http://nos.nl/artikel/423811-zalm-met-salmonella-uit-schappen.htmlquote:Zalm met salmonella uit schappen
De Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt consumenten voor een partij gerookte zalm die de salmonellabacterie kan bevatten. Bij controles blijkt een partij van visfabrikant Foppen uit Harderwijk niet veilig voor consumptie.
Je kunt je klacht indienen bij de Voedsel- en Warenautoriteit. Tevens misschien ook handig om je klacht in te dienen bij de AH, alvorens je je wendt tot deze overheidsorganisatie. Succes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef Jellereppe het volgende:
Heeft u een klacht over een product of een voedingsmiddel, dan kunt u dit melden bij de Warenklachtenlijn van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA). De NVWA houdt toezicht op de veiligheid van voedsel en producten en het welzijn van dieren.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)cten-en-voeding.html
Whehe, oh yeah baby.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Devv het volgende:
Als dit Amerika was, dan was je nu miljonair geweest.
Ah, de onderbuikgevoelens hebben het topic ook gevonden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef Life2.0 het volgende:
Daarom nooit iets "vers" kopen bij de AH, elke keer dit soort shit
Niets onderbuik, ik eet namelijk geen zalm, hahahihihohoquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, de onderbuikgevoelens hebben het topic ook gevonden.
OT: de VWA heeft het bedrijf al op de vingers getikt.
http://www.vwa.nl/actueel(...)besmetting-niet-eten
En daarnaast: een bedrijf dat besmette producten verkoopt, krijgt direct een slechte naam. Dat is voor het bedrijf misschien nog wel erger dan een tik op de vingers krijgen.
Dat de zalm ook bij zeven andere ketens in het schap gelegen heeft negeren we voor het gemak maar even.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets onderbuik, ik eet namelijk geen zalm, hahahihihoho
De ah is gewoon koning onder oplichting, afpersingen en uitbuiten van klanten, iedereen weet dit.
Voor het gemak ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat de zalm ook bij zeven andere ketens in het schap gelegen heeft negeren we voor het gemak maar even.
Bron?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:06 schreef Life2.0 het volgende:
De ah is bijna elke week in het nieuws omdat ze weer iets vergelijkbaars hebben, je waren testen? nee joh als het zo slecht is klagen de klanten wel joh
Je zei dat ze bijna elke week in het nieuws zijn. Daar dus graag bronnen van. Even van de afgelopen 2 maanden graag. Dus 7-8 bronnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:12 schreef Life2.0 het volgende:
Koop er eens naar binnen en kijk bij de afdeling van het rottend fruit
Nee hoor, dat heb je immers niet beweerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
Moet ik ook bewezen dat je lucht in kunt ademen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets onderbuik, ik eet namelijk geen zalm, hahahihihoho
De ah is gewoon koning onder oplichting, afpersingen en uitbuiten van klanten, iedereen weet dit.
quote:
Dan krijg je hooguit de zorgkosten vergoed. En zelfs daar ben ik nog niet zeker van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Schadeclaim indienen bij het bedrijf. Jammer dat het in NL niet toegestaan is no cure no pay advocatuur te bedrijven.
Kortom, de gemeenschap betaald voor de fouten van het bedrijf. Immers, ziekengeld, niet verkregen omzet, arbeidsuitval, allemaal niets waar het bedrijf voor moet dokken terwijl ze wel deze schade aangericht hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan krijg je hooguit de zorgkosten vergoed. En zelfs daar ben ik nog niet zeker van.
Dit dus, anders heb je geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:30 schreef LangeJan het volgende:
Als je dit soort zaken wilt claimen, moet je wel over de brug komen met een doktersverklaring.
Dus laat je bloed testen voor sporen van salmonella.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |