Ik geloof het. Maar het moest natuurlijk niet veel verder gaan, het lijkt me genoeg geweest zo.quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit waren dehangui en ik al van plan vanaf het begin
Jammer dat ik geen dm mag posten als bewijs
Is dit serieus zo? Wat een toffe kerel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef Piperidine het volgende:
Leuk man, een jongen van 14 online pesten die het geld onder andere wilde gebruiken om schulden van zijn moeder af te lossen. Zwak volk.
Yep....dit was al een paar dagen geleden duidelijkquote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee
Maar de mods van V&A kunnen dit eventueel bevestigen omdat ik het daar ook gemeld had
Ditquote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit waren dehangui en ik al van plan vanaf het begin
Jammer dat ik geen dm mag posten als bewijs
Don't understemate my paint skillsquote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef Housekeeper het volgende:
O ja. Het enige wat ik verwijderd heb waren 2/3 posts van DeHangui omdat er een taalfout in het Telegraaf photoshopje zat en 2 reakties op die taalfout. Voor de rest niets.
Welk complotquote:Op zondag 30 september 2012 17:08 schreef TheFastOne het volgende:
Dit is het mooiste topic in de historie van Fok!
Hulde aan Steven en Ui
Edit: Zat Kanovinnie ook in het complot?
Maar wist Kanovinnie er van af?quote:Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welk complot
Dit topic liep van de ene troll over naar de andere![]()
De ene troll probeerde de spotlight te kapen van de andere
Natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Maar wist Kanovinnie er van af?
Je kan zelf toch wel zien dat dit allemaal nep isquote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Maar wist Kanovinnie er van af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |