35 euro duur?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Pulver het volgende:
is dat niet een beetje duur?
daar heb je twee telefoons voor.
dit is geen SENIOREN TELEFOONquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
http://www.kijkshop.nl/product/130316/samsung-gsm-telefoon-e1180/
stuk goedkoper.
en is rucky dan een Se-ni-oor-?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dit is geen SENIOREN TELEFOON
beter le-zen pulver
volgens djmo wel..quote:
dat is wel handigquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Papabear het volgende:
Voor ouderen is het een ideale telefoon. Er zit b.v. ook een alarmknop op de achterkant. Als ze daar op drukt, dan krijg ik meteen een SMS (je moet die knop wel minimaal 3 seconden ingedrukt houden).
En als er een telefoonnummer in moet worden gezet, of gewijzigd, dan kan dat op afstand via een sms. Moeders is er iig heel tevreden over
Het is dat er iemand heeft gezegd dat slap lullen verplicht was, anders zou ik pissig wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
volgens djmo wel..
dat was de grap waarschijnlijk
wrm pissig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is dat er iemand heeft gezegd dat slap lullen verplicht was, anders zou ik pissig worden
Het is ook een heel serieus topique hequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is dat er iemand heeft gezegd dat slap lullen verplicht was, anders zou ik pissig worden
DJMO weet dat ze zich nu op heel glad en dun ijs heeft begeven, die houdt zich nu wel rustig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
C'est un topique du tres serieux!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is ook een heel serieus topique he
Vous comprenez le moins. Heureusement, il est presque week-endquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
C'est un topique du tres serieux!
Oui, oui, oui!!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:43 schreef Pulver het volgende:
Okee, jullie spreken dus geen frans.
Ongeletterde BOEREN zijn jullie!!!
Grande de catastrofe!!!!
Du kikiuiqui!!
˙uɐʌ ʞɐz uǝǝb ɹɐɐp dɐus ʞıquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:43 schreef Pulver het volgende:
Okee, jullie spreken dus geen frans.
Ongeletterde BOEREN zijn jullie!!!
Grande de catastrofe!!!!
Du kikiuiqui!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |