Die fiets is vast echt jaquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef ginovaf het volgende:
maar wat wil dit zeggen is de fiets egt of niet niemand weet het totdat je hem in het egt ziet tog ??
en waarom dat als ie echt isquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die fiets is vast echt ja
Alleen is ie hooguit 20euro waard
Het is toch een fiets?quote:
Simpel, doe mee aan een wielrenwedstrijd, als het goed is sta je dan in de uitslag als Janssen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe check ik of dat hem echt is?
Ik denk niet dat ie van JJ isquote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef ginovaf het volgende:
[..]
ja ik bedoel of hij van jj is f snap je dat nou gewoon egt niet
Hahahaha, die fiets is niet van jan jansen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef ginovaf het volgende:
[..]
je weet niet voor 100% dat ie niet van JJ isquote:Op zondag 30 september 2012 18:32 schreef kazing het volgende:
[..]
Hahahaha, die fiets is niet van jan jansen.
Het is gewoon een oude fiets van een serie productie.
Als die nog nieuw in de doos verpakt zat had je er wellicht wat geld voor gekregen.
ik ben 99,999% zeker.quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
je weet niet voor 100% dat ie niet van JJ is
probeer je nu nog steeds de troll in stand te houden?quote:Op zondag 30 september 2012 18:33 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
je weet niet voor 100% dat ie niet van JJ is
nee zeg alleen dat er altijd een kleine kans is dat ie van JJ is.quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
probeer je nu nog steeds de troll in stand te houden?
Hij is niet van JJquote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef ginovaf het volgende:
[..]
Het is nu wel klaar denk ik?quote:Op zondag 30 september 2012 18:35 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
nee zeg alleen dat er altijd een kleine kans is dat ie van JJ is.
Aan je pik trekken.quote:Op zondag 30 september 2012 18:38 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen de hele dag?.
Flat! Je krijgt wat leuks van ons, een echte financiële compensatiequote:
Daar kunnen beide heren mooi van naar de kapper, kunnen die petjes ook de prullenbak in.quote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Flat! Je krijgt wat leuks van ons, een echte financiële compensatieÉn je kan de fiets nog verkopen! Ik, steven en grasisgroenvoordehaas sturen je een totaal op van 60 euro
En je kan de fiets nog eens verkopen
Ditquote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Flat! Je krijgt wat leuks van ons, een echte financiële compensatieÉn je kan de fiets nog verkopen! Ik, steven en grasisgroenvoordehaas sturen je een totaal op van 60 euro
En je kan de fiets nog eens verkopen
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar kunnen beide heren mooi van naar de kapper, kunnen die petjes ook de prullenbak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |