Hoppetee!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef Ehhe het volgende:
Heb al wel een shirt, daar wil ik 30 keer 30 op schrijven. Of een 30 verkeersbord er op strijken, maar kan niet echt iets leuks vinden.
* Inlognaam roept heel hard: JALEEEEEEESAAAA!?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef espri het volgende:
[..]
dat hebben blondjes van 21 denk ik nog niet
Zien!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Ehhe het volgende:
Jaja, google had ik ook al aangeslingerd. Maar het is allemaal vrij lage resolutie. Heb inmiddels al wel wat gevonden geloof ik
Je gaat toch geen verkeersbord jatten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben eruit! Thanks voor het meedenken
ik ben 30.. help me met oversteken aub!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef Ehhe het volgende:
Heb al wel een shirt, daar wil ik 30 keer 30 op schrijven. Of een 30 verkeersbord er op strijken, maar kan niet echt iets leuks vinden.
Maar natuuuuuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat toch geen verkeersbord jatten.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben echt zo blij en belle krijgt een dikke knuffel van me, zij vertelde over dat zaakje en ik ben gewoon in 1 keer geslaagd,Belle je bent top
Hehe ja zoiets wil ik nog op de achterkant schrijven oidquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben 30.. help me met oversteken aub!!
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar tof dat je geslaagd bent!
ahhquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was echt ontzettend blij met je tip hoor en riep maar tegen mn aanstaande, Belle wist het, Belle heeft het goed aanbevolen hahha
toen eerst maar uitgelegd wie Belle is maar ik moest je ook namens hem ontzettend bedanken
Maar die stond je wel mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ahh![]()
Ik ben wel heel benieuwd! Heb ongeveer iedere jurk in die winkel aan gehad toen ik op zoek was naar mijn jurken voor dansexamen
Dat zou goed kunnen hahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef espri het volgende:
ja misschien heb je deze wel ook aangehad? tis een lange jurk...
eeeeuuhhhh ik weet niet of ik dat durfquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen hahanog even wachten, neem aan dat er wel een fotootje komt toch
Doe je zonder je hoofdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef espri het volgende:
[..]
eeeeuuhhhh ik weet niet of ik dat durf
hmm ff denken hoor haha, ik heb vanmiddag wel hel;e mooie foto,s gemaakt toen we thuis kwamen en wilde even in mn eigen omgeving nog eens draaien en glimmen voor de spiegelquote:
Oooh ik zou héél graag een fotootje willen zien van je mooie jurk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef espri het volgende:
[..]
hmm ff denken hoor haha, ik heb vanmiddag wel hel;e mooie foto,s gemaakt toen we thuis kwamen en wilde even in mn eigen omgeving nog eens draaien en glimmen voor de spiegel
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef dolfina-chica het volgende:
en hij is echt heel mooi hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |