quote:
Heerlijk voor de kinderen ook weer. Go Ruud. Ik roep al vanaf dag één dat ze allebei net zo stom doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
Ik dacht een Marokkaanse neus te spotten, dacht meteen dat Stellemans en Ruud dus allebei een Marokkaan haddenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijk dat had ik er niet uit gehaald, dacht dat ze een nederlandse latina was
Dat is iig een stap trap in de goede richtingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef hondjes het volgende:
Showbizz wereldje, wat een raar wereldje.
Ik ben ineens voor Estelle.
Ik zou niet weten wat Ruud nou stom doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk voor de kinderen ook weer. Go Ruud. Ik roep al vanaf dag één dat ze allebei net zo stom doen
Vriendin van Ruud komt uit Mexicoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht een Marokkaanse neus te spotten, dacht meteen dat Stellemans en Ruud dus allebei een Marokkaan hadden
Geheel met jouw eens!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou niet weten wat Ruud nou stom doet.
Heb je gehoord wat hij zei bij Boulevard? Serieus, waarom kon hij niet gewoon zeggen: Ja ik heb een relatie, ze komt uit Mexico, klaar. De rest gaat jullie niks aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat Ruud nou stom doet.
Ik vond het allemaal wel meevallen. Hij is vrij man en ik kan me heel goed voorstellen dat het hem goed doet na die hele affaire waarin hij in verzeild geraakt is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat hij zei bij Boulevard? Serieus, waarom kon hij niet gewoon zeggen: Ja ik heb een relatie, ze komt uit Mexico, klaar. De rest gaat jullie niks aan.
Ik snap echt niet waarom mensen nog meer randzaken moeten delen.
Het is een 'relatie' van 3 maanden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij klonk heel blij en verliefd
wij onbekende nederlanders hebben ook wel eens zulk leuk nieuws dat we t met iedereen willen delen en niet voor ons willen/kunnen houden.. dat je t van de daken zou kunnen schreeuwen!
ik herken mezelf wel er in
kinderen waren al op de hoogte en geen slecht woord over stellemans, prima toch
juist doordat het pas 3 maanden is zit je op die roze wolk en ben je hoteldebotelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een 'relatie' van 3 maanden.
Kom op zeg, ze kunnen toch wel een beetje realistisch blijven.
Het hele idee dat je meteen naar Boulevard en de Story rent!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
juist doordat het pas 3 maanden is zit je op die roze wolk en ben je hoteldebotel
heb t gezien bij boulevard, wat was er niet realistisch aan dan?
Misschien krijgt hij er wel geld voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen nog meer randzaken moeten delen.
Hij zal een bericht getweet hebben en naar aanleiding daarvan staan Boulevard en Story op de stoep. Kan je het maar even beter even voor zijn en ze een item geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele idee dat je meteen naar Boulevard en de Story rent!
Als je het dan perse wereldkundig wil maken, twitter dan even een berichtje.
Dit is zoooo overdreven.
En dan houd je het op: Ja, ik ga weer met iemand om.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hij zal een bericht getweet hebben en naar aanleiding daarvan staan Boulevard en Story op de stoep. Kan je het maar even beter even voor zijn en ze een item geven.
Hij is gebeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele idee dat je meteen naar Boulevard en de Story rent!
Als je het dan perse wereldkundig wil maken, twitter dan even een berichtje.
Dit is zoooo overdreven.
Ja dahaag. Een beetje koeltjes gaan lopen doen over je nieuwe liefde na zo'n klote tijd, is meer dan normaal. Lijkt me ook wel zo leuk naar de nieuwe liefde, als je hoort dat je vrijer zo blij met je is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan houd je het op: Ja, ik ga weer met iemand om.
Net zo hendig.
Misschien is het ook gewoon zo. Als hij echt extra voorzichtig wil zijn, zou hij inderdaad heel erg moeten oppassen wat hij zegt, dat ben ik met je eens. Ik denk zelf dat ze een beetje meer bij elkaar passen (was zij niet een tikje ouder dan Stellemans?)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud weet dondersgoed hoe zijn "nooit eerder voelde ik me zo thuis bij iemand" overkomt. Het lijkt positief over zijn huidige liefje, maar een dergelijke uitspraak is volgens mij altijd een sneer naar de voorganger. Anders zou hij wel gewoon zeggen dat hij zich erg thuis voelt bij haar.
Nog altijd team Ruud maar dit is niet zo chique
Ik zou het zelf ook niet zo de wereld in tetteren, maar dat maakt hem toch geen schoft? Hooguit wat (al dan niet gespeeld) naïef. Of misschien is-ie wel écht in de wolkjes. Nou, ik vind het prima.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef mootie het volgende:
Het is een 'relatie' van 3 maanden.
Kom op zeg, ze kunnen toch wel een beetje realistisch blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |