Ik had eigenlijk meer een probleem met hoe Housekeeper het brachtquote:Op zondag 30 september 2012 01:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die eerlijke verkoop zit wel snor, immers is Steven met zijn advocatenkantoor daarvoor.
Het moet niet, geld doneren, het mag. Zoals altijd. En dat jij er niet in kan komen, daar kunnen wij niets aan doen.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat een gedeelte van de opbrengst mag gaan naar FOK!
Hij geeft zijn mening en zegt nergens dat het moet. Dus ik weet niet wat jouw probleem is.quote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer een probleem met hoe Housekeeper het bracht
[..]
Hij zegt nergens letterlijk dat het moet nee, maar ik vind het wel enigszins oordelend overkomen. Een beetje zoals een collectant die villa's afgaat en mensen erop wijst dat ze best wel wat geld mogen doneren aan de stichting waarvoor ze collecteren.quote:Op zondag 30 september 2012 01:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij geeft zijn mening en zegt nergens dat het moet. Dus ik weet niet wat jouw probleem is.
Right....Dit is de fiets van de Tour in 1968 (foto). Kleurschema in team kleur (rood), schildje onderstuur compleet anders, geen bidonhouder, andere trappers, andere remgrepen. Ploegen veranderen niet opeens van fiets/merk in een seizoen...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je wil gewoon twijfel zaaien en zelf die fiets voor 200 euro van Flat afhandig maken om er daarna 15000 voor te vangen.
Is dat de enige tour die hij gefietst heeft?quote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Right....Dit is de fiets van de Tour in 1968 (foto).
Nope, maar ik geloof dat er ergens in deel 1/2 werd gesproken dat deze fiets gebruikt was in de Ronde van Spanje in 1968 door JJ. Teams zitten vast aan contracten met sponsors, dus dat maakt het heel lastig om in het seizoen van merk te wisselen.quote:Op zondag 0 september 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat de enige tour die hij gefietst heeft?
Heb er geen verstand van![]()
Dat van die bidonhouder klopt niet, want tijdens deze tour stond ik op de flank van de Cormet de Roselend. Sterker, ik heb toen de bidon bewaard die Jan Janssen tijdens de beklimming de berm in gooide:quote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Right....Dit is de fiets van de Tour in 1968 (foto). Kleurschema in team kleur (rood), schildje onderstuur compleet anders, geen bidonhouder, andere trappers, andere remgrepen. Ploegen veranderen niet opeens van fiets/merk in een seizoen...
Kijk als er nou een foto van deze fiets met JJ tijdens de race komt, dan kun je zeggen dat ie echt is, of als JJ of een oud ploeggenoot/mecanicien het kan bevestigen dan veranderen de zaken. Tot dan zeg ik dat het een racefiets is van een oud mannetje die niemand kent.
[ afbeelding ]
Open een eigen topic.quote:Op zondag 30 september 2012 01:40 schreef DumDaDum het volgende:
Dat van die bidonhouder klopt niet, want tijdens deze tour stond ik op de flank van de Cormet de Roselend. Sterker, ik heb toen de bidon bewaard die Jan Janssen tijdens de beklimming de berm in gooide:
[ afbeelding ]
Deze bidon bied ik -zonder bidonhouder- aan voor 500,-.
Museum heeft de desbetreffende BIC bidon alquote:Op zondag 30 september 2012 01:40 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat van die bidonhouder klopt niet, want tijdens deze tour stond ik op de flank van de Cormet de Roselend. Sterker, ik heb toen de bidon bewaard die Jan Janssen tijdens de beklimming de berm in gooide:
[ afbeelding ]
FOK verdient genoeg aan abonnementjes en advertenties maar Danny zal je vast bedanken, dankzij deze opmerking geen abo geld meer van mij.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee, wij doen dit allemaal op vrijwillige basis. Maar er is wel een hoop geld nodig om de servers in de lucht te houden. En de ontwikkeling van de site is ook niet gratis. Om maar eens een paar dingen te noemen.
Ok.quote:Op zondag 30 september 2012 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij zegt nergens letterlijk dat het moet nee, maar ik vind het wel enigszins oordelend overkomen. Een beetje zoals een collectant die villa's afgaat en mensen erop wijst dat ze best wel wat geld mogen doneren aan de stichting waarvoor ze collecteren.
Tja niet dus, als hij het nou niet zo gebiedend had omschreven was het heel misschien nog grappig geweest.quote:
niet alles zo serieus nemenquote:Op zondag 30 september 2012 09:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja niet dus, als hij het nou niet zo gebiedend had omschreven was het heel misschien nog grappig geweest.
Nee hoor, Jan Janssen reedt echt de tour op een racefiets van de Halfords....quote:Op zondag 30 september 2012 01:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Het zou me trouwens ook niks verbazen als dit een geniale hoax blijkt te zijn![]()
.
In 1968 zat de sport nog heel anders in elkaar en had men binnen teams ook nog wel eens per persoon verschillende fiets sponsors, omdat ze ook niet zoveel volgwagens hadden kwam het daardoor ook regelmatig voor dat de coureur eens op een andere fiets zat.quote:Op zondag 30 september 2012 01:32 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Nope, maar ik geloof dat er ergens in deel 1/2 werd gesproken dat deze fiets gebruikt was in de Ronde van Spanje in 1968 door JJ. Teams zitten vast aan contracten met sponsors, dus dat maakt het heel lastig om in het seizoen van merk te wisselen.
Dus 24 jaar voordat de Saxobank werdt opgericht sponsorden ze Janssen al..?quote:Op zondag 30 september 2012 01:40 schreef DumDaDum het volgende:
het zijn dan wel erg domme kinderen die alleen maar een worst zien hangen waar ze niet bij kunnenquote:Op zondag 30 september 2012 12:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus 24 jaar voordat de Saxobank werdt opgericht sponsorden ze Janssen al..?
1600+ posts van een stelletje 'volwassen' trollen die het leuk vinden een paar kinderen in de zeik te zetten, en de mods hier doen vrolijk mee....
Net als die zuurbeer ben je jaloers.quote:Op zondag 30 september 2012 12:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus 24 jaar voordat de Saxobank werdt opgericht sponsorden ze Janssen al..?
1600+ posts van een stelletje 'volwassen' trollen die het leuk vinden een paar kinderen in de zeik te zetten, en de mods hier doen vrolijk mee....
Waarschijnlijk wel, maar voor mijn part flikkeren ze dat ding in de plomp, veel meer is het toch niet waard..quote:Op zondag 30 september 2012 12:38 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
het zijn dan wel erg domme kinderen die alleen maar een worst zien hangen waar ze niet bij kunnen
maar verder heb je wel gelijk hoor
maar als je nog even wacht, komt dehangui of steven met de opmerking dat je jaloers bent![]()
Je blijft bezig jij hequote:Op zondag 30 september 2012 12:38 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
het zijn dan wel erg domme kinderen die alleen maar een worst zien hangen waar ze niet bij kunnen
maar verder heb je wel gelijk hoor
maar als je nog even wacht, komt dehangui of steven met de opmerking dat je jaloers bent![]()
ja, na 4 topics begon ik het inderdaad wel zielig te vinden dat TS door volwassen mensen op FOK! in zijn poepertje werd gepakt, met jou vooraan. Het scheelt dat TS toch te dom is om tegengeluiden over de waarde van zijn fiets te horen omdat hij gek gemaakt is. Mijn posts zullen nu ook geen invloed hebben, maar ik hoop dat hij eraan terugdenkt wanneer hij volgende week huilend op zijn kamertje zitquote:
op die onderste is zelfs een bod van 65 euro geweestquote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar voor mijn part flikkeren ze dat ding in de plomp, veel meer is het toch niet waard..
Hier staat er nog een: http://www.flickr.com/photos/jacquesmounnezergues/5978590712/
En hier voor al 35 euro: http://fietsen-brommers.m(...)kyoso-racefiets.html
En hier nog een: http://fietsen-brommers.m(...)3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Ik denk dat ik ze allemaal ga kopen, voor je het weet heb ik de hele wielerploeg bij elkaar!
Oei dan is ¤50 opeens goedkoop gewordenquote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
op die onderste is zelfs een bod van 65 euro geweest
Man wat moet jij een deprimerend leven hebben dat je dit allemaal uitzoekt.quote:Op zondag 30 september 2012 12:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar voor mijn part flikkeren ze dat ding in de plomp, veel meer is het toch niet waard..
Hier staat er nog een: http://www.flickr.com/photos/jacquesmounnezergues/5978590712/
En hier voor al 35 euro: http://fietsen-brommers.m(...)kyoso-racefiets.html
En hier nog een: http://fietsen-brommers.m(...)3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Ik denk dat ik ze allemaal ga kopen, voor je het weet heb ik de hele wielerploeg bij elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |