Dreunen genoeg uitgedeeld anders... misschien GHB proberen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
Als er ook maar iemand denkt dat ik in het FHF rondhang om iemand in mijn bed te krijgen dan gaan er klappen vallen.
Wat men denkt moet men lekker zelf weten. Hoef je niet om te meppen. Jij weet toch wat de waarheid is? Dat is het enige wat telt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
Als er ook maar iemand denkt dat ik in het FHF rondhang om iemand in mijn bed te krijgen dan gaan er klappen vallen.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
Maar wel oppassen voor Dolfi. Die gaat je dromen vangen
hangt er vanaf van wiequote:
lekker he!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
Oh dolfie, ik dacht nog aan jou vandaag. Heb een lekkere mango gehad
Met zo'n lekkere grote pit in het midden. En zo lekker glibberig en vies nat..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
Oh dolfie, ik dacht nog aan jou vandaag. Heb een lekkere mango gehad
ik heb ook aan mango gedacht.. onder de douchequote:
haha had je mangodouchespul?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb ook aan mango gedacht.. onder de douche
ja een maat kwam vorige week met een mango set aanzettenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ze stond met Kwiebusje en gaf het startsein. Man.. go!
Ja, dat wist ik iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja een maat kwam vorige week met een mango set aanzetten
dus die heeft bijnaam: mangoman
hij weet dat ik gek op mango ben.. hij zat voor zijn werk in buitenland en hij zei: "alles is hier met mango"
ik: "ooee daar kan ik wel op leven"
dus die kwam aanzetten met douchespul, scrub, bodyspul, huidolie, thee en 2 mango's
Oh echt, ik ben zo onnozelquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ze stond met Kwiebusje en gaf het startsein. Man.. go!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh echt, ik ben zo onnozel. Heb nu het garpje pas door
hahahha en hier moest ik dus enorm om lachenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh echt, ik ben zo onnozel. Heb nu het garpje pas door
maar het gekke is... zo is ehhe ook...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef espri het volgende:
[..]
hahahha en hier moest ik dus enorm om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
geeft niets, wij welquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal geen leuk grapje![]()
Ja echt hequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar het gekke is... zo is ehhe ook...
he.. ehhe...
bananen!!!!
ik weet niet eens meer wat het was... alleen dat het om bananen gingquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja echt he. Hahaha oh die bananen. Maar die had ik dan wel weer gelijk door
Eh, dat was iets met cum en jij had bananenprut in je mond....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat het was... alleen dat het om bananen ging
Maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag... 'k Heb radijsjes, hele mooie!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja echt he. Hahaha oh die bananen. Maar die had ik dan wel weer gelijk door
je zin tikken, selecteren, en dan op dit knopje klikken:quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef espri het volgende:
en ik ben een beetje een nono, hoe maak je nu een zin in spoiler?
met [ spoiler ] en [ / spoiler ]. Maar dan zonder de spatiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef espri het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef espri het volgende:
Zin typen, letter voor letter. Dat geheel vervolgens selecteren en dan op dat spoilerbalkje drukken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef espri het volgende:
owja!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eh, dat was iets met cum en jij had bananenprut in je mond....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef espri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
lulloquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pff... en toen kwam Dolfi oraal klaar en spoot alles uit dr mond.
Natuurlijk zou ik 's morgens wakker willen worden terwijl mijn meisje op mij schouder ligt. Maar daarvoor zit ik niet in het FHF.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.
Ik zeg wel dat je opzichtig laat doorschemeren dat je wel een vrouw aan je zijde zou willen. Waar deze vrouw vandaan komt wordt niet gezegd.
Dat is ook nooit gezegd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik 's morgens wakker willen worden terwijl mijn meisje op mij schouder ligt. Maar daarvoor zit ik niet in het FHF.
quote:
hoop niet je lullo..quote:
* espri bij mij is je naam ook rood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef espri het volgende:
en waarom is bij mij nu alleen mn naam rood?
ja dat klopt, ik ben nu eenmaal een blozer hahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo blij dat we je aan het blozen krijgen en je rood aanloopt
* dolfina-chica tikt in 1 keer door...quote:
ja maar als ik / me doe, dan is alleen mn naam rood en niet de hele zin, bij jou welquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
* espri bij mij is je naam ook rood.
je moet [ * Ehhe ] pas aan het einde van je zin doen. Of alleen / me gebruiken...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef espri het volgende:
[..]
ja maar als ik / me doe, dan is alleen mn naam rood en niet de hele zin, bij jou wel
ik gebruik alleen / me aan het begin en typ dan meteen mn zin...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
je moet [ * Ehhe ] pas aan het einde van je zin doen. Of alleen / me gebruiken...
* dolfina-chica vindt het raar dat het niet werkt..quote:
lijkt me leuk als je dan gebeld wordtquote:
maar dan wel je voicemail uitzetten, gaat ie langer doorquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lijkt me leuk als je dan gebeld wordt
Bij jou staat ie standaard zeker op de trilstand?.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lijkt me leuk als je dan gebeld wordt
probeer het eens door de zin te typen, zonder / me dus ..quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Rucky het volgende:
Tekst typen, selecteren, en boven je tekstveld klikken op /me
jij snapt hemquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef espri het volgende:
[..]
maar dan wel je voicemail uitzetten, gaat ie langer door
met lawaai en tril...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij jou staat ie standaard zeker op de trilstand?.
Helemaal niks! Mensen zijn gewoon bang voor mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
OH, wat heeft Ehhe je beloofd in ruil daarvoor?
brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Helemaal niks! Mensen zijn gewoon bang voor mij
veel plezierquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Inlognaam leest vannacht wel weer verder en gaat even TVOH kijken
nou ja!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
Dat geloof ik helemaal niet. Ben je zo'n lelijkerd dan?
Ik wil er niet over pratenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
Dat geloof ik helemaal niet. Ben je zo'n lelijkerd dan?
* Rucky is dus geen mens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten. Laten we het er gewoon maar op houden dat mensen bang voor mij zijn.
ROFL!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef belle1608 het volgende:
Nog een leuk boekje voor het slapen gaan..
https://picasaweb.google.com/peetjah/PrentenboekHetEiVanMama
was het maar waaaaaar dat babys eruit floepen... auwwwwquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef belle1608 het volgende:
Nog een leuk boekje voor het slapen gaan..
https://picasaweb.google.com/peetjah/PrentenboekHetEiVanMama
WTFquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
seksuele voorlichting in België, 5 jarigen
zulke boekjes gebruikte ik ook in het onderwijs...quote:
Ahhh wat lief van je. Dankjewelquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou ja!!!
inlog!!!
nee, ehhe is een pracht mens!!!
Kan prima op dit niveauquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
seksuele voorlichting in België, 5 jarigen
meen het hoorquote:
lekker makkelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
ik laat de seksuele voorlichting van m'n jongens wel aan hun vader overda's echt niks voor mij
ja? Hoe zou jij het aanpakken dan? Ik vind het juist heel duidelijk, zonder echt heel erg gedetailleerd te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo zat ik ook de 1e keer dat ik dat zag/hoorde
Maar jij ook.quote:
ja, als ik slaapquote:
't was meer, dat ik zoiets had, als ik dat op mijn school vertel, heb ik ruzie!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ja? Hoe zou jij het aanpakken dan? Ik vind het juist heel duidelijk, zonder echt heel erg gedetailleerd te zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik vind dat gewoon écht moeilijk. en dan kun je zo achterlijk reageren, maar ik vind dat echt lastig. in mijn jeugd werd er ook totaal niet over gepraat, ik heb alles zelf uit moeten vinden.quote:
ah op die manierquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
't was meer, dat ik zoiets had, als ik dat op mijn school vertel, heb ik ruzie!
zijn gelukkig de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
zelfs als je wakker bent ben je een heel fijn mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijke avond heb ik gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Nou dan. En wat nou achterlijk reageren? Ik snap dat niet. Als je kinderen krijgt weet je dat dat er op een gegeven moment aan zit te komen. Er zijn boekjes heh, en internetz. Daar kan je vast wel ergens vinden hoe je op het niveau van je kind erover kan praten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon écht moeilijk. en dan kun je zo achterlijk reageren, maar ik vind dat echt lastig. in mijn jeugd werd er ook totaal niet over gepraat, ik heb alles zelf uit moeten vinden.
en als het er echt op aan komt zal ik ze heus wel vertellen over bepaalde dingen als ze daar naar vragen, maar wel met rode oren.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zijn gelukkig de meningen over verdeeldGewoon incasserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
had ik niet verwacht van je..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon écht moeilijk. en dan kun je zo achterlijk reageren, maar ik vind dat echt lastig. in mijn jeugd werd er ook totaal niet over gepraat, ik heb alles zelf uit moeten vinden.
en als het er echt op aan komt zal ik ze heus wel vertellen over bepaalde dingen als ze daar naar vragen, maar wel met rode oren.
doet ie ook nog iets.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou dan. En wat nou achterlijk reageren? Ik snap dat niet. Als je kinderen krijgt weet je dat dat er op een gegeven moment aan zit te komen. Er zijn boekjes heh, en internetz. Daar kan je vast wel ergens vinden hoe je op het niveau van je kind erover kan praten.
En ja, ik vind het gewoon lekker makkelijk om dat dan maar door hun vader op te laten lossen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijke avond heb ik gehad!Wat fijn voor jullie IrethSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
hoezo niet??quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had ik niet verwacht van je..
jaja, vooral op hem afgeven. Hij doet blijkbaar wel íets want de kinderen gaan toch naar hem toe in 't weekend.quote:
Als ik op jouw verhalen af mag gaan hoe J. was als echtgenoot zou ik hém juist niet de voorlichting laten geven.. dan krijgen ze een vrouwen-gat-neuken-aanrecht variant te horen...quote:
ja baasquote:
omdat je hier heel open bent over van allesquote:
omdat z'n ogen open zijn gegaan nadat ik ben weggegaan. Daarnaast is het nooit mijn intentie geweest om de kinderen hun vader te ontzeggen / hem z'n kinderen af te nemen. Hij is hun vader, hoe dan ook. punt. Dat hij nu wél voor ze kan zorgen (in de weekenden that is) is een pluspunt waar ik alleen maar blij mee ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
jaja, vooral op hem afgeven. Hij doet blijkbaar wel íets want de kinderen gaan toch naar hem toe in 't weekend.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zijn gelukkig de meningen over verdeeldJe bent gewoon een lekker wief die ook nog eens hartstikke aardig en lief is! Zo, en steek die dan maar in je achterwerk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik moest lachen sorryquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik op jouw verhalen af mag gaan hoe J. was als echtgenoot zou ik hém juist niet de voorlichting laten geven.. dan krijgen ze een vrouwen-gat-neuken-aanrecht variant te horen...
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wief die ook nog eens hartstikke aardig en lief is! Zo, en steek die dan maar in je achterwerk!
twutquote:
bedoelde het niet als aanvalquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
k geloof dat het bedtijd is voor mij ...
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
k geloof dat het bedtijd is voor mij ...
'k stuur je wel even een DM.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bedoelde het niet als aanval
En ik ook niet, of hoogstens een verkapte aanval naar J. toe...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bedoelde het niet als aanval
scheelt schoonmaakwerk...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
tot op heden is het het zonder luier slapen een succes!
ik maak jan net wakker om te plassen (beetje angstig dat hij meteen klaarwakker zou zijn zijn en zou willen spelen) .. zet 'm op de wc neer (waarbij ik nog heel bondig commentaar kreeg dat hij niet staand, maar zittend wilde plassen) en is direct erna weer in slaap gevallen
![]()
mission accomplished sofar
ik jou ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een stom wijf!
voor een wijf vind ik je stomquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben geen wijfmaar verder ben ik het wel met je eens.
Niet roere
Laat ik het dan maar posten zoals ik het hadquote:
daarom zeg ik... voor een wijf ben je stom!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar posten zoals ik het had
Ik ben geen wijfmaar verder ben ik het wel roerend met je eens.
Niet roerend ook trouwens...
Ja, vervelend als grapjes niet gesnapt worden. Of als mensen denken dat ik dat niet snaptequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom zeg ik... voor een wijf ben je stom!!
voor een vent niet...
beetje jammer dat ik garpjes uit moet leggen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, vervelend als grapjes niet gesnapt worden. Of als mensen denken dat ik dat niet snapte
Kut, ik moet nog koffie regelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef DJMO het volgende:
goed ik ga maar slapen. nog zes uur te gaan voor de wekker gaat![]()
De koffiezetter pruttelt al.quote:
* Rucky koekje klaarlegt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear kwartje aan DJMO geeft
k ben om 9:38 op rotterdam.quote:
kijk je conducteur heel lief aan...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef DJMO het volgende:
ALS ik het haal .. heb op amsterdam cs maar acht minuten om over te stappen van spoor 4b naar 15a .. met twee kleintjes.. dat gaat een race tegen de fucking klok worden
Volgens mij moet dat best te doen zijn. Niet te negatief zijn of vantevoren al denken dat het niet gaat lukken. Gewoon buggy mee en daar de kinderen in proppenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kijk je conducteur heel lief aan...
heb je enig idee hoe groot a'dam cs is? zelfs papabear moet echt een sprintje trekken als hij deze overstap wil halen. En dan is hij in z'n eentje. Maar ik denk dat het reeeler is om op alkmaar een trein eerder naar a'dam te scoren dan op cs die overstap proberen te halenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat best te doen zijn. Niet te negatief zijn of vantevoren al denken dat het niet gaat lukken. Gewoon buggy mee en daar de kinderen in proppen
Papabear doet niet aan hardlopen, jij wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe groot a'dam cs is? zelfs papabear moet echt een sprintje trekken als hij deze overstap wil halen. En dan is hij in z'n eentje. Maar ik denk dat het reeeler is om op alkmaar een trein eerder naar a'dam te scoren dan op cs die overstap proberen te halendus ik sta gewoon om half acht op alkmaar
als je alleen bent wel, als je twee kinderen, een buggy, en bagage bij je hebt? nee, dan absoillut niet. reken d'r op dat je buggy uit de trein moet tillen, dat je peuter uit de trein moet tillen, vervolgens moet gaan sprinten naar de lift (en trap is veel tijdrovender!) nar beneden, vervolgens naar het juiste spoor, lift (of roltrap) naar boven, en het hele perron moet oversprinten naar de andere zijde. ..quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Papabear doet niet aan hardlopen, jij wel.
8 minuten klinkt als ruim voldoende om die overstap te maken?
Wil hier toch even op reageren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou dan. En wat nou achterlijk reageren? Ik snap dat niet. Als je kinderen krijgt weet je dat dat er op een gegeven moment aan zit te komen. Er zijn boekjes heh, en internetz. Daar kan je vast wel ergens vinden hoe je op het niveau van je kind erover kan praten.
En ja, ik vind het gewoon lekker makkelijk om dat dan maar door hun vader op te laten lossen.
iedereen reageert uit zijn eigen referentiekader en dat kan jij zien als walsen, maar ik zie het niet als walsen..quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil hier toch even op reageren.
Je zegt zelf dat je het echt niet snapt en dat geloof ik van je.
Je kan niet voor een ander bepalen wat makkelijk of moeilijk is puur op basis van eigen ervaringen.
DJMO geeft juist een beetje insight (wat ze helemaal niet hoeft te doen) om te vertellen dat ze het moeilijk vind en je walst er met je eigen mening/ervaringen kats overheen.
Vind ik niet echt netjes, je mag best rekening houden met andermans gevoelens of omstandigheden.
Absoluut!quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:52 schreef dolfina-chica het volgende:
en ik snap best dat er verschil is om met een kind over sex te hebben of met een volwassen..
en dat het als moeder zijnde anders is met een dochter of een zoon
of als vader zijnde
en dat vind ik niet een terecht oordeel..quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Absoluut!
Kan er met volwassenen behoorlijk vrij over praten maar destijds met m'n dochter was toch anders, merendeel van mijn tekst bestond uit "euh...." terwijl ik over mijn hoofd krabte.
Kan me daarom DJMO ook heel goed voorstellen en ook daarom vind ik de opmerking van Ehhe niet echt gepast.
Ze weet niet wat het is maar heeft wel een oordeel.
ow.. dus met andere woorden, wij hebben geen kinderen, dus wij mogen er geen mening over hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:02 schreef vannelle het volgende:
Verschil is: Jullie hebben geen kinderen, dit is "what if?'
Wat ik trouwens niet raar bedoel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:02 schreef vannelle het volgende:
Verschil is: Jullie hebben geen kinderen, dit is "what if?'
Niet de ene mens met de andere vergelijken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow.. dus met andere woorden, wij hebben geen kinderen, dus wij mogen er geen mening over hebben?
of iets raar vinden??
mijn ma heeft wel kinderen en die heeft er nooit problemen mee gehad en die is van een oudere stempel.. die nooit wat verteld is..
dus misschien is het voorbeeld doet doen?
en mijn ma heeft zich voorgenomen dat wij ons nooit zo zouden voelen als dat zij deed..
daarbij komt.. waarom zouden wij het anders vinden of je nou kinderen om je heen hebt of eigen kinderen, de uitleg is hetzelfde
sorry maar ik ben het absoluut niet eens met je reactie
daar ga je de mist al in, want het tevens onze taak om het ook te doen..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat ik trouwens niet raar bedoel.
Kijk, de kinderen waar jullie mee werken hoeven jullie geen voorlichting te geven in 1e instantie. Taak van de ouders.
Daarnaast gaat het vooral om het gemak waarop iemand voorlichting kan geven en blijkbaar hebben jullie daar geen moeite mee maar niet iedereen is zo.
Beetje begrip voor anderen kan echt geen kwaad hoor.
Probleem van maandag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga slapen gek, anders ben je maandag te laat op je werk.
Wait whut? Wat zeg je me nou? Andere mensen hebben gevoelens???quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil hier toch even op reageren.
Je zegt zelf dat je het echt niet snapt en dat geloof ik van je.
Je kan niet voor een ander bepalen wat makkelijk of moeilijk is puur op basis van eigen ervaringen.
DJMO geeft juist een beetje insight (wat ze helemaal niet hoeft te doen) om te vertellen dat ze het moeilijk vind en je walst er met je eigen mening/ervaringen kats overheen.
Vind ik niet echt netjes, je mag best rekening houden met andermans gevoelens of omstandigheden.
Dit idd. Mijn moeder heeft ook nooit kunnen praten over dat soort dingen vroeger toen zij kind was. Maar tov mij is ze daar altijd heel open over geweest.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow.. dus met andere woorden, wij hebben geen kinderen, dus wij mogen er geen mening over hebben?
of iets raar vinden??
mijn ma heeft wel kinderen en die heeft er nooit problemen mee gehad en die is van een oudere stempel.. die nooit wat verteld is..
dus misschien is het voorbeeld doet doen?
en mijn ma heeft zich voorgenomen dat wij ons nooit zo zouden voelen als dat zij deed..
daarbij komt.. waarom zouden wij het anders vinden of je nou kinderen om je heen hebt of eigen kinderen, de uitleg is hetzelfde
sorry maar ik ben het absoluut niet eens met je reactie
http://www.flightradar24.com/quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:38 schreef belle1608 het volgende:
voor vliegtuigfanaten kunnen jullie de km0396 zien van malta naar schiphol en zo ja waarmee?
Werkze dan maar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Ik moet onverwachts werken vandaag, collega met buikgriep ik word net uit mijn bed gebeld, bah. Nouja kan zij ook niks aan doen dus we gaan er mog maar een dagje tegenaan. Gelukkig is het morgen koopzondag.
Werkze vandaag! En waarom gelukkig morgen koopzondag? Moet je zelf nog shoppen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Ik moet onverwachts werken vandaag, collega met buikgriep ik word net uit mijn bed gebeld, bah. Nouja kan zij ook niks aan doen dus we gaan er mog maar een dagje tegenaan. Gelukkig is het morgen koopzondag.
Ik haak hier ff op in, heb de rest nog niet gelezen, dus misschien ben ik heel erg spuit 11 maarre...quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:08 schreef vannelle het volgende:
Niet de ene mens met de andere vergelijken.
Zoals ik al zei: Begrip tonen voor iemand die het anders ervaart kan echt geen kwaad, niet iedereen is hetzelfde.
Tuurlijk geldt dat ook voor de mening van Ehhe en nergens staat dat ik daar geen begrip voor heb of in in kan leven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik haak hier ff op in, heb de rest nog niet gelezen, dus misschien ben ik heel erg spuit 11 maarre...
Geld dat dan ook niet voor de mening van Ehhe? Tenslotte is niet iedereen hetzelfde? Dus eigenlijk wat jij vind dat Ehhe doet naar DJMO toe, doe jij weer naar Ehhe toe
Correct me if i am wrong, ik ga nu weer ff lekker verder lezen
het laatste wat ik erover ga zeggenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:16 schreef vannelle het volgende:
Ik zeg ook, in 1e instantie niet jullie taak, ik zeg niet dat het helemaal jullie taak niet is.
Zou prettig zijn als je goed leest, scheelt een hoop achteraf uitleggen.
Dan nog blijft het feit dat het niet eigen kinderen zijn, op 1 of andere manier is dat toch moeilijker, neem dat maar aan van deze kerel met een dochter.
Zet je eens niet zo af tegen een andere mening, neem eens iets van iemand aan of probeer je iig eens te verplaatsen in iemand.
Je doet het lijken alsof jouw waarheid DE waarheid is maar dat is echt niet zo.
Ik heb ook niet altijd gelijk maar dit weet ik toevallig wel.
super!!!!quote:
dus morgen nog een keer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan zal ik er ook een laatste woordje over zeggen: Ik zeg juist dat een situatie meerdere kanten kan hebben en pretendeer absoluut niet de waarheid te verkondigen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste wat ik erover ga zeggen
right back at you...
wat je mij verwijt.. jij doet dat
Ik heb ze net op de bus gezet en Jan is ook in de trein droog gebleven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
super!!!!
hoop dat alles goed ging in de trein
ik heb het niet gekocht, vond het toen te duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:23 schreef Ehhe het volgende:
Trouwens dolfie, waar kocht jij je lontwol? Online of zit er in de buurt een winkeltje?
Mogguhquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook een laatste woordje over zeggen: Ik zeg juist dat een situatie meerdere kanten kan hebben en pretendeer absoluut niet de waarheid te verkondigen.
Goedemorgen trouwens.
Deze reactie leek me meer dan duidelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar ga je de mist al in, want het tevens onze taak om het ook te doen..
zowel ik als ehhe...
tuurlijk is het het gemak wat je wel of niet hebt en ja, ik ben open, naar kinderen toe een naar volwassenen..
en ik denk dat de reactie van ehhe ook gebaseerd is op hoe wij djmo kennen..
Ik heb in zoverre begrip, dat ik me in kan denken dat iets lastig is en hoe je het moet benoemen, ik kan geen begrip hebben voor iemand, die het af gaat schuiven op de andere ouder, omdat je het moeilijk vind
dat is mijn mening..
wattan???quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ze net op de bus gezet en Jan is ook in de trein droog gebleven.![]()
En ik heb een salontafel op mp gevonden maar ik wil hem niet aan jou laten zien want ik denk dat jij er spontaan verliefd op wordt.
Ik ben een andere mening toegedaan, zullen we het daar maar op houden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mogguh
ik ga niet een elle lange discussie houden, geen zin in, maar lijkt nu net alsof ik geen begrip heb, geen meerdere kanten kan zien..
dan
[..]
Deze reactie leek me meer dan duidelijk
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:45 schreef Rucky het volgende:
Komen jullie gezellig bij Rucky inpakken?![]()
Ik stuur hem wel even door.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
al ben ik wel benieuwd wat je op mp hebt gezien
de foto's zelf wil niet volgens mij..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel even door.
Hoe haal je ook alweer foto's van mp af? (linken dus)
Ireth kon dat wel, ik weet ook wel een manier maar daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de foto's zelf wil niet volgens mij..
dus kan je alleen met linkjes strooien
pm binnen..
leuke tafel, maar absoluut niet mijn smaak
Ja laat mij hem nu dan ook maar eens zienquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ireth kon dat wel, ik weet ook wel een manier maar daar heb ik nu geen tijd voor.
Ik vind hem wel grappig met die dolfijntjes op de hoeken maar nu ik er langer naar kijk...![]()
dat wel, maar ik ben absoluut niet van het goud..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ireth kon dat wel, ik weet ook wel een manier maar daar heb ik nu geen tijd voor.
Ik vind hem wel grappig met die dolfijntjes op de hoeken maar nu ik er langer naar kijk...![]()
Dat vind ik ook, het is een beetje kitch dat goudkleurige.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat wel, maar ik ben absoluut niet van het goud..
heb wel een keer zoiets met steen gezien, daar ben ik meer voor te porren
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Ireth het volgende:
Wat een vreselijk lelijk ding! Die zou ik nog niet eens gratis op MP afhalen (of ik moet écht absoluut een tafel nodig hebben... maar dan zou ik wel snel zorgen voor een andere)
Via de broncode van de pagina... rechtstreeks kopieren gaat niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Prima reden om die tafel vol met zooi te flikkeren danquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, het is een beetje kitch dat goudkleurige.
Nee hoor.. genoeg te krijgen voor weinig. Meubels zijn een sta in de weg, dus moeten weg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
De tijd dat je op mp iets leuks voor een leuk prijsje kon overnemen ligt ook alweer ver achter me.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Prima reden om die tafel vol met zooi te flikkeren dan
Dolfijnen en dolfina zij leuk, maar niet onder een glazen tafelbladHooguit erop
![]()
De broncode van mp is een beetje groot om daarin te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Via de broncode van de pagina... rechtstreeks kopieren gaat niet meer.
Zo'n tafel heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Prima reden om die tafel vol met zooi te flikkeren dan
Dolfijnen en dolfina zij leuk, maar niet onder een glazen tafelbladHooguit erop
![]()
Broncode van de advertentie he? En dan even ctrl-F en .jpg dan komen de plaatjes zo naar bovenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
De broncode van mp is een beetje groot om daarin te gaan zoeken.
[..]
Zo'n tafel heb ik ook gezien.![]()
![]()
Maar ik wil eigenlijk geen glazen tafelblad.
Ik moet ook nog bedmattrassen hebben dat vind ik belangrijker. Maar daar is ook een partij keuzes in.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Broncode van de advertentie he? En dan even ctrl-F en .jpg dan komen de plaatjes zo naar boven
Ik zou ook geen glazen tafelblad willen hebben.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Via de broncode van de pagina... rechtstreeks kopieren gaat niet meer.
quote:
Met zaadvlekken, zonder zaadvlekken. Met pisvlekken, zonder pisvlekken. Met zweet, zonder zweet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog bedmattrassen hebben dat vind ik belangrijker. Maar daar is ook een partij keuzes in.
Ik denk dat het laatste restje twijfel nu ook wel weg isquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met zaadvlekken, zonder zaadvlekken. Met pisvlekken, zonder pisvlekken. Met zweet, zonder zweet.
Nah, zou ik toch maar lekker nieuw kopen.
Je vergeet de menstruatievlekken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met zaadvlekken, zonder zaadvlekken. Met pisvlekken, zonder pisvlekken. Met zweet, zonder zweet.
Nah, zou ik toch maar lekker nieuw kopen.
dan vergeet jij er ook nog een...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vergeet de menstruatievlekken.![]()
Maar die ga ik idd wel nieuw kopen.
Dolf, nieuwe geldbron: matras met menstruatievlekken en squirtvlekken verkopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vergeet de menstruatievlekken.![]()
Maar die ga ik idd wel nieuw kopen.
Hoe herken je die?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan vergeet jij er ook nog een...
squirt vlekken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dolf, nieuwe geldbron: matras met menstruatievlekken verkopen
Wat zal zoiets schuiven?
[..]
Dolf, nieuwe geldbron: matras met menstruatievlekken en squirtvlekken verkopen
Wat zal zoiets schuiven als een slipje 20 euro opbracht?
Denk door het ontbreken van een geel kleurtje. Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk.quote:
[..]
Dolf, nieuwe geldbron: matras met menstruatievlekken en squirtvlekken verkopen
Wat zal zoiets schuiven als een slipje 20 euro opbracht?
quote:
Uh, ik denk dat ik het weet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
goorpijpquote:
Ik quootte de verkeerde postquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
goorpijp
ik las hem wel hoor
Je had nog een kop koffie van me tegoed die ben je vergeten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef DJMO het volgende:
*in fyra zit en schoenen uit geschopt heeft
wat heb ik een pijn in mn poten zeg.
volgens mij is dat een alpacaquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik quootte de verkeerde postvandaar dat ik mn reactie verwijderde.
Maar voor speciaal voor jou:[ afbeelding ]
Ah, een lief klein 'laat maar'tje![]()
Eenmaal op je bord zie je het verschil toch niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgens mij is dat een alpaca
Volgens google luistert ie anders prima naar Lama. Misschien is het beestje gewoon doof, en kwam het daarom bij lama naar voren?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgens mij is dat een alpaca of een guanaco en geen lama
Ik zag je edit wel hoor. Wat is het nu: een alpaca, een lama of een guanogwat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgens mij is dat een alpaca
In Mozilla kan je ook de pagina-info krijgen. Daar staan dan alle gebruikte plaatjes van de pagina die je voor je ziet zo onder een rijtje en kan je zo de link kopieren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
De broncode van mp is een beetje groot om daarin te gaan zoeken.
[..]
Zo'n tafel heb ik ook gezien.![]()
![]()
Maar ik wil eigenlijk geen glazen tafelblad.
lama heeft banaanvormige oren, alpaca rechtquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zag je edit wel hoor. Wat is het nu: een alpaca, een lama of een guanogwat?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eenmaal op je bord zie je het verschil toch niet meer
Vooruit, daar kan ik nog wel mee levenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Zo'n schattig beestje wil je toch niet op je bord? Die wil je helemaal doodknuffelen
Tot ie volwassen is en in gezicht begint te spugen. Dan pas verdient ie het om op je bord te eindigen.
Ik heb zo even geen lama voor jequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef Inlognaam het volgende:
Koetiekoetiekoetiekoet... Inlognaam heeft zin om te knuffelen
lama heeft niet echt knuffelgehaltequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb zo even geen lama voor je
Mwooaahh....quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lama heeft niet echt knuffelgehalte
vrij stug haar
quote:
Als ie klein is ie toch wel knuffelbaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lama heeft niet echt knuffelgehalte
vrij stug haar
die witte lijkt een knuffelbeest, kijk eens naar de ogen, neus en bekkiequote:
geef mij maar een alpaca om te knuffen..quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ie klein is ie toch wel knuffelbaar?
Mwha, mn hond heeft ook wel stug haar. Is ook wel fijn om die weer even te knuffelen als ik d'r paar dagen niet gezien heb.
Ik weet niet of kleine lama'tjes ook spugen eigenlijk? En anders nemen we het maar voor liefquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:03 schreef dolfina-chica het volgende:
lekker knuffen en dan in je bek gespuugd worden, terwijl je snor niet eens in de fik staat
Ook is het spugen voor hen een manier om te laten zien wie er de baas is. Of om ruzies uit te vechten in de kudde.En om jongen op te voeden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of kleine lama'tjes ook spugen eigenlijk? En anders nemen we het maar voor lief
zo nu en dan komt er een dier voorbij...quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:09 schreef Ireth het volgende:
Zitten we ineens in F&F zonder dat ik het doorhad?![]()
Of een op een matras squirtend en menstruerend gleufdier.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo nu en dan komt er een dier voorbij...
hond, cavia, kat...
nu een alpaca en een lama
Maar hoe is het met de cavia'tjes van Suus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:09 schreef Ireth het volgende:
Zitten we ineens in F&F zonder dat ik het doorhad?![]()
En een * Ruckyquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo nu en dan komt er een dier voorbij...
hond, cavia, kat...
nu een alpaca en een lama
* Ehhe meldtquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of een op een matras squirtend en menstruerend gleufdier.
Ja. Ik ben er wel weer kloar meequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zie het. Rood uitgeslagen van onder tot boven
Een biertaartquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
* Ehhe meldt
En godallejezus wat heb ik er een last van
Maar heb wel 'n leuke biertaart in elkaar gezetstraks nog shirt strijken en dan is kado 1 klaar.
Ik heb 29 blikken bier en 1 flesje op elkaar gestapeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een biertaart![]()
Dat klinkt interessant! Piccie?
Ah okéquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb het niet gekocht, vond het toen te duur
heb wel heel wat sites bekeken...
weet alleen niet meer wie goedkoop was
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien is echt een goed stuurman?
Alle zeilen bijzetten dan maar. Het is tenslotte weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, wrs omdat ik niet echt te genieten ben
DJMO's poort gaat alleen in het weekend open?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Alle zeilen bijzetten dan maar. Het is tenslotte weekend
Eerst even weekend daarna zet ik wel alle zeilen bij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Alle zeilen bijzetten dan maar. Het is tenslotte weekend
Privatequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
DJMO's poort gaat alleen in het weekend open?
Oei, wil ik dit wel weten?
Houden zo, sommige dingen wil ik niet weten.quote:
Nope ze zit lekker weer in de trein naar huis.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Even aan Rucky vragen dan, want daar komt ze net vandaan.
Rucky... nog geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |