Ik ben eigenlijk tot op heden zeer tevreden. Natuurlijk is de 4S geen straf, maar de 5 is een stikkie lichter en het scherm is ook prettig...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
In een slaapzak voor de deur liggen om een produkt te kopen dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog bol staat van de kinderziektes. Iemand met een beetje verstand in zijn hoofd wacht tot een paar maanden na de releasedatum met de aanschaf van consumentenelektronica. En wie nóg slimmer is, koopt de vorige generatie topmodel van een produkt tegen dumpprijzen, omdat het gros van de consumenten zich wijs laat maken dat alleen het nieuwste van het nieuwste voldoet. Maar blijkbaar is dat een gedachtengang die voornamelijk techneuten er op na houden...
Eerlijk is eerlijk. Ik ben momenteel op de Nexus 7 tablet aan het azen, maar de aanschaf daarvan kan ik prima voor me uit schuiven en dat is niet alleen omdat dat ding constant uitverkocht is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk tot op heden zeer tevreden. Natuurlijk is de 4S geen straf, maar de 5 is een stikkie lichter en het scherm is ook prettig...
"Je moet met je tijd meegaan" hoor ik dan meestal als ik zoiets ter sprake breng. Net alsof ze daar als individu geen vrije keuze in hebben. Ik denk dat op een bepaalde manier een hoop mensen dat ook niet hebben, want in alles is terug te zien dat mensen doen wat de ander ook doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef LXIV het volgende:
Dan doe je die smartphone toch gewoon weg en pak je ook een oude Nokia uit de la.
Wat ik ook een beetje triest vind is dat sommige mensen tegenwoordig meer in hun telefoon leven dan in de echte wereld. Dan ga ik bijvoorbeeld naar zwemles toe, en dan zitten sommige ouders echt drie kwartier lang alleen nog maar op dat schermpje te kijken. Terwijl ze ook naar hun kind dat zijn best doet zouden kunnen kijken.
Of mensen die in een mooi natuurgebied ook nog druk zitten te friemelen op dat scherm. Waarom ga je daar dan uberhaubt naar toe? Blijf dan gewoon binnen. Het is gelukkig nog steeds geen verplichting of zo. Gooi het gewoon weg, leef in het nu en de echte wereld. Praat met echte mensen en maak echte vrienden.
Als dat de gedachtegang van de techneuten is, ga ik toch erg twijfelen aan de kwaliteit van het product. Ze gaan er dus vanuit dat de gebruikers maar een jaar hun telefoon gebruiken, dus hoeven die telefoons ook max 1,5 jaar goed te werken. En geef ze groot gelijk. Waarom moeite steken om een duurzaam product te maken, als je weet dat de gebruikers ze toch weer na een jaar verruilen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
In een slaapzak voor de deur liggen om een produkt te kopen dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog bol staat van de kinderziektes. Iemand met een beetje verstand in zijn hoofd wacht tot een paar maanden na de releasedatum met de aanschaf van consumentenelektronica. En wie nóg slimmer is, koopt de vorige generatie topmodel van een produkt tegen dumpprijzen, omdat het gros van de consumenten zich wijs laat maken dat alleen het nieuwste van het nieuwste voldoet. Maar blijkbaar is dat een gedachtengang die voornamelijk techneuten er op na houden...
Sterker nog, als je het product te goed maakt, koopt niemand meer de nieuwe versie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als dat de gedachtegang van de techneuten is, ga ik toch erg twijfelen aan de kwaliteit van het product. Ze gaan er dus vanuit dat de gebruikers maar een jaar hun telefoon gebruiken, dus hoeven die telefoons ook max 1,5 jaar goed te werken. En geef ze groot gelijk. Waarom moeite steken om een duurzaam product te maken, als je weet dat de gebruikers ze toch weer na een jaar verruilen.
Het is ook dat ik in aanmerking kwam voor verlenging abbo, anders had ik net als met de 4S gewoon bij Apple besteld. Zoveel handiger, het kost alleen een paar weekjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik ben momenteel op de Nexus 7 tablet aan het azen, maar de aanschaf daarvan kan ik prima voor me uit schuiven en dat is niet alleen omdat dat ding constant uitverkocht is.
Haha apple fanboyquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk tot op heden zeer tevreden. Natuurlijk is de 4S geen straf, maar de 5 is een stikkie lichter en het scherm is ook prettig...
Integendeel. Alleen de iphone vind ik erg prettig. Voor de rest heb ik niets van apple.quote:
Als Apple liefhebber van het eerste uur schaam ik mij voor wat nu als Apple fanboys doorgaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zelfs als bezitter van een iPhone snap ik deze mensen niet
Dus ben jij een XBox fanboy?quote:Hoewel, ik stond zelf ook in de rij om 7 uur sochtends toen de XBOX 360 uitkwam.
Ik ben niet echt een xbox fanboy (hoewel ik wel erg te spreken ben over Xbox Live). Ik ben meer een game fanboy (zeker toen). Ik had gewoon enorm zin om eindelijk next-gen games te kunnen spelen en de Xbox was de eerste next-gen console die uitkwam. Uiteindelijk zou ik nog maanden gewacht moeten hebben voor de PS3.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als Apple liefhebber van het eerste uur schaam ik mij voor wat nu als Apple fanboys doorgaat.
[ afbeelding ]
[..]
Dus ben jij een XBox fanboy?Echte bazen hebben ook onderstaand en hoeven nooit in de rij te staan daar er altijd genoeg is voor de verkoop.
[ afbeelding ]
Enkel mijn velg is al duurder dan jouw iphone, maagdje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die Apple haten zijn gewoon jaloerse sloebers.
The fuck! Hofstadboefje is een negert!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Enkel mijn velg is al duurder dan jouw iphone, maagdje.
Mijn iPhone kostte dan ook niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Enkel mijn velg is al duurder dan jouw iphone, maagdje.
DS4 izzz razzzizt!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
The fuck! Hofstadboefje is een negert!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik de Samsung Galaxy S3 ook erg mooi vind?
Nee, jij (althans, xenofoob). Daarom is het ook grappig!quote:
Wat lul je dan over sloeber, appartementbewoner uit de boerenbiblepauperbelt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn iPhone kostte dan ook niks.
Paupertoestelletje dus...quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Is nog ietsepietsie goedkoper ook.
Waarom voelde jij je aangesproken, Vinex-tokkie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat lul je dan over sloeber, appartementbewoner uit de boerenbiblepauperbelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |