ook nog eens het broertje van. TS heeft niet alleen zichzelf voor schut gezet, maar zijn broertje erbij mee getrokkenquote:
De verwijderde posts waren van mij, en op mijn eigen verzoek.quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Solomon het volgende:
Ach, was wel een leuk topic om te volgen. Was ook allemaal een mooie grap, totdat stevenmac het allemaal nét iets te serieus begon te nemen en er posts verwijderd werden die niet allemaal in het grote 'stevenmac-verhaal' pasteToen werd het een beetje triest.
Ik ga per post (bankrek. heeft hij niet) nog een echte vergoeding sturenquote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef Solomon het volgende:
Overigens is het voor die jongens natuurlijk niet heel tof, maargoed, soms moet je een keer op je flikker gaan om weer wat te leren. Wees blij dat het verder niets gekost heeft (behalve wat imagoschade op Fok).
Er zijn ook posts van mij verwijderd, niet op mijn verzoek.quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
De verwijderde posts waren van mij, en op mijn eigen verzoek.
Dat is dan weer leukquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik ga per post (bankrek. heeft hij niet) nog een echte vergoeding sturen![]()
kunnen ze samen naar de MAC
Vandaar je aanvalquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Solomon het volgende:
[..]
Er zijn ook posts van mij verwijderd, niet op mijn verzoek.
Ja, het was leuk, maar ze komen er niet helemaal sneu van afquote:
Jij wou 50 doen?quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, het was leuk, maar ze komen er niet helemaal sneu van af
Dit vind ik dan weer heel netjes van jequote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
dat is sportiefquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dacht aan 15 pp. dan hebben ze 45 euro, en ze kunnen de fiets alsnog verkopenquote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij wou 50 doen?
Ik 25 en groendangrasvoorhaas ofzo wil ook mee doen
Nounou "aanval". Zoals ik al zei, het werd een beetje triest toen een mod het allemaal net iets te serieus begon te nemen.quote:
Doen we dat inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dacht aan 15 pp. dan hebben ze 45 euro, en ze kunnen de fiets alsnog verkopen
Dm mij zijn adres even stuur ik hem 25 euro en een vrij kaartje voor het Olympionquote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dacht aan 15 pp. dan hebben ze 45 euro, en ze kunnen de fiets alsnog verkopen
U got DMquote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Dm mij zijn adres even stuur ik hem 25 euro en een vrij kaartje voor het Olympion
Hebben ze een totaal van 30 p/p. Nou leuker kan toch nietquote:Op zondag 30 september 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik gooi van de week per post ook even 20euro naar die 2 jongens
En een fiets die ze nog kunnen verkopen voor 50euroquote:Op zondag 30 september 2012 15:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hebben ze een totaal van 30 p/p. Nou leuker kan toch niet
Dit waren dehangui en ik al van plan vanaf het beginquote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef iFok. het volgende:
Leuk dat jullie het zo oplossen.Hij zal wel teleurgesteld zijn. Maar we hebben gelachen, en hij heeft er hopelijk van geleerd.
Ook niet met goedkeuring van beide personen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit waren dehangui en ik al van plan vanaf het begin
Jammer dat ik geen dm mag posten als bewijs
Volgens mij niet neequote:Op zondag 30 september 2012 16:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook niet met goedkeuring van beide personen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |