Ok, ik voor 'm dat het rond komt. Toch moeilijke handel, zo'n fiets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gaan het in orde maken voor hem
Heb een afspraak dat ik vrijdag met mijn baas langs kom om het een en ander te bespreken.
Als TS eventueel naar een veiling wil gaan om misschien nog meer geld te vangen dan is dat een optie, echter kan het ook voorkomen dat er geen sport fanaten zitten die dag en dat het maar 1000euro opbrengt.
Wel gangster! Maar ik ga toch voor de petjesquote:
Jullie lijken criminelenquote:
Ja, de foto is wel leuk, maar niet geschikt voor het boekje, kom op jongens, maar er eens wat moois vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie lijken criminelen![]()
Dit kan ik toch niet in een biddingsboekje doen?
Gewoon gezichten moeten duidelijk zijn anders lijkt het of jullie Dhr. Janssen beroofd hebben van die fiets
Zeker grappigquote:
Als wij veilingen afgaan met miljonairs dan zitten ze niet op dit soort foto's te wachten.quote:
Ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als wij veilingen afgaan met miljonairs dan zitten ze niet op dit soort foto's te wachten.
Maak er gewoon 1 waarbij jullie beide de fiets omhoog houden en een grote glimlach.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:51 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Hier Remco Zitterstijn, vader van groenisgras en algemeen Manager Olympion, wij zijn zeer geschrokken van deze foto en willen verder niet meer geassocieerd worden met dit topique.
Ja dit is een leukequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:05 schreef ginovaf het volgende:
http://i.imgur.com/zT694.jpg
zo dan deze is meenes was een grapje we nemen heel serieus
Das een goed idee ja!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:09 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Denk dat dat leuker is ja voor de cover, een op de fiets en een erachter of ie de hem aanduwt.
Ja maar dit is een van de sport ontdekkingen van de eeuwquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Je kunt veel zeggen over Fok!, maar onze moderators zijn toch erg behulpzaam.
Waardevermindering, vrind.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
Geeneens een foto dat 1 van jullie op de fiets zit? Jullie beseffen het misschien niet, maar dat is een unieke kans, iets wat veel wiellerfanaten graag zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |