abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117383592
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
13 mei: Spirit82

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_117383602
En .. we gaan weer verder :)

Met heul veul LLM'ers met meldplicht! *)
pi_117383614
Mijn namenlijstje staat ook al 1337 keer in het namentopic.
als er ooit een 3e komt is het heel makkelijk raden :D
pi_117383714
Wij komen net tot de conclusie dat het bed nog omhoog moet :@
Klossen werken volgens mij niet bij een bed als deze, iemand tips?
pi_117383780
Dat moet gewoon kunnen hoor :) en anders bierkratten.
pi_117384059
@fieder: ik was donderdag 37 weken, maar was vrijdag zo druk dat ik die hele "meldplicht" was vergeten.. Vind het soms nog steeds ongelooflijk dat ik al 37w ben!

@gerb: thnx O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:24:58 #7
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117384712
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Of gipsblokken?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117384851
Oja, klossen, dat moet toch ergens rond 34 weken? :?

Wat Ophelia niet heel vroeg maakt, hihi :D

Hier doe ik dat nu wel zsm, stapt zo heerlijk makkelijk uit O+
pi_117384977
:W

Ben net wezen winkelen, 3 bh's gekocht die hopelijk nog even passen, en lopen kwijlen bij de babykleertjes van de Hema en de Wibra... voelt nog een beetje illegaal om daar te kijken :D
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:36:39 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117385018
Logi leuk, dat haar van je zoon O+ staat 'm idd goed dat korte!

L0t nu nog nachtdiensten joh? -O- In mijn sector is het idd zo als je je zwangerschap meldt dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien..
Hoop dat je lekker slaapt en succes nog met je 2 nachten!

Skoap :D

Ik heb gister ook maar eens andere maagzuurremmers gekocht, eerst vrat ik bijna standaard 3 rennies voor het slapengaan :@ Vond ik een beetje te bont worden. Nou heb ik gister ook netjes gegeten (niet te vet enzo), maar heb ook de gaviscon tabletjes maar eens geprobeerd. Ze zijn wat viezer, maar echt een heel stuk minder last! :o Dus die blijf ik voorlopig maar ff gebruiken *O*

LB leuk he :D Ohh de hema heeft altijd zulk leuk spul O+ ik heb er ook al een paar (lees: veel) dingetjes van O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117385084
Ohja, klossen! Mijn vriend hoorde daar laatst pas voor het eerst over en was helemaal geshockeerd dat het 80 cm hoog moet _O-
pi_117385274
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:30 schreef freecell het volgende:
Oja, klossen, dat moet toch ergens rond 34 weken? :?

36w van de kraamzorg hier.. Al heb ik het nog niet gedaan O-)
Ze staan al wel naast het bed, dat is toch 1 stap in de goede richting? :D
pi_117385541
36 weken? Onze bed ligt op de grond (met lattenbodem ertussen) en met klossen kan ik er bijna niet meer inkruipen. Moet ik dan de laatste maand al ergens een extra bed op klossen neerzetten? :?
pi_117385691
Hoi!

Gister heb ik 2 streepjes gepiest, dus volgens mij mag ik hier nu ook meeposten *O*. Ben nu bijna 5 weken zwanger. Kwam er vandaag achter dat je moet tellen vanaf dag 1 van je laatste menstruatie :') en niet vanaf moment vermoedelijke bevruchting.

Nog een klein beetje in shock :P maar heel blij, want al vanaf december bezig. Het is mn eerste :).

Ennn ik ben een kloon. Ga al een tijdje mee op fok en nog niet iedereen hoeft het te weten :+. Als hier alle familie en vrienden geïnformeerd zijn, switch ik wel weer naar mn eigen username.

Maandag maar mn huisarts bellen, denk ik :?

En een boek zwanger zijn voor n00bs ritselen ofzo.
pi_117385705
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:54 schreef Suikertante het volgende:
36 weken? Onze bed ligt op de grond (met lattenbodem ertussen) en met klossen kan ik er bijna niet meer inkruipen. Moet ik dan de laatste maand al ergens een extra bed op klossen neerzetten? :?
Je kan het natuurlijk ook pas doen als je merkt dat de wee'en beginnen bij wijze van spreken.. Gewoon zogen dat je alles in huis hebt.. Niemand kan je verplichten het te doen ;) Zodra de VK en/of kraamzorg thuis bij je komen moet het geregeld zijn (Arbo regel geloof ik)
pi_117385765
Welkom & gefeliciteerd hooiwagen.
pi_117385770
Gefeliciteerd Hooiwagen! *O*
pi_117385788
Suiker, ik ben de laatste maand via een klein keukentrapje mijn bed in geklommen vorige keer. Nu hoeft ons bed niet op klossen,is al hoog genoeg van zichzelf.
pi_117385790
Hooiwagen gefeliciteerd *O*
pi_117385791
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Hooiwagen het volgende:
..Gister heb ik 2 streepjes gepiest, ..
Spannend hooiwagen, gefeliciteerd!
Huisarts bellen is geloof ik niet heel nodig, maar ik vond het zelf wel leuk om daar een keer met een positieve reden naartoe te gaan. Bovendien krijg je leuke foldertjes en ik vertrouwde zelf op haar tips mbt de verloskundigenpraktijk. Die mag je namelijk ook bellen voor een eerste afspraak!
Verder foliumzuur slikken en lekker meeposten hier ^O^
Als je cyclus wat lang of kort is ben je waarschijnlijk ook iets langer of juist korter zwanger, maar dat hoor je vanzelf bij de eerste echo *O*

Wat betreft mijn bed, dat ligt in de nok van het dak Danic, dat bedoelde ik met me erin wurmen. Het wordt wat krap tussen het plafond en het bed dan..
En alles klaarzetten klinkt goed Skoap :Y
pi_117385874
Dankjulliewel :Y

Foliumzuur slik ik dus al ongeveer vanaf vorig jaar december :Y. Had een redelijk korte cyclus, wel wat onregelmatig, varierend tussen de 22 en 28 dagen, gemiddeld dag of 25. Denk dat ik wel ongeveer weet wanneer het is gelukt :+. En denk dat ik toch maar ff langs de HA hobbel idd.
Spannend allemaal zeg O+. Ik hoop dat Puck netjes blijft plakken (we hebben maar gelijk ff een working title verzonnen) en het goed gaat doen :).
pi_117385899
Gefeliciteerd Hooiwagen! *O*
Huisarts bellen is meer zodat ze het in je dossier kunnen zetten ivm medicijngebruik.

Kijken of je in de kast kunt blijven voorlopig :D
pi_117385974
Puck, dat is een redelijk normale naam vergeleken met onze Wubbo :+
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:10:27 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_117386012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Je kan het natuurlijk ook pas doen als je merkt dat de wee'en beginnen bij wijze van spreken.. Gewoon zogen dat je alles in huis hebt.. Niemand kan je verplichten het te doen ;) Zodra de VK en/of kraamzorg thuis bij je komen moet het geregeld zijn (Arbo regel geloof ik)
Anders kunnen ze inderdaad aangeven dat ze bepaalde zaken niet doen. Als je een kleine kraam treft, kunnen klossen juist wel weer te hoog zijn :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117386214
Twinkle,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superveel plezier! Ben benieuwd naar de foto('s) :)
pi_117386919
quote:
Hoi!

Gister heb ik 2 streepjes gepiest, dus volgens mij mag ik hier nu ook meeposten *O*. Ben nu bijna 5 weken zwanger. Kwam er vandaag achter dat je moet tellen vanaf dag 1 van je laatste menstruatie :') en niet vanaf moment vermoedelijke bevruchting.

Nog een klein beetje in shock :P maar heel blij, want al vanaf december bezig. Het is mn eerste :).

Ennn ik ben een kloon. Ga al een tijdje mee op fok en nog niet iedereen hoeft het te weten :+. Als hier alle familie en vrienden geïnformeerd zijn, switch ik wel weer naar mn eigen username.

Welkom Hooiwagen, en gefeliciteerd *O*

Uit dat laatste begrijp ik dat het je eerste is?
pi_117387031
Thanks suiker! :-)

Hier krijg ik de klossen pas mee vanaf week 36. Dat ben ik as woensdag dus op de terug van consult ziekenhuis maar gelijk even ophalen.

Hooiwagen welkom! Ben heeel benieuwd welke kloon jij bent aangezien wij ongeveer tegelijkertijd gestopt zijn met anticonceptie dan. Postte je ook mee in het wachten op topique? Je kunt ook een vk vast bellen .. al zal het waarschijnlijk nog wel wat weekjes duren eer je daar een echo krijgt. Spannend!
pi_117387258
Ik denk dat ik de klossen binnenkort al haal. Ik vind het zoveel makkelijker in en uit bed stappen met die dingen. Zeker nu mijn bekken+schaambot zo'n zeer doen.
*poef* nu is het weg
pi_117387595
quote:
Hoi!

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Welkom Hooiwagen, en gefeliciteerd *O*

Uit dat laatste begrijp ik dat het je eerste is?
Uit de 2e alinea kun je dat ook afleiden ;)

Hooiwagen gefeliciteerd!

Soms wordt er ook wel een bed bij de thuiszorg gehuurd en ergens op een logeerkamer/werkkamer oid neergezet waar dan de controles plaatsvinden.

LadyBlack, voelt inderdaad nog een beetje raar om kleertjes te kopen he. Heb ik ook nog. Denk dat als ik het geslacht weer misschien iets kleins koop en verder wacht ik in elk geval tot de seo.
pi_117387673
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

[..]

Uit de 2e alinea kun je dat ook afleiden ;)

Oh, inderdaad :')
Zullen we het op 'hormonen' gooien? O-)
pi_117387689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Oh, inderdaad :')
Zullen we het op 'hormonen' gooien? O-)
Ja, hormonen is het antwoord op alles :Y
pi_117388406
Zo, ik ben weer wakker, altijd weer eerder dan ik had gehoopt :')

Hooiwagen, gefeliciteerd, leuk! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Enfermera het volgende:
L0t nu nog nachtdiensten joh? -O- In mijn sector is het idd zo als je je zwangerschap meldt dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien..
Hoop dat je lekker slaapt en succes nog met je 2 nachten!
Volgens mij werken wij in dezelfde sector ;) Ik ben ook niet verplicht maar in principe hoef je bij ons pas geen nachtdiensten meer te draaien na de 20e week. Omdat ik me lichamelijk eigenlijk prima voel heb ik besloten dat ik het in ieder geval probeer. Als ik er nu meteen al mee stop heb ik ook het gevoel alsof ik anderen laat 'opdraaien' voor mijn zwangerschap ofzo.
pi_117388455
Hooiwagen, welkom en gefeliciteerd.

Gisteren had ik een smeltmomentje. Mijn neefje van net 6 zit in groep 3. En gisteren vertelde hij De reden dat ie gaat leren lezen. Dan kan hij mijn baby voorlezen als ze niet wilt slapen O+
pi_117388513
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef Omentielvo het volgende:

Gisteren had ik een smeltmomentje. Mijn neefje van net 6 zit in groep 3. En gisteren vertelde hij De reden dat ie gaat leren lezen. Dan kan hij mijn baby voorlezen als ze niet wilt slapen O+
Ohhhhh O+ O+
pi_117388714
Ohhh Omentielvo O+ wat een goede reden!
pi_117389252
*O* Hooiwagen gefeliciteerd en welkom! *O*

Omentielvo O+
pi_117389297
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef Omentielvo het volgende:

Ohhhh O+
pi_117389316
quote:
De zwangere werknemer heeft het recht arbeid te verrichten in een bestendig en regelmatig arbeids- en rusttijdenpatroon.
De zwangere werknemer kan niet verplicht worden arbeid te verrichten in nachtdienst, tenzij de werkgever aannemelijk maakt dat dit redelijkerwijs niet van hem kan worden gevergd.
Volgens de arbeidstijdenwet is het helemaal niet vanaf 20 weken.

En als je er iemand mee hebt zijn het niet je collega's maar dat ben je zelf en je baby :Y
Dus als het niet meer gaat echt niet doen!
pi_117389502
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Volgens de arbeidstijdenwet is het helemaal niet vanaf 20 weken.

En als je er iemand mee hebt zijn het niet je collega's maar dat ben je zelf en je baby :Y
Dus als het niet meer gaat echt niet doen!
Hm k.. Nouja ik word ook niet echt verplicht hoor. Er wordt wel bij gezegd dat als ik het niet trek dat ik het dan niet hoef te doen maar zolang het goed gaat werk ik ze wel, is ook fijn voor de ORT. Het ging vannacht ook best goed, ik was wel moe maar dat ben ik normaal gesproken tijdens de nachtdienst ook. Maar bedankt voor het meedenken :).
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:12:54 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117389816
Hooiwagen gefeliciteerd en welkom! *O*

Oment, wat lief van je neefje!

Ik zie nu al uit naar klossen O+ al heb ik op het laatst op een gegeven moment wel het keukentrapje bij mn bed gezet
pi_117390383
Welkom Hooiwagen!

Jullie gaan veel te snel! Ik hou het niet bij!

Tip: bouwvakkers in je huis laten klussen tijdens je laatste weken: doe het NIET! Alles, maar dan ook alles onder stof :(
Daar poetst mijn poets niet tegenop...

En... ik waggel. O hellup, ik vind het zo vreselijk.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:59:05 #42
258612 nytar
boys boys boys
pi_117391272
gefeliciteerd met je 2 streepjes hooiwagen!

Wij zijn net terug van het vliegerfestival op scheveningen. End gelopen langs het strand en nu helemaal op.

Enne klossen hoort toch bij het rijtje "vanaf 37 weken"?
pi_117392864
nu pas waggelen Cathmar? Doe je goed hoor! Ik waggel nu al af en toe geloof ik........

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 29-09-2012 18:05:18 ]
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:34:57 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117394383
Hooiwagen gefeli en welkom! *O* :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik denk dat ik de klossen binnenkort al haal. Ik vind het zoveel makkelijker in en uit bed stappen met die dingen. Zeker nu mijn bekken+schaambot zo'n zeer doen.
Ik ga ze idd ook maar vast aanschaffen, het uit bed komen gaat steeds lastiger... :X

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:23 schreef L0t.. het volgende:
Zo, ik ben weer wakker, altijd weer eerder dan ik had gehoopt :')

Hooiwagen, gefeliciteerd, leuk! O+

[..]

Volgens mij werken wij in dezelfde sector ;) Ik ben ook niet verplicht maar in principe hoef je bij ons pas geen nachtdiensten meer te draaien na de 20e week. Omdat ik me lichamelijk eigenlijk prima voel heb ik besloten dat ik het in ieder geval probeer. Als ik er nu meteen al mee stop heb ik ook het gevoel alsof ik anderen laat 'opdraaien' voor mijn zwangerschap ofzo.
Oh hihi :D
Ah precies... Nou fijn! :) Ja snap ik ook wel weer, is ook zo. Magoed je hebt er wel gewoon recht op :)
Vriendin van me is nu ook zwanger en heeft het al snel verteld om toch van die nachten af te zijn, ook omdat ze erg moe was en vorige zwangerschap was ze enorm misselijk, dus wilde ze het ook snel vertellen qua duidelijkheid naar haar leidinggevende toe. :)
pi_117398128
Ik mag uit de lurkmodus, jeej! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver ik ben is onduidelijk, ik ben nu 14 dagen over tijd en heb vandaag pas positief getest, test een week geleden was nog negatief. Zal dus nog niet zo ver onderweg zijn, maar dat horen we tzt bij de echo wel.

Vriendje is net naar voetbal gegaan, dus ik zit moederziel alleen te stuiteren hier, whaaa! O+
pi_117398225
Wiehoeeeeeee van harte L-E! Welkom in dit topic en als hij terug komt stuiter je vast nog ;)
*O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:27:19 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117398258
Wat gaaf L-E! Gefeliciteerd! :* Straks lekker met vriend stuiteren hihi :D
pi_117398266
Woehoe LE, gefeliciteerd!

En Hooiwagen ook *O*

Wat leuk, allemaal nieuwen hier! :)
pi_117398421
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef freecell het volgende:
Woehoe LE, gefeliciteerd!

En Hooiwagen ook *O*

Wat leuk, allemaal nieuwen hier! :)
Ja en maar goed ook, met al die vrouwen die gaan baren de komende weken!!
pi_117398516
Ja,we moeten het lijstje wel vol houden natuurlijk :D
pi_117398517
Jaaaaa, dus toch L-E :D Van harte gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:34:52 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117398556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ja en maar goed ook, met al die vrouwen die gaan baren de komende weken!!
XD Leegloop idd, daar moet wel weer wat nieuw volk voor komen! :D
pi_117398596
LE, gefeliciteerd! *O* Wordt het jullie eerste?
pi_117398702
Gefeliciteerd LE!
pi_117398920
Dank all!

Nee, het is nummer twee! J. wordt vijf in januari, groot verschil dus. Deels door de omstandigheden (ik was alleenstaand toen J. werd geboren, Vriendjelief kwam later in beeld ), maar waren de omstandigheden anders geweest denk ik dat we ook voor een groot leeftijdsverschil hadden gekozen. Zie er echt enorm veel voordelen in. :)

Ik heb alleen wel dat ik me nog te goed voel om echt te merken dat ik zwanger ben. Maar goed, dat zei ik bij de eerste ook rond deze termijn en dat heb ik geweten.. de ellende sloeg toe vanaf 7 a 8 weken. Ik kan niet wachten om weer kotsend boven het toilet te hangen! *O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:47:04 #56
258612 nytar
boys boys boys
pi_117399091
gefeliciteerd L-E!
pi_117399140
Overigens ken ik Vriendje van Fok, dit wordt een heuse fok-baby! O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:50:17 #58
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117399221
Gefeliciteerd LE!!!

*O* *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117399279
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef L-E het volgende:
Ik mag uit de lurkmodus, jeej! O+

SPOILER
Hoe ver ik ben is onduidelijk, ik ben nu 14 dagen over tijd en heb vandaag pas positief getest, test een week geleden was nog negatief. Zal dus nog niet zo ver onderweg zijn, maar dat horen we tzt bij de echo wel.

Vriendje is net naar voetbal gegaan, dus ik zit moederziel alleen te stuiteren hier, whaaa! O+
O+ ;( O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117399532
Nieuwe zwangeren!!! Gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117400554
gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!
*poef* nu is het weg
pi_117402963
Hooiwagen en LE gefeliciteerd en welkom!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_117406285
Dank allen! Ga gelijk m'n eerste onzekerheidje er maar even ingooien. Gister echt zware borsten en pijnlijk, vandaag voelen ze veel minder zwaar en is de pijn ook minder. Kan dat zo variëren? Ik weet dat je er niets aan doet, maar na 10 maanden proberen en eindelijk succes, wil ik graag dat ie blijft plakken :+.
pi_117407161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ophelia er zijn speciale klossen bij de thuiszorg, die onder een bed kunnen dat geen poten maar een houten plank heeft. Deze klossen hebben een opzetstuk, dat is een ringetje met een inkeeping op 2 tegenoverliggende plekken, zodat de plank kan doorlopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117408813
LE gefeliciteerd! Fijn al die nieuwe aanwas idd vanwege de leegloop binnenkort.
pi_117412789
Hooiwagen en LE, welkom & gefeli! *O*

Vandaag babyfoon besteld, en daarmee hebben we in principe alles in huis. Dus we zijn er (min of meer :+) klaar voor. Alleen moet de beeb nog 5,5 week afbakken :)
  zondag 30 september 2012 @ 03:08:53 #67
381212 Gulara
From the future
pi_117414270
Hooiwagen *O* en L-E *O* welkom!

Succes met afbakken Coco.
  zondag 30 september 2012 @ 04:39:32 #68
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117414864
Welkom Hooiwagen & L-E *O*

:O wakker gemaakt door een drukke buikbaby O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117415018
Ook wakker gemaakt. Maar even lekker bekertje melk met honing opgewarmd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:20 schreef Hooiwagen het volgende:
Dank allen! Ga gelijk m'n eerste onzekerheidje er maar even ingooien. Gister echt zware borsten en pijnlijk, vandaag voelen ze veel minder zwaar en is de pijn ook minder. Kan dat zo variëren? Ik weet dat je er niets aan doet, maar na 10 maanden proberen en eindelijk succes, wil ik graag dat ie blijft plakken :+.
Kwaaltjes zijn soms inderdaad even weg en werd ik ook onzeker van. Misselijk zijn is dan ineens fijn want dan gaat het goed. :)
pi_117415343
Oja, babyfoon... We hebben er nog 1, maar die is wel aardig brak inmiddels. Als hij eenmaal goed staat en contact heeft, is hij wel prima, maar voor het zover is.... ;)

Goedemorgen! Nog verse baby's hier?
pi_117415384
Hooiwagen en L-E, gefeliciteerd met de strepen *O*

Hooiwagen: Dat van je borsten is heel normaal, de ene dag hebben ze een groeistuipje en de volgende dag doen ze weer even rustig aan. Ik merkte bij mezelf ook, dat de kwaaltjes in het prille begin eigenlijk nog maar heel subtiel waren vergeleken met een paar weken later. Toen waren ze veel duidelijker aanwezig. Achteraf dacht ik wel eens: "Jemig, dat ik dat al heb gevoeld helemaal aan het begin, nu is het pas echt duidelijk te voelen!".
pi_117415543
Dood aan maagzuur, vooral midden in de nacht!
*poef* nu is het weg
pi_117415777
LE, welkom en gefeliciteerd.
pi_117415786
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 08:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Ow,dat is heel vervelend inderdaad :X Heb je nog een beetje geslapen?
pi_117416013
Rennies!

Hier een rustig dagje voor de boeg :)
pi_117416023
* Meld *

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 08:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Antagel, kan het je eerlijk waar aanraden, zo irritant dat maagzuur als je ligt, verloskundige zei dat de meeste drankjes vaak beter werkten dan rennies.
Oh en ik heb een kussen extra onder het matras gedrukt zodat mijn hoofd nog wat hoger ligt, samen met dat drankje is het eigenlijk weer helemaal weg.

Oh en L-E gefeliciteerd *O*
pi_117416180
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2012 04:39 schreef Logician78 het volgende:
Welkom Hooiwagen & L-E *O*

:O wakker gemaakt door een drukke buikbaby O+
O+ Ja? Schopjes of gewurm? Ik voel het nu heel duidelijk maar wordt er (nog) niet wakker van.

Hier vannacht ook flink maagzuur gehad :{ hoop dat het kwam omdat ik gesnoept had... Ik heb zonder zwangerschap ook regelmatig maagzuur maar Rennies werken bij mij niet. ReglaPH is daarentegen echt mijn wondermiddel _O_

Verder heb ik vreselijke steken in mn tetten! Maar ze zijn nu in een week ook bijna 2x zo groot geworden. :o Schrok me wezenloos in de badkamer gister :D
pi_117416507
:D Herkenbaar Fieder!
Kan me al bijna niet meer herinneren hoe ''klein'' dat ze waren voor de zwangerschap :D
  zondag 30 september 2012 @ 10:18:25 #79
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117416524
Oei :{ maagzuur blegh sterkte! :*

Fieder _O-

Ik werd wakker omdat het voelde alsof mijn buik helemaal omhoog werd gedrukt :') en daarna een half uur lang gewoon lieve schopjes O+
pi_117416622
O+ Wat lief al dat gefrummel en die schopjes!
Ik las ergens anders nog over de hik, mijn moeder vertelde dat ik bij haar in de buik ook ongeveer constant de hik had :D

Maagzuur heb ik gelukkig geen last van (snel afkloppen!).
Een tip die ik ken bij maagzuur is gekookte melk, heel even laten doorkoken en dan wat af laten koelen en op drinken. De enkele keer dat ik ooit maagzuur heb gehad werkte dat heel goed. Verder helpt een slok Cola ook, dat verandert de zuurgraad in je maag.
pi_117416683
Goedemorgen! *meld*
Wat heb ik heerlijk geslapen vannacht. O+
pi_117416934
*meld*

Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
pi_117417168
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
Ik werd wakker omdat het voelde alsof mijn buik helemaal omhoog werd gedrukt :')
Waarschijnlijk was dat ook gewoon zo :D koprol
Echt leuk om zo wakker te worden. (over een paar weken denk ik daar misschien anders over)

Veel meldplichtigen deze maand! Verse beebs O+
pi_117417341
Niet zo goed geslapen. Die onzekerheid is echt irritant. Borsten zijn nog steeds minder gevoelig dan eerst en aangezien ik verder (nog) geen andere klachten heb, zijn ze m'n enige houvast. Maar geen bloed- of bruinverlies oid, dus we wachten het maar af. Als het niet goed is, is er toch ook niks wat ik er dan aan kan doen :).
pi_117417683
Geen bloed is goed. Andere kwaaltjes kunnen bij iedereen en per dag verschillen dus daar zou ik niet teveel aan ophangen. :*
  zondag 30 september 2012 @ 11:33:55 #86
381212 Gulara
From the future
pi_117418038
Ik ben nieuwsgierig naar mijn kindje, naar het geslacht, of alles het überhaupt nog doet.
Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld, want ik heb helemaal geen geduld!

En maagzuur. Check. -O- Ik voelde het gisteren langzaam opborrelen. Heel minimaal nog, maar goed genoeg om de merchandise rondom brandend maagzuur eens te bekijken. Meteen maar rip-off Rennies in de aanbieding meegenomen. :Y)

Wel een gedoe trouwens, maagzuur, hier en daar wat geconstipeerd (dat je je na het ******* helemaal rotschrikt). En dat in combinatie met zwanger zijn. Ik geloof dat ik beter een infuusje kan laten aanleggen, want ik mag niks meer eten. :X

En verder lekker melk drinken tegen het maagzuur! :9
pi_117418872
Goede middag iedereen.

Maagzuur, gelukkig al 'n tijdje niet meer. Nieuwste kwaaltje van de week lektetten :/. Heerlijk 's nachts opeens wakker worden en een klef t-shirt/pyjama whatever hebben.
  zondag 30 september 2012 @ 12:23:24 #88
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117419232
Idd geen bloed is goed, maar ik weet nog wel dat ik ook een soort van paniek in mijn lijf had toen de misselijkheid ineens weg was :')

Gulara wanneer heb je je echo? En wachten sucks, ik heb over 2wk pas de 20wk echo ivm druk schema van de gyn :{

Lektetten, gelukkig nog geen last van, ben er wel bang voor ben in de laatste 19wk van een 65FF naar 75H gegaan en hoop toch dat ik niet ineens ontplof ala melk op het plafond straks :+
pi_117419447
Hehe, wat dat betreft ben ik blij dat ik bij 'n C cup ben gebleven. Kan nu 's avonds gewoon aanvoelen wanneer ze op springen staan, dan zit er al 'n kracht achter dat ik denk wtf.
pi_117419725
Mijn borsten zijn helemaal niet veel gegroeid, eigenlijk alleen voller geworden maar kan niet zeggen dat ik nu 'grote' borsten heb. Helaas. ;(

Vandaag verjaardag van mijn neefje (wordt 4). Zo nog even snel naar de IKEA (meh -O- ) om een deel van het cadeautje te kopen.
  zondag 30 september 2012 @ 12:55:37 #91
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117420044
Wees blij, ik kan niet wachten tot ik de verkleining kan doen :X

Hier ook zo verjaardag van mijn petekindje O+
pi_117420047
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:03 schreef Hooiwagen het volgende:
Niet zo goed geslapen. Die onzekerheid is echt irritant. Borsten zijn nog steeds minder gevoelig dan eerst en aangezien ik verder (nog) geen andere klachten heb, zijn ze m'n enige houvast. Maar geen bloed- of bruinverlies oid, dus we wachten het maar af. Als het niet goed is, is er toch ook niks wat ik er dan aan kan doen :).
Zoals gezegd: de aan- of afwezigheid van kwaaltjes zeggen weinig over in hoeverre je zwangerschap goed vordert. Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn en uit te gaan van het goede, me zorgen maken kan altijd nog als er iets niet goed blijkt te zijn. :)

Hier overigens ook een waardeloze nacht. Heb gewoon wakker gelegen van de misselijkheid. Weet niet of dat door de zwangerschap komt, of door de combinatie van bolognese chips, kipkluifjes en een zak kitkat binnen een half uur gisteravond. :+
  zondag 30 september 2012 @ 12:58:53 #93
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117420135
Mijn vk vertelde destijds dat melk drinken eigenlijk helemaal niet zo handig is met/tegen maagzuur. Het helpt wel, heel abrupt, maar dat is maar even en daarna veroorzaakt het juist meer maagzuur -O- bij mij helpen drogisterij-produkten op het moment ook niet zo best meer, dus ik ga morgen maar eens bellen voor een receptje antagel.
3!
pi_117420157
quote:
13s.gif Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef Logician78 het volgende:
Wees blij, ik kan niet wachten tot ik de verkleining kan doen :X

Hier ook zo verjaardag van mijn petekindje O+
Ach, weet je, heb altijd een a-cup gehad. Zou wel eens willen weten hoe het is om van die porno tetten te hebben :+ Maar ik ben stiekem toch wel tevreden hoor :Y

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef L-E het volgende:
... of door de combinatie van bolognese chips, kipkluifjes en een zak kitkat binnen een half uur gisteravond. :+
Kan me niet voorstellen dat dat er ook maar iets mee te maken heeeft...

:+
pi_117420256
Ik kreeg het bij de vorige zwangerschap altijd zuur bij bepaalde kruiden, dus bij salami/snijworst, bepaalde scherpere smaken chips en zo.
De laatste weken sliep ik vaak half zittend, dat hielp voor mij het beste :')
  zondag 30 september 2012 @ 13:03:40 #96
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117420258
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ach, weet je, heb altijd een a-cup gehad. Zou wel eens willen weten hoe het is om van die porno tetten te hebben :+ Maar ik ben stiekem toch wel tevreden hoor :Y

[..]

Kan me niet voorstellen dat dat er ook maar iets mee te maken heeeft...

:+
Ik vind het zo onhandig en zit in de weg, bikini of badpak is niet aan mij besteed bijv. Ik zou het liefst straks naar een b of c gaan, maar eerst straks denk ik half jr of meer wachten voor het kan ook ivm borstvoeding etc.

En kip/kitkat etc :') nah zal daar vast niet van komen :+
  zondag 30 september 2012 @ 13:15:52 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117420611
Ik had ook veel last van maagzuur maar was dan ook een melkmuil :') Nu drink ik vaak rooibosthee 's avonds en probeer ik, als ik zin heb in iets, dat vroeg op de avond te eten en af te sluiten met een appeltje en wat thee, minimaal een half uur voordat ik ga liggen.. en dat werkt wel :)
En anders een gaviscon tabletje, die werken bij mij beter dan rennies. Maar dat is ook gewoon een kwestie van uitproberen volgens mij..

Vandaag heeft manlief nog wat klusjes gedaan in huis, heerlijk O+ we kwamen de hydrofiele washandjes nog tegen die ik nog moest wassen XD Ik dacht er elke keer pas aan als ik niet thuis was. Dus nu kunnen ze eindelijk met de volgende was mee, whihi. Dan ben ik écht klaar!
Ohja, en ook nog ons trouwboekje gevonden, ook wel leuk dat de kleine daar bijgeschreven kan worden :7 *)
pi_117420742
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:15 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, en ook nog ons trouwboekje gevonden, ook wel leuk dat de kleine daar bijgeschreven kan worden :7 *)
Volgens mij moet dat zelfs. Althans, dat heb ik laatst ergens uit begrepen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
  zondag 30 september 2012 @ 13:25:45 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117420859
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat zelfs. Althans, dat heb ik laatst ergens uit begrepen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
:o Gaan we anders de gevangenis in :+
pi_117420931
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:o Gaan we anders de gevangenis in :+
Ik vrees van wel. En vooral M. is too pretty for jail...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')