quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef JoelBaka het volgende:
[..]Hm, vrij knap want was er in die tijd niet nog alleen DOS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een telefoon voor 7 meier met 16gb geheugen
Nope, en Apple DOS was er ook nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm, vrij knap want was er in die tijd niet nog alleen DOS?
Oude android ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Mijn oude android crasht anders mooi aan alle kanten
Zitten ze lekker? (Ze hebben zo'n rare vorm o.o)quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben de nieuwe oortjes aan het testen en moet zeggen dat heb goede muziek geeft, lijkt soms wel op een 5.1 set in je oren
+1quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Mijn oude android crasht anders mooi aan alle kanten
Ik heb een DHD met 4.1 liggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oude android ja.
Android heeft een SDLC van 6 maanden, Jelly Bean is nagenoeg foutloos, met vele male hogere functionaliteit als iOS.
Gast, ga even naar het Android-topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oude android ja.
Android heeft een SDLC van 6 maanden, Jelly Bean is nagenoeg foutloos, met vele male hogere functionaliteit als iOS.
Ja an sich wel, ik wou ze de eerste keer alleen omgedraaid in doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zitten ze lekker? (Ze hebben zo'n rare vorm o.o)
Ik ben zo ontzettend blij voor je dat je een hogere functionaliteit hebt dan iOSquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Oude android ja.
Nunspeet. Wonen paar 1000 mensen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hmmf. Ik was de eerste van fuckin' Arnhem. En ik heb nietsWaar heb jij 'm vandaan?
Deed je dit multitaskend?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend blij voor je dat je een hogere functionaliteit hebt dan iOSDat mis ik op m'n iPhone.
Dude, ga eens andere mensen vervelen.quote:
Dude, als je Apple zo kut vindt, ga dat dan lekker ergens anders uiten dan in een Apple-topic.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dude, ga eens andere mensen vervelen.
Als jij blij bent met Android, is dat helemaal prima.
Gun dat ook andere mensen die een andere smaak hebben als jij.
Totaal geen verschil naar mijn mening. Ziet er lelijker uit en kwaliteit is matig voor 30 EU.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben de nieuwe oortjes aan het testen en moet zeggen dat heb goede muziek geeft, lijkt soms wel op een 5.1 set in je oren
30 euro is het zeker ook niet waard nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Totaal geen verschil naar mijn mening. Ziet er lelijker uit en kwaliteit is matig voor 30 EU.
Ik heb nog nooit echt een goede koptelefoon gehoord. Het kan aan mij liggen, maar een fatsoenlijke koptelefoon is veel duurder dan fatsoenlijke oordopjes imho.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef JoelBaka het volgende:
Als je écht muziek wilt luisteren moet je ook geen apple oortjes gebruiken... Eigenlijk uberhaupt geen oortjes behalve van die in ear dingen en dan nog steeds niet van apple en ook rete duur. Koptelefoon is tig keer beterMaar voor erbij zijn ze wel leuk
Ik ben niet heel ervaren in oordopjes dus het kan dat ze tegenwoordig alweer een stuk beter zijn ^^quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt een goede koptelefoon gehoord. Het kan aan mij liggen, maar een fatsoenlijke koptelefoon is veel duurder dan fatsoenlijke oordopjes imho.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef STING het volgende:
Nou, Vodafone zou hem vanavond afleveren.
Homo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |