of Tilburg noordquote:
Ik dacht Kanaleneiland.quote:
Hier in Tilburg is het één grote dolle dwaze boel...quote:
spel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Jemig het gaat vanavond echt niet goed met dat spel van The Voice.
Ik heb een leven nodig.
en die doet het niet? of ben je aan het verliezen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Een app waarbij je live met de show mee kunt stemmen.
ik ben keihard aan het verliezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en die doet het niet? of ben je aan het verliezen?
Wat saai!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil heul geen dwaze rivieren dollen
*ouchquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
2e keer op een rij dat ik twee uur te laat ben op mijn werk. dit keer de schuld van het feestje van de bovenburen tot 5 uur 's ochtends
Hoe durven ze?!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
2e keer op een rij dat ik twee uur te laat ben op mijn werk. dit keer de schuld van het feestje van de bovenburen tot 5 uur 's ochtends
Voor jou is elke dag koopzondag toch?quote:
Zeer waarquote:Op zondag 30 september 2012 14:01 schreef dawg het volgende:
in de andere sc-tegenhanger, dat kun je niet echt een leven noemen.
De 20e eeuw, toen een koopzondag nog een uitzonderlijk verschijnsel was.quote:
fifa 13?quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeer waar
Nou, dan ga ik maar weer gamen.
Rondsnuffelen op de auction house in Diablo 3quote:
is het hier nog steedsquote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 20e eeuw, toen een koopzondag nog een uitzonderlijk verschijnsel was.
lekker stukje gewandeldquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zit iedereen weer een leven te hebben ofzo?
hier ookquote:
als ik zo met m'n gat midden in het centrum woon is het maar beter ook, ga ik nog meer shoppenquote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ook
hoewel de grote ketens open zijn op zondag maar het grootste deel is gewoon dicht
ja maar dat internet shoppen helpt ook niet echtquote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik zo met m'n gat midden in het centrum woon is het maar beter ook, ga ik nog meer shoppen
oeh link?!quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Nee hèik heb nu ook weer een website openstaan met leuke schoenen en alleen vandaag nog tien euro korting
djeez! dit zeg ik niet snel maar ze hebben te veelquote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.schuurman-scho(...)-laarsje-op-hak.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |