quote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef mosselmossel het volgende:
IK BEN ZO BLIJ BLIJ BLIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst in 5 weken mijn lies niet gevoeld tijdens het lopen!![]()
8km gedaan, grafiekjes komen zo wel.
En het is zo'n mooi weer! Man!
stuitert meequote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef gcjoel het volgende:
Net gelopen, heerlijk weer zeg!! Lekker de duinen in gegaan, schotse hooglanders tegengekomen en heel veel hardlopers!
http://www.endomondo.com/workouts/mEH3EOd9tkM
Voor het eerst 10km dus bekertje!![]()
![]()
Iedereen die loopt vandaag veel plezier, het is heerlijk!!
Ow, lekker! En ja, hier ook veel hardlopers. Zie er niet zo heel vaan maar nu wel zeker tien gezien. Kreeg een lamme arm van het hoi zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef gcjoel het volgende:
Net gelopen, heerlijk weer zeg!! Lekker de duinen in gegaan, schotse hooglanders tegengekomen en heel veel hardlopers!
![]()
Had driekwart tight en shirt met korte mouwen, dat was eigenlijk wel prima. Soms beetje frisse wind maar dat was eigenlijk wel lekker!quote:Op zondag 30 september 2012 11:09 schreef linebear het volgende:
Ja, heb in het lang gelopen, maar was helemaal niet nodig.
Al was het wat winderig op de open vlaktes
Goed zeg!!quote:Op zondag 30 september 2012 10:49 schreef linebear het volgende:
Zo, weer terug van een heerlijk rondje lopen. Mijn eerste 10 km![]()
Liep erg lekker, gemiddelde van 5,39. Volgende keer toch minder hardlopen om toch meer aan een stuk te kunnen lopen.
Maar ik ben blij, nu in mijn machientje
Wel fijn dat je hebt kunnen lopenquote:Op zondag 30 september 2012 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Het was heerlijk loopweer!
Jammer dat ik in mijn eentje altijd op de 5:30/km dreig uit te komen. En dat is nog net even te hard voor m'n scheen.
YAY!!!quote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef mosselmossel het volgende:
IK BEN ZO BLIJ BLIJ BLIJ!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst in 5 weken mijn lies niet gevoeld tijdens het lopen!![]()
8km gedaan, grafiekjes komen zo wel.
En het is zo'n mooi weer! Man!
Ook jij top gedaan!!quote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Volgens mij ben ik de enigequote:Op zondag 30 september 2012 11:31 schreef Jumparound het volgende:
Alle posbank lopers succes! Ik had graag mee gelopen!
maar dan nog, had graag mee gelopenquote:Op zondag 30 september 2012 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enigemaar toch bedankt!
leuk dat ze een loop voor je organiserenquote:Op zondag 30 september 2012 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enigemaar toch bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |