Je mag best een keer wat komen proberen, weet niet of je wel eens hier in de buurt komt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach het is oud dus ik laat het lekker zo af en toe poetsen is geen probleem maar ik ga er wel ander spul voor kopen.
Echt afschuwelijk is dat. Gespoten kunststof lijsten zien er niet uit. Gewoon goed insmeren en bijhouden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef Goddelijker het volgende:
Je kunt ook mat-zwart spuiten?
Glimmend zwart is niet mooi.
Eigenlijk een keer proberen op een test-strip.
Plastidip!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk is dat. Gespoten kunststof lijsten zien er niet uit. Gewoon goed insmeren en bijhouden.
Dat is een mooie, neutrale en strakke afwerking op die lijsten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Rauw. het volgende:
Met Mequiars bandenzwart:
[ afbeelding ]
Maar waar zijn de banden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Rauw. het volgende:
Met Mequiars bandenzwart:
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Mensen die niks om hun auto geven dus dat ook niet om auto's van anderen doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar het blijft altijd vervelend waarkom kijken mensen niet gewoon uit
Denk het wel, bij de fitness ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef Goddelijker het volgende:
Met een tas of iets erlangs gelopen?
Jup, echt kneiterhard. Wel jammer dat er alsnog krassen in kunnen komenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker dan! Die Audi lak is echt kneiterhard, volgens mij is PB SSR3 op Woolpad een van de weinige dingen die echt helpt.
Strips nog steeds 26 euro p/s of worden ze al zeldzaam?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als ik Google op DLUX kom ik een hoop rotzooi tegen wat is het?
Het komt wel doordat de focus niet op de lak zelf ligt, dan zie je swirls. Die wil ik er nog altijd een keer uit halen. Maar eerst een bergje geld vinden om een DAP te kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Netjes man! ben jaloers op de staat van jouw lak
De mijne pas 25 februari hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het komt wel doordat de focus niet op de lak zelf ligt, dan zie je swirls. Die wil ik er nog altijd een keer uit halen. Maar eerst een bergje geld vinden om een DAP te kopen.
Eerste toelating: 11-10-2000, dus hij is morgen jarig zie ik nu!
Staat ie mooi te glimmen op z'n verjaardag.
Wel grappig dat 'ie op kenteken grijs is.
Ja, hij is verder nog erg netjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
De mijne pas 25 februari haha
Ja, okay met foto's valt een hoop weg.
Maar ik bedoel verder qua beschadigingen.
Hmm opzich wel aardig al is een dakrail niet te vergelijken met een plastic stootstrip.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef Goddelijker het volgende:
Klaar!
Trouwens, kleine demo Poorboy's Trim Restorer is hier te vinden:
Het grote autopoets- en -wastopic #7
Dit is niet echt een dakrail, het is precies hetzelfde soort plastic.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm opzich wel aardig al is een dakrail niet te vergelijken met een plastic stootstrip.
Mijne in november geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het komt wel doordat de focus niet op de lak zelf ligt, dan zie je swirls. Die wil ik er nog altijd een keer uit halen. Maar eerst een bergje geld vinden om een DAP te kopen.
Eerste toelating: 11-10-2000, dus hij is morgen jarig zie ik nu!
Staat ie mooi te glimmen op z'n verjaardag.
Wel grappig dat 'ie op kenteken grijs is.
mijne is in Januari 2003 op kenteken gekomen.. ex-lease auto, dus dan heb je vaak Januari.quote:
Zie je er inderdaad niet vanaf, vind t ook een redelijk tijdloos design.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hij is verder nog erg netjes.
Men ziet ook (bijna) nooit dat hij 12 jaar oud is.
Voor mij is het gewoon puur hobby, ik doe dan ook nooit auto's van anderen eigenlijk. Of ze zouden het een keer moeten vragen, maar dat doen ze eigenlijk nooit. Behalve de 'Zal ik de mijne er achter zetten?' grap van sommige buren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zie je er inderdaad niet vanaf, vind t ook een redelijk tijdloos design.
Maar dat heb ik met meer auto's
Mja, mooi... ach. Ik weet niet of ik dat met je eens ben, maar ik ga sowieso voor functie boven vormquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Top model ja, qua sportiviteit. Vindt een sportstuur veel mooier als zo'n ding met knoppen en benden erop.
Ach, saai. Vindt het gewoon netjes, niet teveel rommel en gepriegel.
Ik vind het ook echt helemaal niks hoor. Zo'n 159 ziet er exterieur prachtig uit, maar het interieur is niet iets waar ik dagelijks tegenaan zou willen kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is ook wel te verwachten van jou!
10x liever dat als dat maffe alfa interieur
Sorry, ik vindt de buitenkant echt best wel mooi van Alfa's maar die interieurs...
[ afbeelding ]
Dat zie je verkeerd, je moet de functie koesteren. Dan word het uiterlijk vanzelf mooier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Maar functionele dingen zijn bijna altijd lelijk:p
Ja, je moet er misschien een beetje de gulden middenweg in vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
Onzin. Het is misschien niet altijd even mooi, maar je maakt een afweging. Is inleveren op comfort je het uiterlijk waard? Soms wel, soms niet.
Dan moet je soms aardig je best doen haha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, je moet de functie koesteren. Dan word het uiterlijk vanzelf mooier.
Ooit uberhaupt een Fiat "bedrijfsbus" gereden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een Multipla. Een uitstekend voorbeeld waar functie boven vorm gaat.
Maar er eentje aanschaffen? Nooit. Dat ding is nog te lelijk om overheen te pissen.
Ik had een collega die zo'n ding aangeschaft had gewoon omdat hij praktisch was... Ik zou er nog niet dood in gezien willen worden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een Multipla. Een uitstekend voorbeeld waar functie boven vorm gaat.
Maar er eentje aanschaffen? Nooit. Dat ding is nog te lelijk om overheen te pissen.
Haha, ja maar zo zijn er nog wel meer zakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een Multipla. Een uitstekend voorbeeld waar functie boven vorm gaat.
Maar er eentje aanschaffen? Nooit. Dat ding is nog te lelijk om overheen te pissen.
Ford Transitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:39 schreef Rauw. het volgende:
Als ik een praktische en sterke bedrijfsauto moest kopen op dit moment zou het een Kangoo worden van een aantal jaren geleden, goede ervaringen mee en fijne kilometers in gereden.
Ben van 11 tot half 3 bezig geweest. Dus vind het best meevallen.quote:
Ik heb wel eens in de Fiorino en in de eerste generatie Doblo gereden en was van beide weinig onder de indruk qua rijcomfort.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een Fiat doblo bedrijfsbus. Prima auto met alles er op en er aan. Inclusief airco. Toen ik de kocht in 2010 was Fiat het enige merk wat net een gloednieuw model had met een nieuwe zuinige en beter presterende motor.
Peugeot, Renault, VW en Opel deden het toen nog met modellen die al een paar jaar op de markt waren.
Onlangs is er een nieuwe Opel combo op de weg te zien die exact hetzelfde is als de doblo, alleen met een iets andere grill en embleem.
Ik ben er wel blij mee, nartuurlijk had ik met een VW caddy een beter auto gehad maar met alle opties die ik op de doblo heb was deze veel te duur geworden.
Ik heb er ook weken naar gezocht, om een moment te vinden om het te doen hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Glimt mooi Do! Mocht willen dat ik de tijd had voor zulke poetsmiddagen.
1e generatie doblo vind ik eigenlijk ook maar een lelijk ding. Fiorino heb ik geen rijervaring in, al is de nieuwe fiorino precies hetzelfde als Peugeot bipper, Citroën nemo, etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de Fiorino en in de eerste generatie Doblo gereden en was van beide weinig onder de indruk qua rijcomfort.
Fiorino vind ik de A-stijlen bijzonder hinderlijk en die is 4x terug geweest naar de garage met problemen in de 6 maanden dat ik stageliep bij het bedrijf.
Doblo idem van slechte kwaliteit, dingen die afbreken en dan dat afschuwelijke uiterlijk!
Terwijl de Kangoo's en Caddy's daar gewoon heel bleven.
Qua prijs... tja, zelf niet hoeven betalen maar daar zou inderdaad nog wel flink wat tussen zitten.
Ach, al heb ik er tijd voor, de eerste de beste keer dat ik naar m'n werk ga is dat ding toch weer smerig met de modder op het dak (het is tenslotte makkelijker om dat bord "modder" te plaatsen dan om die modder (die eigenlijk klei is) op te ruimenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Glimt mooi Do! Mocht willen dat ik de tijd had voor zulke poetsmiddagen.
Waxen helpt altijd, die modder druipt er dan namelijk de eerste beste regenbui gewoon weer af!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:06 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ach, al heb ik er tijd voor, de eerste de beste keer dat ik naar m'n werk ga is dat ding toch weer smerig met de modder op het dak (het is tenslotte makkelijker om dat bord "modder" te plaatsen dan om die modder (die eigenlijk klei is) op te ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |