De media is dan ook geen betrouwbare bron meer. Echter was het wel zo aangegeven in de Telegraaf. Daarnaast verwart de media die twee vaker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zo stond het niet in de media die ik gezien heb. Is dat valsheid in geschrifte?
Ook in de media die ik gezien heb, stond 2 %. Dus waar jij je 2 procentpunt vandaan haalt, is nog niet duidelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De media is dan ook geen betrouwbare bron meer. Echter was het wel zo aangegeven in de Telegraaf. Daarnaast verwart de media die twee vaker.
Het nieuws rondom dat spektakel is in een les marketing behandeld. Ik zal het vanmiddag nog eens nachecken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ook in de media die ik gezien heb, stond 2 %. Dus waar jij je 2 procentpunt vandaan haalt, is nog niet duidelijk.
Media is meervoud.
Van medium = middel tot overdragen van informatie.
Media: middelen tot overdragen van nieuws uit deze wereld: kranten, radio, tv, internet.
Mediums: mensen die boodschappen doorgeven van een andere wereld.
En wie de Telegrof als betrouwbaar medium ziet, moet zich eens laten nakijken.
Nee hoor, AH neemt al deze zalm terug, ook als ze bijvoorbeeld half opgegeten zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels op.![]()
Geld terug zal wel alleen gelden voor onaangebroken verpakkingen neem ik aan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ken_door_zalm__.htmlquote:Al 200 zieken door salmonella-zalm
AMSTERDAM - Van tot nu toe 200 mensen is bekend dat zij ziek zijn geworden door de met salmonella besmette gerookte zalm van visfabrikant Foppen uit Harderwijk. Dat meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid (RIVM) maandagavond. Het werkelijke aantal besmettingen ligt volgens het RIVM vermoedelijk hoger. In de gerookte zalm is dezelfde soort salmonella gevonden als bij zieke patiënten, Salmonella Thompson.
De besmetting werd afgelopen vrijdag ontdekt. De salmonella-zalm was toen al verkocht bij Albert Heijn, Aldi en supermarkten die inkopen via organisatie SuperUnie. De vis is mogelijk besmet geraakt door een fout in de productie, zo liet een woordvoerder van Foppen maandag weten, „Ons onderzoek richt zich nu op een specifieke productielijn in een van onze twee productievestigingen.”
De zalm is vrijdag direct uit de schappen gehaald. Behalve naar winkels binnen Nederland, waren de producten toen ook naar de VS gedistribueerd. Voor zover nu bekend zijn daar honderd mensen ziek geworden.
Een infectie met Salmonella Thompson kan leiden tot koorts, diaree, misselijkheid, braken, buikkrampen en hoofdpijn. De eerste ziekteverschijnselen beginnen gemiddeld 24 tot 48 uur na het eten van besmet voedsel, aldus het RIVM. Bij de meeste mensen houden de verschijnselen 3 tot 7 dagen aan
En bij Hema, Makro, Coop, Plus, en veel meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ken_door_zalm__.html
Oplettende lezertjes zien dat dezelfde zalm bij AH, Aldi en Super de boer Unie verkocht wordt...
Hier staat de Aldi ook gewoon bij dus...quote:Al 200 zieken door salmonella-zalm
Van tot nu toe 200 mensen is bekend dat zij ziek zijn geworden door de met salmonella besmette gerookte zalm van visfabrikant Foppen uit Harderwijk. Dat meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid (RIVM) maandagavond. Het werkelijke aantal besmettingen ligt volgens het RIVM vermoedelijk hoger. In de gerookte zalm is dezelfde soort salmonella gevonden als bij zieke patiënten, Salmonella Thompson.
De besmetting werd afgelopen vrijdag ontdekt. De salmonella-zalm was toen al verkocht bij Albert Heijn, Aldi en supermarkten die inkopen via organisatie SuperUnie. De vis is mogelijk besmet geraakt door een fout in de productie, zo liet een woordvoerder van Foppen maandag weten, „Ons onderzoek richt zich nu op een specifieke productielijn in een van onze twee productievestigingen.”
De zalm is vrijdag direct uit de schappen gehaald. Behalve naar winkels binnen Nederland, waren de producten toen ook naar de VS gedistribueerd. Voor zover nu bekend zijn daar honderd mensen ziek geworden.
Een infectie met Salmonella Thompson kan leiden tot koorts, diaree, misselijkheid, braken, buikkrampen en hoofdpijn. De eerste ziekteverschijnselen beginnen gemiddeld 24 tot 48 uur na het eten van besmet voedsel, aldus het RIVM. Bij de meeste mensen houden de verschijnselen 3 tot 7 dagen aan.
Ben jij een advocaat dan dat je het zo jammer vindt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Schadeclaim indienen bij het bedrijf. Jammer dat het in NL niet toegestaan is no cure no pay advocatuur te bedrijven.
Over welke media heb je het nou?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
En bij Hema, Makro, Coop, Plus, en veel meer
http://www.foppenpalingenzalm.nl/recall/
Alleen paktken de media AH als specifieke (grootste?) eruit.
Nee, en dat weet jij staal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben jij een advocaat dan dat je het zo jammer vindt?
Alleen is het niet de super de boer unie, Super unie is een cooperatiëf inkoop unie voor bedrijven zoals PLUS, COOP en SPAR en andere kleinere winkel ketens.Die als ze zelf zouden inkopen veel meer betalen dan als ze dat samen zouden doen omdat ze dan kortingen kunnen krijgen omdat ze meer afnemen met z"n alle.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ken_door_zalm__.html
Oplettende lezertjes zien dat dezelfde zalm bij AH, Aldi en Super de boer Unie verkocht wordt...
Nee, ik heb er gelukkig niets aan overgehouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 04:31 schreef Kings het volgende:
Zeg, al een tijdje niets van ludd gehoord. Zou 'ie ziek zijn?
Bij de discounters zijn veel producten verrassend goed. Haal ze uit het bakje en niemand merkt het verschil. Het nadeel is dat het irritatie-gehalte van het shoppen bij een discounter hoger ligt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
De Salmonella is over de grens gegaan
http://www.n-tv.de/panora(...)-article7392906.html
Grappig is wel dat je er zo achter komt dat de slaatjes van de Aldi dus door Johma gemaakt worden.
Ik moet zeggen dat de 120-kilo kassakalveren bij de Aldi mij een stuk minder irriteren dan een AH vol met puberende marrokaantjes die voor elk product dat je moet hebben een vakkenvul-kar neerplempen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Bij de discounters zijn veel producten verrassend goed. Haal ze uit het bakje en niemand merkt het verschil. Het nadeel is dat het irritatie-gehalte van het shoppen bij een discounter hoger ligt.
Ben je mensenschuw? Je kan gerust vragen of de vakkenvuller het even weghaalt, als er niet gevuld wordt kan jij je boodschapjes niet doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de 120-kilo kassakalveren bij de Aldi mij een stuk minder irriteren dan een AH vol met puberende marrokaantjes die voor elk product dat je moet hebben een vakkenvul-kar neerplempen.
Voor de Duitse ja, maar ook voor de Nederlandse?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
De Salmonella is over de grens gegaan
http://www.n-tv.de/panora(...)-article7392906.html
Grappig is wel dat je er zo achter komt dat de slaatjes van de Aldi dus door Johma gemaakt worden.
Bij mij niet hoor, ik erger me meer bij bep AH filialen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Sessy het volgende:
[..]
Bij de discounters zijn veel producten verrassend goed. Haal ze uit het bakje en niemand merkt het verschil. Het nadeel is dat het irritatie-gehalte van het shoppen bij een discounter hoger ligt.
Moet je het fabrikantnummer controleren wat in dat ovaaltje staatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de Duitse ja, maar ook voor de Nederlandse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |