Nope, tenminste niet volgens het hoesje van deze CDquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is 38 trouwens niet gewoon van Radiohead?
Hm, apart. De NME geeft Sparklehorse & Radiohead aan en die heb ik ook wel aardig zitten qua hoe accuraat ze zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nope, tenminste niet volgens het hoesje van deze CD
evenals deze: http://rateyourmusic.com/(...)f_pink_floyd_covers/quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Berkery het volgende:
Nope, tenminste niet volgens het hoesje van deze CD
Daar ben ik het wel mee eens. Vind het trouwens ook een vervelende cover.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't is duidelijk ook meer een Linkous-pastiche. Yorke piept ook alleen maar wat tussendoor.
Inderdaad, ik dacht bij 4 van die jazzy covers gelijk aan Richard Cheese, had ik maar gegokt idd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef Blogman het volgende:
Goed, van die andere coveracts had ik nog wel ergens Richard Cheese moeten gokken
Tja, met Mike Flower Pops, William Shatner en Paul Anka heb je ook goede kandidaten voor zulke covers.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht bij 4 van die jazzy covers gelijk aan Richard Cheese, had ik maar gegokt idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |