Niveautje Klompen Vincent?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen. Maar daar was hij het type niet voor
.
Vergelijk het met als wanneer je als vrouw zijnde in de kroeg staat en iemand begint je meteen te daggeren. Zo voelde datquote:
Ik neem meestal een foto zodat ik niet uitgebreid hoef te staren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon naar mensen kijken?
Als iemand mij de hele tijd gaat zitten aanstaren, krijg ik koude rillingen over m'n rug van "wat moet ie nou van me?"quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon naar mensen kijken?
Ik kan me niet zo goed inleven in vrouwen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vergelijk het met als wanneer je als vrouw zijnde in de kroeg staat en iemand begint je meteen te daggeren. Zo voelde dat.
Dat zou je wel zeggen, ja. Er is een verschil tussen 'kijken' en iemand uitkleden en opeten met de ogenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo goed inleven in vrouwen.
Het is toch gewoon een compliment als iemand kijkt hoe mooi je bent?
Dat het handiger zou zijn als ik mijn broek aan zou houden kan ik nog een beetje begrijpen, maar dat is een heel ander verhaal.
Dat heeft niets met feminisme te maken , maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie.
Ik heb het temminste geprobeerd, hoe kansloos jullie het ook maar vinden ik trek me er niets van aan![]()
Hij heeft haar een keer gezien en op basis van waar trein stopte dat als woonplaats en gokken op leeftijd het helemaal nagepluisd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben ooit benadert via m'n Twitteraccount, onder het mom van "he ik heb je gevonden, zie je regelmatig buiten een rondje lopen".
Ik had geen idee wie het was, vond het in het begin wel vreemd. Want hoe had ie me gevonden. Dus gevraagd, antwoord gekregen, beetje op en neer gemaild. Vond hem verder niet interessant, dus het mailen stopte op den duur wel.
Maar vond het niet erg dat hij me zo gevonden heeft. Zolang het maar met een beetje googlen te doen is. Het echte speurwerk wordt creepy natuurlijk
Ik had deze man in kwestie nog nooit bewust gezien/aangekeken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zou mij een brug te ver zijn. Als het iemand is die ik regelmatig tegen zou komen dan is het iets anders.
Dan ben jij nieuwsgieriger dan ik , ik krijg ook weleens verzoeken via hyves van mensen die ik niet ken , die beantwoord ik niet juist omdat ik ze totaal niet ken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had deze man in kwestie nog nooit bewust gezien/aangekeken.
Ow via hyves of facebook doe ik het ook niet (snel). Zeker niet als er geen banden zijn met vrienden van me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ben jij nieuwsgieriger dan ik , ik krijg ook weleens verzoeken via hyves van mensen die ik niet ken , die beantwoord ik niet juist omdat ik ze totaal niet ken.
Kijk als ik iemand zou zien , die me regelmatig ziet maar niet spreekt en ik zou hem herkennen dan zou ik pas antwoorden eerder niet.
Dit. Vrouwen versier je door op ze af te stappen, niet door hun gegevens te achterhalen via internet..: Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgendequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft niet
[..]
Dat heeft niets met feminisme te maken , maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent.
Kijk als het nou een gesprek was geweest en je had wat gevraagd naar haar hyves/ facebook dan had het wat anders geweest.
Nu probeer je iemand die je totaal niet kent te achterhalen en contact te zoeken, zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact.
Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent.
Wat is er precies apart aan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Playerhater het volgende:
[..]
Best aparte adviezen van iemand zonder ervaringen.
Nee is het ook niet, maar mensen hier hebben daar wel moeite mee zag ik laatst. Dus maar een klein voorbeeldje geven. Wie weet heeft iemand er wat aanquote:
Zelf vind ik het totaal niet raar om een whatsapp of sms te sturen naar een onbekende. Als zij het niet waardeert dan stuurt ze dus geen antwoord terug. Ik schrik er ook niet van als ik een sms krijg van een onbekende.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Even een reactie betreft wat je uit het niet kan sturen om contact te krijgen via whatsapp of sms.
Ik kreeg net met toeval een leuk voorbeeld waar jullie miss wat aan hebben.
Kleine inleiding,
Ik ben de afgelopen 2 weken op stap geweest met een leuk meisje gewoon gezellig. Kende haar al maar niet meer dan hoi en dag of een klein praatje. We zijn uit eindelijk wat meer gaan whatsappen en toen zijn we 2 weekende op stap geweest. Donderdaf, vrijdag en zaterdag x 2 dus.
Goed vandaag had ik niks gestuurd was druk. Plots krijg ik het volgende berichtje
"Pfff waarom is het weekend nou altijd zo kort! Ben weer toe aan het weekend hoor! Ben je ook al bij gekomen van het weekend?"
Het is een heel simpel leuk begin smsje en we whatsappen nu al de hele dag door over van alles en nog wat. Wie weet kunnen jullie het of een deel gebruiken als inspiratie wat te sturen
Zo zie je maar, zo moeilijk is het niet om een whatsapp gesprek te beginnen
Dat is inderdaad ook echt het probleem!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Men denkt te veel na, dat is het probleem
Nou is dit geen onbekende. Het is maar een voorbeeld. Er blijken mensen te zijn die het niet zelf kunnen bedenken of durven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zelf vind ik het totaal niet raar om een whatsapp of sms te sturen naar een onbekende. Als zij het niet waardeert dan stuurt ze dus geen antwoord terug. Ik schrik er ook niet van als ik een sms krijg van een onbekende.
Meestal is dat juist goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Men denkt te veel na, dat is het probleem
Tuurlijk heb je ergens wel gelijk. Maar misschien stelt ze het wel op prijs. Je hebt dan je kans in eerste instantie misschien verneukt. Maar misschien kan hij het op deze manier nog recht breien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit. Vrouwen versier je door op ze af te stappen, niet door hun gegevens te achterhalen via internet..: Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook echt het probleem!
[..]
Nou is dit geen onbekende. Het is maar een voorbeeld. Er blijken mensen te zijn die het niet zelf kunnen bedenken of durven.
Daarom dit voorbeeld, wie weet heeft iemand er wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |