abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117396749
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:42 schreef RedactieTelegraaf het volgende:

[..]

Beste OmgevallenFlat,

Ik weet niet wat de term troll precies is, maar ik ben in ieder geval een normaal persoon en ik probeer mijn werk te doen.
Je vriend heeft mij al een berichtje verzonden waarin staat dat hij akkoord gaat. Als jij niet wil meewerken in dit proces is dit je eigen keuze.

Maar zoals ik in het berichtje ook al zei, er zit een leuke compensatie voor jullie beide in. Als jij niet akkoord gaat krijgt je vriend uiteraard de compensatie van jullie beiden.

In het berichtje staan enkel wat onschuldige vragen zodat ik een mooi artikel in elkaar kan zetten. Er is niets te verliezen voor jullie dus ik snap niet waarom je dit niet zou doen!

Ik hoop dat je snapt wat ik wil bereiken en dat is een leuk artikel naar buiten brengen.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V.
Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:42 schreef RedactieTelegraaf het volgende:

[..]

Beste OmgevallenFlat,

Ik weet niet wat de term troll precies is, maar ik ben in ieder geval een normaal persoon en ik probeer mijn werk te doen.
Je vriend heeft mij al een berichtje verzonden waarin staat dat hij akkoord gaat. Als jij niet wil meewerken in dit proces is dit je eigen keuze.

Maar zoals ik in het berichtje ook al zei, er zit een leuke compensatie voor jullie beide in. Als jij niet akkoord gaat krijgt je vriend uiteraard de compensatie van jullie beiden.

In het berichtje staan enkel wat onschuldige vragen zodat ik een mooi artikel in elkaar kan zetten. Er is niets te verliezen voor jullie dus ik snap niet waarom je dit niet zou doen!

Ik hoop dat je snapt wat ik wil bereiken en dat is een leuk artikel naar buiten brengen.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2

ik kan niet meewerken zonder omgevallen flat dat ben ik vergeten te melden we doen het samen en als hij niet kan ga ik niet akkoord
pi_117396755
quote:

[..]

Beste OmgevallenFlat,

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2

Ik heb liever dat je mijn cliënten met rust laat tot ik ze vrijdag gesproken heb :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117396828
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je mijn cliënten met rust laat tot ik ze vrijdag gesproken heb :)
en zo gaan we het doen ;)
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:46:29 #229
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_117396846
Echt serieus, hoe lang gaat dit nog door :').
#FREEBAJSKORV
pi_117396857
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:46 schreef xSanjay het volgende:
Tot de fiets verkocht is voor heel veel geld :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117396878
quote:
tot wij ons geld hebben en stevan ze reclame ^O^
pi_117396901
zelf als een telegraaf komt veel reclame en veel geld })
pi_117396948
quote:
Lang genoeg :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:49:57 #234
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_117396954
De naïviteit :').
#FREEBAJSKORV
pi_117396980
ik zal zou vragen beantwoorden voor 2000 als ze echt zo graag willen })
pi_117396990
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:43 schreef ginovaf het volgende:

[..]

[..]

ik kan niet meewerken zonder omgevallen flat dat ben ik vergeten te melden we doen het samen en als hij niet kan ga ik niet akkoord
Beste ginovaf,

U heeft mij een schriftelijke bevestiging gegeven dat u akkoord gaat en dat u de vragen gaat beantwoorden.

Dit is niet netjes en u snapt natuurlijk dat dit niet eerlijk is tegenover mij en de rest van de redactie. Ik heb namelijk zojuist tegen iedereen in mijn kantoor gezegd dat de fiets van de heer Janssen terecht is en dat ik van een jongeman permissie heb gekregen om er een artikel van te plaatsen.
U snapt natuurlijk ook dat ik het niet kan maken om geen artikel te plaatsen hierover.

Ik wil wel zo aardig zijn om het artikel een week op te schuiven zodat u eerst met de advocaat kunt spreken.

Wel wil ik u erop wijzen dat wij hier ook mee kunnen helpen en dat we dit kosteloos doen. Wij hebben verschillende professionele collega's die hier alles vanaf weten en u hierin volledig kunnen ondersteunen.

Ik hoop dat u goed nadenkt over uw beslissing.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2
pi_117397011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef RedactieTelegraaf het volgende:

[..]

Beste ginovaf,

U heeft mij een schriftelijke bevestiging gegeven dat u akkoord gaat en dat u de vragen gaat beantwoorden.

Dit is niet netjes en u snapt natuurlijk dat dit niet netjes is tegenover mij en de rest van de redactie. Ik heb namelijk zojuist tegen iedereen in mijn kantoor gezegd dat de fiets van de heer Janssen terecht is en dat ik van een jongeman permissie heb gekregen om er een artikel van te plaatsen.
U snapt natuurlijk ook dat ik het niet kan maken om geen artikel te plaatsen hierover.

Ik wil wel zo aardig zijn om het artikel een week op te schuiven zodat u eerst met de advocaat kunt spreken.

Wel wil ik u erop wijzen dat wij hier ook mee kunnen helpen en dat we dit kosteloos doen. Wij hebben verschillende professionele collega's die hier alles vanaf weten en u hierin volledig kunnen ondersteunen.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2

Waarom zou u nu al een artikel schrijven zonder zekerheid?
Schuif het maar op, dit bespreken we met onze advocaat ;)
pi_117397038
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:51 schreef RedactieTelegraaf het volgende:

[..]

Beste ginovaf,

Dit is niet netjes en u snapt natuurlijk dat dit niet netjes is tegenover mij en de rest van de redactie. Ik heb namelijk zojuist tegen iedereen in mijn kantoor gezegd dat de fiets van de heer Janssen terecht is en dat ik van een jongeman permissie heb gekregen om er een artikel van te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2

dat is oke als u het verschuifd is het goed ik bespreek het met mijn advocaat en dan laat ik u het weten want wil wel iets er voor hebben dus sorry hierbij als ik onbeschoft over kwam ik spreek u weer volgende week wanneer ik het heb besproken met mijn advocaat
pi_117397067
ik ben mijn vertrouwen in de jeugd verloren. Wat zijn omgevallenflat en ginovaf dom zeg. Daar gaat de kenniseconomie van Nederland
pi_117397103
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef Holenbeer het volgende:
ik ben mijn vertrouwen in de jeugd verloren. Wat zijn omgevallenflat en ginovaf dom zeg. Daar gaat de kenniseconomie van Nederland
Wat maakt onze keuze jou precies uit? ik heb binnenkort meer geld dan jou maand-loon. Waar zit jou precies het probleem?
pi_117397106
quote:
we worden nog volwassen :Y
pi_117397127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Wat maakt onze keuze jou precies uit? ik heb binnenkort meer geld dan jou maand-loon. Waar zit jou precies het probleem?
quote:
pi_117397143
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Waarom zou u nu al een artikel schrijven zonder zekerheid?
Schuif het maar op, dit bespreken we met onze advocaat ;)
Beste OmgevallenFlat,

Wij hebben enkele experts op sportgebied hier op het kantoor. Deze experts hebben alle foto's aandachtig bekeken en zagen meteen dat het fiets van de heer Janssen was.

Jammer dat u ons geen kans geeft, dat betreur ik ten zeerste. Zoals ik al in eerdere berichten zei, wij hebben professionele ondersteuning voor dit soort dingen.
Weten jullie bijvoorbeeld al wat je met zoveel geld moet doen? Wij hebben hier allerlei adviseurs rondlopen die jullie hierbij kunnen helpen.

Ik hoop dat wij toch zaken kunnen doen, al is het dan met uw advocaat.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2
pi_117397146
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef ginovaf het volgende:

[..]

we worden nog volwassen :Y
Wel toepasselijke PI.
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:57:19 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_117397156
Vergeet die telegraaf, ik zou maandag even een belletje doen naar het NRC om te kijken of zij te porren zijn voor een interview.

Dan kom je tenminste in een fatsoenlijke krant.
Huilen dan.
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:58:07 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117397179
quote:

[..]

Precies. Trek je niets van hem aan. Er zijn altijd haters.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117397182
quote:

[..]

dat is niet zo moeilijk, ik zit momenteel werkloos thuis. Die 20 euro die jouw fiets waard is is al meer dan mijn maandloon
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:58:15 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_117397183
quote:
Is dat de jaloezie die spreekt of ben je gewoon een vervelend trolletje?
Huilen dan.
pi_117397186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:56 schreef RedactieTelegraaf het volgende:

[..]

Beste OmgevallenFlat,

Wij hebben enkele experts op sportgebied hier op het kantoor. Deze experts hebben alle foto's aandachtig bekeken en zagen meteen dat het fiets van de heer Janssen was.

Jammer dat u ons geen kans geeft, dat betreur ik ten zeerste. Zoals ik al in eerdere berichten zei, wij hebben professionele ondersteuning voor dit soort dingen.
Weten jullie bijvoorbeeld al wat je met zoveel geld moet doen? Wij hebben hier allerlei adviseurs rondlopen die jullie hierbij kunnen helpen.

Ik hoop dat wij toch zaken kunnen doen, al is het dan met uw advocaat.

Met vriendelijke groet,

Hoofdredactie Telegraaf

Postbus 376
1000EB Amsterdam
+31 (0) 88 824 824 2

Ik wil graag eerst met mijn advocaat bespreken hoe we dit het beste aanpakken.
Misschien willen we een ander bedrag, ik kan u nog niks bevestigen momenteel.
Ik neem overigens wel aan dat jullie een artikel mogen schrijven, maar dit hoort u volgende week.
mvg chris
pi_117397196
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
Vergeet die telegraaf, ik zou maandag even een belletje doen naar het NRC om te kijken of zij te porren zijn voor een interview.

Dan kom je tenminste in een fatsoenlijke krant.
en dat moeten we als nog dan weer met onze advocaat bespreken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')