of Tilburg noordquote:
Ik dacht Kanaleneiland.quote:
Hier in Tilburg is het één grote dolle dwaze boel...quote:
spel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Jemig het gaat vanavond echt niet goed met dat spel van The Voice.
Ik heb een leven nodig.
en die doet het niet? of ben je aan het verliezen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Een app waarbij je live met de show mee kunt stemmen.
ik ben keihard aan het verliezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en die doet het niet? of ben je aan het verliezen?
Wat saai!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil heul geen dwaze rivieren dollen
*ouchquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
2e keer op een rij dat ik twee uur te laat ben op mijn werk. dit keer de schuld van het feestje van de bovenburen tot 5 uur 's ochtends
Hoe durven ze?!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
2e keer op een rij dat ik twee uur te laat ben op mijn werk. dit keer de schuld van het feestje van de bovenburen tot 5 uur 's ochtends
Voor jou is elke dag koopzondag toch?quote:
Zeer waarquote:Op zondag 30 september 2012 14:01 schreef dawg het volgende:
in de andere sc-tegenhanger, dat kun je niet echt een leven noemen.
De 20e eeuw, toen een koopzondag nog een uitzonderlijk verschijnsel was.quote:
fifa 13?quote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeer waar
Nou, dan ga ik maar weer gamen.
Rondsnuffelen op de auction house in Diablo 3quote:
is het hier nog steedsquote:Op zondag 30 september 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 20e eeuw, toen een koopzondag nog een uitzonderlijk verschijnsel was.
lekker stukje gewandeldquote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zit iedereen weer een leven te hebben ofzo?
hier ookquote:
als ik zo met m'n gat midden in het centrum woon is het maar beter ook, ga ik nog meer shoppenquote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ook
hoewel de grote ketens open zijn op zondag maar het grootste deel is gewoon dicht
ja maar dat internet shoppen helpt ook niet echtquote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik zo met m'n gat midden in het centrum woon is het maar beter ook, ga ik nog meer shoppen
oeh link?!quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Nee hèik heb nu ook weer een website openstaan met leuke schoenen en alleen vandaag nog tien euro korting
djeez! dit zeg ik niet snel maar ze hebben te veelquote:Op zondag 30 september 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.schuurman-scho(...)-laarsje-op-hak.html
wat is dat?quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Over internetshoppen gesproken. Vanavond/morgen een Raspberry Pi kopen.
kerstquote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh, ik begin er bang voor te worden. Nu moet ik twee families ontwijken. Zo geen zin in.
kan het wel alles?quote:
huh? ik heb het gegoogled en het lijkt helemaal niet op een computerquote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef Tegan het volgende:
Ja. Wil hem in de slaapkamer zetten. Kan ik in bed met laptop spelen en films kijken vanaf het netwerk tegelijk. Nog een htpc gaat wat ver...
Hij lijkt er wel op als je je kast openschroeft.quote:Op zondag 30 september 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? ik heb het gegoogled en het lijkt helemaal niet op een computer
en hij is ook niet roze zoals ik dacht door de raspberry
Scherm en muis/toetsenbord eraan hangen en alles wat een computer kan. In mijn geval mijn tweede tv als scherm en dan films kijken vanaf het netwerkquote:Op zondag 30 september 2012 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar wat kan je er mee zonder scherm dan?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef dawg het volgende:
specs van dat ding? kan ie wel 1080p aan?
Kerstbomenquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, kan ook niet anders met een ding van 3 tientjes.
Denk het wel. Maar dan ben je al dood aan wortelvergiftiging.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
over eten gesproken
kun je echt oranje worden van te veel wortels?
nerdje ben je ook heh.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]. Mooie toevoeging voor mijn computervloot
.
hoeveel?quote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles is giftig, alleen moet je bij sommige dingen gewoon gigantisch veel ervan eten eerst.
Jep, en het valt best mee hoor qua kleurintensiteitquote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
over eten gesproken
kun je echt oranje worden van te veel wortels?
zoveel krijg je niet in een uur of wat op denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoeveel?
ik begin een serieuze wortel verslaving te krijgen namelijk
oranje staat me nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, en het valt best mee hoor qua kleurintensiteit
nee snap ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
zoveel krij je niet in een uur of wat op denk ik.
stop je vanzelf wel mee zodra je oranje wangetjes begint te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee snap ik
maar ik eet ze nu elke dag
Toch kan het best listig worden, zeker in combinatie met een zonnebankfetisj.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef STING het volgende:
Jep, en het valt best mee hoor qua kleurintensiteit
quote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
echt?
ik heb nu zo'n 1.5 kilo op in drie dagen juist
verdorie
ja had per ongeluk de voordeel zak gekocht ipv gewone en ik had het niet doorquote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee maar dat is best veel lijkt me.
Ik heb vandaag een smartphone besteld. Eindelijk treed ik ook de 21e eeuw binnenquote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Over internetshoppen gesproken. Vanavond/morgen een Raspberry Pi kopen.
he bahquote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De plee in huize Rhu zal mooi oranje kleuren.
Absoluut, maar wat heeft dat met de VVD en PvdA te maken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef STING het volgende:
'VVD en PvdA maken einde aan forensenseks'
Zou ik iets tekort komen?
Smartassquote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar wat heeft dat met de VVD en PvdA te maken?
Hij was té makkelijk om te laten liggen.quote:
Ik snap het, ben blij dat ik je dat verzetje heb kunnen geven, gun het je van hartequote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was té makkelijk om te laten liggen.
Dank, ik had het nodig.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef STING het volgende:
Ik snap het, ben blij dat ik je dat verzetje heb kunnen geven, gun het je van harte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |