Ik zag dat het album bij jou een grote sprong had gemaakt, dus zette 'm hier maar weer eens op...man, die komt opeens even binnen! Wat een plaat! Dat ik deze links heb laten liggen, ongelofelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 77 Sonic Youth - Daydream Nation
Tsja, blijft een fout die je vaak ziet langskomen bij Yankee Hotel Foxtrot.quote:
Ik heb ook alweer 2 mistags gemaakt.quote:
Wat heb je aangepast? Dan hoef ik niet te zoeken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook alweer 2 mistags gemaakt.Even aangepast
Oeps, welke dan? Ik twijfelde over Neil Young. Wat is een oude plaat, maar later pas uitgegeven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat heb je aangepast? Dan hoef ik niet te zoeken...
Bij On kwam ik al een verkeerd jaartal tegen... ondanks de rym links
46. Boards of Canada – Music has the Right to Children (2002)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:13 schreef On het volgende:
Oeps, welke dan? Ik twijfelde over Neil Young. Wat is een oude plaat, maar later pas uitgegeven.
jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:56 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Mag je zowel de band als de solo artiest in de lijst hebben staan? Dus bijvoorbeeld 1 album van Paul Simon en nog 1 van Simon&Garfunkel?
Ziggy Stardust (rise and fall spiders from mars enz, al heb ik 'm ook al zonder rise en fall gezien) en The Velvet Underground (& Nico)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat heb je aangepast? Dan hoef ik niet te zoeken...
Bij On kwam ik al een verkeerd jaartal tegen... ondanks de rym links
Ok, die had ik zelf al gecorrigeerd in m'n excell.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziggy Stardust (rise and fall spiders from mars enz, al heb ik 'm ook al zonder rise en fall gezien) en The Velvet Underground (& Nico)
Tja, die laatste is op 15 manieren te taggen en bij die eerste was ik lui, of een faler ofzo. Ziggy Stardust als albumtitel is wel een beetje falend van mezelf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, die had ik zelf al gecorrigeerd in m'n excell.
Tja, dat zijn wel van die dingen waar ik zelf al scherp op ben, net als Beatles vs The Beatles en qua titel The Beatles vs White Album vs The Beatles (White Album) e.d.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, die laatste is op 15 manieren te taggen en bij die eerste was ik lui, of een faler ofzo. Ziggy Stardust als albumtitel is wel een beetje falend van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk lijstje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef oNail het volgende:
Na lang te hebben gepuzzeld, is het dit geworden....
1. Bruce Springsteen – Born To Run
...............
in elk geval heb je de hele maand oktober.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:49 schreef MaJo het volgende:
Hier ga ik dit weekend eens voor zittenvoor wanneer moet het binnen zijn?
Ja en bevat mijn misschien wel favoriete nummer van Cohen, The Traitor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:38 schreef cafca het volgende:
Mooie lijstjes erbij!
Methodmich....mooie "vergeten" platen. Street Legal, Recent Songs. Die laatste is alleen al vanwege The Guests een meesterwerk
Alles verwerktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn drang om aan te passen en fouten te maken is te groot, sorry ranja.ben nu bij 91/100 dus neem niet aan dat ik nog iets spot.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef methodmich het volgende:
100 Palace Brothers - Days In The Wake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |