Dit is heul geen bagger.quote:Op zondag 30 september 2012 01:57 schreef smoothymoothy het volgende:
Dit is geen normale doorsnee bagger , dit is klasse bagger !
Niet weten dat Bitterlemon enkel kwaliteit produceert.quote:Op zondag 30 september 2012 01:57 schreef smoothymoothy het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 01:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Flesje urine, in je anus te deponeren.
Voor jou, Fopje.
Sterker, dit is nachtbaggerquote:Op zondag 30 september 2012 01:57 schreef smoothymoothy het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 01:59 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Niet weten dat Bitterlemon enkel kwaliteit produceerd.
Soberso, soms zelfsquote:Op zondag 30 september 2012 02:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
:8, omdat een 7 niet genoeg is.
Arrr arr. Mijn fout is verdwenen.quote:Op zondag 30 september 2012 02:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is trouwens produceert. Ik moet mijn taak wel uitvoeren.
Horkieeeee, IK WIL EEN BANquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 02:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
:8, omdat een 7 niet genoeg is.
Doe ons een lol, die spoilers zijn érgens voor gemaakt.quote:
Eén van deze drollen gaat onder de naam Bono.quote:Op zondag 30 september 2012 02:00 schreef smoothymoothy het volgende:
Normale Fokkers poepen bagger uit en is het nix bijzonders maar bitterlemon geeft zo een unieke krul aan de drol dat het een foto genieke drol word en wereldwijd viral kan worden !
Fopje, die foto's zijn privé!quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 02:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, die foto's zijn privé!
Oje, ik ga de FOK!prive redactie alvast even bellen.quote:Op zondag 30 september 2012 02:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, die foto's zijn privé!
Ja hallo, hier de privéredactie, wat is het probleem? Hahaha.quote:Op zondag 30 september 2012 02:05 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Oje, ik ga de FOK!prive redactie alvast even bellen.
De lengte van mijn pener ligt onder het gemiddelde.quote:Op zondag 30 september 2012 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, hier de privéredactie, wat is het probleem? Hahaha.
Ja heuu,quote:Op zondag 30 september 2012 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, hier de privéredactie, wat is het probleem? Hahaha.
Is dat alles?quote:Op zondag 30 september 2012 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De lengte van mijn pener ligt onder het gemiddelde.
Slechts 24 cm.
Dat is echt fantastischquote:
Zeer sappig, beter gooien ze dat in een spoiler, ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op zondag 30 september 2012 02:08 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja heuu,
Ik wil even een melding maken van een 'sappige' foto van Bitterlemon en Fopje.
Prima toch?quote:Op zondag 30 september 2012 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Je bent trouwens snel ingeburgerd moet ik zeggen.
Was??? Imgeboergerd? Das kenn ich nicht. Aufrausen jaaquote:Op zondag 30 september 2012 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Je bent trouwens snel ingeburgerd moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |