Dreunen genoeg uitgedeeld anders... misschien GHB proberen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
Als er ook maar iemand denkt dat ik in het FHF rondhang om iemand in mijn bed te krijgen dan gaan er klappen vallen.
Wat men denkt moet men lekker zelf weten. Hoef je niet om te meppen. Jij weet toch wat de waarheid is? Dat is het enige wat telt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
Als er ook maar iemand denkt dat ik in het FHF rondhang om iemand in mijn bed te krijgen dan gaan er klappen vallen.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
Maar wel oppassen voor Dolfi. Die gaat je dromen vangen
hangt er vanaf van wiequote:
lekker he!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
Oh dolfie, ik dacht nog aan jou vandaag. Heb een lekkere mango gehad
Met zo'n lekkere grote pit in het midden. En zo lekker glibberig en vies nat..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
Oh dolfie, ik dacht nog aan jou vandaag. Heb een lekkere mango gehad
ik heb ook aan mango gedacht.. onder de douchequote:
haha had je mangodouchespul?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb ook aan mango gedacht.. onder de douche
ja een maat kwam vorige week met een mango set aanzettenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ze stond met Kwiebusje en gaf het startsein. Man.. go!
Ja, dat wist ik iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja een maat kwam vorige week met een mango set aanzetten
dus die heeft bijnaam: mangoman
hij weet dat ik gek op mango ben.. hij zat voor zijn werk in buitenland en hij zei: "alles is hier met mango"
ik: "ooee daar kan ik wel op leven"
dus die kwam aanzetten met douchespul, scrub, bodyspul, huidolie, thee en 2 mango's
Oh echt, ik ben zo onnozelquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ze stond met Kwiebusje en gaf het startsein. Man.. go!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh echt, ik ben zo onnozel. Heb nu het garpje pas door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |