Maak me gekquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:10 schreef Klonk het volgende:
die van klop-klop, of saroma bananenpudding
En dan ook nog de lepel/spatel aflikken waarmee je het beslag in de vorm deed.quote:
eerst de kom helemaal leegspatelen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan ook nog de lepel/spatel aflikken waarmee je het beslag in de vorm deed.
Idem. Vooral als mijn vader een cake maakte, die liet extra veel over.quote:
Zaten jullie dan ook met een overdaad aan shampoo in het bad Adèle Bloermendaal na te doen? Of was die reclame later?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Wij kregen op dinsdagavond, als mijn moeder naar cursus ging, een Bros!
Die was later. En we hadden geen bad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef trabant het volgende:
[..]
Zaten jullie dan ook met een overdaad aan shampoo in het bad Adèle Bloermendaal na te doen? Of was die reclame later?
Hier moest ik het ook doen met een douchebak met een rand van ongeveer vijftien centimeter hoog en een wit afdekschijfje van Tiger Plastics op de afvoer. 'k Ben door dat speels schoon worden toch ook schoon speels gebleven...quote:
Jij bent toch hooguit 16?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef borbit het volgende:
Op woensdag avond als mijn ouders naar stelletjes avond waren mochten we altijd bij de buurman in de kelder spelen. En dan namen ze een MCdonalds cheeseburger voor ons mee als ze terug kwamen.
Die verkochten ze voor 25 cent in het voetbalstadion.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:56 schreef afstandbediening het volgende:
Mijn favoriet,
[ afbeelding ]
![]()
Vroeger vond ik die ook geweldig. Zal wel door de koetjes op de verpakking gekomen zijn... Wat een teleurstelling was dat toen ik die dingen jaren later in mijn kerstpakket tegen kwam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:56 schreef afstandbediening het volgende:
Mijn favoriet,
[ afbeelding ]
![]()
Hé je bent terug ! Ik dacht dat je was verzwunden!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Vroeger vond ik die ook geweldig. Zal wel door de koetjes op de verpakking gekomen zijn... Wat een teleurstelling was dat toen ik die dingen jaren later in mijn kerstpakket tegen kwam.
Ze zijn een hele tijd uit productie geweest omdat nederland blijkbaar te rijk geworden was voor dit soort armoedige chocola. Met komst van de crisis zijn ze geherintroduceerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Vroeger vond ik die ook geweldig. Zal wel door de koetjes op de verpakking gekomen zijn... Wat een teleurstelling was dat toen ik die dingen jaren later in mijn kerstpakket tegen kwam.
precies dat was echt geweldig als je de gehaktmolen mocht aflikken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
Voor mij was het geen slagroom of beslag maar rauw deeg of rauw gehakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |