SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Dat kan je toch gewoon bij je mobiele internet instellingen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goedemorgen; kan nog steeds de plaatjes niet uitzetten dus ik post vandaag niet mee.
elke fatsoenlijke browser kan dat...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon bij je mobiele internet instellingen doen?Tenminste, ik kan dat wel. Plaatjes uitzetten of zelfs de hele opmaak van een site
Reuze handig.
Ik heb geen browser op mijn mobielquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
elke fatsoenlijke browser kan dat...
zelfs op oudere Windows mobile 5 toestellen kan dat in internet explorer
dat wat jij internet noemt is je browserquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb geen browser op mijn mobielTenminste, geen idee welke dat zou moeten zijn, er staat gewoon 'Internet'
Maar euh, ik ben dan ook niet de persoon met dat probleemDrumstick kan 't niet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
Geen Android... dat is het probleem, dat ding van mij is vaagIk kan geen apps niks, maar wel op internet en er zit wel Facebook en MSN op
Maar nou ja, ik hoef ook niet op internet of zo. Daar heb ik een computer voor
LG C360quote:
aha, heeft idd een speciaal OS erop staan.. (genaamd ThreadX) met de browser Phantomquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
LG C360
Heel fijn mobieltje. Accu die 2 weken mee gaat, werkt handig en snel, was goedkoop en hij is niet te groot
alles heeft te maken met de prijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Webshops die niet poste restante kunnen/willen sturen
Webshops die niet met DHL willen versturen
Zeker wel, wel vaker gedaan ook. Maar vandaag bestellen is morgen in huis en normaliter werk ik niet op zaterdag. Had nou ook niet de behoefte om daar aan te beginnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:05 schreef Ame_thyst het volgende:
naar je werk laten sturen een optie?
want daar had je vast nog niet aan gedacht
fixquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef drumstickNL het volgende:
Afgelopen vijf uur nog niks gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr je flevoboi
Ja je merkt wel wie er wel en wie er geen goed werk hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:17 schreef mschol het volgende:
deze topic reeks heeft eigenlijk maar 1 user nodig om zichzelf te vullen blijkt uit die stats
fixedquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja je merkt wel wie er wel en wie er geen werk hebben
Mender was na duizend posts gestopt, héquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat sinds wanneer sta ik in de top 10, en nog wel boven MendertWAT IS DEZE
Ja vandaar dat die bijna 200 extra posts heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mender was na duizend posts gestopt, hé
welke?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
Maar goed ik ga weer even heule oude spelletj0ns spel0n.
Dat zei hij en toen stopte hij volgens mij ook echt nog een paar dagen met postenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja vandaar dat die bijna 200 extra posts heeft
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Mender het volgende:
Af en toe heb ik zoiets van. Ja nou ga ik stoppen, ik zit hier te vaak! En dan kom ik een dag later weer terug
Ja klopt wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zei hij en toen stopte hij volgens mij ook echt nog een paar dagen met posten
En wij willen je ook helemaal niet weg hebben. Win Win tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Mender het volgende:
Af en toe heb ik zoiets van. Ja nou ga ik stoppen, ik zit hier te vaak! En dan kom ik een dag later weer terug
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En wij willen je ook helemaal niet weg hebben. Win Win toch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |