Ja, dat!quote:Op zondag 30 september 2012 08:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Daar staan ze allemaalIk wil ook weer naar Berlijn
mooie stad
Thanks! Vindt het spannendquote:Op zondag 30 september 2012 07:53 schreef YUR het volgende:
Guppy, Yuki, SEMTEX en Drassss, heel veel plezier vandaag!
rub it in........ nog steeds geen stream gevonden die werkt ondanks Guppers hulpquote:
Damnitquote:Op zondag 30 september 2012 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rub it in........ nog steeds geen stream gevonden die werkt ondanks Guppers hulp
Stomquote:Op zondag 30 september 2012 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rub it in........ nog steeds geen stream gevonden die werkt ondanks Guppers hulp
Ik kon niks vinden wat ook werkbaar was in NZ...quote:Op zondag 30 september 2012 08:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stom
Niet via Eurosport online? Of de website van de marathon zelf?
Fuck zegquote:Op zondag 30 september 2012 08:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kon niks vinden wat ook werkbaar was in NZ...
sorryquote:Op zondag 30 september 2012 08:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fuck zeg
Waarom woon je ook zo ver weg, RD?
hazen zijn over het algemeen sowieso geen marathonlopersquote:Op zondag 30 september 2012 09:02 schreef linebear het volgende:
En ze zijn van start... lijkt me wel frustrerend voor een haas, loop je lekker mag je niet finishen
Er zijn er zat die wel finishen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 09:02 schreef linebear het volgende:
En ze zijn van start... lijkt me wel frustrerend voor een haas, loop je lekker mag je niet finishen
En ook ditquote:Op zondag 30 september 2012 09:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Krijgen ze wel voor betaalten heel soms is er in het contract van de haas opgenomen dat als het lekker gaat, ze wel mogen finishen. Soms krijgen ze er ook toestemming voor wanneer de beoogde toppers toch niet zo goed zijn.
Maarre hardlopen is toch net als sex. Daar moet je niet over praten/naar kijken.... maar gewoon doenquote:Op zondag 30 september 2012 09:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind het balen voor je dat je niet kan kijken
QFTquote:Op zondag 30 september 2012 09:05 schreef linebear het volgende:
[..]
Maarre hardlopen is toch net als sex. Daar moet je niet over praten/naar kijken.... maar gewoon doen
Have fun!quote:Op zondag 30 september 2012 09:04 schreef linebear het volgende:
Ok, dan informeren ze verkeerd bij Eurosport, tsssk![]()
Ik ga zo ook maar eens oefenen voor de marathon. Dan kan ik mooi de finish straks zien
Ja, dat! Wat zal ik er eens op smeren?quote:Op zondag 30 september 2012 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga even boterhammetje smerenmooi moment, en dat dan nog mooi voor vanmiddag
quote:Op zondag 30 september 2012 09:05 schreef linebear het volgende:
[..]
Maarre hardlopen is toch net als sex. Daar moet je niet over praten/naar kijken.... maar gewoon doen
Lekker, ja?quote:Op zondag 30 september 2012 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga straks lekker lopen! Ik ga straks lekker lopen!
Yay!!quote:Op zondag 30 september 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
HUP YUKI
HUP GUPPY
HUP SEMTEX
HUP DRASSS
Hagelslagquote:Op zondag 30 september 2012 09:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat! Wat zal ik er eens op smeren?
quote:
Hagelslag is altijd goedquote:Op zondag 30 september 2012 09:14 schreef Yuki het volgende:
[..]Heldin!! Dat heb ik nog staan ja, maar eet ik normaal nooit
Witte boterham met hagelslag
Verschrikkelijkquote:
Dank je welquote:Op zondag 30 september 2012 09:15 schreef GotC het volgende:
Heel veel succes en plezier vandaag Gup, Semtex, Yuki en Drasss
Dank je!quote:Op zondag 30 september 2012 09:15 schreef GotC het volgende:
Heel veel succes en plezier vandaag Gup, Semtex, Yuki en Drasss
Leuk stukje, maar lopen zonder electronica? Please woman, get real. HRM thuislaten snap ik, maar alles?quote:Op zondag 30 september 2012 08:21 schreef YUR het volgende:
Ik zat net dit te lezen:
[..]
En nu kijk ik naar buiten en zie ik een mooi opkomend zonnetje en een klein briesje...en meteen heb ik zin om weer te gaan lopen
Hehe, junkiequote:Op zondag 30 september 2012 09:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lek stukje, maar lopen zonder electronica? Please woman, get real. HRM thuislaten snap ik, maar alles?
thanks YUR, werkt nog niet helemaal maar heb iig geluidquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
thanks YUR, werkt nog niet helemaal maar heb iig geluid
no pun intended but we are up and runningquote:
Dank je!quote:Op zondag 30 september 2012 09:24 schreef Shravani het volgende:
Drasss, semtex, yuki en guppy heel veel succes en plezier vandaag !
Zo te zien is het heerlijk loopweer.
quote:Op zondag 30 september 2012 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
no pun intended but we are up and runningthanks YUR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |