dat laatste is zeker waarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:26 schreef ChefSanji het volgende:
Ik baseer mijn feiten op een persoon die 50 jaar in de formule 1 is met teams als coureur of als verslaggever en nu zelf weer een adviseerde rol bij mercedes krijgt hij zal we slecht zijn dan denk ik
Alleen als ik het zie; anders nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben jij van de grammatica tegenwoordig?
Dat. Overigens zie ik ze volgend jaar ook niet opeens mee doen in de top 3. Ook daarom zal Schumi zo lang hebben getwijfeldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef vosss het volgende:
Mercedes mag zich diep schamen dat ze met al hun geld in 3 jaar tijd geen fatsoenlijke auto onder zn kont hebben kunnen duwen.
Alleen maar absoluut gezien. Relatief gezien was Fangio de beste. Die had de meeste poles, overwinningen en snelste rondes per gereden Grand Prix. Daar kan niemand aan tippen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef vosss het volgende:
Statistisch gezien is Schumacher natuurlijk veel groter. Puur kijkend naar de cijfers dan.
Overigens was Senna ook een onsportieve jankbal eerste klas bij tijd en wijlen. Maar dat vergeten mensen al snel.
Nouja statistisch of absoluut, ik bedoelde wat ik bedoelde en dat begreep je vast wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar absoluut gezien. Relatief gezien was Fangio de beste. Die had de meeste poles, overwinningen en snelste rondes per gereden Grand Prix. Daar kan niemand aan tippen.
En nog sportief ook.
Maar Fangio heeft toch ook een keer een race afgemaakt in de auto van zijn teammaat of was hij dat niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar absoluut gezien. Relatief gezien was Fangio de beste. Die had de meeste poles, overwinningen en snelste rondes per gereden Grand Prix. Daar kan niemand aan tippen.
En nog sportief ook.
Ja, in 1956, toen Peter Collins uit eigen beweging zijn auto aan Fangio afstond zodat die nog wereldkampioen kon worden. Zo groot was het respect voor Fangio. En dat terwijl hij zelf ook nog kampioen kon worden. "Mijn tijd komt nog wel" zei hij. Helaas is dat er nooit meer van gekomen omdat hij twee jaar later dodelijk verongelukte op de Nurburgring.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Fangio heeft toch ook een keer een race afgemaakt in de auto van zijn teammaat of was hij dat niet?
Ja en je zei ook dat mensen dat vergeten waren. Dat ontkende ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat Senna een onsportieve zak hooi was?
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
Fangio's laatste (en mooiste) overwinning die hem zijn 5de wereldtitel opleverde:
Absoluut. Zeker in die tijd toen Schumacher nogal vaak gezien werd als een robot zonder emoties; een killer zo je wilt.quote:
De 17de is zijn geboortedagquote:
En als toetje een doos vol magnums!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De 17de is zijn geboortedagDan trekt ie waarschijnlijk 3 ipv 1 fles vodka open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |