Wat onwijs lekker zeg!!quote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, hier de grafiekjes.
Mijn doel was om niet harder te gaan dan 6.20. Ik wilde vooral kijken hoe mijn lies het hield. Na mijn loop van dinsdag had ik woensdag veel last. Donderdag tijdens de loopscholing op de baan gingg het eigenlijk best lekker, maar voelde ik mijn lies wel af en toe opspelen. Erna geen last meer gehad. En nu wilde ik dus rustig lopen en kijken hoe het het hield (mocht van de fysio hoor). Doel niet gehaald. Eurorie-sprintje denk ik, de laatste twee kilometer.
http://www.endomondo.com/workouts/siVvXkoGOxw
http://connect.garmin.com/activity/228291617
Foeiquote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, hier de grafiekjes.
Mijn doel was om niet harder te gaan dan 6.20. Ik wilde vooral kijken hoe mijn lies het hield. Na mijn loop van dinsdag had ik woensdag veel last. Donderdag tijdens de loopscholing op de baan gingg het eigenlijk best lekker, maar voelde ik mijn lies wel af en toe opspelen. Erna geen last meer gehad. En nu wilde ik dus rustig lopen en kijken hoe het het hield (mocht van de fysio hoor). Doel niet gehaald. Eurorie-sprintje denk ik, de laatste twee kilometer.
http://www.endomondo.com/workouts/siVvXkoGOxw
http://connect.garmin.com/activity/228291617
Volgend jaarquote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
maar dan nog, had graag mee gelopen
*broek omlaag doet* Kom maar op met de billenkoek.quote:Op zondag 30 september 2012 11:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Foei
Maar ziet eruit als een heerlijk loopje!
Jij wil te graagquote:Op zondag 30 september 2012 11:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
*broek omlaag doet* Kom maar op met de billenkoek.
ik denk dat ik hem nog mee pak in de voorbereiding voor de 7 heuvelenloopquote:
Dank je wel! ik probeer echt elke ma-wo-vrijdag te lopen en dat gaat best goed (nog even geen baan dus alle tijd)quote:Op zondag 30 september 2012 12:02 schreef GotC het volgende:
Supergoed Shravani!![]()
Lekker stabiel gelopen!
Sowieso mooi om te zien hoe regelmatig je gaat lopen, een net weekschema
Hahah zo herkenbaar ja, als kind was ik nog erger en ging ik altijd heel kinderachtig mensen die liepen aanmoedigenquote:Op zondag 30 september 2012 12:07 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dank je wel! ik probeer echt elke ma-wo-vrijdag te lopen en dat gaat best goed (nog even geen baan dus alle tijd)
Vandaag was extra'tje , omdat het zo lekker is om te gaan lopenEn dan te bedenken dat ik vorig jaar rond deze tijd nog iedereen die liep aan het uitlachen was
Trainingseffect: 5.0 - overreaching. Misschien je tempo wat gaan verlagen?quote:
Als je je horloge aan laat staan tijdens warming up en cooling down komt ie bijna nooit op 5.quote:Op zondag 30 september 2012 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Trainingseffect: 5.0 - overreaching. Misschien je tempo wat gaan verlagen?
Geweldig... goed voor je egoquote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Quoi het volgende:
Nou mensjes, willen jullie een mooooooooie wedstrijd zien?Klik!
Mijn ultimate goal was een keer rond de 30 minuten lopen. Ofwel, constant tempo van 6 min/km. En zie, mijn average pace was 6.01 min/km! Heerlijk laatste stuk gelopen samen met 2 mannen (trainer en co, zo bleek later). Geinig, die trainer zei aan het eind tegen zijn "leerling": kom op die laatste km, trek je maar op aan haar (dat was ik dus). Ik ben toen nog flink op hem uitgelopen, en kreeg nog een schouderklopje van die trainer aan de finish. Maar heb hun 2 ook bedankt, want heerlijk aan opgetrokken tijdens de race.
MIJN DAG IS GOED!![]()
@linebear: mooie loop
@singelloper en Posbankloper: go for it
@een ieder die ik vergeet: hoi!
Mooi precies ook 30 minutenquote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Quoi het volgende:
Mijn ultimate goal was een keer rond de 30 minuten lopen. Ofwel, constant tempo van 6 min/km. En zie, mijn average pace was 6.01 min/km! Heerlijk laatste stuk gelopen samen met 2 mannen (trainer en co, zo bleek later). Geinig, die trainer zei aan het eind tegen zijn "leerling": kom op die laatste km, trek je maar op aan haar (dat was ik dus). Ik ben toen nog flink op hem uitgelopen, en kreeg nog een schouderklopje van die trainer aan de finish. Maar heb hun 2 ook bedankt, want heerlijk aan opgetrokken tijdens de race.
MIJN DAG IS GOED!![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Quoi het volgende:
MIJN DAG IS GOED!![]()
Daar kom ik ook op als ik kilometers maak en 6.40 loop.quote:Op zondag 30 september 2012 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Trainingseffect: 5.0 - overreaching. Misschien je tempo wat gaan verlagen?
http://www.endomondo.com/workouts/rgEUwzd2TUYquote:Op zondag 30 september 2012 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel km lopen zal Evy 2011 les 12 zijn?
zal inderdaad iets meer dan 4 km zijnquote:Op zondag 30 september 2012 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoeveel km lopen zal Evy 2011 les 12 zijn?
Dankjewel. In het bos ligt volgens mij een 4,4 route. Dat moet dan wel lukken. Geen idee hoe hard ik loop.quote:Op zondag 30 september 2012 13:49 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/rgEUwzd2TUYDat is 'm.
Hangt natuurlijk wel af van je eigen snelheid, en volgens mij smokkelde ik af en toe bij de Evy-lessen (iets langer doorgaan).
Succesquote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dankjewel. In het bos ligt volgens mij een 4,4 route. Dat moet dan wel lukken. Geen idee hoe hard ik loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |