quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, filmtijd, Gone in 60 seconds![]()
Zal nog wel van tijd tot tijd gluren,..
En dat terwijl ik net ben geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je maar ik red dat financieel gewoon net niet
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, filmtijd, Gone in 60 seconds![]()
Zal nog wel van tijd tot tijd gluren,..
ik ben momenteel werkloos dus ik moet effe wat kalmer aan doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net ben geweestMaar dat heb ik kado gekregen
Ik werk gewoon fulltime dus bij mij kan het er wel vanaf
Waar komt die fascinatie toch vandaan? Want je hebt nieuwsgierig en je hebt jij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Ik ben kei-nieuwsgierig devilswhore...
Ah, dat is wel zo verstandig jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben momenteel werkloos dus ik moet effe wat kalmer aan doen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar komt die fascinatie toch vandaan? Want je hebt nieuwsgierig en je hebt jij.
daaromquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zo verstandig ja
goedenavond fahrradquote:
proostquote:
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
daaromalles op zijn tijd
berlijn is er over 2 jaar ook nog wel
Hallo schatjequote:
Ik had dat als kind dan was ik opeens geobsedeerd door random dingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Tis erg he...
Ik kan enorm obsessief worden met dingen waar ik plots mee bezig ben...
Slechte eigenschap.
Ogen dicht en fok afsluiten..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een korte meditatie tip?
Fappen, dat maakt de geest los.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Zo interessant is mijn seksleven ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Ik ben kei-nieuwsgierig devilswhore...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ogen dicht en fok pc afsluiten..
En dan de PC uit het raam.quote:
pfoeh ja als je de paleizen wilt zien raad ik je die wel aan en neem een tour is zeer intressant die geschiedenisquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Heb je toevallig nog tips waar ik heen MOET ?
[..]
Hallo schatjeHeeft het gesmaakt?
Naar de muur staren?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh ja als je de paleizen wilt zien raad ik je die wel aan en neem een tour is zeer intressant die geschiedenis
voor de rest als je een beetje multi culti wilt doen en goedkoop moet je naar kreutzberg das ook wel de moeite waard
blowen en dan goa trance luisterenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar de muur staren?
Blowen en dan naar vage muziek luisteren met het licht uit?
Ik heb geen lange tenenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
Niet zulke lange tenen DevilsWhore, nergens voor nodig.
Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT HEEEEEEEEEEEEEEEEET RAAAAAAAAAAAAM
Ekstra Weekend
Interessant genoeg om er niet alles over te durven te vertellenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo interessant is mijn seksleven ook weer niet.
mja een vriendin die met me mee was die had ook zon soort boekje erg handig allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, thanks![]()
Zal binnenkort ook eens bij de ANWB informeren, die hebben van die boekjes met bezienswaardigheden.
Voor een maagd wel, nou ja voor KT dan mij kan het niet zoveel schelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo interessant is mijn seksleven ook weer niet.
Ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekstra Weekend
Kazoo
Michiel Stekstra
Hans Weekend
Tjibbe Tjibsma
De uuropener
Ik neem wel een beetje koffie.... En luister ff naar muziek lijkt me goed plan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar de muur staren?
Blowen en dan naar vage muziek luisteren met het licht uit?
Dat is Hans Weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
En vergeetGerard Ekdom
niet
Klopt ja, had ik ook gevonden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja een vriendin die met me mee was die had ook zon soort boekje erg handig allemaal
en er schijnt ook een concentratiekamp in de buurt te zitten die wil ik ook nog wel eens bekijken
Ja als je trek hebt is het goed te doen, ik had patatjes en een chicken salsa wrapquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Heb je toevallig nog tips waar ik heen MOET ?
[..]
Hallo schatjeHeeft het gesmaakt?
dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
Als ik tot rust wil komen ga ik meestal roken.
Mooiquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je trek hebt is het goed te doen, ik had patatjes en een chicken salsa wrap
quote:Noodweer Spanje
Het zuiden van Spanje is vrijdag 28 september getroffen door noodweer. Door overstromingen zijn hierbij zeker zeven mensen omgekomen. Honderden moesten worden geëvacueerd.
Slachtoffers zijn gevallen in de provincies Murcia, Almería en Málaga.
In de regio Malaga hadden bijna 8000 mensen last van het hoge water . Meerdere wegen staan of stonden onder water. Daaronder de belangrijke snelweg A7 ten noorden van Almería. De snelweg loopt langs de Spaanse Middellandse Zeekust. De snelweg was afgesloten tussen Catagena en Vera. Ook het treinverkeer is ernstig ontregeld in het getroffen gebied want diverse spoorverbindingen zijn verbroken.
Bron: ANP / ANWB Verkeersinformatie
Ja ik snapte er eerst ook geen reet van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?Te lang niet geluisterd merk ik alweer.
tof ben erg benieuwd ernaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, had ik ook gevonden.
Ik wil ook met een vriendin gaan
Anders neem je paddo'squote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem wel een beetje koffie.... En luister ff naar muziek lijkt me goed plan.
Geschiedenis vind ik geen bal aan (uit boeken), maar zodra het verteld wordt door een gids vind ik het wel weer interessantquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof ben erg benieuwd erna
geschiedenis vind ik sowieso altijd wel intressant
ooow ik mag heel graag lezen en veel ook vind ik erg intressantquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik geen bal aan (uit boeken), maar zodra het verteld wordt door een gids vind ik het wel weer interessant.
Toen in naar Denemarken ging hadden wij een hele toffe gids.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik geen bal aan (uit boeken), maar zodra het verteld wordt door een gids vind ik het wel weer interessant.
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog ff en dan thuis..... Koffie
Ik bedoel geschiedenis van schoolboeken, andere geschiedenisboeken heb ik nooit gelezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik mag heel graag lezen en veel ook vind ik erg intressant
Wut?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scheidsrechtertje
3 penalties in een half uurtje voetbal
Ben je nog steeds down? Ik al bijna een jaar niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen slim plan als je een beetje down bent oid
zelfs dat las ik met plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?
[..]
Ik bedoel geschiedenis van schoolboeken, andere geschiedenisboeken heb ik nooit gelezen
Ik heb aanvallen,quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je nog steeds down? Ik al bijna een jaar niet meer
Zonder medz
Drie strafschoppen en een eigen doelpunt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scheidsrechtertje
3 penalties in een half uurtje voetbal
Ja dat kan hé. Gelukkig is niet iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfs dat las ik met plezierik heb nu hier thuis ook een beste verzameling ondertussen
Failquote:
oooeww ik doe dat echt niet zonder mijn meds kan ik niet slapenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb aanvallen,
Ik ben van de medz af, tegen advies van andere mensen in gewoon lekker niks slikken.
gelukkig niet inderdaad anders zou het wel heel saai worden allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kan hé. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde
[..]
Fail
Laatste keer dat ik gging afbouwen, maakte ik een rekenfoutje en ging het raar doen in m'n hoofd wekenlangquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb aanvallen,
Ik ben van de medz af, tegen advies van andere mensen in gewoon lekker niks slikken.
Er zit een verschil tussen niet durven en none of your business.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Interessant genoeg om er niet alles over te durven te vertellen
Fijn doelpuntje van Gouriye, welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Drie strafschoppen en een eigen doelpunt.
Nederlands voetbal.
Ik heb coca cola. En krijg vanavond seks.quote:
Ik zit lekker naar ManU-Spurs te kijken. Vermakelijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn doelpuntje van Gouriye, wel
Spurs voor zag ik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit lekker naar ManU-Spurs te kijken. Vermakelijke wedstrijd.
Coca Cola hadden ze niet, zou het daar aan liggen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb coca cola. En krijg vanavond seks.
Mja... Ik vind het maar lastig, ik zou nooit moeilijk gaan doen over sekspartners... ''none of your business'' vind ik dan wel wat scherp namelijk...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen niet durven en none of your business.
Jup.quote:
Of een relatie hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Coca Cola hadden ze niet, zou het daar aan liggen?
het is dan ook alweer september de dagen worden korterquote:
Hey Vin, was t leuk vandaag?quote:
Nog niet eens de helftquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Ik vind het maar lastig, ik zou nooit moeilijk gaan doen over sekspartners... ''none of your business'' vind ik dan wel wat scherp namelijk...
En ik word dus nieuwgierig omat ik het idee heb dat je over de 100 heen zit oid.
Ik verlang terug naar mijn vakantie.quote:
Hi Gitaarquote:
I know. Gezellig?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker![]()
En Cry en Lola nog gemeet
Hahahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
De oudste is een beetje vervelendlange dag en alle drukte moet er uit geloof ik.... Dus ik maak een grapje
Mag het misschien wat rustiger? Anders kan je lopend naar huis
Sander: mag ik dan wel de tomtom mee![]()
Zo dat wilde ik ff delen.. /einde
Wat weet jij van noemenswaardigquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh joh, das eigenlijk niets noemenswaardigs dan.
Cutequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
De oudste is een beetje vervelendlange dag en alle drukte moet er uit geloof ik.... Dus ik maak een grapje
Braaf jochquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat weet jij van noemenswaardig
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar mijn vakantie.
Nee valt reuze mee, aangezien ze begon op haar 13de.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh joh, das eigenlijk niets noemenswaardigs dan.
Oh shit, ik wist dat ik iets vergatquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb coca cola. En krijg vanavond seks.
Hongarije, Sziget festival.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik krijg bezoek, tot later![]()
1,92 per maand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee, aangezien ze begon op haar 13de.
zie edit.quote:
Leuk. Even huisje gekeken voor en geshopt met mn beste vriendin.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Seks?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh shit, ik wist dat ik iets vergat
Mooiquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk. Even huisje gekeken voor en geshopt met mn beste vriendin.
Kamasutra.quote:
Baas. Ik was zelf ook in Hongarije dit jaar.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
1,92 per maand.
valt wel mee als je het zo bekijkt.
Lag er maar iemand op te wachten jaquote:
Mannen met dreads krijgen wel bootyquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan snap ik hem. Ik moest lachen.
Alleen n panty, want die had ik vorige week stukgemaakt met mn nagels.quote:
Overigens maakt het me echt geen fuck uit, moet iedereen voor zichzelf weten, maar even DW plagen kon ik niet weerstaan.quote:
Ik moest hem helemaal terug lezen maar ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan snap ik hem. Ik moest lachen.
Las het jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen n panty, want die had ik vorige week stukgemaakt met mn nagels.
Fixedquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen n panty, want die had Kaneel vorige week stukgemaakt
Veel wel, en dingen als penispasta kunnen kopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef fietsie het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij de ehm nuttige verkrijgbare zaken op een Kamasutrabeurs?
Of is het alleen maar bekijken bekenen worden??
GIMMEquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen met dreads krijgen wel booty
cool ik heb op de streams meegekeken zag er gezellig uitquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Baas. Ik was zelf ook in Hongarije dit jaar.
Penispasta? Wattufuck mag dat zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel wel, en dingen als penispasta kunnen kopenverder veel hoerige kleding en schoenen en ook hele mooie corsetten
maar het kost eigenlijk teveel voor wat er is.
Peniswattes ???quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel wel, en dingen als penispasta kunnen kopenverder veel hoerige kleding en schoenen en ook hele mooie corsetten
maar het kost eigenlijk teveel voor wat er is.
Grapjas. Was al stuk voor dat ik t huis uit ging.quote:
In een woord: geweldig. Sommige acts vielen tegen, sommige verrasten juist.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hoe was dat eigenlijk?
Eind januari weer. En waarom? Weet niet, volgens mij ben jij heel leuk om mee rond te lopen daarquote:
Ja, want ik weet dat je een legging aan deed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapjas. Was al stuk voor dat ik t huis uit ging.
Kijk maar uit, anders trek ik aan je haarquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens maakt het me echt geen fuck uit, moet iedereen voor zichzelf weten, maar even DW plagen kon ik niet weerstaan.
Omdat je een medebaas bent, daarom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik tikte hem aan, ik heb echt geen flauw idee waarom.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eind januari weer. En waarom? Weet niet, volgens mij ben jij heel leuk om mee rond te lopen daarKnetter erbij
Bluf.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders trek ik aan je haar
quote:
Je gaat boterhammen eten?quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapjas. Was al stuk voor dat ik t huis uit ging.
Pasta in de vorm van penissen. Leuk als je schoonouders komen etenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Penispasta? Wattufuck mag dat zijn?
Oh op die fietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pasta in de vorm van penissen. Leuk als je schoonouders komen etener is ook een borstenvariant.
Ik kwam gisteren een jongen tegen en die had een jingletje gemaakt met dat deuntje wat je hoort in de metro van Budapest.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]Mijn moeder woonde daar, sinds kort niet meer helaas. Maar wel n tof land. Budapest
Een stuk minder smerig dan ik dacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pasta in de vorm van penissen. Leuk als je schoonouders komen etener is ook een borstenvariant.
Goed geheugen? Seems legit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want ik weet dat je een legging aan deed.
Don't ask me waarom ik dat weet
Ik dacht dat het een soort van zalf voor op je lul was ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netzoiets als letter-vermicelli
Ik heb alles gelopen daar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een jongen tegen en die had een jingletje gemaakt met dat deuntje wat je hoort in de metro van Budapest.
Alleen tijdens de seks. Maar ik wil nooooit meer seks met een amdere manquote:
kende je dat serieus niet?quote:
Ik was je nog aan t helpen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen dat mijn geheugen helemaal niet zo goed is.
Oh wacht....
Leugens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen tijdens de seks. Maar ik wil nooooit meer seks met een amdere man
Dat zal je er ook wel hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van zalf voor op je lul was ofzo.
Lolly's? Ijsjes?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal je er ook wel hebbenmaar nee, ik bedoelde de eetbare variant. Je kan er ook droplullen kopen
Kleine heloefjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal je er ook wel hebbenmaar nee, ik bedoelde de eetbare variant. Je kan er ook droplullen kopen
Respect. Want het is best een grote stad.quote:
whahahahaha nou ja ik snap je verwarring welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht zalf iets ofzo
[..]
Weet ik
Nee echt.quote:
Begin jij nu ook al? Kaneel heeft een slechte invloed ik zie het nu al.quote:
Lol. Ik ben ook niet overal geweest hoor. In Berlijn wel met de Metro, dat is best makkelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect. Want het is best een grote stad.
Ik dacht even met de metro reizen, makkie. Maar ik ben de metro van Amsterdam gewend.
Die ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Toen zag ik die van Budapest.
[ afbeelding ]
Mijn hoofd begon te tollen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bestaat niet, die zijn er alleen in groot formaat.
ik zou echt hard verdwalen daarquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect. Want het is best een grote stad.
Ik dacht even met de metro reizen, makkie. Maar ik ben de metro van Amsterdam gewend.
Die ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Toen zag ik die van Budapest.
[ afbeelding ]
Mijn hoofd begon te tollen.
Ik kon t niet laten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Kaneel heeft een slechte invloed ik zie het nu al.
Wel nee joh. Kaartlezen, klaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou echt hard verdwalen daar
die is inderdaad vrij simpelquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Ik ben ook niet overal geweest hoor. In Berlijn wel met de Metro, dat is best makkelijk.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bestaat niet, die zijn er alleen in groot formaat.
ik kan dat heel niet in dat opzicht ben ik net een vrouwquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh. Kaartlezen, klaar.
Nee drop in de vorm van piemelsquote:
Ik heb 4 keer moeten vragen naar de route vanaf het festival naar het hotel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou echt hard verdwalen daar
Ik ben een vrouw en ik kan kaartlezen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan dat heel niet in dat opzicht ben ik net een vrouw
En geen SabbelLabia ??quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee drop in de vorm van piemelsvolgens mij kon je ook piemellolly's krijgen. En penisrietjes. Rietjes met een penis bij het zuigstuk ja.
als je het paar keer gedaan hebt dan onthoud je het wel denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer moeten vragen naar de route vanaf het festival naar het hotel.
Uiteindelijk wist ik vrij snel welke lijnen en haltes ik moest hebben.
Hehe, je kunt het, of je kunt het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan dat heel niet in dat opzicht ben ik net een vrouw
Ja i know, maar ik bedoel of je die ook kon krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee drop in de vorm van piemelsvolgens mij kon je ook piemellolly's krijgen. En penisrietjes. Rietjes met een penis bij het zuigstuk ja.
Bah. Hoe lang moet je nu wachten ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
Ik ga mn overstap missen ... Stomme bus.
Half uur ongv.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bah. Hoe lang moet je nu wachten ?
daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, je kunt het, of je kunt het niet.
Deze was van Barcalona: [ afbeelding ]
[..]
Ja i know, maar ik bedoel of je die ook kon krijgenMaar de lolly's in ieder geval wel
Hele mooie stad en cultuurquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest
beetje een mooie stad?
Nee.quote:
coolquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele mooie stad en cultuur
Ben foto's aan het uitzoeken, zal er binnenkort wel een paar posten.
Alleen voor het uitlachen zou ik al gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Maar iedereen zou er een x heen moeten gaan, je lacht je kapot. Qua wat er is, is het het geld niet waard, maar voor een dagje mensen uitlachen wel. En af en toe wat leuks tegenkomen.
oow ja die keer dat ik er was heb ik mensen zien lopen waarbij ik zoiets had van oow mijn god waaromquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Maar iedereen zou er een x heen moeten gaan, je lacht je kapot. Qua wat er is, is het het geld niet waard, maar voor een dagje mensen uitlachen wel. En af en toe wat leuks tegenkomen.
Barcaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, je kunt het, of je kunt het niet.
Deze was van Barcalona: [ afbeelding ]
[..]
Ja i know, maar ik bedoel of je die ook kon krijgenMaar de lolly's in ieder geval wel
Je kan er zo ongelofelijk veel bekijken. Woensdag hele dag rondgelopen, en donderdag rustiger aan gedaan en een fietstour gedaan. Was wel mooi, én een Nederlandse gids.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Barcaik wil er weer heen, ben er maar 1x een dagje geweest.
vast wel ja.
Doen. Huisvrouwen die zich helemaal sexy gaan kleden want het kan dan, maar ondertussen zijn het net rollades. Mannen van middelbare leeftijd in een string op hardloopschoenen en een heuptasjequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen voor het uitlachen zou ik al gaan
Ik zou alleen gaan mits relatie/ vaste scharrel ofzo..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Dan moet ik de volgende keer maar even gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doen. Huisvrouwen die zich helemaal sexy gaan kleden want het kan dan, maar ondertussen zijn het net rollades. Mannen van middelbare leeftijd in een string op hardloopschoenen en een heuptasjeen heel veel meiden rond de 20-25 die zich in doorzichtige jurkjes hijsen terwijl ze er net te dik voor zijn, op naaldhakken waar ze niet op kunnen lopen
Het enige wat ik nog weet is de kathedraal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan er zo ongelofelijk veel bekijken. Woensdag hele dag rondgelopen, en donderdag rustiger aan gedaan en een fietstour gedaan. Was wel mooi, én een Nederlandse gids.
precies dat heb ik daar inderdaad zien rondlopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doen. Huisvrouwen die zich helemaal sexy gaan kleden want het kan dan, maar ondertussen zijn het net rollades. Mannen van middelbare leeftijd in een string op hardloopschoenen en een heuptasjeen heel veel meiden rond de 20-25 die zich in doorzichtige jurkjes hijsen terwijl ze er net te dik voor zijn, op naaldhakken waar ze niet op kunnen lopen
Gewoon met een groepje dames.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou alleen gaan mits relatie/ vaste scharrel ofzo..
Ik wil meequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik de volgende keer maar even gaan
En heel veel mensen die er normaal uitzien, dat ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies dat heb ik daar inderdaad zien rondlopen
Lijkt me nu al grappig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben voor, mits geld.quote:
Is het ook.quote:
dat ook wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En heel veel mensen die er normaal uitzien, dat ook.
Suspensions zijn geil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook wel hoor
ik heb toen een suspension show gezien vond dat zeer indrukwekkend toendertijd
geen idee nooit gedaan eigenlijk maar ik vond het wel machtig mooi om te zien in ieder gevalquote:
ik heb er 1x in gehangen, supernice. Volgende keer Next Nixx maar weer vragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee nooit gedaan eigenlijk maar ik vond het wel machtig mooi om te zien in ieder geval
Whats the fun in that? Alhoewel.. Met Knetter en Lola is nog gezellig ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon met een groepje dames.
tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb er 1x in gehangen, supernice. Volgende keer Next Nixx maar weer vragen.
Ik kan het vaak beter met vrouwen vinden dan met mannen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whats the fun in that? Alhoewel.. Met Knetter en Lola is nog gezellig ook
Januari he. Of februari kan ook.quote:
Oktoberquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Januari he. Of februari kan ook.
En met mij ook. En anders ga jij als pimp en wij als je hoertjes in doorzichtige jurkjes waar we allemaal net te dik voor zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whats the fun in that? Alhoewel.. Met Knetter en Lola is nog gezellig ook
is het dan niet helemaal in eindhoven?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Januari he. Of februari kan ook.
Hoezo? Het is wel superzwaar, dat wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
tofik weet niet of ik dat zou doen eigenlijk
Jaarbeurs toch gewoin?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
is het dan niet helemaal in eindhoven?
*proest*quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En met mij ook. En anders ga jij als pimp en wij als je hoertjes in doorzichtige jurkjes waar we allemaal net te dik voor zijn.
Laatste weekend, 4 dusquote:
Met mannen kan ik een soort van vriendjes worden... De een zoekt de ander op en tis vanzelfsprekend dat je gewoon even een beetje gaat lullen als je elkaar ziet...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het vaak beter met vrouwen vinden dan met mannen hoor
LL welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest*
Hmm, dunno, ik ken je niet buiten foks enzo![]()
Maar laat die jurkjes maar achterwege hoor
ik weet niet waarom niet lijkt me nogal pijnlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wel superzwaar, dat wel.
toendertijd wisselde dat elkaar af eerst in eindhoven en dan paar maand later in utrechtquote:
Nou, dan heb je dus 4 of 5 maanden om te sparenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste weekend, 4 dusmaar het kan ook februari zijn.
Ik heb het precies andersomquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met mannen kan ik een soort van vriendjes worden... De een zoekt de ander op en tis vanzelfsprekend dat je gewoon even een beetje gaat lullen als je elkaar ziet...
Met vrouwen heb ik dat niet.
I knowws.. Knetter ook?quote:
Ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I knowws.. Knetter ook?
Ik ken die 2 dan weer, en als zij je mogen dan is het vast wel goed
Hmm..quote:
Een geef ik altijd een knuffel, de andere die groet ik gewoon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Als ik een vriend zie dan is het eerste wat ik doe ook naar hem toe lopen en een hand geven.
Ik geef vrouwen die ik ken nooit een hand ofzo
bij ons is het een boks en dan de vraag of je bier moetquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Als ik een vriend zie dan is het eerste wat ik doe ook naar hem toe lopen en een hand geven.
Ik geef vrouwen die ik ken nooit een hand ofzo
Of 3 zoenen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een geef ik altijd een knuffel, de andere die groet ik gewoon.
Nee dat doe ik nooit, dat doe ik alleen bij familie.quote:
Kijk dat vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een hand en een zoen op de wang wordt ook vaak wel goed ontvangen
Ik vind 3 zoenen gewoon een kutmanier om iemand te begroetenquote:
Zeker niet formeel. Ik heb een zakenvrouw dat nog nooit zien doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo formeel... Dat doe je ook bij je oma.
Want?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
1 kusje op de wang is intiemer dan 3.
Tis keurig, zoals het hoorttttt Neh...quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker niet formeel. Ik heb een zakenvrouw dat nog nooit zien doen.
En nee dat doe ik niet bij mn oma.
Ik vind kusjes op de wang totaal niet intiem.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
1 kusje op de wang is intiemer dan 3.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind kusjes op de wang totaal niet intiem.
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken, zo grappig en lief tegelijk.![]()
Die jongen schrikt er van dat hij ineens een zaadlozing heeft.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die schrik in zijn ogen, ik weet hoe hij zich voelt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen schrikt er van dat hij ineens een zaadlozing heeft.
Leg eens uit want je bent vaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou je moeten kunnen verklaren aan de hand van eerdere woorden van mij.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die schrik in zijn ogen, ik weet hoe hij zich voelt.
quote:
Maar dit is meer dan alleen maar een kusje he.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou jou kan ik wel hebben hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo
Ik zal eens op jou ploffen :<)
Ik kaart aan dat ik 3 kusjes formeel vind, en dat je 3 kusjes ook aan je oma geeft, snap je dan daadwerkleijk niet waarom ik 1 kusje intiemer vindt dan 3?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leg eens uit want je bent vaag.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou jou kan ik wel hebben hoorlichtgewichtje
goedenavondquote:
Dankje voor de duidelijke samenvatting. Tja tis maar wat je gewend bent. Mijn oma geef ik überhaupt geen kus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kaart aan dat ik 3 kusjes formeel vind, en dat je 3 kusjes ook aan je oma geeft, snap je dan daadwerkleijk niet waarom ik 1 kusje intiemer vindt dan 3?Beetje nadenken mag ook wel weer.
Eerste keer seks wordt voor jou flauwvallen Heloef!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik schrik altijd bedenk ik me nu.
Eerste fapbeurt: Doodangst man, doodangst
Eerst knuffel van een meisje: Totale verbijstering
Eerste zoen: Ik zeg niks meer
Okee dit gaat al meer de intieme kant op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit is meer dan alleen maar een kusje he.
Hier omarmt ze de jongen ook nog
Nee joh, met seks kan ik niet opeens verrast worden. Dan heb ik nog een soort van tijd om me mentaal voor te bereiden op wat er gaat komen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerste keer seks wordt voor jou flauwvallen Heloef!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Halloquote:
Tschussquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga boek lezen. Wellicht tot later vanavond.
op tijd slapen dusquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, met seks kan ik niet opeens verrast worden. Dan heb ik nog een soort van tijd om me mentaal voor te bereiden op wat er gaat komen.Ik was dat niet van plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens een enorm lekker biertje nu.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zozo doe maar luxe.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was dat niet van plan.
[ afbeelding ]
hmmz lijkt me wel apart om een keer te proevenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was dat niet van plan.
[ afbeelding ]
Tjezus!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag wel, voor ongeveer 4 euro per flesje.
de teringquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, met seks kan ik niet opeens verrast worden. Dan heb ik nog een soort van tijd om me mentaal voor te bereiden op wat er gaat komen.De 1e keer dat ik seks had, werd ik licht in m'n hoofd en begonnen mijn armen te tintelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar gekocht?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo lang aftrekkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De 1e keer dat ik seks had, werd ik licht in m'n hoofd en begonnen mijn armen te tintelen
mijn eerste keer was vrij kort vooralquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De 1e keer dat ik seks had, werd ik licht in m'n hoofd en begonnen mijn armen te tintelen
Is erg lekker. Ik hou sowieso wel van cider en fruitbier, dus dit is recht in mijn straatje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz lijkt me wel apart om een keer te proeven
Ja, allemaal import he? Allemaal erg duur daar.quote:
Ik weet.quote:
Ik had SEKS, ik was niet aan het trekken. En het kwam ineensquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo lang aftrekken
Tuckerbox.quote:
De eerste keer was ik alleen erg gespannen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Same herequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste keer was vrij kort vooral
een vriend van mij maakt zijn eigen ciderquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is erg lekker. Ik hou sowieso wel van cider en fruitbier, dus dit is recht in mijn straatje.
[..]
Ja, allemaal import he? Allemaal erg duur daar.
[..]
Ik weet.
Hmm vreemd, ik had alleen erg zwakke benen na de eerste keerquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had SEKS, ik was niet aan het trekken. En het kwam ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |