit alles op wat ik zou willenZo kan je bezig blijven met een nieuwe telefoon kopen.
Al 1 maandquote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
hoelang probeer je er nou al één te krijgen?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:25 schreef HyperViper het volgende:
Galaxy S3Wat een beest van een apparaat. Ieder die anders beweert verdient niets minder dan een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
Verdomme Hypie, dat wij het ooit nog ergens over eens zouden zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 19:25 schreef HyperViper het volgende:
Galaxy S3Wat een beest van een apparaat. Ieder die anders beweert verdient niets minder dan een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
nee hoor!quote:
Ja, maar de S3 is ook niet onverwoestbaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef Ramboetan het volgende:
ik had juist voor deze telefoon gekozen omdat ik veel mensen met een iphone 4 zag die kapot was...
Er zijn altijd wel plekken waar het goedkoper kan. Hier in de buurt zit een Turk die het voor een spotprijsje doet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
hoe duur?
ik heb hem ook pas 1,5 maand ofzo
We leven in bijzondere tijden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Verdomme Hypie, dat wij het ooit nog ergens over eens zouden zijn.
Ik ook! Keep us posted!quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
OMEGA custom rom geinstalleerd. Ben benieuwd
Je dacht iets van "eens kijken of ik de ezel zich toch nog eens aan die steen kan laten stoten, ondanks dat er een beschermhoesje om de steen zat"?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Mirel het volgende:
Paar maanden terug verloor ik m'n eerste S3 op een festival omdat ik op de grond zat, dat ding uit m'n zak viel en ik onbewust daarvan opstond en wegliep. M'n huidige is m'n 2e.
Voor m'n 2e kocht ik een siliconen hoes, vanwege de bescherming maar ook omdat hij dan moeilijk uit m'n broekzak glijdt. Ik ging gister maar even het ding zonder het hoesje gebruiken, en kijken of hij wel blijft zitten in de stukken diepere broekzak van een andere broek.
Hij glipte uit m'n handen thuis, en in de auto viel hij uit die diepe broekzak. Vandaag maar weer met hoes
Waarschijnlijk moet je gewoon even wachten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Heel leuk dat HD-videostreamen wireless naar tv, maar iedere keer als ik een groot bestand (+2gb) probeer af te speken, loopt m'n videospeler op m'n telefoon vast. Iemand een oplossing?
Waarom zou je m niet meekrijgen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:16 schreef FerryNL het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan komt die binnen.Hopelijk krijg ik hem wel gewoon mee
Mijn S2 kreeg ik destijds niet mee omdat de laatste letter van mijn achternaam niet juist wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je m niet meekrijgen?
Ik vind hem wel fragiel, kapot scherm na 1 keer vallen. Maargoed, ik kan natuurlijk pech hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, maar de S3 is ook niet onverwoestbaar.
Kapotte S3 levert niet veel op, 150 misschien?
Kapot scherm maken was iets van 180¤
Vraag je dat aan alle Iphone-gebruikers?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Welke kleur heeft dat stickertje onder de batterij bij jullie eigenlijk?
Waarom koop je er niet gewoon een in de winkel? Ik was met een kwartiertje klaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef FerryNL het volgende:
OMFG weer niet aangenomen, omdat mijn voorletter niet klopte. Wat is dat toch voor kk bullshit. Je ziet op de ID kaart toch wel dat ik het ben.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef FerryNL het volgende:
OMFG weer niet aangenomen, omdat mijn voorletter niet klopte. Wat is dat toch voor kk bullshit. Je ziet op de ID kaart toch wel dat ik het ben.![]()
Ga ik ook doen nu. Word hier een beetje strontziek van. Misschien dat ik gewoon los toestel koop een keer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom koop je er niet gewoon een in de winkel? Ik was met een kwartiertje klaar.
Eerlijk, dat was welquote:
En ik kan er toch echt niks aan doen hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Eerlijk, dat was wel.
Eerst wordt hij kwijtgeraakt in de distributiecentrum van PostNL, en ga je hem na een tijdje weer elders bestellen klopt je voorletter niet. Heb je je telefoon waar jij zo op geilde zo nog niet.
Lijkt net op een Mr. Bean scène man![]()
Als je minder verzuurd bent (zoals je nu bent) kan je er nog flink om lachen, geloof mequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef FerryNL het volgende:
[..]
En ik kan er toch echt niks aan doen hoor.
Dat PostNL hem is kwijtgeraakt is al 1 ding, maar vervolgens zeuren over mijn voorletter. Alsjeblieft zeg![]()
Ik heb hem meteen gekocht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:03 schreef JohnB52 het volgende:
Oja ik dacht al dat ding toch terug gevonden ?
Je kan ook Cerberus installeren. Werkt goed!
Maar je vult toch zelf je naam in, of ben ik nu gek?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Mijn S2 kreeg ik destijds niet mee omdat de laatste letter van mijn achternaam niet juist was
Even kijken of het ook gebeurt als ik een normale broek aan heb (toentertijd eentje met belachelijk kleine zakken, ditmaal eentje met grotere zakken dan normaal). En nog steeds. Jammer, want ik vind dat beschermhoesje zo stom, zonder hoesje issie zo lekker kekquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:06 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je dacht iets van "eens kijken of ik de ezel zich toch nog eens aan die steen kan laten stoten, ondanks dat er een beschermhoesje om de steen zat"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |