SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef blessed19 het volgende:
6 oktober strikeforce kijken, cadeau voor mijn verjaardag
tegenstander bastista zit in de bak en hij is 43 geen 36, dus pech voor die lul van een bastistaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef blessed19 het volgende:
Altijd mij uit de tent lokken he..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voordat Geo de TT weer verpest.
hater!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegenstander bastista zit in de bak en hij is 43 geen 36, dus pech voor die lul van een bastista
Trouwens, volgens mij is er 6 oktober helemaal geen Strikeforce event?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef blessed19 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij is er 6 oktober helemaal geen Strikeforce event?
Ik had dat gisteren nog gezien ja, tegen Staring.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef THEFXR het volgende:
Akira heeft nog in adam gevochten op LHW
Zijn voorhoofd doet een Hominickje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ogle komt wel echt een beetje als een mongool (gehandicapte) over.. soms lijkt het alsof hij opeens uit het niets voor over valt.. hoe hij loopt ..
was op 2 uur notice ofzo, omdat zijn vriend geblesseerd uitvielquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren nog gezien ja, tegen Staring.
Ijskoud ijzertje.. drukken ze op een bult om de zwelling wat tegen te gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Beach het volgende:
Wat is dat ronde ding wat die op z n voorhoofd deed
is erg koud ijzer om de zwelling tegen te gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Beach het volgende:
Wat is dat ronde ding wat die op z n voorhoofd deed
+1quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sta op Akira, laat je niet wrestlefucken.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ben eerder benieuwd hoe slap Sadollah vandaag weer is
jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik keek niet eens meer.. zei die nou Korassani?
heb je de rest niet gezien?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef Paxlie het volgende:
half uurtje nog....
Ladies & gentleman...... WE ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Druk met andere dingenquote:
dirty bob: HOU DIE HANDEN HOOG!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Druk met andere dingen
Ik weet dat jullie al kijken, las af en toe mee. Maar zometeen gaan we echt los
Pass wat van die schijven dan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Druk met andere dingen
Ik weet dat jullie al kijken, las af en toe mee. Maar zometeen gaan we echt los
Ja, de eerste heb ik al verlorenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pass wat van die schijven dan.
quote:
Meer op kingsburys vorige prestatiequote:
Hij wordt er niet mooier opquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
Hij laat die negert ff uitrazen zodat hij gassed is.. 2e ronde subbed hij hem, niet door hebben dat dit zijn gameplan iskenny
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Die mag straks even zijn gezicht laten herbouwen bij de plastisch chirurg.
Hij is al op wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
Hij laat die negert ff uitrazen zodat hij gassed is.. 2e ronde subbed hij hem, niet door hebben dat dit zijn gameplan iskenny
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Nog 3,4 knee's vol op ze nosso.
En een mooie toekomst bij het parkinson fonds.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik kan zeggen wat ik wil maar hij heeft wel een incasseringsvermogen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een mooie toekomst bij het parkinson fonds.
quote:
wie bet er nu op hem?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Kut kut kut ik had die derde ronde willen zien. En gehoopt dat Kingsburry me stomme bet nog kon herstellen
no wayquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Hij had hem wel gepakt hoor maarja .. kut dokter
rois loose todayquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hij heeft de hele tweede ronde met één hoog gevochten, ronde 3 zou hij gewoon gewonnen hebben.
Hier nog steeds content loadingquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Sebartiaan het volgende:
Iemand die me een stroompje kan linken?
payfor it, bitch, 6 euro, jongenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:03 schreef Sebartiaan het volgende:
Iemand die me een stroompje kan linken?
Doe eens nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Blijf je wel kijken Geo? Aangezien er een Nederlander in de main event staat?Nog een gevecht en dan ga ik slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een gevecht en dan ga ik slapen.
tag team MMA by Ken shamrockquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gooi er nog 1 vechter in.. lekker met zijn 3en, dan wel wat actie.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
Goed moment om drank en freten te halen.
Kijk je niet meer via MMA tv?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef THEFXR het volgende:
really Dana, ik betaal voor deze card en de reclame vliegt me om mijn oren????
fuck you, Dana
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben net letterlijk in slaap geflikkerd op de bank.
Ik begon flink te gapen tijdens ronde 2.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben net letterlijk in slaap geflikkerd op de bank.
Ach, toch nog 10 minuten reclamequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Toen ben ik eten en drinken gean halen
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
Dit wordt gewoon een latertje op deze manier.
Ze is wel flink afgevallen lijkt het ja.. der kont is ook dunner/smaller/kleiner.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef THEFXR het volgende:
britney, ga vreten, jij magere skank!
ze heeft een nieuwe vriend, die over haar figuur loopt te bitchen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is wel flink afgevallen lijkt het ja.. der kont is ook dunner/smaller/kleiner.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:17 schreef n00cL30n het volgende:
Sjaaaaaak! Ben mijn URL kwijt! (stroom)
nee hoorquote:
Doe eens goede url gebruiken?quote:
Gelukkig maar want er komen er nog heel watquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef Paxlie het volgende:
Dit maakt even een heleboel reclames goed![]()
Die gasten verdienen genoeg in de UFC n dat weten ze. Uiteraard slijm je dan bij de baasquote:
Je hele maandsalaris?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:48 schreef RealFunkyFunky het volgende:
gogo struve heb 50 euro gewed!
quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
godver, tussen de rondes ook reclame??
wat is dat?quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef n00cL30n het volgende:
Hey mannen, wat vinden jullie eigenlijk van Fight Factory?
Draw.quote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wie gaven jullie eigen de eerste ronde?
nee, de card zelf is een groot reclameblok en tussendoor wat gevechten!quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef Arnevld het volgende:
Die gratis streams zijn meer reclame dan vechten echt jammer, morgen maar de HD rips kijken.
Blijf natuurlijk wel kijken en duimen voor Struve,
Maar deze is ook over Hardy sloopt hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
link?quote:Op zondag 30 september 2012 00:26 schreef Arnevld het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar het MMA event in eindhoven?
Alleen daarom heb ik het uitgezetenquote:
O tja, anders had ik dit hele event morgen pas teruggekeken. Doe het vaak alleen met me favoriete vechters of NLersquote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen daarom heb ik het uitgezeten
quote:Op zondag 30 september 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
PC loopt vast.. en nu werkt de stream niet meer zoals je al zei FXR.. lekker zo voor het main event
iddquote:Op zondag 30 september 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Struve krijgt weer tering veel klappen op ze bakkes
Front kicks idd, of die Jon Jones trappen op de dijquote:Op zondag 30 september 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doet hij niet ipv een low kick een body kick.. met zijn lengte en lange benen.. net als Ubereem, lichaam kapot stampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |