Das een goed idee, kan 538 wel inlichtenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Kan een mod geen radio interview regelen voor ze?.
Of Timur.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Das een goed idee, kan 538 wel inlichtenDM je nummer maar ts
Die leest hier mee en heeft zelf een accountquote:
Ik weet niet of je de vorige bordjes hebt gezien, maar ik denk niet dat we het zouden kunnen lezen die lap tekst.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef marsan het volgende:
TS, eigenlijk wil ik ook wel een pic met jullie beiden en de fiets met een bordje marsan bedankt.
zonder mij hadden jullie nooit geweten dat t de fiets van de heer janssen was
Ook willen meeliften op het succes van Chris en Ginoquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef marsan het volgende:
TS, eigenlijk wil ik ook wel een pic met jullie beiden en de fiets met een bordje marsan bedankt.
zonder mij hadden jullie nooit geweten dat t de fiets van de heer janssen was
Vragen 'goed' beantwoorden? Is dat journalistiek of hoe moet ik dat zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:17 schreef RedactieTelegraaf het volgende:
Beste heren,
Ik heb even overleg gehad met mijn collega's en we zijn tot het besluit gekomen dat we dit verhaal in week 41 willen publiceren.
Graag zou ik tegen die tijd de antwoorden willen ontvangen op de vragen. Deze vragen kunnen jullie eventueel samen invullen met de advocaat.
Ook hebben we het gehad over de compensatie, wij zijn in staat om deze te verhogen als jullie de vragen goed beantwoorden.
Hierbij geven wij jullie dus de tijd om een en ander te bespreken met de advocaat.
Ik hoop dat wij een fijne samenwerking tegemoet kunnen gaan.
Met vriendelijke groet,
Hoofdredactie Telegraaf
Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V.
Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2
Goed beantwoorden, complete antwoordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:52 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Vragen 'goed' beantwoorden? Is dat journalistiek of hoe moet ik dat zien.
Verder een geniaal topic. Gefeliciteerd topicstarter (los van alle rompslomp)
Goed gesproken Ginoquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef ginovaf het volgende:
ik zou graag foto's willen maken maar die zijn all gemaakt kijk op forum je zal ze tegen komen en waarom moet we opeens gierig worden uit jaloezie als je jaloers bent zeg het gwn en ga van het topic en vergeet het !!!!
Misschien kunnen jullie een onderbroek op jullie hoofd doen en een bordje erbij voor Marsenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef ginovaf het volgende:
marsen die krijg je wel maar zo foto is nu effe niet zo zorg aan onze hoofd
dan denken ze verkkerd en worden ze geleid door jaloeziequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een onderbroek op jullie hoofd doen en een bordje erbij voor Marsen
Mensen denken dat jullie gek zijn maar zij zijn de gekken toch
Ik zeg doen danquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:11 schreef ginovaf het volgende:
[..]
dan denken ze verkkerd en worden ze geleid door jaloezie
ps ik wordt wel gek voor veel geld
nu te donkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg doen dan
Doe beide een onderbroek op jullie hoofd en maak een mooie foto voor Mars samen met de fiets
Morgen een nieuwe dag tochquote:
doet ie een onderbroek over zijn hoofd en jij op je hoofd tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:14 schreef ginovaf het volgende:
[..]
maar all genoeg foto's maar zal kijken of menneer ombekend nog op de foto wil
ja zal kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doet ie een onderbroek over zijn hoofd en jij op je hoofd toch
Ze houden het topic gewoon schoon van gebagger en ander nutteloos getrollquote:
Ik zag het op de site ja. Gelukkig is het weg nu.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef DeHangui het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar heb je het gedonder al! Gelukkig heb ik ze snel verzocht het artikel te verwijderen. Straks worden onze jongens helemaal overspoeld met media aandacht!
Nieuws gaat als een lopend vuurtjequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zag het op de site ja. Gelukkig is het weg nu.
Ja, fucking aasgieren overal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nieuws gaat als een lopend vuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |