Zie je er inderdaad niet vanaf, vind t ook een redelijk tijdloos design.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hij is verder nog erg netjes.
Men ziet ook (bijna) nooit dat hij 12 jaar oud is.
Voor mij is het gewoon puur hobby, ik doe dan ook nooit auto's van anderen eigenlijk. Of ze zouden het een keer moeten vragen, maar dat doen ze eigenlijk nooit. Behalve de 'Zal ik de mijne er achter zetten?' grap van sommige buren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zie je er inderdaad niet vanaf, vind t ook een redelijk tijdloos design.
Maar dat heb ik met meer auto's
Mja, mooi... ach. Ik weet niet of ik dat met je eens ben, maar ik ga sowieso voor functie boven vormquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Top model ja, qua sportiviteit. Vindt een sportstuur veel mooier als zo'n ding met knoppen en benden erop.
Ach, saai. Vindt het gewoon netjes, niet teveel rommel en gepriegel.
Ik vind het ook echt helemaal niks hoor. Zo'n 159 ziet er exterieur prachtig uit, maar het interieur is niet iets waar ik dagelijks tegenaan zou willen kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is ook wel te verwachten van jou!
10x liever dat als dat maffe alfa interieur
Sorry, ik vindt de buitenkant echt best wel mooi van Alfa's maar die interieurs...
[ afbeelding ]
Dat zie je verkeerd, je moet de functie koesteren. Dan word het uiterlijk vanzelf mooier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Maar functionele dingen zijn bijna altijd lelijk:p
Ja, je moet er misschien een beetje de gulden middenweg in vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
Onzin. Het is misschien niet altijd even mooi, maar je maakt een afweging. Is inleveren op comfort je het uiterlijk waard? Soms wel, soms niet.
Dan moet je soms aardig je best doen haha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, je moet de functie koesteren. Dan word het uiterlijk vanzelf mooier.
Ooit uberhaupt een Fiat "bedrijfsbus" gereden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een Multipla. Een uitstekend voorbeeld waar functie boven vorm gaat.
Maar er eentje aanschaffen? Nooit. Dat ding is nog te lelijk om overheen te pissen.
Ik had een collega die zo'n ding aangeschaft had gewoon omdat hij praktisch was... Ik zou er nog niet dood in gezien willen worden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een Multipla. Een uitstekend voorbeeld waar functie boven vorm gaat.
Maar er eentje aanschaffen? Nooit. Dat ding is nog te lelijk om overheen te pissen.
Haha, ja maar zo zijn er nog wel meer zakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een Multipla. Een uitstekend voorbeeld waar functie boven vorm gaat.
Maar er eentje aanschaffen? Nooit. Dat ding is nog te lelijk om overheen te pissen.
Ford Transitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:39 schreef Rauw. het volgende:
Als ik een praktische en sterke bedrijfsauto moest kopen op dit moment zou het een Kangoo worden van een aantal jaren geleden, goede ervaringen mee en fijne kilometers in gereden.
Ben van 11 tot half 3 bezig geweest. Dus vind het best meevallen.quote:
Ik heb wel eens in de Fiorino en in de eerste generatie Doblo gereden en was van beide weinig onder de indruk qua rijcomfort.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een Fiat doblo bedrijfsbus. Prima auto met alles er op en er aan. Inclusief airco. Toen ik de kocht in 2010 was Fiat het enige merk wat net een gloednieuw model had met een nieuwe zuinige en beter presterende motor.
Peugeot, Renault, VW en Opel deden het toen nog met modellen die al een paar jaar op de markt waren.
Onlangs is er een nieuwe Opel combo op de weg te zien die exact hetzelfde is als de doblo, alleen met een iets andere grill en embleem.
Ik ben er wel blij mee, nartuurlijk had ik met een VW caddy een beter auto gehad maar met alle opties die ik op de doblo heb was deze veel te duur geworden.
Ik heb er ook weken naar gezocht, om een moment te vinden om het te doen hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Glimt mooi Do! Mocht willen dat ik de tijd had voor zulke poetsmiddagen.
1e generatie doblo vind ik eigenlijk ook maar een lelijk ding. Fiorino heb ik geen rijervaring in, al is de nieuwe fiorino precies hetzelfde als Peugeot bipper, Citroën nemo, etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de Fiorino en in de eerste generatie Doblo gereden en was van beide weinig onder de indruk qua rijcomfort.
Fiorino vind ik de A-stijlen bijzonder hinderlijk en die is 4x terug geweest naar de garage met problemen in de 6 maanden dat ik stageliep bij het bedrijf.
Doblo idem van slechte kwaliteit, dingen die afbreken en dan dat afschuwelijke uiterlijk!
Terwijl de Kangoo's en Caddy's daar gewoon heel bleven.
Qua prijs... tja, zelf niet hoeven betalen maar daar zou inderdaad nog wel flink wat tussen zitten.
Ach, al heb ik er tijd voor, de eerste de beste keer dat ik naar m'n werk ga is dat ding toch weer smerig met de modder op het dak (het is tenslotte makkelijker om dat bord "modder" te plaatsen dan om die modder (die eigenlijk klei is) op te ruimenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Glimt mooi Do! Mocht willen dat ik de tijd had voor zulke poetsmiddagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |