SPOILER: Tips voor de beginnende icoontjesmakersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wil je zelf proberen een avatar te maken dan is http://mypictr.com/ een goede online editor.
OP met dank aan Shiznuts
en weer verder..![]()
http://s1267.beta.photobucket.com/user/Marije91/library/BZVquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef roos85 het volgende:
Kan iemand de namen onder de foto's plaatsen (balkje oid?), en daarnaast nog een serie met een rode tint overheen (voor de afvallers zoiets: [ afbeelding ]) maken?
Is voor het Boer zoekt vrouw topic.
Alvast bedankt
Ina:
[ afbeelding ]
Jeannet:
[ afbeelding ]
Linda:
[ afbeelding ]
Fiona:
[ afbeelding ]
Lisa:
[ afbeelding ]
Yoni:
[ afbeelding ]
Barrie:
[ afbeelding ]
Bert:
[ afbeelding ]
Rick-Jan
[ afbeelding ]
Jose:
[ afbeelding ]
Swaen:
[ afbeelding ]
Wilma:
[ afbeelding ]
Jacob:
[ afbeelding ]
Jurjen:
[ afbeelding ]
Klaas:
[ afbeelding ]
Alstu, en geen imageshack meer gebruiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:50 schreef Ruuby het volgende:
Kan iemand me helpen om mijn ava te verkleinen naar 60x60? Gaat om de volgende
[ http://imageshack.us/photo/my-images/440/spreadyourw.gif/ (copy/paste deze link) | http://imageshack.us/a/img440/1594/spreadyourw.gif (copy/paste deze link) ]
alvast thnx
Danke!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alstu, en geen imageshack meer gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:37 schreef m.k het volgende:
Zou iemand deze voor mij kunnen aanpassen?
[ afbeelding ]
Dubbel dank, kende ik nog nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer voortaan zelf eerst even iets te maken, zoals hier: http://mypictr.com , stelt namelijk echt niets voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de Yankees wel graag zonder TM logo.
Volgorde maakt niet echt uit.
Gewoon door lopend deze 5 achter elkaar.
Dank
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Hij is wel nicequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
En mobiel uploaden gaat ook niet makkelijk.![]()
Snelheid is zo aan te passen, als ik thuis ben zal ik het even doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij is wel nicemaar mag idd wel iets langzamer, je kunt nu de T van Texas bijna niet eruit halen of je moet het logo kennen.
Alvast bedankt
Thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Snelheid is zo aan te passen, als ik thuis ben zal ik het even doen.
Om het ff makkelijker te maken, deze lijkt me:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/london-tipton
Kan iemand de gifje van Londen tipton, en dan ene van family-of-gleeks-promo, waarop ze heel raar kijkt, in een UI formaat maken?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Om het ff makkelijker te maken, deze lijkt me:
[ afbeelding ]
Ik gebruik animationshop, daar kan je een trial van downloaden. Eerst een vierkant uitsnijden en dan verklijnen naar 60x60quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik het "kleiner" maken?
Uhh, kan iemand het even voor me doen alsjeblieft?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik gebruik animationshop, daar kan je een trial van downloaden. Eerst een vierkant uitsnijden en dan verklijnen naar 60x60
Jawel, dat moet vanavond wel lukken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhh, kan iemand het even voor me doen alsjeblieft?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:28 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon met http://mypictr.com doen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik wist niet dat die ook al met animaties overweg kon.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij is wel nicemaar mag idd wel iets langzamer, je kunt nu de T van Texas bijna niet eruit halen of je moet het logo kennen.
Alvast bedankt
Hmm zou je het deel dat hij naar buiten gaat voor de volgende wel snel kunnen laten gaan? Maar dat hij zeg maar iets langer op 1 logo blijft, en dan snel naar de volgende, weer ff wachten, weer snel door. Etc.quote:
Valt wel mee hoor, maar inderdaad te groot, ik fix het even voor je als ik thuis ben vanavondquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
LH, bestand is veel en veelste groot, hoe maak ik het kleiner?
Ik overdrijf, maar dankjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar inderdaad te groot, ik fix het even voor je als ik thuis ben vanavond
quote:
Ik heb hem in moeten korten, teveel frames:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Xebber het volgende:
Iemand die deze op maat kan maken?
[ afbeelding ]
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hem in moeten korten, teveel frames:
[ afbeelding ]
Zou je nog naar mijn laatste post kunnen kijken?quote:
Ik zal hem vanavond even aanpassen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Zou je nog naar mijn laatste post kunnen kijken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef klaas_th het volgende:
Kan iemand van mij hier een gifje van maken?
Ik bedoel voor op FOK!?
http://www.dumpert.nl/med(...)ple_vs._android.html
Ok thanksquote:
Oeps door alle drukte...quote:
Thanks!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oeps door alle drukte...
[ afbeelding ]
Zo beter?
Zeker:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:36 schreef Armani XL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand voor mij een UI maken van het gezicht van die rechtergast??
Alvast bedankt!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:07 schreef Bitterlemon het volgende:
Kan iemand voor mij een UI maken met een grammar nazi erin (naar keuze) en een mijter op z'n hoofd?
Er mag ook zo'n lueken sneeuw-effectje bij, als dat kan.
Heb het eerste plaatje op google gepakt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Baas!
Maar hoe weet ik dat het een grammar nazi is?
Oh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb het eerste plaatje op google gepakt...![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=grammar+nazi&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=35466521&biw=1280&bih=665&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=CXSBUJTKEKef0QXZ9IGIBA#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=grammar+nazi&oq=grammar+nazi&gs_l=img.12...0.0.0.13209.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.kr3csZGjNrI&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=17f691078b4b30de&bpcl=35466521&biw=1280&bih=665
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Kan iemand deze plaatjes als gifje doen?
En dan gewoon achter elkaar zonder bijzondere overgang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
danku!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alstublieft, twee snelheden...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vooruit maar weer. Wel handiger als je dat er direct bij zetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
[..]
danku!
Maar mag alsjeblieft de tekst weg bij de 2 mannen en de chelsea achtergrond blauw![]()
heb ik gedaan in de spoiler!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vooruit maar weer. Wel handiger als je dat er direct bij zet
[ afbeelding ]
Oeps sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
[..]
heb ik gedaan in de spoiler!!!
Graag gedaan.quote:
maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps sorry. Die stukjes tekst zijn me niet opgevallen. Heb gewoon in recordtempo die plaatjes opgeslagen en weer weggeklikt.
[..]
Graag gedaan.
Dankjewel man! Het is inderdaad mooier!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kleine aanpassing gedaan...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
En ook voor kerst een UI
[ afbeelding ]
Schopjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:25 schreef moemoe het volgende:
Ik zou graag mijn UI alvast in de kerstsferen willen hebben.
Heb eerder iets gehad met een gewei en sneeuw. En nu tjah... moemoe viert.
Als iemand me zou kunnen helpen, graag.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef Paul het volgende:
Wie kan het gezicht van Tess hier uit knippen op formaatje avatar? Thx
[ afbeelding ]
Niemand...?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef Little_Dolls het volgende:
Een slideshow-UI maken gaat het makkelijst met Moviemaker, had ik hier een tijdje geleden gelezen; maar voeg ik best meteen verkleinde versies v.d. afbeeldingen toe in MM, of kan ik het bestand later verkleinen? Hoe werkt het als ik zowel gif als gewone afbeeldingen invoeg?
Ik ben echt een leek op dit gebied...
Ja. In animation shop heb je een zogenaamde animation wizard waar je stap voor stap een animatie mee kunt maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat wat gebruiksvriendelijk? Zoals ik al zei ben ik een noob met deze dingen...![]()
Ok.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja. In animation shop heb je een zogenaamde animation wizard waar je stap voor stap een animatie mee kunt maken.
Als je het lastig vindt mag je hier ook de plaatjes posten of ze PM'en en dan maak ik of iemand anders de UI voor je. Geen probleem.
Dan zou ik Animation Shop proberen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok.
Dat is vriendelijk, maar ik wil het ook eens zelf kunnen.
Hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan zou ik Animation Shop proberen.
In die wizard geef je eerst aan hoe groot de animatie moet worden (60x60 in dit geval dus).
Dan kun je nog wat dingen aangeven over de positie van de plaatjes in het frame en kun je aanvinken dat de wizard de plaatjes automatisch passend maakt.
Daarna aangeven of de animatie constant moet doorlopen en hoe lang ieder frame moet duren. Vervolgens de plaatjes uploaden en eventueel in de goede volgorde zetten en daarna wordt je animatie gemaakt en zijn er in het programma nog allerlei opties om de animatie aan te passen.
Succes ermee
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef BOAC het volgende:
kan iemand voor mij een kerst ui maken![]()
zelf kan ik hier niks van, en bovendien ben ik een beetje inspiratieloos, mijn uiis ook niet echt het meest aansprekende van de wereld
Idd en bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Chacom Volute (1)
Liefst de eerste, mocht dat op die kleine schaal te onduidelijk zijn, dan de tweede::SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Voorts als derde plaatje mijn huidige UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Mocht het nog passen, dan als vierde (indien mogelijk zonder blauwe achtergrond):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat dank!![]()
Ik heb een video die ik graag naar gif wil hebben. Nu heb je honderden van die tools daarvoor maar daar krijg je allemaal van die hele slechte kwaliteit en weinig frames. Ik wil eigenlijk dat elke frame in mijn video ook een frame in de gif is.
Wat gebruiken jullie? Eventueel elke frame naar jpg is ook prima. Dan kan ik er zelf met Photoshop een gif van maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: