Oh, GMTAquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat die Nawijn ooit Minister is geweest...wat een mongool is dat zeg
Iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Triest voor Nawijn dat dit "optreden" het eerst te binnen schiet wanneer we zijn naam horen.
minister van wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat die Nawijn ooit Minister is geweest...wat een mongool is dat zeg
vreemd is ie zekerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minister Vreemdelingenzaken en Integratie (2002-2003)
ben wel benieuwd, want behalve z'n gezicht komt de beste man me niet echt bekend voorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef DUK het volgende:
Gedrag van Nawijn gisteren zal MAKKELIJK in zijn hall of shame komen te staan.
Benieuwd wat ze er allemaal uitgeknipt hebben.
Zoals ik al zei, die man werd echt 1.5 uur gebashed door iedereen aanwezig aan die tafels..
Wat ?? Ken je deze wereldhit van hem niet meer ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ben wel benieuwd, want behalve z'n gezicht komt de beste man me niet echt bekend voor
Ohja, dat heeft hij ook nog gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat ?? Ken je deze wereldhit van hem niet meer ?
wat ik tot nu toe van hem zie hier is dat ie gewoon een van de vele random kees kankerkachels en zanger rinussen is die de afgelopen jaren langsgekomen zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat ?? Ken je deze wereldhit van hem niet meer ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe van hem zie hier is dat ie gewoon een van de vele random kees kankerkachels en zanger rinussen is die de afgelopen jaren langsgekomen zijn
maar dat ie echt minister is geweest gaat er bij mij niet in!!
en ik maar denken dat we met JP al internationaal voor lul stondenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is het echt geweest...zie rechts boven.
Niet doen, kan nu alleen maar tegenvallen.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar hij heeft wel een punt dat je in amsterdam beter geen krop sla kan vergeten
De AH waar ik altijd kom is heel klein en er is altijd wel een medewerker in de buurt die even voor je rentquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, gebeurt vaak genoeg in mn C1000. Maar daar komen ook vooral demente bejaarden, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |