of Tilburg noordquote:
Ik dacht Kanaleneiland.quote:
Hier in Tilburg is het één grote dolle dwaze boel...quote:
spel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Jemig het gaat vanavond echt niet goed met dat spel van The Voice.
Ik heb een leven nodig.
en die doet het niet? of ben je aan het verliezen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Een app waarbij je live met de show mee kunt stemmen.
ik ben keihard aan het verliezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en die doet het niet? of ben je aan het verliezen?
Wat saai!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil heul geen dwaze rivieren dollen
*ouchquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
2e keer op een rij dat ik twee uur te laat ben op mijn werk. dit keer de schuld van het feestje van de bovenburen tot 5 uur 's ochtends
Hoe durven ze?!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
2e keer op een rij dat ik twee uur te laat ben op mijn werk. dit keer de schuld van het feestje van de bovenburen tot 5 uur 's ochtends
Voor jou is elke dag koopzondag toch?quote:
Zeer waarquote:Op zondag 30 september 2012 14:01 schreef dawg het volgende:
in de andere sc-tegenhanger, dat kun je niet echt een leven noemen.
De 20e eeuw, toen een koopzondag nog een uitzonderlijk verschijnsel was.quote:
fifa 13?quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeer waar
Nou, dan ga ik maar weer gamen.
Rondsnuffelen op de auction house in Diablo 3quote:
is het hier nog steedsquote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 20e eeuw, toen een koopzondag nog een uitzonderlijk verschijnsel was.
lekker stukje gewandeldquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zit iedereen weer een leven te hebben ofzo?
hier ookquote:
als ik zo met m'n gat midden in het centrum woon is het maar beter ook, ga ik nog meer shoppenquote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ook
hoewel de grote ketens open zijn op zondag maar het grootste deel is gewoon dicht
ja maar dat internet shoppen helpt ook niet echtquote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik zo met m'n gat midden in het centrum woon is het maar beter ook, ga ik nog meer shoppen
oeh link?!quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Nee hèik heb nu ook weer een website openstaan met leuke schoenen en alleen vandaag nog tien euro korting
djeez! dit zeg ik niet snel maar ze hebben te veelquote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.schuurman-scho(...)-laarsje-op-hak.html
wat is dat?quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Over internetshoppen gesproken. Vanavond/morgen een Raspberry Pi kopen.
kerstquote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh, ik begin er bang voor te worden. Nu moet ik twee families ontwijken. Zo geen zin in.
kan het wel alles?quote:
huh? ik heb het gegoogled en het lijkt helemaal niet op een computerquote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef Tegan het volgende:
Ja. Wil hem in de slaapkamer zetten. Kan ik in bed met laptop spelen en films kijken vanaf het netwerk tegelijk. Nog een htpc gaat wat ver...
Hij lijkt er wel op als je je kast openschroeft.quote:Op zondag 30 september 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? ik heb het gegoogled en het lijkt helemaal niet op een computer
en hij is ook niet roze zoals ik dacht door de raspberry
Scherm en muis/toetsenbord eraan hangen en alles wat een computer kan. In mijn geval mijn tweede tv als scherm en dan films kijken vanaf het netwerkquote:Op zondag 30 september 2012 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar wat kan je er mee zonder scherm dan?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef dawg het volgende:
specs van dat ding? kan ie wel 1080p aan?
Kerstbomenquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, kan ook niet anders met een ding van 3 tientjes.
Denk het wel. Maar dan ben je al dood aan wortelvergiftiging.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
over eten gesproken
kun je echt oranje worden van te veel wortels?
nerdje ben je ook heh.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]. Mooie toevoeging voor mijn computervloot
.
hoeveel?quote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles is giftig, alleen moet je bij sommige dingen gewoon gigantisch veel ervan eten eerst.
Jep, en het valt best mee hoor qua kleurintensiteitquote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
over eten gesproken
kun je echt oranje worden van te veel wortels?
zoveel krijg je niet in een uur of wat op denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoeveel?
ik begin een serieuze wortel verslaving te krijgen namelijk
oranje staat me nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, en het valt best mee hoor qua kleurintensiteit
nee snap ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
zoveel krij je niet in een uur of wat op denk ik.
stop je vanzelf wel mee zodra je oranje wangetjes begint te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee snap ik
maar ik eet ze nu elke dag
Toch kan het best listig worden, zeker in combinatie met een zonnebankfetisj.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef STING het volgende:
Jep, en het valt best mee hoor qua kleurintensiteit
quote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
echt?
ik heb nu zo'n 1.5 kilo op in drie dagen juist
verdorie
ja had per ongeluk de voordeel zak gekocht ipv gewone en ik had het niet doorquote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee maar dat is best veel lijkt me.
Ik heb vandaag een smartphone besteld. Eindelijk treed ik ook de 21e eeuw binnenquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Tegan het volgende:
he bahquote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De plee in huize Rhu zal mooi oranje kleuren.
Absoluut, maar wat heeft dat met de VVD en PvdA te maken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef STING het volgende:
'VVD en PvdA maken einde aan forensenseks'
Zou ik iets tekort komen?
Smartassquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar wat heeft dat met de VVD en PvdA te maken?
Hij was té makkelijk om te laten liggen.quote:
Ik snap het, ben blij dat ik je dat verzetje heb kunnen geven, gun het je van hartequote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was té makkelijk om te laten liggen.
Dank, ik had het nodig.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef STING het volgende:
Ik snap het, ben blij dat ik je dat verzetje heb kunnen geven, gun het je van harte
Nerd, met je blackberry pi. En pak gewoon een dekentje dan.quote:
ik zit hier met mijn dekentje, thee en kleine reepje chocolade dat speciaal voor bzv heb gekochtquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nerd, met je blackberry pi. En pak gewoon een dekentje dan.
Ik heb een dekentje. Nog koud.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik warm je wel ff op.quote:
nee hoor? heet die andere ook dol dwaze rivieren? lijkt me sterkquote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef Ziba het volgende:
Ik snap er niets van. Er zijn twee SC's met dezelfde namen?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor? heet die andere ook dol dwaze rivieren? lijkt me sterk
Jeweetz!quote:
'SC' en 'SC RELATIES'quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef Ziba het volgende:
Ik snap er niets van. Er zijn twee SC's met dezelfde namen?
scheelt maar 80% van de lettersquote:
raspberry pi'squote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Tegan het volgende:
BlackBerry'squote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk geen nerd.quote:
Jij vindt van wel?quote:
Leg es uit?quote:
Klopt! Dat heb ik ook al ruim 8 jaar niet gedaan.quote:
je kunt ook op fok en dingen kopenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat je weet dat internet meer kan dan e-mail versturen, maakt je al redelijk nerd.
Nepnerd! Waar is T. als je haar nodig hebt?quote:
Ik ben er.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepnerd! Waar is T. als je haar nodig hebt?
Onder je dekentje?quote:
Waarom duurt dat antwoorden zo lang?quote:
Was even in slaap gevallenquote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom duurt dat antwoorden zo lang?
Tukkies.quote:
Want jij zat erin?quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
Uitermate tof! Alleen de groep was niet optimaal.
Ik dacht, laat ik dat nou niet posten.quote:
De BTW op spaties wordt ook verhoogd, zou er alvast minder gaan gebruiken....quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nou CL ik hoor net bij koffietijd dat cavia coer niet duurder word omdat je cavias niet kunt eten
en konijnen voer word wel duurder omdat je konijnen wel kunt eten
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nou CL ik hoor net bij koffietijd dat cavia coer niet duurder word omdat je cavias niet kunt eten
Engelse ziektequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De BTW op spaties wordt ook verhoogd, zou er alvast minder gaan gebruiken....
Juist!quote:
Genoeg eetbare cavia's gezien daar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wordt echt steeds erger. Echt op dure billboards etc zie je het...quote:
In de bus gezeten, te weinig slapen, muggen in mn oog krijgen, 500 uur kleedjes kijken, Machu Picchu zien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik was niet mee he, dan krijg je dat.
Wat heb je allemaal voor tofs gedaan?
Locals gescoord?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In de bus gezeten, te weinig slapen, muggen in mn oog krijgen, 500 uur kleedjes kijken, Machu Picchu zien.
Ik weet vrij zeker dat dat andersom is. Konijnen kun je eten, dus 6%, laag tarief wordt niet verhoogd. Cavia kun je niet eten, dus 19%. Dat wordt 21%.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, er zou een vriendin van me meegaan maar die besloot toch naar Nepal te gaan omdat de Inca Trail volgeboekt was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:31 schreef Tegan het volgende:
Maar Q., ik dacht dat er een groepje ging die jij al kende van een eerdere reis en dat je daarbij zou aansluiten?
Ik zou dat hele groepreizen soberzo niet aan kunnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Uitermate tof! Alleen de groep was niet optimaal.
De afgelopen 2x had ik veel geluk met de groep, wist dat het nu minder zou zijn maar wilde deze reis gewoon maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou dat hele groepreizen soberzo niet aan kunnen.
Ik dacht dat alleen Birma en Noord-Korea verplicht een groepsreis was...quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De afgelopen 2x had ik veel geluk met de groep, wist dat het nu minder zou zijn maar wilde deze reis gewoon maken.
ook goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat andersom is. Konijnen kun je eten, dus 6%, laag tarief wordt niet verhoogd. Cavia kun je niet eten, dus 19%. Dat wordt 21%.
ik ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou dat hele groepreizen soberzo niet aan kunnen.
Cavia's kun je best eten. Je kunt alles eten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen is ook weer zo zielig he? Kwam wel wat van die alleenreizenden tegen maar het had altijd iets zieligs eigelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Birma en Noord-Korea verplicht een groepsreis was...
CL heeft toch allebei? Dus hoe dan ook, het gaat haar meer kosten. Tenzij ze kan aantonen dat ze de cavia's opeetquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook goedhet ging om de niet eetbare cavias
En Limburg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Birma en Noord-Korea verplicht een groepsreis was...
Wat ik heb gelezen, is het enige verschil dat er bij caviavoer extra vitamine C in zit (bron: een diervoerverkoper)quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's kun je best eten. Je kunt alles eten.
Maar nu gaan mensen krenterig lopen doen omdat caviavoer 4 cent duurder wordt en gaan ze konijnenvoer voor ze kopen, ook al heet het KONIJNENvoer, en gaan de cavia's wat sneller dood.
naja dan kun je snel nieuwe kopen dat is ook leuquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's kun je best eten. Je kunt alles eten.
Maar nu gaan mensen krenterig lopen doen omdat caviavoer 4 cent duurder wordt en gaan ze konijnenvoer voor ze kopen, ook al heet het KONIJNENvoer, en gaan de cavia's wat sneller dood.
Ik snapte jequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook goedhet ging om de niet eetbare cavias
Mwah, weet niet, ik denk dat ik een groepsreis alleen doen zieliger vind. Als je echt alleen gaat, kun je het nog vermommen als zijnde stoer en onafhankelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen is ook weer zo zielig he? Kwam wel wat van die alleenreizenden tegen maar het had altijd iets zieligs eigelijk.
En daarbij kan je in je uppie in 3 weken lang niet zoveel zien als met een strak geregelde tour. Gelukkig hadden we een hele toffe tourguide, dankzij hem heb ik het overleefd.
Ik heb geen inentingen voor Limburgquote:
Daar zag ik gisteren nog een heeeeeeeeeeel gemene foto van. Hond ligt te maffen, kat zit er naast, baasje schijnt een laserpoint op het hoofd van de hond. ZO gemeen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja dan kun je snel nieuwe kopen dat is ook leu
ben ook wel toe aan een verse kat
deze weigert haar laserlampje te vangen
Ach, dat ga ik niet eens proberen. Hier had ik nog wat aanspraak, het is ook niet bepaald een backpackersland dus soortgenoten kom je ook niet tegen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, weet niet, ik denk dat ik een groepsreis alleen doen zieliger vind. Als je echt alleen gaat, kun je het nog vermommen als zijnde stoer en onafhankelijk
Bom er op dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen inentingen voor Limburg.
Die heb je ook niet nodig als je nooit buiten de ring A10 komt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen inentingen voor Limburg.
Ja, en minder calcium en weet ik veel wat. Je kunt cavia's extra vitamine C geven, maar de mensen die 4 cent willen besparen zijn ook ook niet het soort volk dat die beestjes elke dag een vitaminepil in de bek duwt of een stel paprika's in het hooi mikt. Dus dan krijgen ze helemaal niks binnen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen, is het enige verschil dat er bij caviavoer extra vitamine C in zit (bron: een diervoerverkoper)
Idd, als je nooit buiten de A10 komt niet, maar in mijn geval dus welquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb je ook niet nodig als je nooit buiten de ring A10 komt.
Het motto van Fox singlereizen: 'Single maar niet alleen.'quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen is ook weer zo zielig he? Kwam wel wat van die alleenreizenden tegen maar het had altijd iets zieligs eigelijk.
En daarbij kan je in je uppie in 3 weken lang niet zoveel zien als met een strak geregelde tour. Gelukkig hadden we een hele toffe tourguide, dankzij hem heb ik het overleefd.
Was dan ook niet met FOX. Volgende keer maar eens proberen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het motto van Fox singlereizen: 'Single maar niet alleen.'
En duur.
En je moet met het OV wat niet bepaald goed geregeld is in dat soort landen. En je verstaat niemand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Als ik ooit in m'n eentje op reis ga kom ik nergens en zie ik niks. Loop ik alleen maar te dwalen en mensen te ontwijken enzo.
Was je nu weer met Shoestring? Ik dacht dat daar alleen jong volk aan meedeed omdat het vaak wat eenvoudiger is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Was dan ook niet met FOX. Volgende keer maar eens proberen.
Ik heb het een keer gedaan op Puerto Rico. Prima vermaakt met de locals en gedeeltes ook alleenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, dat ga ik niet eens proberen. Hier had ik nog wat aanspraak, het is ook niet bepaald een backpackersland dus soortgenoten kom je ook niet tegen.
Met die taal had ik dan niet zoveel moeite, maar ik heb er niet zoveel behoefte aan om met een greyhoundbus door dat land te gaan en steeds bij bushaltes in achterbuurten uitgespuugd te worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
En je moet met het OV wat niet bepaald goed geregeld is in dat soort landen. En je verstaat niemand.
kun je allemaal prima mensen voor in huren hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
En je moet met het OV wat niet bepaald goed geregeld is in dat soort landen. En je verstaat niemand.
Ja, met Shoestring weer. Gaan blijkbaar ook ouderen mee. Accomodaties waren minder primitief dan vorig jaar. Soms was er zelfs iets wat voor wifi door moest gaan! Alleen de verbinding naar de buitenwereld liet wat te wensen over meestal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je nu weer met Shoestring? Ik dacht dat daar alleen jong volk aan meedeed omdat het vaak wat eenvoudiger is.
Dat is het handige van zo'n groepsreis, je bent met meerdere mensen dus je kunt gezelschap wisselen en als je een dag alleen de hort op gaat is dat ook prima. Als je maar op tijd bij de auto bent de volgende ochtend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen zijn is toch niet sneu?
Ik heb genoeg vrienden maar lang op iemands lip zitten (die niet mijn lief is, die is speciaal) trek ik gewoon niet
auto huren?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die taal had ik dan niet zoveel moeite, maar ik heb er niet zoveel behoefte aan om met een greyhoundbus door dat land te gaan en steeds bij bushaltes in achterbuurten uitgespuugd te worden.
In de USA spreken ze over het algemeen wel engels, in Peru toch wat minder.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die taal had ik dan niet zoveel moeite, maar ik heb er niet zoveel behoefte aan om met een greyhoundbus door dat land te gaan en steeds bij bushaltes in achterbuurten uitgespuugd te worden.
Dat doe je nu toch ook? Het is echt geen schoolreisje waarbij steeds handjes geteld worden en je met de bus door de jungle rijdt. Je hebt een reisgids die je overal naartoe rijdt en de boel voor je regelt en verder heb je de vrijheid om te doen wat je wilt in die stad. Je hoeft niet aan excursies mee te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je allemaal prima mensen voor in huren hoor
ja maar dan hoef je dat allemaal niet te delwnquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook? Het is echt geen schoolreisje waarbij steeds handjes geteld worden en je met de bus door de jungle rijdt. Je hebt een reisgids die je overal naartoe rijdt en de boel voor je regelt en verder heb je de vrijheid om te doen wat je wilt in die stad. Je hoeft niet aan excursies mee te doen.
je ontmoet heel snel mensen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog, alleen in een motel. Daar heb ik echt geen zin in, in m'n uppie.
Sleazy motels!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog, alleen in een motel. Daar heb ik echt geen zin in, in m'n uppie.
Fijn!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik baal flink overigens
Gisteren kwam ik erachter dat ik mijn ov-chipkaart ben verloren. Daar staat mijn retedure NS-abbo op. Nu moet ik, tot ik een nieuwe krijg, losse kaartjes kopen die ik niet kan declareren. Oftewel, ik betaal al 500e per maand (nou ja, de baas in mijn geval), maar omdat ik daar nu het plastic bewijs voor kwijt ben, mag ik deze week nog eens 25e per dag betalen
Anders zou je er toch maar bier voor kopen. Dit is beter voor je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
125e gaat me dat geintje kosten. Plus de extra buskosten. Normaal 1,10/1,60, nu 3,-
Nee hoor, ik ben niet echt van plan om in Turkije bier te gaan drinken. Turks bier zal ws. niks zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders zou je er toch maar bier voor kopen. Dit is beter voor je.
Er zijn dus mensen die tien minuten doen over het maken van een afspraak,vraag me dan toch af wat die allemaal te vertellen hebben, mij lukt dat doorgaans in anderhalve minuut.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Q. het volgende:
Fijn, er zijn al tien minuten lang drie wachtenden voor me in de telefonische wachtrij bij de huisarts.
Oh, ze hebben daar prima bier hoor. In Istanbul iig dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet echt van plan om in Turkije bier te gaan drinken. Turks bier zal ws. niks zijn.
Ach, ik heb net 3 weken lekker weer gehad, jij verdient het.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga wel aan de cocktails30 graden is toch te warm voor bier.
Oh, is dat eigenlijk niet heel gemeen van mij, zeggen dat ik op vakantie ga aankomende zaterdag, naar een land waar het 30 graden is. Zo nu dat jij weer moet werken en zo...
Heb jij het weleens gedaan? Een maand ofzo in je eentje door een ander land gezworven? Was je van de zomer in je eentje naar Azië gegaan zonder je vriend?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan hoef je dat allemaal niet te delwn
en je hebt nog meer vrijheid
Moet je alweer naar de huisartsquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die tien minuten doen over het maken van een afspraak,vraag me dan toch af wat die allemaal te vertellen hebben, mij lukt dat doorgaans in anderhalve minuut.
Dat vind ik puik van jequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik heb net 3 weken lekker weer gehad, jij verdient het.
geen maand, 2 wekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij het weleens gedaan? Een maand ofzo in je eentje door een ander land gezworven? Was je van de zomer in je eentje naar Azië gegaan zonder je vriend?
Dat vind ik dan weer een beetje doorslaan naar het andere uiterste. Alleen op vakantie kunnen met anderen als je ze echt goed kent/lief hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen maand, 2 weken
en ja hoor als ik hem niet lief meer vond of zo
toen ik alleen ging had ik ook verkering maar nog niet zo lang en ik had geen zin om hem mee te nemen, vond ik nog wat te intens
Ik zal het proberen. Het oversteken van de Weg van de VN om naar de huisarts te gaan is altijd een levensgevaarlijke onderneming.quote:
Dan ga ik liever met vreemden op vakantie. Daar kun je je met een gerust hart aan ergeren zonder ruzie te krijgen met een goede vriendinquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje doorslaan naar het andere uiterste. Alleen op vakantie kunnen met anderen als je ze echt goed kent/lief hebt.
joh ik had zijn ouders nog niet eens ontmoet en ik wist ook niet of ik daar wel zin in had omdat ik niet wist of ik hem wel leuk genoeg vondquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje doorslaan naar het andere uiterste. Alleen op vakantie kunnen met anderen als je ze echt goed kent/lief hebt.
En na 3 weken ben je weer van ze af. Als ze bevallen kan je daarna gewoon vrienden blijven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik liever met vreemden op vakantie. Daar kun je je met een gerust hart aan ergeren zonder ruzie te krijgen met een goede vriendin
Ik pakte ook je eerdere posts erbij, waar je al meer soortgelijke opmerkingen had gemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh ik had zijn ouders nog niet eens ontmoet en ik wist ook niet of ik daar wel zin in had omdat ik niet wist of ik hem wel leuk genoeg vond
met hem op vakantie gaan was gewoon to much als je snapt wat ik bedoel
(ook omdat hij wel helemaal gek was van mij en ik wist gewoon niet waar het heen ging zeg maar)
ik ben wel eens met een vriendin op vakantie geweest en we gaan ook regelmatig weg met onze vriendengroep maar soms wil ik gewoon alleen iets doen
Koop zo'n snoezige raspberryquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:33 schreef Q. het volgende:
Hmmm, pc dood. Heb eigenlijk nieuwe nodig maar past niet echt in budget momenteel.
nou wat dat betreft klopt dat wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik pakte ook je eerdere posts erbij, waar je al meer soortgelijke opmerkingen had gemaakt
hier ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Die sirene mag ook wel een tandje harder hoor, hier slaap ik echt doorheen.
Je wordt gewoon oud en doof.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ook
hij komt nauwelijks boven de tv uit en die staat echt niet zo hard
In je oogquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:04 schreef Q. het volgende:
Godver, ben lek gestoken door die Peruaanse kutmuggen, krab me de pleuris.
Leve de hypersensitiviteitquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat dat betreft klopt dat wel ja
na een lang weekend met vrienden ben ik blij met een moment voor mezelf
2 weken met hen hou ik niet uit
maar met niemand geloof ik behalve met mijn lief
zelfs met mijn familie hou ik 2 weken niet vol
maar dat komt ook doordat ik (en dat klinkt heel stom en raar) gevoelens van andere mensen op pik en opneem zeg maar
dan zijn mensen gewoon intens vermoeiend
quote:
waar?quote:
Alarminstallatie in de IJsselcentralequote:Op maandag 1 oktober 2012 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ook
hij komt nauwelijks boven de tv uit en die staat echt niet zo hard
ik wist niet dat dat ook gedoe gaf bij geluidjes?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alarminstallatie in de IJsselcentraleHele grote hal, heel hard, heel tof (zeker dankzij de hypersensitiviteit bij mij
)
ja dat heb ik ook, heb ik me laten vertellenquote:
en je date dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:08 schreef Tegan het volgende:
Ik zou niet alleen op vakantie durven denk ik. Ik ging maar met mijn zussen omdat ik niemand had. Volgende zomer weer een probleem.
You're welcomequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik liever met vreemden op vakantie. Daar kun je je met een gerust hart aan ergeren.
Daar hoef je niet hoogsensitief voor te zijn hoor, ik ben ook helemaal kapot na een avond onder mensen te zijn. Dus doe ik het niet vaak. Ik werk niet voor niets thuisquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, heb ik me laten vertellen
maar het valt allemaal wel mee hoor
maar mensen zijn gewoon vermoeiend dan
Iedereen achter reisgids Litpho aan hobbelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was wel een zwaar relaxte week
Beetje jammer van de paella alleen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen achter reisgids Litpho aan hobbelen. En eten uit het grote boek van CL
.
Da's toch de nieuwe ADHD?quote:
Het werkt op al je zintuigen en op je emotie. Verschilt per persoon in hoevere dat in werkt op welk onderdeel. Ik heb geluiden waar ik niet tegen kan en geluiden waar ik zeer intens van geniet. Zicht, geur, smaak heb ik minder. Tast heb ik wel soms last van. Bijvoorbeeld glazen uit de glazenwasser of dat folie om bloemen (hoewel dat ook weer met geluid te maken). Daarnaast ook het emotie's overnemen van anderen. Soms is dat wel cool (veel gelukkige mensen), soms absoluut niet (kan erg slecht in een ziekenhuis zijn).quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat ook gedoe gaf bij geluidjes?
idem. of ik ze nou goed ken of niet, na een paar uur ben ik kapot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hoef je niet hoogsensitief voor te zijn hoor, ik ben ook helemaal kapot na een avond onder mensen te zijn. Dus doe ik het niet vaak. Ik werk niet voor niets thuis
Ja, dan zou ik ook hoogsensitief zijn. En de rest.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het werkt op al je zintuigen en op je emotie. Verschilt per persoon in hoevere dat in werkt op welk onderdeel. Ik heb geluiden waar ik niet tegen kan en geluiden waar ik zeer intens van geniet. Zicht, geur, smaak heb ik minder. Tast heb ik wel soms last van. Bijvoorbeeld glazen uit de glazenwasser of dat folie om bloemen (hoewel dat ook weer met geluid te maken). Daarnaast ook het emotie's overnemen van anderen. Soms is dat wel cool (veel gelukkige mensen), soms absoluut niet (kan erg slecht in een ziekenhuis zijn).
Daar heb ik dan weer niet zo'n last van.quote:
dat emoties over nemen is mijn ding jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het werkt op al je zintuigen en op je emotie. Verschilt per persoon in hoevere dat in werkt op welk onderdeel. Ik heb geluiden waar ik niet tegen kan en geluiden waar ik zeer intens van geniet. Zicht, geur, smaak heb ik minder. Tast heb ik wel soms last van. Bijvoorbeeld glazen uit de glazenwasser of dat folie om bloemen (hoewel dat ook weer met geluid te maken). Daarnaast ook het emotie's overnemen van anderen. Soms is dat wel cool (veel gelukkige mensen), soms absoluut niet (kan erg slecht in een ziekenhuis zijn).
Hij geeft nog steeds de schuld aan dat pepermuntje van A.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer van de paella alleen.
En het kaasplankje.
Dan sta ik op het perron te wachten met m'n koptelefoon op en ga ik zo op in m'n eigen wereldje dat ik hardop een boer laatquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat emoties over nemen is mijn ding ja
maar is prima mee te leven hoor
ik maak wel geluiden terug naar dingen zonder het te merken
zit ik opeens te tjierpen naar een struik
maar dat kan ook gewoon gek zijn natuurlijk
ik denk dat het verschil dan ook is of het gediagnostiseerd is of nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook hoogsensitief zijn. En de rest.
Die deelt dan ook afgrijselijke pepermuntjes uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij geeft nog steeds de schuld aan dat pepermuntje van A..
En dat kaasplankje heb je goed gemaakt met een dubbel dessert, als ik mij goed herinner.
Neen. Totaal niet. ADHD is een aandoening die wordt vastgesteld door een psycholoog/psychiater en wordt onderdrukt door medicijnen. HS is een verschijnsel van Nieuwe Tijdskinderen wat benoemd is door zweeflui en is iets waar je mee moet leren omgaan zonder het te onderdrukken met drugs.quote:
Maar waarom zou je met die symptomen naar de huisarts of psycholoog gaan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het verschil dan ook is of het gediagnostiseerd is of niet
niet? bij mij was het een sub dingetje in het geheelquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom zou je met die symptomen naar de huisarts of psycholoog gaan?
Daarentegen was het hilarisch om zo'n levend standbeeld met zijn ogen te zien rollen omdat er weer eens zo'n toerist over zijn nek gaat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die deelt dan ook afgrijselijke pepermuntjes uit.
Ik welquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Nieuwe Tijdskinderen![]()
Ik wil daar niet eens bij horen
Ik kon me er ook in vinden, maar HS is verder niet officieel erkend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel
Ik weet dat het een boel gezweef is, en ik ben zelf niet al te zweverig, maar hier kan ik me helemaal in vinden.
Ik vind de oplossing veel mooier, er leren mee om te gaan, ipv platspuiten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon me er ook in vinden, maar HS is verder niet officieel erkend.
Ook verwarrend is dat de symptomen hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Nieuwe Tijdskinderen![]()
Ik wil daar niet eens bij horen
Kwam wel een mooie Gaudi-achtige flats uit ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen was het hilarisch om zo'n levend standbeeld met zijn ogen te zien rollen omdat er weer eens zo'n toerist over zijn nek gaat.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
nu voel ik me er voor het eerst kut over haha
Vind ik ook wel. Maar als er ooit een pil komt die de symptomen van autisme geneest, dan sta ik vooraan de rij!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de oplossing veel mooier, er leren mee om te gaan, ipv platspuiten.
ach ja, om eerlijk te zijn zal het allemaal mijn reet roesten wat er mis met me isquote:
ik vind één labeltje wel genoeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:25 schreef stbabylon het volgende:
Het helpt me wel in het verzamelen van labeltjes/aandoeningen
HSP
HSS
HB
INS
IBS
whaha ik moest lachenquote:
Een huisarts zal je nooit een HSP-labeltje geven. Maar doordat ik het wel weet, heb ik er veel over gelezen waardoor mijn leven makkelijker wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Tegenwoordig moet alles al een stempeltje krijgen zonder dat men ermee naar de huisarts is geweest.
Dus zolang je er mee kan leven ben je gewoon normaal met af en toe een raar trekje
ik ookquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
Een huisarts zal je nooit een HSP-labeltje geven.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik kan er ook niks aan doen dat ik die diagnose heb gehad
Dan heb je ook een labeltje, namelijk NTquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:28 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik heb geen labeltjes. Ik ben gewoon normaal.
Twee ervan zijn lichamelijke 'aandoeningen', dat scheelt wel (en Hoogbegaafd lijkt me niet een probleemquote:
Jij bent bijzonderquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:28 schreef Tegan het volgende:
huisartsen geven nooit psychologische labeltjesquote:
Jij bent T.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:28 schreef Tegan het volgende:
Maar is dat destijds er 'toevallig' uitgekomen dan? Of bewust voor laten onderzoeken zeg maar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet niet of ik dat ook vind maar in het grote geheel maakt het ook geen zak uit dus ze kiest maar lekker zelf wat ze opschrijft in haar boekje
- mwah, voor m'n gevoel heb ik er tot nu toe meer last van gehad dan profijt en kan dat nog niet echt omkeren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee ervan zijn lichamelijke 'aandoeningen', dat scheelt wel (en Hoogbegaafd lijkt me niet een probleem). INS = Inverted Nipple Syndrom (niet lachen!
), IBS = Irritated Bowel Syndrom (wederom, niet lachen, die is echt kut
)
nee toevalligquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is dat destijds er 'toevallig' uitgekomen dan? Of bewust voor laten onderzoeken zeg maar?
Waarom ga je naar de psych als je het schijnbaar maar zozo vindt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
mijn psych vind dat ik het heb
ik weet niet of ik dat ook vind maar in het grote geheel maakt het ook geen zak uit dus ze kiest maar lekker zelf wat ze opschrijft in haar boekje
Aah zo, duidelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
nee toevallig
ik kwam voor iets heel anders
heb ook een stapel andere labeltjes dus dan maakt het allemaal niets meer uit als je snapt wat ik bedoel?
het zijn maar letters
Date zei wel laatst dat toen hij mij voor het eerst weer zag na al die jaren hij dacht van oh een lief normaal meisje enzo die ik wel wil daten, en nu dat hij mij beter kent vindt hij me echt een beetje bizar af en toequote:
de labeltjes, niet de problematiekquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ga je naar de psych als je het schijnbaar maar zozo vindt?
Je wou gewoon een labeltje hebben of zo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de labeltjes, niet de problematiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |