abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117383592
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
13 mei: Spirit82

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_117383602
En .. we gaan weer verder :)

Met heul veul LLM'ers met meldplicht! *)
pi_117383614
Mijn namenlijstje staat ook al 1337 keer in het namentopic.
als er ooit een 3e komt is het heel makkelijk raden :D
pi_117383714
Wij komen net tot de conclusie dat het bed nog omhoog moet :@
Klossen werken volgens mij niet bij een bed als deze, iemand tips?
pi_117383780
Dat moet gewoon kunnen hoor :) en anders bierkratten.
pi_117384059
@fieder: ik was donderdag 37 weken, maar was vrijdag zo druk dat ik die hele "meldplicht" was vergeten.. Vind het soms nog steeds ongelooflijk dat ik al 37w ben!

@gerb: thnx O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:24:58 #7
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117384712
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Of gipsblokken?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117384851
Oja, klossen, dat moet toch ergens rond 34 weken? :?

Wat Ophelia niet heel vroeg maakt, hihi :D

Hier doe ik dat nu wel zsm, stapt zo heerlijk makkelijk uit O+
pi_117384977
:W

Ben net wezen winkelen, 3 bh's gekocht die hopelijk nog even passen, en lopen kwijlen bij de babykleertjes van de Hema en de Wibra... voelt nog een beetje illegaal om daar te kijken :D
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:36:39 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117385018
Logi leuk, dat haar van je zoon O+ staat 'm idd goed dat korte!

L0t nu nog nachtdiensten joh? -O- In mijn sector is het idd zo als je je zwangerschap meldt dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien..
Hoop dat je lekker slaapt en succes nog met je 2 nachten!

Skoap :D

Ik heb gister ook maar eens andere maagzuurremmers gekocht, eerst vrat ik bijna standaard 3 rennies voor het slapengaan :@ Vond ik een beetje te bont worden. Nou heb ik gister ook netjes gegeten (niet te vet enzo), maar heb ook de gaviscon tabletjes maar eens geprobeerd. Ze zijn wat viezer, maar echt een heel stuk minder last! :o Dus die blijf ik voorlopig maar ff gebruiken *O*

LB leuk he :D Ohh de hema heeft altijd zulk leuk spul O+ ik heb er ook al een paar (lees: veel) dingetjes van O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117385084
Ohja, klossen! Mijn vriend hoorde daar laatst pas voor het eerst over en was helemaal geshockeerd dat het 80 cm hoog moet _O-
pi_117385274
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:30 schreef freecell het volgende:
Oja, klossen, dat moet toch ergens rond 34 weken? :?

36w van de kraamzorg hier.. Al heb ik het nog niet gedaan O-)
Ze staan al wel naast het bed, dat is toch 1 stap in de goede richting? :D
pi_117385541
36 weken? Onze bed ligt op de grond (met lattenbodem ertussen) en met klossen kan ik er bijna niet meer inkruipen. Moet ik dan de laatste maand al ergens een extra bed op klossen neerzetten? :?
pi_117385691
Hoi!

Gister heb ik 2 streepjes gepiest, dus volgens mij mag ik hier nu ook meeposten *O*. Ben nu bijna 5 weken zwanger. Kwam er vandaag achter dat je moet tellen vanaf dag 1 van je laatste menstruatie :') en niet vanaf moment vermoedelijke bevruchting.

Nog een klein beetje in shock :P maar heel blij, want al vanaf december bezig. Het is mn eerste :).

Ennn ik ben een kloon. Ga al een tijdje mee op fok en nog niet iedereen hoeft het te weten :+. Als hier alle familie en vrienden geïnformeerd zijn, switch ik wel weer naar mn eigen username.

Maandag maar mn huisarts bellen, denk ik :?

En een boek zwanger zijn voor n00bs ritselen ofzo.
pi_117385705
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:54 schreef Suikertante het volgende:
36 weken? Onze bed ligt op de grond (met lattenbodem ertussen) en met klossen kan ik er bijna niet meer inkruipen. Moet ik dan de laatste maand al ergens een extra bed op klossen neerzetten? :?
Je kan het natuurlijk ook pas doen als je merkt dat de wee'en beginnen bij wijze van spreken.. Gewoon zogen dat je alles in huis hebt.. Niemand kan je verplichten het te doen ;) Zodra de VK en/of kraamzorg thuis bij je komen moet het geregeld zijn (Arbo regel geloof ik)
pi_117385765
Welkom & gefeliciteerd hooiwagen.
pi_117385770
Gefeliciteerd Hooiwagen! *O*
pi_117385788
Suiker, ik ben de laatste maand via een klein keukentrapje mijn bed in geklommen vorige keer. Nu hoeft ons bed niet op klossen,is al hoog genoeg van zichzelf.
pi_117385790
Hooiwagen gefeliciteerd *O*
pi_117385791
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Hooiwagen het volgende:
..Gister heb ik 2 streepjes gepiest, ..
Spannend hooiwagen, gefeliciteerd!
Huisarts bellen is geloof ik niet heel nodig, maar ik vond het zelf wel leuk om daar een keer met een positieve reden naartoe te gaan. Bovendien krijg je leuke foldertjes en ik vertrouwde zelf op haar tips mbt de verloskundigenpraktijk. Die mag je namelijk ook bellen voor een eerste afspraak!
Verder foliumzuur slikken en lekker meeposten hier ^O^
Als je cyclus wat lang of kort is ben je waarschijnlijk ook iets langer of juist korter zwanger, maar dat hoor je vanzelf bij de eerste echo *O*

Wat betreft mijn bed, dat ligt in de nok van het dak Danic, dat bedoelde ik met me erin wurmen. Het wordt wat krap tussen het plafond en het bed dan..
En alles klaarzetten klinkt goed Skoap :Y
pi_117385874
Dankjulliewel :Y

Foliumzuur slik ik dus al ongeveer vanaf vorig jaar december :Y. Had een redelijk korte cyclus, wel wat onregelmatig, varierend tussen de 22 en 28 dagen, gemiddeld dag of 25. Denk dat ik wel ongeveer weet wanneer het is gelukt :+. En denk dat ik toch maar ff langs de HA hobbel idd.
Spannend allemaal zeg O+. Ik hoop dat Puck netjes blijft plakken (we hebben maar gelijk ff een working title verzonnen) en het goed gaat doen :).
pi_117385899
Gefeliciteerd Hooiwagen! *O*
Huisarts bellen is meer zodat ze het in je dossier kunnen zetten ivm medicijngebruik.

Kijken of je in de kast kunt blijven voorlopig :D
pi_117385974
Puck, dat is een redelijk normale naam vergeleken met onze Wubbo :+
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:10:27 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_117386012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Je kan het natuurlijk ook pas doen als je merkt dat de wee'en beginnen bij wijze van spreken.. Gewoon zogen dat je alles in huis hebt.. Niemand kan je verplichten het te doen ;) Zodra de VK en/of kraamzorg thuis bij je komen moet het geregeld zijn (Arbo regel geloof ik)
Anders kunnen ze inderdaad aangeven dat ze bepaalde zaken niet doen. Als je een kleine kraam treft, kunnen klossen juist wel weer te hoog zijn :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117386214
Twinkle,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superveel plezier! Ben benieuwd naar de foto('s) :)
pi_117386919
quote:
Hoi!

Gister heb ik 2 streepjes gepiest, dus volgens mij mag ik hier nu ook meeposten *O*. Ben nu bijna 5 weken zwanger. Kwam er vandaag achter dat je moet tellen vanaf dag 1 van je laatste menstruatie :') en niet vanaf moment vermoedelijke bevruchting.

Nog een klein beetje in shock :P maar heel blij, want al vanaf december bezig. Het is mn eerste :).

Ennn ik ben een kloon. Ga al een tijdje mee op fok en nog niet iedereen hoeft het te weten :+. Als hier alle familie en vrienden geïnformeerd zijn, switch ik wel weer naar mn eigen username.

Welkom Hooiwagen, en gefeliciteerd *O*

Uit dat laatste begrijp ik dat het je eerste is?
pi_117387031
Thanks suiker! :-)

Hier krijg ik de klossen pas mee vanaf week 36. Dat ben ik as woensdag dus op de terug van consult ziekenhuis maar gelijk even ophalen.

Hooiwagen welkom! Ben heeel benieuwd welke kloon jij bent aangezien wij ongeveer tegelijkertijd gestopt zijn met anticonceptie dan. Postte je ook mee in het wachten op topique? Je kunt ook een vk vast bellen .. al zal het waarschijnlijk nog wel wat weekjes duren eer je daar een echo krijgt. Spannend!
pi_117387258
Ik denk dat ik de klossen binnenkort al haal. Ik vind het zoveel makkelijker in en uit bed stappen met die dingen. Zeker nu mijn bekken+schaambot zo'n zeer doen.
*poef* nu is het weg
pi_117387595
quote:
Hoi!

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Welkom Hooiwagen, en gefeliciteerd *O*

Uit dat laatste begrijp ik dat het je eerste is?
Uit de 2e alinea kun je dat ook afleiden ;)

Hooiwagen gefeliciteerd!

Soms wordt er ook wel een bed bij de thuiszorg gehuurd en ergens op een logeerkamer/werkkamer oid neergezet waar dan de controles plaatsvinden.

LadyBlack, voelt inderdaad nog een beetje raar om kleertjes te kopen he. Heb ik ook nog. Denk dat als ik het geslacht weer misschien iets kleins koop en verder wacht ik in elk geval tot de seo.
pi_117387673
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

[..]

Uit de 2e alinea kun je dat ook afleiden ;)

Oh, inderdaad :')
Zullen we het op 'hormonen' gooien? O-)
pi_117387689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Oh, inderdaad :')
Zullen we het op 'hormonen' gooien? O-)
Ja, hormonen is het antwoord op alles :Y
pi_117388406
Zo, ik ben weer wakker, altijd weer eerder dan ik had gehoopt :')

Hooiwagen, gefeliciteerd, leuk! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Enfermera het volgende:
L0t nu nog nachtdiensten joh? -O- In mijn sector is het idd zo als je je zwangerschap meldt dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien..
Hoop dat je lekker slaapt en succes nog met je 2 nachten!
Volgens mij werken wij in dezelfde sector ;) Ik ben ook niet verplicht maar in principe hoef je bij ons pas geen nachtdiensten meer te draaien na de 20e week. Omdat ik me lichamelijk eigenlijk prima voel heb ik besloten dat ik het in ieder geval probeer. Als ik er nu meteen al mee stop heb ik ook het gevoel alsof ik anderen laat 'opdraaien' voor mijn zwangerschap ofzo.
pi_117388455
Hooiwagen, welkom en gefeliciteerd.

Gisteren had ik een smeltmomentje. Mijn neefje van net 6 zit in groep 3. En gisteren vertelde hij De reden dat ie gaat leren lezen. Dan kan hij mijn baby voorlezen als ze niet wilt slapen O+
pi_117388513
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef Omentielvo het volgende:

Gisteren had ik een smeltmomentje. Mijn neefje van net 6 zit in groep 3. En gisteren vertelde hij De reden dat ie gaat leren lezen. Dan kan hij mijn baby voorlezen als ze niet wilt slapen O+
Ohhhhh O+ O+
pi_117388714
Ohhh Omentielvo O+ wat een goede reden!
pi_117389252
*O* Hooiwagen gefeliciteerd en welkom! *O*

Omentielvo O+
pi_117389297
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef Omentielvo het volgende:

Ohhhh O+
pi_117389316
quote:
De zwangere werknemer heeft het recht arbeid te verrichten in een bestendig en regelmatig arbeids- en rusttijdenpatroon.
De zwangere werknemer kan niet verplicht worden arbeid te verrichten in nachtdienst, tenzij de werkgever aannemelijk maakt dat dit redelijkerwijs niet van hem kan worden gevergd.
Volgens de arbeidstijdenwet is het helemaal niet vanaf 20 weken.

En als je er iemand mee hebt zijn het niet je collega's maar dat ben je zelf en je baby :Y
Dus als het niet meer gaat echt niet doen!
pi_117389502
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Volgens de arbeidstijdenwet is het helemaal niet vanaf 20 weken.

En als je er iemand mee hebt zijn het niet je collega's maar dat ben je zelf en je baby :Y
Dus als het niet meer gaat echt niet doen!
Hm k.. Nouja ik word ook niet echt verplicht hoor. Er wordt wel bij gezegd dat als ik het niet trek dat ik het dan niet hoef te doen maar zolang het goed gaat werk ik ze wel, is ook fijn voor de ORT. Het ging vannacht ook best goed, ik was wel moe maar dat ben ik normaal gesproken tijdens de nachtdienst ook. Maar bedankt voor het meedenken :).
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:12:54 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117389816
Hooiwagen gefeliciteerd en welkom! *O*

Oment, wat lief van je neefje!

Ik zie nu al uit naar klossen O+ al heb ik op het laatst op een gegeven moment wel het keukentrapje bij mn bed gezet
pi_117390383
Welkom Hooiwagen!

Jullie gaan veel te snel! Ik hou het niet bij!

Tip: bouwvakkers in je huis laten klussen tijdens je laatste weken: doe het NIET! Alles, maar dan ook alles onder stof :(
Daar poetst mijn poets niet tegenop...

En... ik waggel. O hellup, ik vind het zo vreselijk.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:59:05 #42
258612 nytar
boys boys boys
pi_117391272
gefeliciteerd met je 2 streepjes hooiwagen!

Wij zijn net terug van het vliegerfestival op scheveningen. End gelopen langs het strand en nu helemaal op.

Enne klossen hoort toch bij het rijtje "vanaf 37 weken"?
pi_117392864
nu pas waggelen Cathmar? Doe je goed hoor! Ik waggel nu al af en toe geloof ik........

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 29-09-2012 18:05:18 ]
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:34:57 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117394383
Hooiwagen gefeli en welkom! *O* :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik denk dat ik de klossen binnenkort al haal. Ik vind het zoveel makkelijker in en uit bed stappen met die dingen. Zeker nu mijn bekken+schaambot zo'n zeer doen.
Ik ga ze idd ook maar vast aanschaffen, het uit bed komen gaat steeds lastiger... :X

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:23 schreef L0t.. het volgende:
Zo, ik ben weer wakker, altijd weer eerder dan ik had gehoopt :')

Hooiwagen, gefeliciteerd, leuk! O+

[..]

Volgens mij werken wij in dezelfde sector ;) Ik ben ook niet verplicht maar in principe hoef je bij ons pas geen nachtdiensten meer te draaien na de 20e week. Omdat ik me lichamelijk eigenlijk prima voel heb ik besloten dat ik het in ieder geval probeer. Als ik er nu meteen al mee stop heb ik ook het gevoel alsof ik anderen laat 'opdraaien' voor mijn zwangerschap ofzo.
Oh hihi :D
Ah precies... Nou fijn! :) Ja snap ik ook wel weer, is ook zo. Magoed je hebt er wel gewoon recht op :)
Vriendin van me is nu ook zwanger en heeft het al snel verteld om toch van die nachten af te zijn, ook omdat ze erg moe was en vorige zwangerschap was ze enorm misselijk, dus wilde ze het ook snel vertellen qua duidelijkheid naar haar leidinggevende toe. :)
pi_117398128
Ik mag uit de lurkmodus, jeej! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver ik ben is onduidelijk, ik ben nu 14 dagen over tijd en heb vandaag pas positief getest, test een week geleden was nog negatief. Zal dus nog niet zo ver onderweg zijn, maar dat horen we tzt bij de echo wel.

Vriendje is net naar voetbal gegaan, dus ik zit moederziel alleen te stuiteren hier, whaaa! O+
pi_117398225
Wiehoeeeeeee van harte L-E! Welkom in dit topic en als hij terug komt stuiter je vast nog ;)
*O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:27:19 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117398258
Wat gaaf L-E! Gefeliciteerd! :* Straks lekker met vriend stuiteren hihi :D
pi_117398266
Woehoe LE, gefeliciteerd!

En Hooiwagen ook *O*

Wat leuk, allemaal nieuwen hier! :)
pi_117398421
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef freecell het volgende:
Woehoe LE, gefeliciteerd!

En Hooiwagen ook *O*

Wat leuk, allemaal nieuwen hier! :)
Ja en maar goed ook, met al die vrouwen die gaan baren de komende weken!!
pi_117398516
Ja,we moeten het lijstje wel vol houden natuurlijk :D
pi_117398517
Jaaaaa, dus toch L-E :D Van harte gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:34:52 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117398556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ja en maar goed ook, met al die vrouwen die gaan baren de komende weken!!
XD Leegloop idd, daar moet wel weer wat nieuw volk voor komen! :D
pi_117398596
LE, gefeliciteerd! *O* Wordt het jullie eerste?
pi_117398702
Gefeliciteerd LE!
pi_117398920
Dank all!

Nee, het is nummer twee! J. wordt vijf in januari, groot verschil dus. Deels door de omstandigheden (ik was alleenstaand toen J. werd geboren, Vriendjelief kwam later in beeld ), maar waren de omstandigheden anders geweest denk ik dat we ook voor een groot leeftijdsverschil hadden gekozen. Zie er echt enorm veel voordelen in. :)

Ik heb alleen wel dat ik me nog te goed voel om echt te merken dat ik zwanger ben. Maar goed, dat zei ik bij de eerste ook rond deze termijn en dat heb ik geweten.. de ellende sloeg toe vanaf 7 a 8 weken. Ik kan niet wachten om weer kotsend boven het toilet te hangen! *O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:47:04 #56
258612 nytar
boys boys boys
pi_117399091
gefeliciteerd L-E!
pi_117399140
Overigens ken ik Vriendje van Fok, dit wordt een heuse fok-baby! O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:50:17 #58
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117399221
Gefeliciteerd LE!!!

*O* *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117399279
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef L-E het volgende:
Ik mag uit de lurkmodus, jeej! O+

SPOILER
Hoe ver ik ben is onduidelijk, ik ben nu 14 dagen over tijd en heb vandaag pas positief getest, test een week geleden was nog negatief. Zal dus nog niet zo ver onderweg zijn, maar dat horen we tzt bij de echo wel.

Vriendje is net naar voetbal gegaan, dus ik zit moederziel alleen te stuiteren hier, whaaa! O+
O+ ;( O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117399532
Nieuwe zwangeren!!! Gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117400554
gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!
*poef* nu is het weg
pi_117402963
Hooiwagen en LE gefeliciteerd en welkom!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_117406285
Dank allen! Ga gelijk m'n eerste onzekerheidje er maar even ingooien. Gister echt zware borsten en pijnlijk, vandaag voelen ze veel minder zwaar en is de pijn ook minder. Kan dat zo variëren? Ik weet dat je er niets aan doet, maar na 10 maanden proberen en eindelijk succes, wil ik graag dat ie blijft plakken :+.
pi_117407161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ophelia er zijn speciale klossen bij de thuiszorg, die onder een bed kunnen dat geen poten maar een houten plank heeft. Deze klossen hebben een opzetstuk, dat is een ringetje met een inkeeping op 2 tegenoverliggende plekken, zodat de plank kan doorlopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117408813
LE gefeliciteerd! Fijn al die nieuwe aanwas idd vanwege de leegloop binnenkort.
pi_117412789
Hooiwagen en LE, welkom & gefeli! *O*

Vandaag babyfoon besteld, en daarmee hebben we in principe alles in huis. Dus we zijn er (min of meer :+) klaar voor. Alleen moet de beeb nog 5,5 week afbakken :)
  zondag 30 september 2012 @ 03:08:53 #67
381212 Gulara
From the future
pi_117414270
Hooiwagen *O* en L-E *O* welkom!

Succes met afbakken Coco.
  zondag 30 september 2012 @ 04:39:32 #68
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117414864
Welkom Hooiwagen & L-E *O*

:O wakker gemaakt door een drukke buikbaby O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117415018
Ook wakker gemaakt. Maar even lekker bekertje melk met honing opgewarmd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:20 schreef Hooiwagen het volgende:
Dank allen! Ga gelijk m'n eerste onzekerheidje er maar even ingooien. Gister echt zware borsten en pijnlijk, vandaag voelen ze veel minder zwaar en is de pijn ook minder. Kan dat zo variëren? Ik weet dat je er niets aan doet, maar na 10 maanden proberen en eindelijk succes, wil ik graag dat ie blijft plakken :+.
Kwaaltjes zijn soms inderdaad even weg en werd ik ook onzeker van. Misselijk zijn is dan ineens fijn want dan gaat het goed. :)
pi_117415343
Oja, babyfoon... We hebben er nog 1, maar die is wel aardig brak inmiddels. Als hij eenmaal goed staat en contact heeft, is hij wel prima, maar voor het zover is.... ;)

Goedemorgen! Nog verse baby's hier?
pi_117415384
Hooiwagen en L-E, gefeliciteerd met de strepen *O*

Hooiwagen: Dat van je borsten is heel normaal, de ene dag hebben ze een groeistuipje en de volgende dag doen ze weer even rustig aan. Ik merkte bij mezelf ook, dat de kwaaltjes in het prille begin eigenlijk nog maar heel subtiel waren vergeleken met een paar weken later. Toen waren ze veel duidelijker aanwezig. Achteraf dacht ik wel eens: "Jemig, dat ik dat al heb gevoeld helemaal aan het begin, nu is het pas echt duidelijk te voelen!".
pi_117415543
Dood aan maagzuur, vooral midden in de nacht!
*poef* nu is het weg
pi_117415777
LE, welkom en gefeliciteerd.
pi_117415786
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 08:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Ow,dat is heel vervelend inderdaad :X Heb je nog een beetje geslapen?
pi_117416013
Rennies!

Hier een rustig dagje voor de boeg :)
pi_117416023
* Meld *

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 08:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Antagel, kan het je eerlijk waar aanraden, zo irritant dat maagzuur als je ligt, verloskundige zei dat de meeste drankjes vaak beter werkten dan rennies.
Oh en ik heb een kussen extra onder het matras gedrukt zodat mijn hoofd nog wat hoger ligt, samen met dat drankje is het eigenlijk weer helemaal weg.

Oh en L-E gefeliciteerd *O*
pi_117416180
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 04:39 schreef Logician78 het volgende:
Welkom Hooiwagen & L-E *O*

:O wakker gemaakt door een drukke buikbaby O+
O+ Ja? Schopjes of gewurm? Ik voel het nu heel duidelijk maar wordt er (nog) niet wakker van.

Hier vannacht ook flink maagzuur gehad :{ hoop dat het kwam omdat ik gesnoept had... Ik heb zonder zwangerschap ook regelmatig maagzuur maar Rennies werken bij mij niet. ReglaPH is daarentegen echt mijn wondermiddel _O_

Verder heb ik vreselijke steken in mn tetten! Maar ze zijn nu in een week ook bijna 2x zo groot geworden. :o Schrok me wezenloos in de badkamer gister :D
pi_117416507
:D Herkenbaar Fieder!
Kan me al bijna niet meer herinneren hoe ''klein'' dat ze waren voor de zwangerschap :D
  zondag 30 september 2012 @ 10:18:25 #79
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117416524
Oei :{ maagzuur blegh sterkte! :*

Fieder _O-

Ik werd wakker omdat het voelde alsof mijn buik helemaal omhoog werd gedrukt :') en daarna een half uur lang gewoon lieve schopjes O+
pi_117416622
O+ Wat lief al dat gefrummel en die schopjes!
Ik las ergens anders nog over de hik, mijn moeder vertelde dat ik bij haar in de buik ook ongeveer constant de hik had :D

Maagzuur heb ik gelukkig geen last van (snel afkloppen!).
Een tip die ik ken bij maagzuur is gekookte melk, heel even laten doorkoken en dan wat af laten koelen en op drinken. De enkele keer dat ik ooit maagzuur heb gehad werkte dat heel goed. Verder helpt een slok Cola ook, dat verandert de zuurgraad in je maag.
pi_117416683
Goedemorgen! *meld*
Wat heb ik heerlijk geslapen vannacht. O+
pi_117416934
*meld*

Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
pi_117417168
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
Ik werd wakker omdat het voelde alsof mijn buik helemaal omhoog werd gedrukt :')
Waarschijnlijk was dat ook gewoon zo :D koprol
Echt leuk om zo wakker te worden. (over een paar weken denk ik daar misschien anders over)

Veel meldplichtigen deze maand! Verse beebs O+
pi_117417341
Niet zo goed geslapen. Die onzekerheid is echt irritant. Borsten zijn nog steeds minder gevoelig dan eerst en aangezien ik verder (nog) geen andere klachten heb, zijn ze m'n enige houvast. Maar geen bloed- of bruinverlies oid, dus we wachten het maar af. Als het niet goed is, is er toch ook niks wat ik er dan aan kan doen :).
pi_117417683
Geen bloed is goed. Andere kwaaltjes kunnen bij iedereen en per dag verschillen dus daar zou ik niet teveel aan ophangen. :*
  zondag 30 september 2012 @ 11:33:55 #86
381212 Gulara
From the future
pi_117418038
Ik ben nieuwsgierig naar mijn kindje, naar het geslacht, of alles het überhaupt nog doet.
Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld, want ik heb helemaal geen geduld!

En maagzuur. Check. -O- Ik voelde het gisteren langzaam opborrelen. Heel minimaal nog, maar goed genoeg om de merchandise rondom brandend maagzuur eens te bekijken. Meteen maar rip-off Rennies in de aanbieding meegenomen. :Y)

Wel een gedoe trouwens, maagzuur, hier en daar wat geconstipeerd (dat je je na het ******* helemaal rotschrikt). En dat in combinatie met zwanger zijn. Ik geloof dat ik beter een infuusje kan laten aanleggen, want ik mag niks meer eten. :X

En verder lekker melk drinken tegen het maagzuur! :9
pi_117418872
Goede middag iedereen.

Maagzuur, gelukkig al 'n tijdje niet meer. Nieuwste kwaaltje van de week lektetten :/. Heerlijk 's nachts opeens wakker worden en een klef t-shirt/pyjama whatever hebben.
  zondag 30 september 2012 @ 12:23:24 #88
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117419232
Idd geen bloed is goed, maar ik weet nog wel dat ik ook een soort van paniek in mijn lijf had toen de misselijkheid ineens weg was :')

Gulara wanneer heb je je echo? En wachten sucks, ik heb over 2wk pas de 20wk echo ivm druk schema van de gyn :{

Lektetten, gelukkig nog geen last van, ben er wel bang voor ben in de laatste 19wk van een 65FF naar 75H gegaan en hoop toch dat ik niet ineens ontplof ala melk op het plafond straks :+
pi_117419447
Hehe, wat dat betreft ben ik blij dat ik bij 'n C cup ben gebleven. Kan nu 's avonds gewoon aanvoelen wanneer ze op springen staan, dan zit er al 'n kracht achter dat ik denk wtf.
pi_117419725
Mijn borsten zijn helemaal niet veel gegroeid, eigenlijk alleen voller geworden maar kan niet zeggen dat ik nu 'grote' borsten heb. Helaas. ;(

Vandaag verjaardag van mijn neefje (wordt 4). Zo nog even snel naar de IKEA (meh -O- ) om een deel van het cadeautje te kopen.
  zondag 30 september 2012 @ 12:55:37 #91
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117420044
Wees blij, ik kan niet wachten tot ik de verkleining kan doen :X

Hier ook zo verjaardag van mijn petekindje O+
pi_117420047
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:03 schreef Hooiwagen het volgende:
Niet zo goed geslapen. Die onzekerheid is echt irritant. Borsten zijn nog steeds minder gevoelig dan eerst en aangezien ik verder (nog) geen andere klachten heb, zijn ze m'n enige houvast. Maar geen bloed- of bruinverlies oid, dus we wachten het maar af. Als het niet goed is, is er toch ook niks wat ik er dan aan kan doen :).
Zoals gezegd: de aan- of afwezigheid van kwaaltjes zeggen weinig over in hoeverre je zwangerschap goed vordert. Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn en uit te gaan van het goede, me zorgen maken kan altijd nog als er iets niet goed blijkt te zijn. :)

Hier overigens ook een waardeloze nacht. Heb gewoon wakker gelegen van de misselijkheid. Weet niet of dat door de zwangerschap komt, of door de combinatie van bolognese chips, kipkluifjes en een zak kitkat binnen een half uur gisteravond. :+
  zondag 30 september 2012 @ 12:58:53 #93
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117420135
Mijn vk vertelde destijds dat melk drinken eigenlijk helemaal niet zo handig is met/tegen maagzuur. Het helpt wel, heel abrupt, maar dat is maar even en daarna veroorzaakt het juist meer maagzuur -O- bij mij helpen drogisterij-produkten op het moment ook niet zo best meer, dus ik ga morgen maar eens bellen voor een receptje antagel.
3!
pi_117420157
quote:
13s.gif Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef Logician78 het volgende:
Wees blij, ik kan niet wachten tot ik de verkleining kan doen :X

Hier ook zo verjaardag van mijn petekindje O+
Ach, weet je, heb altijd een a-cup gehad. Zou wel eens willen weten hoe het is om van die porno tetten te hebben :+ Maar ik ben stiekem toch wel tevreden hoor :Y

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef L-E het volgende:
... of door de combinatie van bolognese chips, kipkluifjes en een zak kitkat binnen een half uur gisteravond. :+
Kan me niet voorstellen dat dat er ook maar iets mee te maken heeeft...

:+
pi_117420256
Ik kreeg het bij de vorige zwangerschap altijd zuur bij bepaalde kruiden, dus bij salami/snijworst, bepaalde scherpere smaken chips en zo.
De laatste weken sliep ik vaak half zittend, dat hielp voor mij het beste :')
  zondag 30 september 2012 @ 13:03:40 #96
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117420258
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ach, weet je, heb altijd een a-cup gehad. Zou wel eens willen weten hoe het is om van die porno tetten te hebben :+ Maar ik ben stiekem toch wel tevreden hoor :Y

[..]

Kan me niet voorstellen dat dat er ook maar iets mee te maken heeeft...

:+
Ik vind het zo onhandig en zit in de weg, bikini of badpak is niet aan mij besteed bijv. Ik zou het liefst straks naar een b of c gaan, maar eerst straks denk ik half jr of meer wachten voor het kan ook ivm borstvoeding etc.

En kip/kitkat etc :') nah zal daar vast niet van komen :+
  zondag 30 september 2012 @ 13:15:52 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117420611
Ik had ook veel last van maagzuur maar was dan ook een melkmuil :') Nu drink ik vaak rooibosthee 's avonds en probeer ik, als ik zin heb in iets, dat vroeg op de avond te eten en af te sluiten met een appeltje en wat thee, minimaal een half uur voordat ik ga liggen.. en dat werkt wel :)
En anders een gaviscon tabletje, die werken bij mij beter dan rennies. Maar dat is ook gewoon een kwestie van uitproberen volgens mij..

Vandaag heeft manlief nog wat klusjes gedaan in huis, heerlijk O+ we kwamen de hydrofiele washandjes nog tegen die ik nog moest wassen XD Ik dacht er elke keer pas aan als ik niet thuis was. Dus nu kunnen ze eindelijk met de volgende was mee, whihi. Dan ben ik écht klaar!
Ohja, en ook nog ons trouwboekje gevonden, ook wel leuk dat de kleine daar bijgeschreven kan worden :7 *)
pi_117420742
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:15 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, en ook nog ons trouwboekje gevonden, ook wel leuk dat de kleine daar bijgeschreven kan worden :7 *)
Volgens mij moet dat zelfs. Althans, dat heb ik laatst ergens uit begrepen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
  zondag 30 september 2012 @ 13:25:45 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117420859
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat zelfs. Althans, dat heb ik laatst ergens uit begrepen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
:o Gaan we anders de gevangenis in :+
pi_117420931
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:o Gaan we anders de gevangenis in :+
Ik vrees van wel. En vooral M. is too pretty for jail...
  zondag 30 september 2012 @ 13:30:04 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117420984
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vrees van wel. En vooral M. is too pretty for jail...
;( Nou idd.
Maar goed dat ik 'm gevonden heb dan oO<
pi_117420987
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef Incantrix het volgende:
Mijn vk vertelde destijds dat melk drinken eigenlijk helemaal niet zo handig is met/tegen maagzuur. Het helpt wel, heel abrupt, maar dat is maar even en daarna veroorzaakt het juist meer maagzuur -O- bij mij helpen drogisterij-produkten op het moment ook niet zo best meer, dus ik ga morgen maar eens bellen voor een receptje antagel.
melk is hier juist de redding. Voor t slapen gaan een beker melk en in de nacht bij zuur een beker melk dan gaat t goed.
*poef* nu is het weg
pi_117421009
Ik schrok er wel van hoeveel kinderen je in je trouwboekje kwijt kunt.... :X

Hier helpt maar 1 ding tegen misselijkheid en maagzuur: cola.
Jus d'orange drink ik maar niet meer :X

Ik mocht vanochtend uitslapen *O* En vanaf nu elk weekend 1 dag mama vroeg op en 1 dag papa. Op voorstel van mijn lief O+
  zondag 30 september 2012 @ 13:31:26 #104
381212 Gulara
From the future
pi_117421011
Poe, blij dat ik niet getrouwd ben! :+

Over anderhalve week echo, Logi.

En wat leuk dat jullie allemaal schrikken van je tetten. Hier valt het mee. Aantal weken geleden een beha op de groei gekocht toen de andere toch wel wat krap werden, maar deze is nog steeds lekker op de groei. Ik had dan ook wel genoeg, dus er hoeft niet heel erg veel meer bij.
  zondag 30 september 2012 @ 13:32:36 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117421043
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 13:31 schreef Kyara het volgende:
Ik schrok er wel van hoeveel kinderen je in je trouwboekje kwijt kunt.... :X

Hier helpt maar 1 ding tegen misselijkheid en maagzuur: cola.
Jus d'orange drink ik maar niet meer :X

Ik mocht vanochtend uitslapen *O* En vanaf nu elk weekend 1 dag mama vroeg op en 1 dag papa. Op voorstel van mijn lief O+
Ja? :o *kijken gaat*
Cola is idd ook wel lekker, gister bij het avondeten gehad :9

Goed plan! ^O^ Dat gaan wij idd ook instellen tzt :Y
pi_117421144

Ik weet niet of er hier meer hetzelfde probleem hebben als ik (geen enkele schoen/laars/voetbedekking past meer, behalve (nep)uggs), maar bij Wehkamp krijg je nu nepperds voor ¤9. En ze zien er niet eens zo heel verkeerd uit (op het plaatje tenminste :')).

Ze zijn van C&A dus daar krijg je ze ook vast voor dezelfde prijs. En ze zijn sowieso verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Heb er zelf net meteen een paar besteld, want het enige andere paar dat ik aan mijn voeten krijg zijn mijn andere nep-uggs (en daar liet gisteren ineens de zool van los... Hallo?!? Ik betaal verdomme ¤15 en dan verwacht ik wel topkwaliteit hoor!)

:')
pi_117421153
Normaal sta ik gewoon op hoor (ook omdat ik 2 parttime dagen heb en dan ook nog wel 's middags terug naar bed kan). Maar nu zo moe steeds (ja duh, zwanger). Dus dan is uitslapen wel lekker (hoewel ook wel lastig als je gewend bent om op elke kik te reageren....)

cola gaat hier de hele dag door. Is mijn remedie tegen alle maagkwaaltjes.
pi_117421179
Fok maakt trouwens zelf een link van Wehkamp. Het is niet dat ik zo graag de Wehkamp wil promoten ofzo. :+

1337! Geen betere tijd om te douchen :)
pi_117421221
Coco, ik had/heb ook van die nep uggs. Ze zien er echt niet uit en ze zijn echt heel lelijk. Totdat ik in de winkel een paar echte zag.... die waren net zo lelijk.... ;(

ze lopen wel lekker en de vorige keer was dat ook het enige dat ik nog pastte. Ik had trouwens ook een paar iets duurdere van de prenatal en die waren wel beter (dikkere zool met profiel, dus wat fijner in de winter). Ze zullen nu nog wel een seizoen mee gaan moeten :')
pi_117421777
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 13:39 schreef Kyara het volgende:
Coco, ik had/heb ook van die nep uggs. Ze zien er echt niet uit en ze zijn echt heel lelijk. Totdat ik in de winkel een paar echte zag.... die waren net zo lelijk.... ;(

ze lopen wel lekker en de vorige keer was dat ook het enige dat ik nog pastte. Ik had trouwens ook een paar iets duurdere van de prenatal en die waren wel beter (dikkere zool met profiel, dus wat fijner in de winter). Ze zullen nu nog wel een seizoen mee gaan moeten :')
Ik moest net hardop lachen om de zin "die waren net zo lelijk" :D

Ze lopen wel lekker ja, dat is waar :Y Maar ja, zoals eergisteren, toen had ik een mooi jurkje aan, leuk opgetut enzo, en dan moet ik heb combineren met sloffen :+

Maar ach, als dat alles is. Moet er eigenlijk ook altijd wel om lachen, die zwelpootjes van me O+
pi_117422020
quote:
Heb je geen recept voor nodig :)
  zondag 30 september 2012 @ 14:45:43 #112
259886 pessie
pi_117423255
Kyara ook ik moest lachen om je eerste zin :D . Ben benieuwd hoe dat straks bij mij zal gaan. Bij Nathan heb ik hoge bloeddruk gehad maar geen zwelpootjes (en dat hartje zomer), het enige probleem was dat ik zo dik was dat ik met geen mogelijkheid schoenen aan kreeg :') .

Gefeliciteerd en welkom L-E!
pi_117423796
Zo ik ben weer terug in het land, wat is het hier koud!!

Heb alles wel terug gelezen maar en alweer veel vergeten. Ik zag nieuwe zwangeren, gefeliciteerd *O*

Uggs daar moet ik niet mee thuis komen, ik denk dat ik het huis niet eens in mag :).

Gisteren maar meteen wezen shoppen, pas echt helemaal niets meer, zelfs mijn truien zijn te kort geworden. Vandaag op internet ook maar een nieuwe jas besteld.

Even een tip de producten van de C&A zijn bij de wehkamp soms duurder dan direct bij C&A. De jas die ik heb gekocht is bij Wehkamp 79 en bij C&A 69.

Gisteren ook mijn oma ingelicht, haar antwoord: nu heeft mijn leven weer zin. Toen kwamen de tranen.

Morgenavond hartje luisteren, ik hoop dat we al wat kunnen horen.
pi_117424171
Wolk je oma O+
pi_117424603
quote:
Idd, dat zei ik gister ook al.
pi_117424755
Ik ga vast ook helemaal opzwellen, dat doe ik sowieso al in de zomer :').
  zondag 30 september 2012 @ 15:45:08 #117
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117425302
quote:
Ik ga morgen ook Antagel halen, dat hielp vorige keer als enige. Ik word er alweer helemaal gek van :X . Je hebt er trouwens geen receptje voor nodig Inca. :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117427095
Ooww weer wat geleerd over dat bijschrijven in het trouwboekje .. Wist niet dat dat moest? :o

Ja Kyara, dus voorlopig zijn we nog niet uitgefokt }) .. Kunnen inderdaad veel namen in zeg :o .. My god zijn er serieus mensen die dat redden? :o :D

Ahh Wolk wat een mooie reactie van oma O+
  zondag 30 september 2012 @ 16:43:28 #119
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117427209
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Ooww weer wat geleerd over dat bijschrijven in het trouwboekje .. Wist niet dat dat moest? :o
Is niet verplicht volgens mij. Op de site van mijn gemeente staat het volgende:

Het is altijd mogelijk om een kind te laten bijschrijven in een trouwboekje, maar wanneer het kind niet in de gemeente V. is geboren kan er geen stempel van de Burgerlijke Stand worden geplaatst.

Deze stempel kan men verkrijgen bij de gemeente waarin de aangifte van de geboorte is gedaan.
  zondag 30 september 2012 @ 17:09:03 #120
95408 Incantrix
pi_117428215
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Ik ga morgen ook Antagel halen, dat hielp vorige keer als enige. Ik word er alweer helemaal gek van :X . Je hebt er trouwens geen receptje voor nodig Inca. :)
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:06 schreef Zolena het volgende:

[..]

Heb je geen recept voor nodig :)
Oh, chill, thnx! Dan ga ik morgen meteen even een fles halen, ik ben die mondenvol wel een beetje zat nu :P
3!
  zondag 30 september 2012 @ 17:14:35 #121
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117428489
Even een vraagje ivm nieuwe verslaving, hoeveel avocado's mag je per dag? :@
pi_117428518
Poeh, binnenkort moet ik natuurlijk ook een winterjas hebben terwijl ik een dikke buik krijg. Zal ook niet meevallen. -O-
  zondag 30 september 2012 @ 17:17:43 #123
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117428609
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef vencodark het volgende:
Poeh, binnenkort moet ik natuurlijk ook een winterjas hebben terwijl ik een dikke buik krijg. Zal ook niet meevallen. -O-
MP ^O^
  zondag 30 september 2012 @ 17:19:20 #124
95408 Incantrix
pi_117428660
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef vencodark het volgende:
Heb je het snel koud? Ik heb bij mijn zwangerschap van Stef nooit een jas gedragen, ik had het toch nooit koud :)
3!
pi_117428697
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Logician78 het volgende:

[..]

MP ^O^
MP?
pi_117428716
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Heb je het snel koud? Ik heb bij mijn zwangerschap van Stef nooit een jas gedragen, ik had het toch nooit koud :)
Ja. :P
  zondag 30 september 2012 @ 17:21:36 #127
95408 Incantrix
pi_117428760
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja. :P
Ah, dan is het wel een goede investering :) Ik hoop dat ik het ook deze keer redt met een vest.
3!
  zondag 30 september 2012 @ 17:44:13 #128
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117429609
Marktplaats :P
pi_117429729
Ik vind al die jassen zo stom. Maar ik moet er toch echt aan, het is nog lang geen januari.
  zondag 30 september 2012 @ 17:48:35 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117429776
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet of er hier meer hetzelfde probleem hebben als ik (geen enkele schoen/laars/voetbedekking past meer, behalve (nep)uggs), maar bij Wehkamp krijg je nu nepperds voor ¤9. En ze zien er niet eens zo heel verkeerd uit (op het plaatje tenminste :')).

Ze zijn van C&A dus daar krijg je ze ook vast voor dezelfde prijs. En ze zijn sowieso verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Heb er zelf net meteen een paar besteld, want het enige andere paar dat ik aan mijn voeten krijg zijn mijn andere nep-uggs (en daar liet gisteren ineens de zool van los... Hallo?!? Ik betaal verdomme ¤15 en dan verwacht ik wel topkwaliteit hoor!)

:')
Lol :D Lelijke schoenen idd, maar ja, nood breekt wet toch? :Y)
Ik krijg mn voeten nog wel in gewone schoenen (stuk losser, dat wel) maar heb ook nog een soort uggs staan (wel iets mooier moet ik zeggen :@) dus dat komt goed :D

quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 13:36 schreef Kyara het volgende:
Normaal sta ik gewoon op hoor (ook omdat ik 2 parttime dagen heb en dan ook nog wel 's middags terug naar bed kan). Maar nu zo moe steeds (ja duh, zwanger). Dus dan is uitslapen wel lekker (hoewel ook wel lastig als je gewend bent om op elke kik te reageren....)

cola gaat hier de hele dag door. Is mijn remedie tegen alle maagkwaaltjes.
Ja precies... Nou lekker toch! :D
Hihi idd.. heb net weer wat cola op :9

quote:
5s.gif Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Logician78 het volgende:
Even een vraagje ivm nieuwe verslaving, hoeveel avocado's mag je per dag? :@
Hoezo zou daar een limiet aan zitten? :P Zitten alleen maar pitamientjes in toch :Y) :D
  zondag 30 september 2012 @ 17:55:53 #131
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117430089
Ik had iets gehoord over kwik maar google is niet echt mijn vriend vandaag :{
pi_117430107
Verse zwangeren :Y) ! Gefeliciteerd!

Ik ga voor die paar weken ook geen jas meer kopen :N. In 't slechtste geval maar even een parka van manlief ofzo...

En kan het dat je buik op een nacht tijd ineens de helft lager lijkt te hangen :o??? Foto in 't buikentopic!
pi_117430297
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind al die jassen zo stom. Maar ik moet er toch echt aan, het is nog lang geen januari.
Ben nu in 1 babywinkel geweest om eens te kijken wat ze zoal hebben en dat was gewoon echt niks.
Ik ben met winterjassen toch al niet zo makkelijk. :')
pi_117430501
ik had vorig jaar een cape van mijn moeder. Vest er onder en klaar. :Y

Wat betreft avocado's zou ik het bij 1 a 2 per dag houden ivm de vitamine A en kwik inderdaad.
  zondag 30 september 2012 @ 18:13:21 #135
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117430757
Ik heb deze, hij is niet zo dik, maar wel voldoende. Met een mooie sjaal erbij helemaal top! :)

Hij was trouwens redelijk in de kreuk toen ik 'm uitpakte, maar even gestreken (theedoek ertussen) en hij blijft echt supermooi!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117430853
oh die is wel mooi Isis, Waar heb je die vandaan?
pi_117430885
Mooi! :Y
pi_117431014
H&M?

ik vind hem dan weer net te duur voor die paar maanden.
  zondag 30 september 2012 @ 18:32:16 #139
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_117431553
Ik heb er vorig jaar eentje van MP geplukt van MamaLicious. Misschien een ideetje?
  zondag 30 september 2012 @ 18:34:22 #140
258612 nytar
boys boys boys
pi_117431629
zeker mooi, maar ik ga dat ook echt niet aanschaffen. Ik heb al de vesten en dikke truien van mn man gereserveerd :)

daar is hij ook niet heel blij mee, want hij is zo warmbloedig dat hij überhaupt geen winterjas heeft!
  zondag 30 september 2012 @ 18:43:21 #141
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117431985
H&M inderdaad, vond het wel een fijn prijsje, kan 'm daarna ook nog wel aan. :) Oh en truien van VL kan echt niet, ik ben een S en hij een XXL en moet ook nog een beetje representatief voor de dag verschijnen.

(Met 25% kortingscode op duurste artikel gekocht)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117432705
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:13 schreef __Isis__ het volgende:
Ik heb deze, hij is niet zo dik, maar wel voldoende. Met een mooie sjaal erbij helemaal top! :)

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_0982_119R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.75]&set=key[width],value[2974]&set=key[height],value[3477]&set=key[x],value[171]&set=key[y],value[319]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Hij was trouwens redelijk in de kreuk toen ik 'm uitpakte, maar even gestreken (theedoek ertussen) en hij blijft echt supermooi!
Die is mooi ja, zeker niet te betalen?
pi_117432856
Oh en klaag klaag. Ik heb de hele nacht bij de plee vertoeft. Of voor of achter. Kind 2 was aan het hoesten dus die lag ook in bed. Vanmorgen ben ik dus even in bed gebleven, J naar beneden met de meiden om te eten, pleurt hij van de trap met leyla. Vanmiddag flink doorgebeten want nog naar verjaardag, waar ik kokhalzend op de bank zat. Ik vind het niet zo leuke dag. Oh pukje ook niet, die doet aan gymnastiek, terwijl m'n hele buik al zeer doet.
pi_117432950
Oi Tico :X Buikgriepje of zwangerschap, dat is dan de vraag he?

Ik kwam bij een zolder-opruiming (hoera voor nesteldrang) een paar weken geleden een jas tegen die ik droeg toen ik nog rond de 90 KG was en die was toen ruim.

Bordeaux. En heel wijd en met een puntmuts :D En eigenlijk is hij best grappig. Dus die is nu even in ere hersteld (ben nu op bijna 34 weken zo'n 80 kg,dus past wel _O- )

Zonet ff gyn gebeld (ok, dat is wel een voordeel, het ziekenhuis bel ik makkelijker op zondag en 's avonds enzo dan de vlos) Had donderdag een kuurtje meegekregen voor een schimmeltje, kuurtje is nu op en het is echt nog niet over :X
Overdag gaat wel, maar die nachten :X Alsof ik 5 opengekrabde muggenbulten om het allergevoeligste plekje heb zitten. Max. 4 uur slaap per nacht :X
Nuja, nu ligt er voor mij bij ziekenhuis A een receptje klaar,maar de enige open apotheek zit bij ziekenhuis B :')
Dus ik ga maar eens even door de stad knarren zometeen :P

SPOILER
pi_117433105
Nee het is iets van een griepje of verkeerd gegeten. J heeft ook wel wat pijn in z'n buik. De meiden hebben nog niets. En we hebben niets anders gegeten dan de meiden, dus gokje is elkaar beetje aangestoken. Toen hij vannacht m'n haren uit de kots haalde misschien. Hoe romantisch.
pi_117433168
Oh schimmel is vervelend! Weinig last van gelukkig. Altijd na antibiotica.
pi_117433324
Gewoon een kutdag deze had wat mij betreft overgeslagen kunnen worden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 30 september 2012 @ 19:17:40 #148
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117433431
Beterschap Tico :*

Brrr Free sterkte er mee :*
pi_117433503
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef Logician78 het volgende:
Beterschap Tico :*

Brrr Free sterkte er mee :*
Thanks. Ik zie het echt niet zitten me weer ziek te melden. Afgelopen maand had ik al een ziek kind thuis, door m'n rug gegaan en een vrije dag die echt heel ongelukkig viel. Dan voel ik me onwijs kut.
pi_117433635
oeh, ellendig Tico, hopen dat jullie er snel af zijn!

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh schimmel is vervelend! Weinig last van gelukkig. Altijd na antibiotica.
Het was ook na antibiotica :P
pi_117434261
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef freecell het volgende:
oeh, ellendig Tico, hopen dat jullie er snel af zijn!

[..]

Het was ook na antibiotica :P
Succes met je jeukdoosch!
  zondag 30 september 2012 @ 19:39:14 #152
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117434349
Blegh wat naar, beterschap Tico!
Jas is 50,- zonder korting
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117434410
Free en Tico beterschap!

En oh Isis, goed idee met die kortingscode :Y
  zondag 30 september 2012 @ 19:47:04 #154
259886 pessie
pi_117434721
Ik heb deze vrijdag gekocht bij de prenatal met 20% korting. 52 euro. Kan volgend jaar wel op mp of in V&A. Oeh, en hij is lekker warm O+ . Is van mamalicious btw.

Als ik binnen een paar weken was uitgerekend zou ik ook kijken hoe ik het kon doen maar ik ben in de 2de helft van februari uitgerekend, en dat is wel zo winter dat ik een winterjas nodig heb.

Free -O- jeuk is killing :*

Tico, rot van dat virusje. En Joene van de trap gepleurd -O- :*
pi_117435173
Die laatste paar weken doe ik wel een vest van vent aan als het echt koud is :Y

En Liza, baby ingedaald wellicht? Wel wat vroeg voor jouw termijn misschien, maar misschien dat een van de ervaringsdeskundigen daar een zinnig antwoord op heeft :Y

Tico klinkt inderdaad als een k-dag .. Hij''s bijna voorbij gelukkig!
pi_117435284
Ik heb vandaag de hartjes gehoord op mijn angelsounds *O*
(batterijen waren leeg, vandaar nu pas). Ik denk dat ik er 2 heb gehoord maar het kan ook zijn dat er eentje druk rond aan het zwemmen is geweest O+
  zondag 30 september 2012 @ 20:07:33 #157
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117435593
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Kyara het volgende:
Ik heb vandaag de hartjes gehoord op mijn angelsounds *O*
(batterijen waren leeg, vandaar nu pas). Ik denk dat ik er 2 heb gehoord maar het kan ook zijn dat er eentje druk rond aan het zwemmen is geweest O+
O+ O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 30 september 2012 @ 20:11:21 #158
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117435800
Wat leuk O+

Vraag me af of Lot mijn pakketje al ontvangen heeft :)
pi_117436739
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef Logician78 het volgende:
Wat leuk O+

Vraag me af of Lot mijn pakketje al ontvangen heeft :)
Nee nog niet! Zal morgen wel bezorgd worden, ik laat het je weten :)
pi_117437235
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef Logician78 het volgende:
Ik had iets gehoord over kwik maar google is niet echt mijn vriend vandaag :{
Zou ik me niet al te druk om maken: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/648210002.html
pi_117437300
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef Twinkle20 het volgende:
En Liza, baby ingedaald wellicht? Wel wat vroeg voor jouw termijn misschien, maar misschien dat een van de ervaringsdeskundigen daar een zinnig antwoord op heeft :Y
Dat zou inderdaad wel heel erg vroeg zijn :s. Moet ik toch nog gaan luisteren naar m'n vv en meer gaan rusten...

Aaaargh jeukdoos, vre-se-lijk!!!! Hopelijk slaat 2de kuur beter aan.

Tico klinkt ook erg gezellig daar bij jou. Beterschap!
pi_117437475
Net even gegoogeled. Blijkbaar helemaal niet zo erg dat indalen. Wel een groot verschil om te zien zo op 1 nachtje :)
pi_117438206
Dames, ik heb nog altijd een positiejas te koop

en nog meer positiekleding
  zondag 30 september 2012 @ 22:09:26 #164
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117443654
Bedankt voor de avocado info, valt dus mee en 1 per dag lijkt me ook meer dan genoeg :)

Lot.. :)

Hier lekker op de bank parenthood kijken, wat een geweldige serie O+
pi_117444602
Ha, zere boobs terug, weeïg gevoel en zo'n vage, trekkerige zeur buikpijn :z.
  zondag 30 september 2012 @ 22:25:51 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117444762
Goodevening ladies :W

Octo, welke maat is de positiekleding? Ik ben wel op zoek naar een jas namelijk :)
pi_117445654
Mooie jassen :Y

Vraagje: felle steken in je doosch. Is dat/kan dat indalingspijn zijn? Heb het de laatste dagen steeds vaker (had het voorheen heel af en toe maar).

Oh, en vanaf wanneer beginnen/begonnen jullie met het wassen van kleertjes/hydrofielluiers/etc? Vroeg me af of het al tijd is om daar mee te beginnen namelijk :)

En, ehrm, ik wilde nog wat vragen maar ben vergeten wat :+

Oh ja, Tico en Joene, morgen hopelijk weer een fijnere dag :)

Hooi, hoera voor zw.klachten *O* ;) Probeer je er alleen niet al te veel op te focussen. Soms kun je jezelf ook wijsmaken dat je minder/meer voelt, zeg maar.
pi_117445891
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje: felle steken in je doosch. Is dat/kan dat indalingspijn zijn? Heb het de laatste dagen steeds vaker (had het voorheen heel af en toe maar).

Oh, en vanaf wanneer beginnen/begonnen jullie met het wassen van kleertjes/hydrofielluiers/etc? Vroeg me af of het al tijd is om daar mee te beginnen namelijk :)

Yep die steken kunnen heel goed komen van het indalen.

Ik ben begonnen met kleertjes e.d. wassen rond de 36 weken.
  zondag 30 september 2012 @ 22:42:54 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117445942
quote:
0s.gif [b]Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:[/b/
Hooi, hoera voor zw.klachten *O* ;) Probeer je er alleen niet al te veel op te focussen. Soms kun je jezelf ook wijsmaken dat je minder/meer voelt, zeg maar.
Nou ik zit al de halve avond op de bank zonder misselijk te zijn, dat is hoopvol! :D

Maar in het begin vond ik het ook vooral heel fijne geruststelling _O_
  zondag 30 september 2012 @ 23:01:57 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117447385
Hier is het bedtijd, wou de slecht slapende dames nog even een goede nacht toewensen!

:W
pi_117447453
Het is meer bevestiging dat er nog iets zit ofzo. Buikpijn is zeurderig, maar had gelezen dat zulke buikpijn vaak voorkomt in het begin. Vooruit dan maar :P.

Zal blij zijn als die eerste 8-12 weken voorbij zijn geloof ik. Denk/hoop dat je dan iets meer vertrouwen erin krijgt.
  zondag 30 september 2012 @ 23:05:15 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117447650
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Hooiwagen het volgende:
Het is meer bevestiging dat er nog iets zit ofzo. Buikpijn is zeurderig, maar had gelezen dat zulke buikpijn vaak voorkomt in het begin. Vooruit dan maar :P.

Zal blij zijn als die eerste 8-12 weken voorbij zijn geloof ik. Denk/hoop dat je dan iets meer vertrouwen erin krijgt.
Ik wel ja! Die bevestiging herken ik hoor, misselijk is een goed teken en zere borsten ook!

En je baarmoeder gaat vrij snel al groeien, daar kun je een soort zeurende pijn van krijgen ja. Hopelijk gauw een goeie echo voor je!!
pi_117447868
Thnx :). Morgen maar eens uitvogelen waar je zo'n echo moet ritselen :+. Ik ben echt nog zo'n groentje _O-.
pi_117447956
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Hooiwagen het volgende:
Thnx :). Morgen maar eens uitvogelen waar je zo'n echo moet ritselen :+. Ik ben echt nog zo'n groentje _O-.
Als jij nou een verloskundige ritselt, ritselt zij die echo wel voor jou ;)
pi_117448004
Vind het trouwens zo tof dat je zwanger bent LB. Heb meegelurkt in de topics en ik was zo blij te lezen dat het raak was! :Y
pi_117448106
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Als jij nou een verloskundige ritselt, ritselt zij die echo wel voor jou ;)
Goed plan! Maar eens zien waar ik die dan weer vandaan haal :P. Morgenochtend eerst maar eens de huisarts even optelefoneren :s).
pi_117448210
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Hooiwagen het volgende:

[..]

Goed plan! Maar eens zien waar ik die dan weer vandaan haal :P.
Gewoon in NL? Dan telefoongids.
pi_117448239
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef Skoap het volgende:

[..]

Yep die steken kunnen heel goed komen van het indalen.

Ik ben begonnen met kleertjes e.d. wassen rond de 36 weken.
Ah, k, dan ga ik er binnenkort maar eens mee beginnen ook :)

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik zit al de halve avond op de bank zonder misselijk te zijn, dat is hoopvol! :D

Maar in het begin vond ik het ook vooral heel fijne geruststelling _O_
LB, hopelijk blijft bij jou de misselijkheid lekker weg nu :Y Lekker genieten verder O+

Zo, ik ga eens langzaam richting bed. Tanden al gepoetst. Trok net mijn Nuggs uit en moest weer lachen om de charmante en sexy aanblik van mijn pootjes O+ :')
pi_117448279
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Hooiwagen het volgende:

[..]

Goed plan! Maar eens zien waar ik die dan weer vandaan haal :P. Morgenochtend eerst maar eens de huisarts even optelefoneren :s).
http://www.knov.nl/ rechter kolom. Geen huisarts voor nodig ;)
pi_117448312
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef WupWup het volgende:

[..]

http://www.knov.nl/ rechter kolom. Geen huisarts voor nodig ;)
Die link was ik net naar op zoek oO<
pi_117448359
Kijk nou! Hiermee ga ik mijn man zo eens verleiden ~O> *; c_/

SPOILER
Edit: die bovenste rand is van mijn Nuggs. Zelfs die laten nog een rand achter :D :D :')

Anyhoo, slaap lekker allemaal!
pi_117448375
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goodevening ladies :W

Octo, welke maat is de positiekleding? Ik ben wel op zoek naar een jas namelijk :)
Het een L. Ik vond hem als een 42 vallen ongeveer. Heb hem graag gedragen maar ik was niet meer van plan om nog een keer zwanger te worden.
  zondag 30 september 2012 @ 23:19:17 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117448582
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Hooiwagen het volgende:
Vind het trouwens zo tof dat je zwanger bent LB. Heb meegelurkt in de topics en ik was zo blij te lezen dat het raak was! :Y
Wat lief! dankje O+
  zondag 30 september 2012 @ 23:19:47 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117448610
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het een L. Ik vond hem als een 42 vallen ongeveer. Heb hem graag gedragen maar ik was niet meer van plan om nog een keer zwanger te worden.
Ah, dan niet voor mij helaas.... hopelijk raak je m aan iemand anders kwijt :)
pi_117452921
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Edit: die bovenste rand is van mijn Nuggs. Zelfs die laten nog een rand achter :D :D :')

Oeh, sexy :9~

Tico, hopelijk vandaag een betere dag :)

Ik zit nu in mn laatste nachtdienst. Het gaat eigenlijk best goed, maar ik zal toch wel heel erg blij zijn als het 8 uur is en ik lekker naar huis kan met de wetenschap dat ik de komende 4 dagen niet hoef te werken O+
  maandag 1 oktober 2012 @ 03:27:47 #186
381212 Gulara
From the future
pi_117453387
Oh Coco zelfs de rand van je uggs is te zien inderdaad! Impressive! Ik weet niet of je man het aantrekkelijk vindt, maar er is vast een markt voor. :7
Succes ermee, het ziet er allesbehalve comfortabel uit. :* En dat je dan ook nog nuggs moet dragen. :'(

Nog even een paar uurtjes doorwerken L0t en dan vier dagen vrij. *O*
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:46:02 #187
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117453953
quote:

SPOILER

_O-

Arme jij :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Logician78 op 01-10-2012 07:56:24 ]
pi_117454115
Coco :D :X

En goedemorgen allen ;)

Ik heb best aardig geslapen O+
pi_117454230
Morgen!
Ik ook :).
En 32 weken vandaag!
pi_117454232
quote:

SPOILER

Woest aantrekkelijk! :9~
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:25:28 #191
95408 Incantrix
pi_117454239
Holy crap Coco, je lijkt Mignonne wel :o

En ook hier best een hele aardige nacht :)
3!
pi_117454603
Jemig Coco, dacht ik dat ik wat vocht vasthield, dat valt reuze mee in vergelijking tot jouw pootjes! :o

Liza 32 weken mijlpaal!

Lot welterusten, fijn dat de nacht je is meegevallen!

Ticootje hopelijk vandaag een betere dag voor jullie!

Free hoop voor jou dat dit kuurtje beter werkt! Ik was er na 2 dagen gelukkig vanaf met de zalf, maar inderdaad die jeuk 's nachts, verschrikkelijk!

Hier is alles van kleertjes gewassen, nog niet gestreken, de hydrofielen gaan vandaag de machine in samen met de kleertjes die k van de week nog gekocht heb. Eigenlijk heb ik helemaal nog niet zoveel viel me op, wel genoeg, maar ik heb me netjes ingehouden!
pi_117454706
Ohhh Coco, dat ziet er gek uit! Doet het geen pijn?
pi_117454928
* meld *

Coco wat een voeten! :o

*O* Mijlpaal voor liza

*O* Dé dag voor women86 *O*
pi_117454945
Ik ben (naast de eieren en de zalf) maar begonnen met teatree smeren. 2 druppels op een washand water. Gisteravond en vanmorgen.
En dat lijkt nu al meer te helpen dan 5 dagen eieren-kuur en zalf :')
Even onthouden dus :D

Morgen 34 weken en nu peuter op PSZ en kleuter op school. Heb ik toch een beetje verlof :+

Ik heb al hydrofielen gewassen en gestreken. Kleertjes begin ik deze week mee :)
pi_117454946
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 03:27 schreef Gulara het volgende:
Oh Coco zelfs de rand van je uggs is te zien inderdaad! Impressive! Ik weet niet of je man het aantrekkelijk vindt, maar er is vast een markt voor. :7
Een markt :D Zou wel wat zijn ja, even een extra zakcentje eruit slaan :7 :+

Liza, hoera voor je 32w mijlpaal *O*

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:25 schreef Incantrix het volgende:
Holy crap Coco, je lijkt Mignonne wel :o
Volgens mij heb ik dat gemist. Had zij ook zo'n sexy legs als ik? :D

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:01 schreef bellelena het volgende:
Ohhh Coco, dat ziet er gek uit! Doet het geen pijn?
Nee, eigenlijk niet. Alleen in mijn vingers is het onaangenaam. Qua pootjes is het vooral oncharmant en onhandig omdat ik alleen nog Nuggs aankan :+

Heb over een paar weken een bruiloft. Als ik dan nog niet bevallen ben, wilde ik daar eigenlijk heen. Heb wel een heel tof jurkje dat ik aankan, maar ik vind het stiekem wel zonde om daar Nuggs onder te moeten :')

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:53 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hier is alles van kleertjes gewassen, nog niet gestreken, de hydrofielen gaan vandaag de machine in samen met de kleertjes die k van de week nog gekocht heb. Eigenlijk heb ik helemaal nog niet zoveel viel me op, wel genoeg, maar ik heb me netjes ingehouden!
Ik heb me voorgenomen om komende week te gaan wassen :) Of misschien al dit weekend. Deze week wil ik eigenlijk wat gaan klussen nog in huis* en een paar opdrachten voor mijn werk afmaken.

* Wil rolgordijn op babykamer ophangen, keuken verven en nog wat van dat soort kleine dingetjes. Als het me lukt. Wil het wel graag proberen :)
pi_117454968
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:16 schreef freecell het volgende:
Ik ben (naast de eieren en de zalf) maar begonnen met teatree smeren. 2 druppels op een washand water. Gisteravond en vanmorgen.
En dat lijkt nu al meer te helpen dan 5 dagen eieren-kuur en zalf :')
Even onthouden dus :D

Morgen 34 weken en nu peuter op PSZ en kleuter op school. Heb ik toch een beetje verlof :+

Ik heb al hydrofielen gewassen en gestreken. Kleertjes begin ik deze week mee :)
En talkpoeder? Heb je dat al geprobeerd of doet dat niks tegen de jeuk?

Geniet van je dagje verlof ;)
pi_117454995
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

Heb over een paar weken een bruiloft. Als ik dan nog niet bevallen ben, wilde ik daar eigenlijk heen. Heb wel een heel tof jurkje dat ik aankan, maar ik vind het stiekem wel zonde om daar Nuggs onder te moeten :')

Antislipsokken ^O^
pi_117455012
Talkpoeder? Lijkt me pijnlijk daar eigenlijk :P

Half dagje ;) om 11:30 moet ik mini weer halen. Maar ik zit nu heeeeel relaxed en negeer het huishouden en de nesteldrang :D
pi_117455026
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En talkpoeder? Heb je dat al geprobeerd of doet dat niks tegen de jeuk?

Talkpoeder lijkt me niet je van het bij een jeuk-van-onderen-probleem eerlijk gezegd. Iets met klontjes :P
pi_117455050
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:20 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Talkpoeder lijkt me niet je van het bij een jeuk-van-onderen-probleem eerlijk gezegd. Iets met klontjes :P
Oh god :D Ik was helemaal vergeten dat het daar was :D :+ :') :@

Zou ik idd ook niet bepoederen :+
pi_117455099
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh god :D Ik was helemaal vergeten dat het daar was :D :+ :') :@

Zou ik idd ook niet bepoederen :+
Bij jeuk elders had ik ook mentholgel geroepen, lijkt me ook eh, interessant, van onderen oO<
pi_117455120
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bij jeuk elders had ik ook mentholgel geroepen, lijkt me ook eh, interessant, van onderen oO<
_O-
Volgens mij stuiter je dan het huis door :')
pi_117455134
quote:

[..]

Misschien tintelt het wel heel lekker?
pi_117455157
Oeioeioei mentholgel :X Mij biedt een tampon met magere biologische yoghurt wel verlichting.. is binnen een half uur helemaal opgenomen. Ik heb er nu al drie jaar geen last meer van, maar heb behoorlijk wat yoghurt naar binnen geschoven in mijn leven :') Meestal helpt het niet genoeg om het echt op te lossen, maar verlichting is ook prettig.

Joene jeetje! Alles wel oke met Leyla en jou? En Tico voel je je al ietsje beter?

Coco, ik ben diep onder de indruk van je voetjes! :') Lijkt me ook niet echt comfortabel..

Heb zelf twee vragen.
• Als ik moet plassen en ik ga normaal zitten komt er bijna niks uit, leun ik helemaal achterover tegen de muur (of wcdeksel) dan gaat het prima. Is dit iets normaals?
• Morgenavond Leidens Ontzet vieren in Leiden. Is het slim om in de botsauto's te gaan als je 9,5 week zwanger bent? Ik ben niet meer zo snel misselijk.. en andere zwierige achtbaandingen? Of kunnen jullie nu al voorspellen dat ik dan wel over mijn nek ga?
pi_117455203
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:27 schreef Suikertante het volgende:
Oeioeioei mentholgel :X Mij biedt een tampon met magere biologische yoghurt wel verlichting.. is binnen een half uur helemaal opgenomen. Ik heb er nu al drie jaar geen last meer van, maar heb behoorlijk wat yoghurt naar binnen geschoven in mijn leven :') Meestal helpt het niet genoeg om het echt op te lossen, maar verlichting is ook prettig.

Joene jeetje! Alles wel oke met Leyla en jou? En Tico voel je je al ietsje beter?

Coco, ik ben diep onder de indruk van je voetjes! :') Lijkt me ook niet echt comfortabel..

Heb zelf twee vragen.
• Als ik moet plassen en ik ga normaal zitten komt er bijna niks uit, leun ik helemaal achterover tegen de muur (of wcdeksel) dan gaat het prima. Is dit iets normaals?
• Morgenavond Leidens Ontzet vieren in Leiden. Is het slim om in de botsauto's te gaan als je 9,5 week zwanger bent? Ik ben niet meer zo snel misselijk.. en andere zwierige achtbaandingen? Of kunnen jullie nu al voorspellen dat ik dan wel over mijn nek ga?
Plassen ja is normaal. Botsautos, ik zou het even laten.

En hier is iedereen weer ok en aan het werk.
pi_117455210
Suikertante: of je er misselijk van wordt is niet de vraag eigenlijk :+ Je mag zwanger niet meer in die dingen omdat het onveilig kan zijn voor de baby ;)

Dat plassen heb ik soms ook :Y Dan komt er niks, wiebel ik ff en dan ineens wel :P Maar ik garandeer niet dat ik normaal ben ;)
pi_117455215
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Plassen ja is normaal. Botsautos, ik zou het even laten.

En hier is iedereen weer ok en aan het werk.
Mooi, jammer en mooi.
pi_117455216
quote:

Ik heb het sinds 34 weken o.i.d., het lijkt me dat jouw blaas nog lang niet in de knel mag zitten. (puur antwoord op gevoel hoor) Ik zou het even navragen bij de VK.

Edit: ervaringsdeskundigen zijn er ook ^O^
pi_117455245
Misschien vanwege die vrij ernstig gekantelde baarmoeder? :?
pi_117455281
Die komt vanzelf weer omhoog, en zo niet, dan krijg je geen bolle buik, maar een bolle rug :+

Blaas zit vaak in het gedrang in het eerste en in het derde trimester :) Daartussen heb je wat pauze ;)
pi_117455289
Met plassen zit ik idd ook altijd tegen de achterkant van de wc aan. Ben heel bang dat ik zelfde krijg als met Matthias toen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:34:39 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_117455303
quote:
Is het slim om in de botsauto's te gaan als je 9,5 week zwanger bent?
Nee, het is niet voor niets dat het zwangere vrouwen afgeraden wordt om in achtbanen en dat soort dingen te gaan. 's Niet goed voor de baby, dus niet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117455304
quote:
3s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:33 schreef freecell het volgende:
Die komt vanzelf weer omhoog, en zo niet, dan krijg je geen bolle buik, maar een bolle rug :+

Blaas zit vaak in het gedrang in het eerste en in het derde trimester :) Daartussen heb je wat pauze ;)
Mijn gyn gaf juist aan dat je blaas niet in de knel zit in het eerste trimester maar dat je meer gaat plassen door de hormonen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:38:53 #215
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117455387
Tico wat een dag zeg.. Hoop dat je vandaag een betere dag hebt :*
Edit: ah, fijn dat alles weer beter is :)

En ook een :* voor free, jeukdoos is kut! :( ehh ja. dus.

Coco wat een pootjes zeg! :o Whehe. Kon je man het nog waarderen? :7

Liza mijlpaal! *O*

FTA alles nog rustig bij jou? :*

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien tintelt het wel heel lekker?
:D :')

Gister verjaardag van mn nichtje gehad, was er maar 1,5 uur geweest en was ka-pot! :o Niet normaal zeg. Ik kan niet meer tegen al die indrukken :') :@ Nou was het ook wel een uurtje rijden (enkele reis), maar toch..
En had ook ineens echt heel erg last van mn bil/bekken rechts? :? Dikke vette stekende pijn als ik opstond en wilde lopen, kreeg niet eens mn rechterbeen naar voren zowat.. Gelukkig vanochtend toen ik opstond weer weg *afklopt*.

Hier is alles gewassen/gestreken, ik ben er klaar voor :D Heb alleen het wiegje in onze slaapkamer nog niet opgemaakt maar daar wacht ik liefst zo lang mogelijk mee ivm stof enzo :+
Ohja en manlief moet nog een plank ophangen in de babykamer waar ik 'm hormonaal mee loop te pesten ~O> alles-moet-af!!! :@
en dan ben ik morgen pas 37 weken :')
pi_117455388
*meld*

Free fijn dat tea tree verlichting geeft. Ik heb veel last gehad van schimmelinfecties, komt ook steeds maar weer terug ;(

Coco wat naar dat vocht vast houden...

Liza mijlpaal *O*
pi_117455416
Ophelia, ik ga ook meer plassen, maar gisteren kreeg ik het er niet uit en vandaag ontdekte ik dat achteroverleunen een waterval teweeg brengt! :D

En van de achtbaan, ik dacht dat dat net zoiets was als met vliegtuigen: bang om een bevalling op gang te brengen in de laatste weken. En dat je de veiligheidsdingen niet meer goed om kan doen.
Maar ik ga me natuurlijk koest houden, wist ik veel. Goed dat ik het even vroeg.. ik denk dat ik maar een suikerspin ga eten als de rest in die dingen gaat :9

Enfermera, spannend! Nu niet gaan zitten wachten he.. wel leuke plannen voor de drie weken? (als het niet eerder of later komt).
pi_117455437
Ik dacht even dat Free echte eieren bedoelde. Ik vroeg me al af wat ze dan precies deed met die geklutste eieren. :+
pi_117455473
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:40 schreef Suikertante het volgende:
Ophelia, ik ga ook meer plassen, maar gisteren kreeg ik het er niet uit en vandaag ontdekte ik dat achteroverleunen een waterval teweeg brengt! :D

En van de achtbaan, ik dacht dat dat net zoiets was als met vliegtuigen: bang om een bevalling op gang te brengen in de laatste weken. En dat je de veiligheidsdingen niet meer goed om kan doen.
Maar ik ga me natuurlijk koest houden, wist ik veel. Goed dat ik het even vroeg.. ik denk dat ik maar een suikerspin ga eten als de rest in die dingen gaat :9

Enfermera, spannend! Nu niet gaan zitten wachten he.. wel leuke plannen voor de drie weken? (als het niet eerder of later komt).
Als het me lukt om gewoon een hele nacht te slapen en ik sta dan in de ochtend op knappen.... Dan hoor ik J vanuit de slaapkamer lachen dat het echt niet normaal is om zoveel te plassen. :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:44:41 #220
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117455480
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:40 schreef Suikertante het volgende:

Suikerspin :9

Haha nee idd.. het kan ook nog gewoon 5 weken duren! :o
Joah, lekker beetje rommelen, ik heb nog wel wat films/series staan en boeken genoeg om te lezen :) echt dingen ondernemen zit er niet meer in maar dat vind ik niet erg, merk dat ik al wel lekker in mn coconnetje zit.
pi_117455651
quote:
:D! _O-
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef Solagratia het volgende:
Ik dacht even dat Free echte eieren bedoelde. Ik vroeg me al af wat ze dan precies deed met die geklutste eieren. :+
Ze bedoelde géén echte eieren? :o Dan ben ik ook confused nu :D

Enf, man moet er wel om lachen altijd :+ Geloof niet dat hij het erg aantrekkelijk vindt, though...

Oh, en die scherpe steken in je bil enzo, dat heb ik vooral links :Y Is idd het ergst als je opstaat. Ik moet altijd grinniken om mezelf dan, eerste paar meter loop ik als een bejaarde pinguïn :+ Daarna trekt het iets weg :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:07:25 #222
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117455993
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D! _O-

[..]

Ze bedoelde géén echte eieren? :o Dan ben ik ook confused nu :D

Enf, man moet er wel om lachen altijd :+ Geloof niet dat hij het erg aantrekkelijk vindt, though...

Oh, en die scherpe steken in je bil enzo, dat heb ik vooral links :Y Is idd het ergst als je opstaat. Ik moet altijd grinniken om mezelf dan, eerste paar meter loop ik als een bejaarde pinguïn :+ Daarna trekt het iets weg :)
Hihi idd :D Nee? Wat gek joh :+
Irritant he! -O- Jaaa whaha precies _O- goeie omschrijving :D
pi_117456392
Nee, van die anti schimmel-eieren :+
Zijn een soort paas-ei achtige dingen die je in je moet stoppen bij schimmel :P
pi_117456712
Ja, en als zelfs die niet werken heb je nog pillen die als een tiet werken!
pi_117456786
En die mag ik nu niet volgens de gyn. Iets met zwanger ofzo :P
pi_117456850
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:23 schreef freecell het volgende:
Nee, van die anti schimmel-eieren :+
Zijn een soort paas-ei achtige dingen die je in je moet stoppen bij schimmel :P
Wait whut??

Kindersuprise in je doosch?
pi_117456855
*meld*
Helaas nog alles rustig hier.

*O* mijlpaal voor Liza

Haha freecell wat een misverstanden allemaal. Talkpoeder, eieren..
pi_117456866
Oh jemig Freecell. Ja dan blijft het toch eitjes poppen!
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:37:58 #229
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117456889
joehoe :W

even een kleine *O* voor m'n 27 weken mijlpaal
van het weekend iets teveel gedaan zelfs stofzuigen is stom met m'n bekken :(
verder weer lekker veel zooi besteld voor baby en huis :D
zag nog een heel leuk setje van noppies maar gek genoeg alleen in engeland te bestellen :?
dus nu zit ik echt te twijfelen of ik het moet doen of niet, m'n hormonen zeggen van ja :Y

die schimmel pillen van canesten gyno kan je gewoon bij zwangerschap gebruiken, en die kan je gewoon bij de drogist kopen.
W
Z
E
pi_117456942
Dank je rebel :) Ik ga even kijken of dit nu wil werken en anders die halen :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wait whut??

Kindersuprise in je doosch?
kleiner :D
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:41:20 #231
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117456994
ik denk dus ook de hele tijd aan zo'n formaat van het plastic ei :')
W
Z
E
pi_117457012
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:41 schreef rebel-angel het volgende:
ik denk dus ook de hele tijd aan zo'n formaat van het plastic ei :')
Ik heb meteen beelden van zo'n porno ster die ping pong ballen uit dr doosch liet springen..
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:43:38 #233
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117457056
met bijbehorende plop plop geluidjes :D
W
Z
E
pi_117457085
'Wanna see pingpong show?'
pi_117457103
Dat dus... :')
pi_117457113
Huuu! :D

Nee,deze dingen:

Ongeveer zo groot als bovenste kootje van je pink.
pi_117457158
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef freecell het volgende:
Huuu! :D

Nee,deze dingen:
[ afbeelding ]

Ongeveer zo groot als bovenste kootje van je pink.
Verpest het nou niet :(
pi_117457230
Wel :D
Voor ik de geschiedenis inga als 'die user die met eieren schoot' ofzo.
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:53:41 #239
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117457364
voordat die baby eruit komt ploppen er eerst een paar eieren uit, zo tegen de muur :P
W
Z
E
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:03:44 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_117457686
Nou ja freecell, ik denk dat je dat imago nu toch al hebt, dus het maakt niet meer uit :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117457774
Freecell, das toch die eieren ploppende porno fokker?
pi_117457797
Freecell, alias vogelbekdier ;(

RIP braaf-christelijk-huismoeder-imago....
pi_117457905
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:08 schreef freecell het volgende:

Je bent in verwachting van je derde kind. Dus zo braaf ben je niet hoor :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117457906
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:08 schreef freecell het volgende:

Dat had je toch al niet meer... Zelfs bejaarden valt het op dat je er wel van houdt.
pi_117457939
Lol :D
Ik was die bejaarde al bijna weer vergeten _O-
pi_117457982
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:13 schreef freecell het volgende:
Lol :D
Ik was die bejaarde al bijna weer vergeten _O-
Wij niet....
pi_117458067
Schiet me ineens die andere meneer weer te binnen, jaartje geleden, ik had F-je op mijn rug.
Achter me, oudere man tegen zijn vrouw: 'Kiek! Dat wichie het n potje in n puutje!'

Te mooi :D
pi_117458199
Moggel :O

K-nacht maar gelukkig kunnen we vanmiddag nog even lekker dutten :z .. En vanavond zal het ook geen latertje worden.

Over minder goed kunnen plassen: Dit had ik al vanaf een vrij vroeg stadium in de zwangerschap. Een paar weken is het beter geweest. Nu weer lastiger. Die tip van wat meer naar achteren hangen vanochtend uitgevoerd en werkt wel ^O^ .. Thanks daarvoor! En hoewel ik normaliter best gevoelig ben voor blaasontsteking heb ik er gedurende de zwangerschap nog geen 1 gehad! Afkloppen 8)7

*O* Voor alle mijlpalen ... Nog geen babynieuws zie ik?

Het is trouwens oktober :o ... En ik sta weliswaar voor de 31e op de planning .. Maar oktober = bevalmaand voor mij met een beetje pech/geluk (tis maar hoe je het ziet) :o :o :o .... Krijg nou zo''n Kwisted-gevoel :o :o

Scherpe steken daar beneden: Check! Ene keer meer last van als de andere keer.
Nu ook wat meer scherpe steken in mijn bekken als ik van de bank op sta/buk etc. Dus gewoon niet teveel doen op een dag :+ .. Maar denk dat dat heul normaal is met mijn termijn (a.s. woensdag alweer 36 weken :o :o )

Suiker, attracties kun je tijdens je zwangerschap, hoe pril ook, maar beter even links laten liggen. Stel dat er zo''n josti in de botsauto''s zit die jullie auto een keer op de verkeerde plek goed hard ramt .. dat wil je niet hoor :N ... Lekker uit blijven dus de komende maanden :Y)

Coco je benen? :o :o WTF? .. Ik heb medelijden met je!

Ga vandaag toch maar het bevalplan van KNOV invullen, hebben ze een beetje een leidraad daar in het ziekenhuis. Maar ik maak me geen illusies dat het ook zo zal verlopen allemaal. En verder zien we wel weer wat de dag ons brengt :)
pi_117458358
Waaaah Twinkle, jij gaat ook hard ineens!
pi_117458682
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:53 schreef rebel-angel het volgende:
voordat die baby eruit komt ploppen er eerst een paar eieren uit, zo tegen de muur in het gezicht van de aanwezige verloskundige :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')