SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Dat kan je toch gewoon bij je mobiele internet instellingen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goedemorgen; kan nog steeds de plaatjes niet uitzetten dus ik post vandaag niet mee.
elke fatsoenlijke browser kan dat...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon bij je mobiele internet instellingen doen?Tenminste, ik kan dat wel. Plaatjes uitzetten of zelfs de hele opmaak van een site
Reuze handig.
Ik heb geen browser op mijn mobielquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
elke fatsoenlijke browser kan dat...
zelfs op oudere Windows mobile 5 toestellen kan dat in internet explorer
dat wat jij internet noemt is je browserquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb geen browser op mijn mobielTenminste, geen idee welke dat zou moeten zijn, er staat gewoon 'Internet'
Maar euh, ik ben dan ook niet de persoon met dat probleemDrumstick kan 't niet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
Geen Android... dat is het probleem, dat ding van mij is vaagIk kan geen apps niks, maar wel op internet en er zit wel Facebook en MSN op
Maar nou ja, ik hoef ook niet op internet of zo. Daar heb ik een computer voor
LG C360quote:
aha, heeft idd een speciaal OS erop staan.. (genaamd ThreadX) met de browser Phantomquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
LG C360
Heel fijn mobieltje. Accu die 2 weken mee gaat, werkt handig en snel, was goedkoop en hij is niet te groot
alles heeft te maken met de prijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Webshops die niet poste restante kunnen/willen sturen
Webshops die niet met DHL willen versturen
Zeker wel, wel vaker gedaan ook. Maar vandaag bestellen is morgen in huis en normaliter werk ik niet op zaterdag. Had nou ook niet de behoefte om daar aan te beginnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:05 schreef Ame_thyst het volgende:
naar je werk laten sturen een optie?
want daar had je vast nog niet aan gedacht
fixquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef drumstickNL het volgende:
Afgelopen vijf uur nog niks gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr je flevoboi
Ja je merkt wel wie er wel en wie er geen goed werk hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:17 schreef mschol het volgende:
deze topic reeks heeft eigenlijk maar 1 user nodig om zichzelf te vullen blijkt uit die stats
fixedquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja je merkt wel wie er wel en wie er geen werk hebben
Mender was na duizend posts gestopt, héquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat sinds wanneer sta ik in de top 10, en nog wel boven MendertWAT IS DEZE
Ja vandaar dat die bijna 200 extra posts heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mender was na duizend posts gestopt, hé
welke?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
Maar goed ik ga weer even heule oude spelletj0ns spel0n.
Dat zei hij en toen stopte hij volgens mij ook echt nog een paar dagen met postenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja vandaar dat die bijna 200 extra posts heeft
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Mender het volgende:
Af en toe heb ik zoiets van. Ja nou ga ik stoppen, ik zit hier te vaak! En dan kom ik een dag later weer terug
Ja klopt wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zei hij en toen stopte hij volgens mij ook echt nog een paar dagen met posten
En wij willen je ook helemaal niet weg hebben. Win Win tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Mender het volgende:
Af en toe heb ik zoiets van. Ja nou ga ik stoppen, ik zit hier te vaak! En dan kom ik een dag later weer terug
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En wij willen je ook helemaal niet weg hebben. Win Win toch
quote:
Hier, liegbeestquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik sta gewoon op nummer 5
AlDie heeft gewoon met de nummers lopen kloten![]()
Ik?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender, Sosua en mschol zijn een beetje de oudere en ervaren nestors van deze SC. Die kunnen we alledrie niet missen, wie moet ons anders tot orde en rust manen en ons van wijsheid voorzien?
Niet overdrijven hequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Mender het volgende:
Ik 27, dus dat scheelt eigenlijk ook niet veel dan
Nou, dan mag je wel wat meer respect tonen belhamel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dan schelen wij vier jaar, pimmel. Ik ben nog maar twintig lentes jong
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
RollerCoaster Tycoon 1![]()
Moet 'm nog steeds uitspelen
IK IN OPKOMST IN MIJN KEEL!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een baard?
Nekbaardenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een baard?
Ik heb deze bakkebaarden:quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ja; dat moeten mannen met baarden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler für den Drumstick
Hou je wel rekening mee dat en jaar 365 dagen heeft en soms ook niet want dan gaat die berekening niet op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
2012-1992=20
Ja dus.
[..]
Ik ook alweer bijna 40
Als we zo doen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:56 schreef Lorrelies het volgende:
Geen zin in boodschappen en koken, dus dat worden patatjes vanavond
Wat zal ik er nu eens bij nemen?blijft altijd moeilijk
Ja maar dat is minstens 20 minuten fietsen en dan is het dus al koud als ik thuis komquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Graag gedaan
2x kapsalon is maar dertien euro
Wat is je postcode?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:01 schreef Lorrelies het volgende:
Oh hee, bezorgen. Maar vast niet hier
* Lorrelies gaat kijken
Edit: "uw postcode valt niet in het bezorggebied"![]()
![]()
hier, spareribsquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Graag gedaan
2x kapsalon is maar dertien euro
hey das gek ze bezorgen niet in oost-flevolandquote:
pizza amsterdam -> 26.200.000 hitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef TJV het volgende:
Stelletje bloedhonden, nu wil ik vanavond pizza.
Daar heb je 8 pannen pasta voor. Genoeg voor een maand.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond er wel één met spareribs hier in de buurt
Maar ja, 12.50 x 2.... best wel duur avondeten
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:56 schreef Lorrelies het volgende:
Geen zin in boodschappen en koken, dus dat worden patatjes vanavond
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Daar heb je 8 pannen pasta voor. Genoeg voor een maand.
als je dat besteld bij de zaak die ik langs liet komen heb je voor zeker 2 dagen etenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond er wel één met spareribs hier in de buurt
Maar ja, 12.50 x 2.... best wel duur avondeten
haha komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat besteld bij de zaak die ik langs liet komen heb je voor 2 dagen eten
Mhaw een patatje is 1.50 en iets erbij is 1.40-1.60quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef TJV het volgende:
Voor een patatje ben je toch ook wel 5 euro pp kwijt? WEET JE WEL NIET HOE DUUR DAT IS?
Wat dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga ook wat lekkers eten vanavond.
5 euro voor een patatje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef TJV het volgende:
Voor een patatje ben je toch ook wel 5 euro pp kwijt? WEET JE WEL NIET HOE DUUR DAT IS?
En portie dun gesneden rosbief met zure saus, laat maar komen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga ook wat lekkers eten vanavond.
waaom 50 cent (of meer) voor een sausje betalen als je die ook gewoon in de kast hebt staan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef TJV het volgende:
Ja de tering, je gaat toch niet alleen patat zonder iets halen? Wel een patatje speciaal met een ultradeluxe hamburger.
dat zei je expresquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En portie dun gesneden rosbief met zure saus, laat maar komen!
Ik haal altijd een zak, maar ik dacht me even in te leven in jullie. Niet dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waaom 50 cent (of meer) voor een sausje betalen als je die ook gewoon in de kast hebt staan?
haha wrom zak halen als je er al eentje hebt? XDquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik haal altijd een zak, maar ik dacht me even in te leven in jullie. Niet dus.
Meer lucht dan patat.quote:
P A T A Tquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef Mender het volgende:
Gewoon voor 1,50 friet halen en dan mayo die je thuis al hebt er bij doen
Moet je naar de meet komen, dan zie je pas echt wat voor bakbeest het is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet waarom maar ik moest bij dat bakbeest van een machine/wagen/ding aan AlDie denken
Loop naar de maanquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet waarom maar ik moest bij dat bakbeest van een machine/wagen/ding aan AlDie denken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Loop naar de maan
Moet je dit magere ventje horenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet je naar de meet komen, dan zie je pas echt wat voor bakbeest het is.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
5 euro voor een patatje?
1.30-1,50 voor een patatje zonder...
Ah je was me voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waaom 50 cent (of meer) voor een sausje betalen als je die ook gewoon in de kast hebt staan?
Met je mondquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klein maar fijn, en de kleinheid compenseer ik ergens anders, laten we het daar maar op houden
Ja, die stonden er maandag trouwens nog steeds te tierenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef TJV het volgende:
Nu snap ik dat je bang was voor die Hongaren.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klein maar fijn, en de kleinheid compenseer ik ergens anders, laten we het daar maar op houden
Nah, ik ben 1.83m of 1.85m o.i.d.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef Lorrelies het volgende:
Je meent toch niet dat je echt zo klein bent hè?
Dan zou ik 10 cm langer zijn man
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom (hihi) ik aanzetten met mijn 1.65m
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]ik vind mijzelf niet lang.. maar das wel erg....
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik ben 1.83m of 1.85m o.i.d.
Al had ik daar met vogelkooi een discussie over, hij en ik schelen wel aardig wat terwijl hij aangeeft 1.85m te zijn o.i.d. (en mij stukken langer had verwacht)
SPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef Ame_thyst het volgende:
hoelang was ik ook alweerSPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
allebei drie centimeter stijf
HAR HAR HAR HAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Oeoeooeehooowow, netjes! Deftig spul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oeoeooeehooowow, netjes! Deftig spul!
Laat het nou toevallig appel met slagroom zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wat voor Vloai is dat?
Lijkt wel appel met slagroom ofzo
Jaja eckte limburger weet het weer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat het nou toevallig appel met slagroom zijn
Ah het lukt met je mierenkolonie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier vijf lekkere huishoudstertjes tegelijk
[ afbeelding ]
Allemaal dood, bak is weggetieft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah het lukt met je mierenkolonie?
Heb je echt de bak weggegooit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Allemaal dood, bak is weggetieft.
Ik had er een keer restjes kapsalon ingedaan, die beschimmelde omdat ze het niet lustten en nu zijn ze erg dood.
Jepquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb je echt de bak weggegooit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die nooit gebruikt heb hem daarom ook verkochtquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
510 ja, weliswaar niet mechanisch maar de g-toetsen maken dat al ruimschoots goed
hmm ja, er zijn er maar héél weinig die het kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wat trouwens echt lelijk is. Een piercing door de neus, net zo'n stier.
Wat heb je harde/zacht Dag/nacht lenzen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
ik en lenzen
2x ingehad en toen "fuck ik teveel moeite"
Downside: nerdlook
Heb nog zachte dag lenzen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat heb je harde/zacht Dag/nacht lenzen?
Ik laat ze er gewoon een paar dagen inquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb nog zachte dag lenzen.
Vind het alleen zo'n gepiel, bril zet ik sneller op
Ik denk dat het wel sneller gaat als ik ze dagelijks in zou doen, maar daar heb ik geen zin in.
Ik heb nog nooit iemand gezien die het kan hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hmm ja, er zijn er maar héél weinig die het kunnen hebben
je ogen ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprienVaren het volgende:
Ik moet mij binnenkort ook weer eens laten testen eigenlijk
Versterker voor je koptelefoon?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Toegevoegd aan het verlanglijstje:
[ afbeelding ]
Fiio e7 headphone amp.
yep. Geluidskaart van creative is niet genoeg om hem optimaal te benutten.quote:
Ja hoe meer je ziet hoe veiliger meestalquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe generaties Dell Ultrasharp?
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beste AlDie,
Uw bestelling met ordernummer piemel is verstuurd.
Bedankt voor uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
zit te kijken naar full-led ipv led edge-lit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja hoe meer je ziet hoe veiliger meestal
Heb net een nieuwe dell, zo'n isp scherm. wereld van verschil vergeleken met mijn oudere tft iedergeval. de kijkhoek van de backlight is alleen een beetje vaag./ erg gevoelig voor lightinval.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat is de duurdere versie denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zit te kijken naar full-led ipv led edge-lit.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:06 schreef Lorrelies het volgende:
Oh...
* Lorrelies geeft een virtuele knuffel aan Mendah
Ja sinds vandaag!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Lorrelies het volgende:
Heeft er hier iemand überhaupt een vriendin/verloofde/vrouw?
pics van jequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt op die meid waar bobber zich de elleboogartrose aan snokt.
Ik heb ook huiswerk. Komt zondag wel eens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
Bobber doet een keertje zijn huiswerk.
40 vrouwen, 400 kamelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Lorrelies het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Te lui, en het is toch niet de moeite waardquote:
Ja!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
Bobber doet een keertje zijn huiswerk.
Dit, zooo waarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ook huiswerk. Komt zondag wel eens.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef TJV het volgende:
[..]
40 vrouwen, 400 kamelen.HAHAHAHAH AIDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef MineraalWater het volgende:
Alles in een spoiler voor DrumstickZit om 7 uur niet meer op stage heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Hoe onaardig het ook klinkt, ik ben voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef drumstickNL het volgende:
Geen medische hulpmiddelen meer verstrekken aan africa
Nee anders zou er moeten staan: "Gekomen(hihi gekomen)"quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie?
http://forum.fok.nl/user/history/385589
Nope, kloon van iemand hier misschien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie?
http://forum.fok.nl/user/history/385589
Nopequote:
SPOILER: NSFL, bevat veel poep dus ja klikken op eigen risico. Ik ben wel zo lief dat ALS je per ongeluk op de spoiler klikt dat je dan alsnog eerst op de imgur link moet klikken :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
D:quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/W(...)tan_sky_burial_nsfl/
NSFW
hahaha snorriequote:
http://reddit.com/r/awwquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Lorrelies het volgende:
Stomme Bobber, kijk gewoon eens leuke en lieve dingen op het internet.
http://icanhas.cheezburger.com/lolcats of zo.
zoiets heb ik ook altijd na 10 posts.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
GADVERREDAMME EEN TEENNAGEL MET MADEN ERONDER!!
WAAROM KIJK IK NOU WEER /R/WTF?!?!?!![]()
Psy!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Lorrelies het volgende:
Ga zo door, later verdien ik veel geld aan je!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Lorrelies het volgende:
Ga zo door, later verdien ik veel geld aan je!![]()
Zo kennen we je tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ey maar lor, word ik nu echt geestelijk gestoord? Ik voel me vrolijk enzo![]()
PAGGA ARMquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb zo'n fucking pijn in mijn onderarm maar het is geen spierpijn the fuq.
quote:
Zou kunnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ey maar lor, word ik nu echt geestelijk gestoord? Ik voel me vrolijk enzo![]()
Maar Liesje, je weet toch dat heel FOK! een pen0r van 40 CM heeft? In slappe stand hequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zou kunnenIk vind de dingen die jij kijkt behoorlijk ziek en nou ja, het traumatiseert me niet maar dat zou best kunnen
Het is iig niet goed voor je kijk op de wereld, net als pornoKids van tegenwoordig denken dat iedereen een heule grote piem0l moet hebben en 2m ver kan dingessen en dat alleen vrouwen met hele grote nepborsten leuk zijn en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |