quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, filmtijd, Gone in 60 seconds![]()
Zal nog wel van tijd tot tijd gluren,..
En dat terwijl ik net ben geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je maar ik red dat financieel gewoon net niet
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, filmtijd, Gone in 60 seconds![]()
Zal nog wel van tijd tot tijd gluren,..
ik ben momenteel werkloos dus ik moet effe wat kalmer aan doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net ben geweestMaar dat heb ik kado gekregen
Ik werk gewoon fulltime dus bij mij kan het er wel vanaf
Waar komt die fascinatie toch vandaan? Want je hebt nieuwsgierig en je hebt jij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Ik ben kei-nieuwsgierig devilswhore...
Ah, dat is wel zo verstandig jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben momenteel werkloos dus ik moet effe wat kalmer aan doen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar komt die fascinatie toch vandaan? Want je hebt nieuwsgierig en je hebt jij.
daaromquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zo verstandig ja
goedenavond fahrradquote:
proostquote:
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
daaromalles op zijn tijd
berlijn is er over 2 jaar ook nog wel
Hallo schatjequote:
Ik had dat als kind dan was ik opeens geobsedeerd door random dingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Tis erg he...
Ik kan enorm obsessief worden met dingen waar ik plots mee bezig ben...
Slechte eigenschap.
Ogen dicht en fok afsluiten..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een korte meditatie tip?
Fappen, dat maakt de geest los.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Zo interessant is mijn seksleven ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Ik ben kei-nieuwsgierig devilswhore...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ogen dicht en fok pc afsluiten..
En dan de PC uit het raam.quote:
pfoeh ja als je de paleizen wilt zien raad ik je die wel aan en neem een tour is zeer intressant die geschiedenisquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Heb je toevallig nog tips waar ik heen MOET ?
[..]
Hallo schatjeHeeft het gesmaakt?
Naar de muur staren?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh ja als je de paleizen wilt zien raad ik je die wel aan en neem een tour is zeer intressant die geschiedenis
voor de rest als je een beetje multi culti wilt doen en goedkoop moet je naar kreutzberg das ook wel de moeite waard
blowen en dan goa trance luisterenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar de muur staren?
Blowen en dan naar vage muziek luisteren met het licht uit?
Ik heb geen lange tenenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
Niet zulke lange tenen DevilsWhore, nergens voor nodig.
Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT HEEEEEEEEEEEEEEEEET RAAAAAAAAAAAAM
Ekstra Weekend
Interessant genoeg om er niet alles over te durven te vertellenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo interessant is mijn seksleven ook weer niet.
mja een vriendin die met me mee was die had ook zon soort boekje erg handig allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, thanks![]()
Zal binnenkort ook eens bij de ANWB informeren, die hebben van die boekjes met bezienswaardigheden.
Voor een maagd wel, nou ja voor KT dan mij kan het niet zoveel schelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo interessant is mijn seksleven ook weer niet.
Ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekstra Weekend
Kazoo
Michiel Stekstra
Hans Weekend
Tjibbe Tjibsma
De uuropener
Ik neem wel een beetje koffie.... En luister ff naar muziek lijkt me goed plan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar de muur staren?
Blowen en dan naar vage muziek luisteren met het licht uit?
Dat is Hans Weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
En vergeetGerard Ekdom
niet
Klopt ja, had ik ook gevonden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja een vriendin die met me mee was die had ook zon soort boekje erg handig allemaal
en er schijnt ook een concentratiekamp in de buurt te zitten die wil ik ook nog wel eens bekijken
Ja als je trek hebt is het goed te doen, ik had patatjes en een chicken salsa wrapquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Heb je toevallig nog tips waar ik heen MOET ?
[..]
Hallo schatjeHeeft het gesmaakt?
dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
Als ik tot rust wil komen ga ik meestal roken.
Mooiquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je trek hebt is het goed te doen, ik had patatjes en een chicken salsa wrap
quote:Noodweer Spanje
Het zuiden van Spanje is vrijdag 28 september getroffen door noodweer. Door overstromingen zijn hierbij zeker zeven mensen omgekomen. Honderden moesten worden geëvacueerd.
Slachtoffers zijn gevallen in de provincies Murcia, Almería en Málaga.
In de regio Malaga hadden bijna 8000 mensen last van het hoge water . Meerdere wegen staan of stonden onder water. Daaronder de belangrijke snelweg A7 ten noorden van Almería. De snelweg loopt langs de Spaanse Middellandse Zeekust. De snelweg was afgesloten tussen Catagena en Vera. Ook het treinverkeer is ernstig ontregeld in het getroffen gebied want diverse spoorverbindingen zijn verbroken.
Bron: ANP / ANWB Verkeersinformatie
Ja ik snapte er eerst ook geen reet van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?Te lang niet geluisterd merk ik alweer.
tof ben erg benieuwd ernaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, had ik ook gevonden.
Ik wil ook met een vriendin gaan
Anders neem je paddo'squote:Op zaterdag 29 september 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem wel een beetje koffie.... En luister ff naar muziek lijkt me goed plan.
Geschiedenis vind ik geen bal aan (uit boeken), maar zodra het verteld wordt door een gids vind ik het wel weer interessantquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
tof ben erg benieuwd erna
geschiedenis vind ik sowieso altijd wel intressant
ooow ik mag heel graag lezen en veel ook vind ik erg intressantquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik geen bal aan (uit boeken), maar zodra het verteld wordt door een gids vind ik het wel weer interessant.
Toen in naar Denemarken ging hadden wij een hele toffe gids.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik geen bal aan (uit boeken), maar zodra het verteld wordt door een gids vind ik het wel weer interessant.
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog ff en dan thuis..... Koffie
Ik bedoel geschiedenis van schoolboeken, andere geschiedenisboeken heb ik nooit gelezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik mag heel graag lezen en veel ook vind ik erg intressant
Wut?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scheidsrechtertje
3 penalties in een half uurtje voetbal
Ben je nog steeds down? Ik al bijna een jaar niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen slim plan als je een beetje down bent oid
zelfs dat las ik met plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?
[..]
Ik bedoel geschiedenis van schoolboeken, andere geschiedenisboeken heb ik nooit gelezen
Ik heb aanvallen,quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je nog steeds down? Ik al bijna een jaar niet meer
Zonder medz
Drie strafschoppen en een eigen doelpunt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scheidsrechtertje
3 penalties in een half uurtje voetbal
Ja dat kan hé. Gelukkig is niet iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfs dat las ik met plezierik heb nu hier thuis ook een beste verzameling ondertussen
Failquote:
oooeww ik doe dat echt niet zonder mijn meds kan ik niet slapenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb aanvallen,
Ik ben van de medz af, tegen advies van andere mensen in gewoon lekker niks slikken.
gelukkig niet inderdaad anders zou het wel heel saai worden allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kan hé. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde
[..]
Fail
Laatste keer dat ik gging afbouwen, maakte ik een rekenfoutje en ging het raar doen in m'n hoofd wekenlangquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb aanvallen,
Ik ben van de medz af, tegen advies van andere mensen in gewoon lekker niks slikken.
Er zit een verschil tussen niet durven en none of your business.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Interessant genoeg om er niet alles over te durven te vertellen
Fijn doelpuntje van Gouriye, welquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Drie strafschoppen en een eigen doelpunt.
Nederlands voetbal.
Ik heb coca cola. En krijg vanavond seks.quote:
Ik zit lekker naar ManU-Spurs te kijken. Vermakelijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn doelpuntje van Gouriye, wel
Spurs voor zag ik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit lekker naar ManU-Spurs te kijken. Vermakelijke wedstrijd.
Coca Cola hadden ze niet, zou het daar aan liggen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb coca cola. En krijg vanavond seks.
Mja... Ik vind het maar lastig, ik zou nooit moeilijk gaan doen over sekspartners... ''none of your business'' vind ik dan wel wat scherp namelijk...quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen niet durven en none of your business.
Jup.quote:
Of een relatie hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Coca Cola hadden ze niet, zou het daar aan liggen?
het is dan ook alweer september de dagen worden korterquote:
Hey Vin, was t leuk vandaag?quote:
Nog niet eens de helftquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Ik vind het maar lastig, ik zou nooit moeilijk gaan doen over sekspartners... ''none of your business'' vind ik dan wel wat scherp namelijk...
En ik word dus nieuwgierig omat ik het idee heb dat je over de 100 heen zit oid.
Ik verlang terug naar mijn vakantie.quote:
Hi Gitaarquote:
I know. Gezellig?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker![]()
En Cry en Lola nog gemeet
Hahahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
De oudste is een beetje vervelendlange dag en alle drukte moet er uit geloof ik.... Dus ik maak een grapje
Mag het misschien wat rustiger? Anders kan je lopend naar huis
Sander: mag ik dan wel de tomtom mee![]()
Zo dat wilde ik ff delen.. /einde
Wat weet jij van noemenswaardigquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh joh, das eigenlijk niets noemenswaardigs dan.
Cutequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
De oudste is een beetje vervelendlange dag en alle drukte moet er uit geloof ik.... Dus ik maak een grapje
Braaf jochquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |