thanksquote:
Vooruit, ik laat 'm staan.quote:
Maar nu wil ik wel Tour of duty zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooruit, ik laat 'm staan.
Ik kan geen leuke "Sesame, open the doors!' vinden op youtubemaar de deur kan wel geverf worden...
Met zwarte verf, maar de heren waren een beetje de weg kwijt zeg maar![]()
voor jou altijdquote:
tmiquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
een echte zeeman bevaart ook de rode zeehe papabear?
He bah.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:38 schreef DJMO het volgende:
een echte zeeman bevaart ook de rode zeehe papabear?
Niet over nadenken.quote:
mijn arme tere zieltjequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef DJMO het volgende:
ik heb wel meer gelezen wat tmi was ... dan kan mijn opmerking er ook nog wel bij
arm weet ik niet .. maar teer? daar geloof ik geen zak vanquote:
arm... ja.. heb nog 20 centquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
arm weet ik niet .. maar teer? daar geloof ik geen zak vanom maar even in de context van het onderwerp te blijven
krijg je he.. als je aan menstruatie gaat denken... dan ineens ga je bloedenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
GODVERDOMME! IK HEB NU EEN BLOEDNEUS
Kwam zomaar opeens opquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
krijg je he.. als je aan menstruatie gaat denken... dan ineens ga je bloeden
dat gebeurd met menstruatie ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kwam zomaar opeens op
Ik leef met jullie mee!
ik kan de mijne anders tot op het dag nauwkeurig voorspllen, zelfs tot op het dagdeel. stipt om de vierweken op zondagochtend is het bingo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gebeurd met menstruatie ook
word je chago van he?
Gelukkig is je kruis niet verrot.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
* DJMO is kuis verrot ...
*zoekt plekje om hoofd neer te leggen en ogen te sluiten*
mijne is na de miskraam een tijdje te voorspellen geweest, maar nu niet meer...quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan de mijne anders tot op het dag nauwkeurig voorspllen, zelfs tot op het dagdeel. stipt om de vierweken op zondagochtend is het bingo.en dan een dag of zeven, acht lang .. vrij irri iig
Nou, ik kan niet echt chagrijnig ervan worden, maar irritant is het welquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gebeurd met menstruatie ook
word je chago van he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |