SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef blessed19 het volgende:
6 oktober strikeforce kijken, cadeau voor mijn verjaardag
tegenstander bastista zit in de bak en hij is 43 geen 36, dus pech voor die lul van een bastistaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef blessed19 het volgende:
Altijd mij uit de tent lokken he..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voordat Geo de TT weer verpest.
hater!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegenstander bastista zit in de bak en hij is 43 geen 36, dus pech voor die lul van een bastista
Trouwens, volgens mij is er 6 oktober helemaal geen Strikeforce event?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef blessed19 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij is er 6 oktober helemaal geen Strikeforce event?
Ik had dat gisteren nog gezien ja, tegen Staring.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef THEFXR het volgende:
Akira heeft nog in adam gevochten op LHW
Zijn voorhoofd doet een Hominickje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ogle komt wel echt een beetje als een mongool (gehandicapte) over.. soms lijkt het alsof hij opeens uit het niets voor over valt.. hoe hij loopt ..
was op 2 uur notice ofzo, omdat zijn vriend geblesseerd uitvielquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren nog gezien ja, tegen Staring.
Ijskoud ijzertje.. drukken ze op een bult om de zwelling wat tegen te gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Beach het volgende:
Wat is dat ronde ding wat die op z n voorhoofd deed
is erg koud ijzer om de zwelling tegen te gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:15 schreef Beach het volgende:
Wat is dat ronde ding wat die op z n voorhoofd deed
+1quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sta op Akira, laat je niet wrestlefucken.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ben eerder benieuwd hoe slap Sadollah vandaag weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |