Hij begon zijn autosport carriere in de Formule Konig, te vergelijken met Formule Ford in 1988. Het jaar erna ging hij naar het team van Willy Weber in de Formule 3 om het jaar erop dit te combineren met de Sportscars bij Sauber-Mercedes. In 1991 reed hij geen Formule 3 meer, maar Sportscars gecombineerd met een paar races DTM en Formule 3000, voordat hij in augustus instapte bij Jordan in de F1.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Marks het volgende:
[..]
Begon ooit zijn carriere bij Sauber, bij de Tourwagens, zou mooi zijn om daar dan zijn F1 carriere af te sluiten!
Morgen op Eurosport 1 (herhaling race 1 en live race 2)quote:
Dat klopt wel, je moet wat geduld hebben, meestal gaan ze na een keer of 2 -3 keer op het kruisje klikken wel weg anders opnieuw de pagina ladenquote:Op zondag 30 september 2012 09:39 schreef RJD het volgende:
Leuk, dat Vipbox. Ik heb het net even uitgeprobeerd, maar nu krijg ik steeds allemaal pop-up schermpjes met reclame. Werkt dus voor geen meter, of ik doe iets verkeerd.
Ik heb nu ook RTL Dld, wist ik niet, die maar eens proberen als BBC niet uitzendtquote:Op zondag 30 september 2012 14:03 schreef vosss het volgende:
Al hebben ze het in 200 talen, het is schandalig dat het achter de decoder verdwijnt![]()
![]()
Ja t is van een HD kanaal gestreamd, dus wat wil je?quote:Op zondag 30 september 2012 13:59 schreef vosss het volgende:
Persoonlijk vind ik die streams van VIPbox bedroevend teleurstellend.
Er wordt HD geroepen, maar het is eerder 320x200
En die kutreclames wordt ik ook helemaal debiel van
OT: Ik zit nu ook met Babylon Zoekmachine opgescheept als startpagina in Chrome. Wat ik ook probeer, ik krijg 'm niet verwijderd. Bedankt vipbox!quote:Op zondag 30 september 2012 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel, je moet wat geduld hebben, meestal gaan ze na een keer of 2 -3 keer op het kruisje klikken wel weg anders opnieuw de pagina laden
Ziet er niet heel zwaar uit, maar volgens mij zit er niet veel kreukelzone aan de achterkantquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)er&utm_campaign=news
Zware hersenschudding Yelmer Buurman
Gisteren nog gedaan (bij mijn dochter).quote:Op zondag 30 september 2012 14:56 schreef RJD het volgende:
[..]
OT: Ik zit nu ook met Babylon Zoekmachine opgescheept als startpagina in Chrome. Wat ik ook probeer, ik krijg 'm niet verwijderd. Bedankt vipbox!
zat wel een mooie kreukel in die betonnen muurquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ziet er niet heel zwaar uit, maar volgens mij zit er niet veel kreukelzone aan de achterkant
RTL Duitsland heeft een contract voor uitzendrechten tot en met 2015, dus dat zit wel snor. Ook hier reclames om de kosten terug te verdienen edoch niet op zulke slechte momenten als bij RTL7.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef roelofjan het volgende:
Goh, ik heb blijkbaar ook de Duitse RTL op de kabel, had ik geen idee van.
Zendt de Duitse RTL in 2013 ook F1 uit?
Dan kijk ik gewoon de helft op de BBC, de andere helft bij de Duitsers met het commentaar van Sky eronder gestreamed..
http://www.gpupdate.net/n(...)pot-voor-f1-circuit/quote:Griekenland opent subsidiepot voor F1-circuit
Crisis of niet, Griekenland wil een Formule 1-circuit. En dus heeft de regering besloten om een subsidiestop op te heffen, zodat er een circuit gebouwd kan worden. Kosten van dit alles: net geen 95 miljoen euro.
Volgens de Grieken zelf is het vooral belangrijk dat er banen gecreëerd worden. De bouw van het circuit moet plaatsvinden nabij de stad Patras en de regering wil er zo'n 29 miljoen euro subsidie voor uittrekken. Het project is één van de zeven projecten die de regering is begonnen om meer mensen aan het werk te krijgen.
Andere projecten betreffen de bouw van een glazen vliegtuigfabriek en de uitbouw van het Elounda Bay-hotel op Kreta, zo meldt het Amerikaanse Bloomberg.
http://www.gpupdate.net/n(...)ken-verschrikkelijk/quote:Ecclestone: "Turbomotoren klinken verschrikkelijk"
Bernie Ecclestone vindt de V6-turbomotoren, die vanaf 2014 achterin de Formule 1-auto's zullen liggen, maar niks. Wat hem betreft wordt het hele plan geschrapt en blijft de V8 behouden.
"Ik hoorde het verschil in geluid tussen de oude en de nieuwe motor in Maranello en zelfs Luca di Montezemolo vond het verschrikkelijk", zei Ecclestone tegen de Hindustan Times. "Jean Todt (FIA-president, red.) zal ze afschaffen. Volgens mij vindt Luca ook dat we het met een paar jaar moeten uitstellen. Het is ook veel goedkoper om de huidige motoren te behouden, het scheelt misschien wel tweederde van de kosten."
"Ik geef de FIA de schuld van deze belachelijke plannen. Het is niet echt Todt's fout. Mosley begon er mee en werd een beetje te enthousiast."
Ecclestone weet niet wat hij wil: Ecclestone tevreden met geluid V6 motor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)pot-voor-f1-circuit/
Goedkope tickets?
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)ken-verschrikkelijk/
![]()
vind ik wel mooiquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef vosss het volgende:
Mooiste geluid is nog altijd de BRM V16 van vorige eeuw
Dwars door je ziel
Mogen ze van mij morgen in alle F1 auto's zetten
Vipbox wil wel, moet je fullscreen kijken! Dan gaan de reclames weg van de voorgrond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
RTL Duitsland heeft een contract voor uitzendrechten tot en met 2015, dus dat zit wel snor. Ook hier reclames om de kosten terug te verdienen edoch niet op zulke slechte momenten als bij RTL7.
Heb vipbox ook geprobeerd, maar dan wel in de avast-safezone browser zodat alle reclames en popups geblokt worden (Firefox met adblock en flashblock kan ook, maar dan gaat die ***site met nep waarschuwingen strooien dat je een plug in mist). Koisports is ook niet slecht, meestal wel goed beeld, audio is soms wat minder. Ook heel handig om de MotoGP op Eurosport UK te kijken
owww, dat is prima the doen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:18 schreef borisz het volgende:
Sport1 biedt sportwedstrijden aan voor 4e per wedstrijd. Daar gaat de F1 denk ik dan ook wel onder vallen. Ze hebben ook strippenkaarten waardoor je goedkoper uit bent
En als ik moet betalen dan wil ik wel ook FP1, FP2, FP3, Q1, Q2, Q3 en de race allemaal live kunnen zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, per raceweekend, niet per onderdeel. Dan is het nog wel te doen.
is het eigenlijk wel 100% zeker dat we ervoor moeten gaan dokken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
En als ik moet betalen dan wil ik wel ook FP1, FP2, FP3, Q1, Q2, Q3 en de race allemaal live kunnen zien.
Gegarandeerd dat ze dat niet gaan uitzenden voor 4 euro. Ik moet het nog zien.
Indien wel is het eventueel het overwegen waard, zeg 20 races, 80 euro per jaar. Nog veel te duur, maarja, veel andere opties zijn er niet.
De races die ik live mis staan vaak pas uuuuren later op internet in fatsoenlijke kwaliteit dus dat is ook niet echt een optie. Sowieso kut, ik wil gewoon on demand die race kunnen kijken als ik hem gemist heb en nee ik heb geen recorder nee
Waar baseer je die uitspraak op? Of is het meer wishful thinking?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Enige kanshebber is nog SBS, mits SBS het ziet zitten om F1 te gaan uitzenden. Ik ben benieuwd. Zoals ik John de Mol eerder heb gehoord (weet niet meer waar) wil hij SBS weer levendiger maken en wat actiever/premium met nieuwe programma's en actualiteiten. Dan zou F1 met een redelijk voorprogramma een hoop kijkers kunnen trekken !
Een blik op de kijkcijfers leert ook meteen dat het een lastig verhaal zal worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor SBS is het moeilijker om het budget voor Formule 1 terug te verdienen omdat het minder reclame mag uitzenden. Als RTL het al lastig vindt om er leuk aan te verdienen (want als dat lukte zouden ze heus wel proberen opnieuw de rechten te krijgen) kan dat voor SBS helemaal een moeilijk verhaal worden
http://motorsport.nextgen(...)rce=Nextgen-Auto.comquote:Two team members were electrocuted at Toro Rosso’s Faenza headquarters on Tuesday morning, the Italian newspaper Il Messaggero reports.
The report said the accident occurred at about 10.30.
One team member, 58, is now recovering in a local hospital, while a 23-year-old is reportedly in a serious condition.
Reportedly based on interviews conducted by police and medical crews, the shock occurred when a forklift was being operated to move a large piece of metal.
The vehicle reportedly touched electrical wires, with the subsequent shock strong enough to leave a mark on the floor.
Dat zou het voordeel van SBS zijn. Daar mogen geen reclames tussen live uitzendingen tussen door.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:19 schreef Meike26 het volgende:
SBS zou het ongetwijfeld moeilijker hebben om kijkers te trekken, vergeleken met RTL7, absoluut.
Daarintegen ben ik van mening dat RTL7 ook had kunnen investeren in een goed voor en naprogramma, dan waren er minder kijkers naar de bbc gegaan of afgehaakt door het belachelijk veel en lang uitzenden van reclameblokken.
SBS zou het van een andere strategie moeten hebben, het sponsoren van het programma, zoals het vroeger ook ging bij RTL/SBS. De kijkcijfers bij RTL7 tegenwoordig zijn naar mijn idee vooral laag door de commerciele strategie en non-interesse in autosport (en haar fans).
Ruim 20 minuten reclame tijdens een race, het slechte timen van de blokken en de directe afkap methode na de finish zijn allemaal dingen waar RTL de fans mee heeft weggejaagd, zeker toen BBC nog het hele jaar F1 uitzond zijn er velen gevlucht.
Bij een goed bod van SBS en een goed aanbod qua programmering is meer kijkers zeker wel weer mogelijk ! Zolang we als kijker maar niet meer het idee krijgen dat de reclame inkomsten belangrijker zijn dan de kijker zelf.
Dat zal allemaal wel in aparte bedrijven zitten met andere structuren zodat daar niets te halen valt. Desalniettemin wel nieuwschierig hoe goed het budget technisch gaat bij ze.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Force India-teambaas Vijay Mallya schijnt nu echt diep in de sores te zitten. Al bekend was dat zijn vliegmaatschappij KingFisher in de financiële problemen zat, maar nu staat zijn hele vloot tijdelijk aan de grond.
(Een deel van) de werknemers zouden al vanaf april niet meer betaald zijn en komen nu in opstand.
Geen idee wat dit voor Force India zal gaan betekenen, maar vast niet veel goeds
Ik kan toch meestal alleen maar de race zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, per raceweekend, niet per onderdeel. Dan is het nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |