SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Als ik de foto uit de OP kopieer in Paint word de achtergrond zwart dus ik kan er niks meequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Wordt 't niet tijd dat de iPhone 5 ook in de OP komt?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
4 standaard met Game Center en 4S niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef Merkie het volgende:
De iPhone 4S en 4 zijn verwisseld in de OP trouwens.
Tevens is het exact hetzelfde model.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Huh, ik kijk scheefquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
4 standaard met Game Center en 4S niet?
Tevens is het exact hetzelfde model..
2000 light years from home![]()
Jij gaat alleen maar voor het merkie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast, koop een dagboek.
[ afbeelding ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
Ja. Vanmiddag opgehaald.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand ook ge pre-ordered bij The Phone House?![]()
Ik heb hem bekeken, was wel onder de indruk hoe licht ie was.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee. Vooral voor het ecosysteem van iOS. Dat het een veel mooier en sneller toestel is met een betere camera dan de meeste concurrenten is alleen maar een plusquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Jij gaat alleen maar voor het merkie? [ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat is het 'm inderdaad. Jullie fanboys zitten allemaal verstrikt in dat ecosysteem, want wat heb je aan je gekochte apps en nummertjes in iTunes en dat soort ongein als je overstapt naar Android... niks meer...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Vooral voor het ecosysteem van iOS. Dat het een veel mooier en sneller toestel is met een betere camera dan de meeste concurrenten is alleen maar een plusKarakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
Je doet net alsof het iets is wat je overkomt. Meeste mensen zijn bewust in dat ecosysteem gestapt omdat ze iOS fijner vinden dan Android.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja dat is het 'm inderdaad. Jullie fanboys zitten allemaal verstrikt in dat ecosysteem, want wat heb je aan je gekochte apps en nummertjes in iTunes en dat soort ongein als je overstapt naar Android... niks meer...Ten percent faster with a sturdier frame![]()
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet net alsof het iets is wat je overkomt. Meeste mensen zijn bewust in dat ecosysteem gestapt omdat ze iOS fijner vinden dan Android.Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
Nope.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door JoelBaka op 28-09-2012 17:52:52 ]![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja dat is het 'm inderdaad. Jullie fanboys zitten allemaal verstrikt in dat ecosysteem, want wat heb je aan je gekochte apps en nummertjes in iTunes en dat soort ongein als je overstapt naar Android... niks meer...
Kun je niet gewoon normaal reageren?![]()
lolwut?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.
care to share?People assume too much.![]()
Net zo verstrikt als iemand met Android, of welke OS dan ook. Tenzij je alleen gratis apps hebt, maar dat geldt net zo goed voor Apple.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja dat is het 'm inderdaad. Jullie fanboys zitten allemaal verstrikt in dat ecosysteem, want wat heb je aan je gekochte apps en nummertjes in iTunes en dat soort ongein als je overstapt naar Android... niks meer...
Ik heb gisteren een Asus Transformer voor mijn neus gehad en ik moet zeggen dat Android wel heel wat verbeterd heeft sinds ik mijn Android telefoon heb weggedaan 2 jaar geleden.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.Mijn oude android crasht anders mooi aan alle kanten
![]()
![]()
Een telefoon voor 7 meier met 16gb geheugenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Morgen in utrecht 16GB wit afhalen via tmobile
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Ik mag ook verlengen en kan morgen een 5 ophalen bij de Belcompany. Nanosim is gratis bij Vodafone dus knippen niet nodig.
Ik moet wel 349 bijbetalen voor een 16GB maar ik gooi het toch op de zaak.Shuffle up and deal!!!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef JoelBaka het volgende:
[..]Hm, vrij knap want was er in die tijd niet nog alleen DOS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een telefoon voor 7 meier met 16gb geheugen![]()
![]()
Nope, en Apple DOS was er ook nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm, vrij knap want was er in die tijd niet nog alleen DOS?![]()
Oude android ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Mijn oude android crasht anders mooi aan alle kanten
Android heeft een SDLC van 6 maanden, Jelly Bean is nagenoeg foutloos, met vele male hogere functionaliteit als iOS.Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
Ik ben de nieuwe oortjes aan het testen en moet zeggen dat heb goede muziek geeft, lijkt soms wel op een 5.1 set in je oren![]()
![]()
Zitten ze lekker? (Ze hebben zo'n rare vorm o.o)quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben de nieuwe oortjes aan het testen en moet zeggen dat heb goede muziek geeft, lijkt soms wel op een 5.1 set in je oren![]()
+1quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Mijn oude android crasht anders mooi aan alle kanten
![]()
Ik heb een DHD met 4.1 liggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oude android ja.
Android heeft een SDLC van 6 maanden, Jelly Bean is nagenoeg foutloos, met vele male hogere functionaliteit als iOS.![]()
![]()
Gast, ga even naar het Android-topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oude android ja.
Android heeft een SDLC van 6 maanden, Jelly Bean is nagenoeg foutloos, met vele male hogere functionaliteit als iOS..
2000 light years from home![]()
Ja an sich wel, ik wou ze de eerste keer alleen omgedraaid in doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zitten ze lekker? (Ze hebben zo'n rare vorm o.o)![]()
![]()
Ik ben zo ontzettend blij voor je dat je een hogere functionaliteit hebt dan iOSquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oude android ja.
Android heeft een SDLC van 6 maanden, Jelly Bean is nagenoeg foutloos, met vele male hogere functionaliteit als iOS.Dat mis ik op m'n iPhone.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Nunspeet. Wonen paar 1000 mensen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hmmf. Ik was de eerste van fuckin' Arnhem. En ik heb nietsWaar heb jij 'm vandaan?
![]()
Deed je dit multitaskend?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend blij voor je dat je een hogere functionaliteit hebt dan iOSDat mis ik op m'n iPhone.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: