Nu kan het me niks meer schelen hoor, maar ik vind het wel irritant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn slechts gedachten en jouw verzet daartegen
Er zit wel een kern in, ja.quote:
Circle style.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff spacen om de diepere betekenis te snappen
Programma gaat ook nergens over, Mila Kunis wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind that 70s show echt ... ja... niet zo
Wow, dat kan je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Programma gaat ook nergens over, Mila Kunis wel.
Hai overigens, tijdje terug dat ik hier was.
Nee hoor, nog steeds in een relatie, dacht er alleen aan om weer eens hier te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wow, dat kan je wel zeggen ja.
Als mensen terugkomen zijn ze meestal weer single, dus stel me nu even gerust en zeg dat het niet zo is.
Ah mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds in een relatie, dacht er alleen aan om weer eens hier te kijken.
Ik zat een klein beetje vluchtig wat posts terug te lezen, eindelijk de ware gevonden Heloef?
Als dat zo is, goed om te horen.
In ieder geval een verbeterde situatie i.v.m 3-kwart jaar terugquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah mooi.
De ware, nee die ben ik niet tegen gekomen. Het geluk heb ik wel gevonden om het zo maar te zeggen.
Ik heb het versieren even op de laatste plaats gezet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
In ieder geval een verbeterde situatie i.v.m 3-kwart jaar terug.
Ik ga in ieder geval tukken, ik ga proberen om weer regelmatig wat te posten hier en wat posts mee te lezen, waarom nu ineens weer? Joost mag het weten.
Ik ben al expres eerder voor je opgestaan.quote:
Voor mij?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al expres eerder voor je opgestaan.
Natuurlijk, wekker gezet op mn vrije dag enz.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk, wekker gezet op mn vrije dag enz.
Joah. Maar ik ga wel wat productiefs doen vandaag. Beginnend met uit bed komen en even te douchen.quote:
Heb je over mij gedroomd?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Joah. Maar ik ga wel wat productiefs doen vandaag. Beginnend met uit bed komen en even te douchen.
Dat herinnert mij aan een droom van vannacht, waarin iemand vroeg: "Vergeet jij niet te douchen?" "Stink ik dan?" "Nogal ja".
Ik kan lekker stinken zonder dat jij t weet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je over mij gedroomd?Wauw.
Wat ga je beleven?
Ik stink ook een beetje nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan lekker stinken zonder dat jij t weet.
Ik ga boodschappen doen, huiswerk maken en werken. Dan komt mn mama bij ons eten en daarna feest met vriendengroep. Kijk mij n leven hebben.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan lekker stinken zonder dat jij t weet.
Ik ga boodschappen doen, huiswerk maken en werken. Dan komt mn mama bij ons eten en daarna feest met vriendengroep. Kijk mij n leven hebben.
Samen douchen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stink ook een beetje nu
Ook maar even onder de douche springen.
Dat is je bovenlip.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]ik ruik je hier.
Mensen met een leven.
quote:
Moet wel zeggen dat ik twijfels heb hoor over die relatie op dit moment. Het is echt een geweldige meid, echter ben ik denk ik veel te zelfstandig en ben ik iemand met veel te veel eigen plannen om een relatie te hebben. Ze doet meer voor de relatie dan ik en als ze langskomt vermaak ik mij wel maar ik zet liever lekker voor mijzelf een film of serie van mijn keuze op of game ik liever met wat vrienden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keyos is terug? En hij is nog steeds bij zijn meisje van vorig jaar?
Goed nieuws, goed nieuws.
Sorry als ik een beetje brutaal ben, maar voegt zij überhaupt iets toe aan je leven?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik twijfels heb hoor over die relatie op dit moment. Het is echt een geweldige meid, echter ben ik denk ik veel te zelfstandig en ben ik iemand met veel te veel eigen plannen om een relatie te hebben. Ze doet meer voor de relatie dan ik en als ze langskomt vermaak ik mij wel maar ik zet liever lekker voor mijzelf een film of serie van mijn keuze op of game ik liever met wat vrienden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk aan Kaneel.
Klinkt niet helemaal goed nee. Heb je daar met haar over gepraat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik twijfels heb hoor over die relatie op dit moment. Het is echt een geweldige meid, echter ben ik denk ik veel te zelfstandig en ben ik iemand met veel te veel eigen plannen om een relatie te hebben. Ze doet meer voor de relatie dan ik en als ze langskomt vermaak ik mij wel maar ik zet liever lekker voor mijzelf een film of serie van mijn keuze op of game ik liever met wat vrienden.
Ik speel heul niet met Legoquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk aan Kaneel.
Et tu?quote:
Ik vond dat stripje sowieso grappig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal goed nee. Heb je daar met haar over gepraat?
[..]
Ik speel heul niet met Lego
[..]
Et tu?
Ja, hij was ook wel grappig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond dat stripje sowieso grappig.
Krijg je daar niet heel stiekem een fijn kriebeltje van?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hij was ook wel grappig.
En het is leuk dat Mur aan mij denkt.
Nee, dat is het probleem hierin. Als je de vraag zou stellen of ik liever een dagje met wat vrienden ga doen of met haar kies ik denk ik voor mijn vrienden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry als ik een beetje brutaal ben, maar voegt zij überhaupt iets toe aan je leven?
Dus je hebt een relatie met iemand, maar het voegt verder niets toe aan je leven? Het komt op mij inderdaad over alsof je beter vrijgezel kunt zijn, lijkt me iets om over na te denken. Ook met betrekking tot je vriendin, het is anders niet echt eerlijk tegenover haar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem hierin. Als je de vraag zou stellen of ik liever een dagje met wat vrienden ga doen of met haar kies ik denk ik voor mijn vrienden.
Vervelende hierin is dat ik weet dat ik niet zo snel een zo makkelijk iemand als haar tegen ga komen en hoe ik er nu over denk volledig aan mijn kant ligt.
Overigens denk ik dat niet veel mensen wat kunnen toevoegen aan mijn leven, ik ga best wel eens de deur uit, leg makkelijk contacten , echter heb ik ook zeer veel tijd voor mijzelf nodig, daar past een relatie eigenlijk niet bij.
Kaneel, zie MLIG in het serieuze topic.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hij was ook wel grappig.
En het is leuk dat Mur aan mij denkt.
Een beetje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je daar niet heel stiekem een fijn kriebeltje van?
Jij hebt ze?quote:
Hoe jong ben jij dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo vaakZit in de leeftijd denk ik
Ik ook, maar was gewoon schaamluis. Ze hadden honger denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
Ik had net ook kriebeltjes.
Maar het bleek gewoon zakjeuk te zijn.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar was gewoon schaamluis. Ze hadden honger denk ik.
Dat is inderdaad nog jong. Maar oud genoeg.quote:
Stiekem wel hè. Zullen we ze samen voeren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]Dus het was jouw schuld.
Dus jij gaf mij kriebels! Eigenlijk heel romantisch.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog jong. Maar oud genoeg.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik hoor vanmiddag of maandag of ik op gesprek mag voor een hele toffe functie! Als marketing consultant voor een kleine onderneming.
Succes!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik hoor vanmiddag of maandag of ik op gesprek mag voor een hele toffe functie! Als marketing consultant voor een kleine onderneming.
Wat eten ze?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem wel hè. Zullen we ze samen voeren?
Nice! Alvast succes gewenstquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Schaamluis is aan het uitstervenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar was gewoon schaamluis. Ze hadden honger denk ik.
Ik ben 20.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
[..]Ik zal voor je duimen.
Hoiquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben 20.Maar ik vind mannen van een paar jaar ouder wel iets hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
[..]Ik zal voor je duimen.
quote:
Thanks, ik zal t wel ff laten weten.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoiik ben 27
Ik schijn ook out te zijn. Er zijn zelfs grijze haren bij me geconstateerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Checkquote:
Seks.quote:
Out? Heb je een klap van de molenwiek gehad?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schijn ook out te zijn. Er zijn zelfs grijze haren bij me geconstateerd.
Ik ben erg rebels.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schaamluis is aan het uitstervenomdat iedereen scheert
Twee maar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
M'n eerste grijze haar ontdekte ik toen ik 18 wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoiik ben 27
Hoe oud is je vriendin dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
23, volgende week 24, maar ze heeft moeite met onthouden hoe oud ik ben. Ze roept altijd dat ik 28 benquote:
Via een rietjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Out? Heb je een klap van de molenwiek gehad?
Maar toch.quote:
Kaal lijkt me niks. Ik ben liever grijs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n eerste grijze haar ontdekte ik toen ik 18 wasmijn eerste inhammen kwamen op mn 23e. Nu ben ik kaal
Ik scheer het twee keer per week, geloof me, dit is beter, ik leek 30+ nu lijk ik mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus wat typ ik slecht de laatste dagen.
[..]
Maar toch.
Ik vertelde het op werk, toen lachte een meisje me uit.
[..]
Kaal lijkt me niks. Ik ben liever grijs.
Waarom vertel je dat dan? Je kon ze nauwelijks zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus wat typ ik slecht de laatste dagen.
[..]
Maar toch.
Ik vertelde het op werk, toen lachte een meisje me uit.
[..]
Kaal lijkt me niks. Ik ben liever grijs.
Normaal haar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat dan? Je kon ze nauwelijks zien.
En idd, grijs > kaal. Want, haar.
Ik heb een bobbelig hoofd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik scheer het twee keer per week, geloof me, dit is beter, ik leek 30+ nu lijk ik mijn leeftijd.
Een collegatje die ik lang niet had gesproken wist dat ik die zaterdag niet kon werken (ze moest voor me invallen) en vroeg hoe het was. Toen vertelde ik er wat over.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat dan? Je kon ze nauwelijks zien.
En idd, grijs > kaal. Want, haar.
Ik weet het, ik ben geweldig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Normaal haar.Normale mensen.
HALFGODEN.
Van alle dingen die we samen beleefd hebben vertel je dit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een bobbelig hoofd.
[..]
Een collegatje die ik lang niet had gesproken wist dat ik die zaterdag niet kon werken (ze moest voor me invallen) en vroeg hoe het was. Toen vertelde ik er wat over.
Toen lachte ze me uit.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Van alle dingen die we samen beleefd hebben vertel je dit?
Ja he, we hebben ruim 4 uur met elkaar gestaan. Dan komen zulke dingen wel eens aan bod.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Van alle dingen die we samen beleefd hebben vertel je dit?
Ik heb een mooi kaal hoofdquote:
Wat heb je nog meer verteld dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he, we hebben ruim 4 uur met elkaar gestaan. Dan komen zulke dingen wel eens aan bod.
Vooral omdat ik haar wel eens plaag met haar (jonge) leeftijd en zij mij met de mijne.
quote:
19 jaar oud. 1.71 ongeveer. Kilotje of 53. Borsten zijn kleine B.quote:
Wat we hebben gedaan qua eten en drinken en dat je mee bent gegaan naar huis en achterop de fiets. Slapen, ontbijt. Vuige dingen heb ik slechts geïmpliceerd.quote:
Awww, wat hoffelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
19 jaar oud. 1.71 ongeveer. Kilotje of 53. Borsten zijn kleine B.
Heeft nu 10 maanden een relatie met haar vriend die ver weg studeert. Ze zien elkaar ieder weekend en soms door de week.
[..]
Wat we hebben gedaan qua eten en drinken en dat je mee bent gegaan naar huis en achterop de fiets. Slapen, ontbijt. Vuige dingen heb ik slechts geïmpliceerd.
Makkelijk in de zin dat ik heel erg veel kan en mag doen wanneer ze bij mij is. Het is niet iemand die constant je aandacht en tijd vraagt. Iemand die dat zou doen zou ik sowieso niet trekken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je hebt een relatie met iemand, maar het voegt verder niets toe aan je leven? Het komt op mij inderdaad over alsof je beter vrijgezel kunt zijn, lijkt me iets om over na te denken. Ook met betrekking tot je vriendin, het is anders niet echt eerlijk tegenover haar.
Wat bedoel je eigenlijk met 'makkelijk iemand'?
Jazeker. Ze weet ook beter dan naar dat soort dingen te vragen.quote:
Ze noemde jou een slet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ze weet ook beter dan naar dat soort dingen te vragen.
Ik vertelde hoe lang de date had geduurd en toen zei ze: "Ze is dus blijven slapen? Ow, je bent best een slet!"
Gezelligheid alom.
Nee, ik ook niet eigenlijk, hoewel aandacht op zijn tijd erg leuk kan zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Makkelijk in de zin dat ik heel erg veel kan en mag doen wanneer ze bij mij is. Het is niet iemand die constant je aandacht en tijd vraagt. Iemand die dat zou doen zou ik sowieso niet trekken.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ze weet ook beter dan naar dat soort dingen te vragen.
Ik vertelde hoe lang de date had geduurd en toen zei ze: "Ze is dus blijven slapen? Ow, je bent best een slet!"
Gezelligheid alom.
Fijn om als vrouw een keer niet de slet te zijn.quote:
Vrouwen zijn per definitie slettenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijn om als vrouw een keer niet de slet te zijn.
Kwam waarschijnlijk omdat ik zei dat je mij versierd had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijn om als vrouw een keer niet de slet te zijn.
Dat klopt wel een beetje. Ik heb jou gewoon gehosseld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam waarschijnlijk omdat ik zei dat je mij versierd had.
Jij bent ook een enorme slet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje. Ik heb jou gewoon gehosseld.
Mijn ex noemde me overigens wel een slet. Ik had hem bijna geklapt.
Ik weet niet of ik een foto van mijn zustersletje aan jou kan geven. Zij heeft ook recht op privacy.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent ook een enorme slet.
Net als die vriendin van je. Wanneer krijg ik nou die foto van haar?
Een sletten vriendin? Daar wil ik ook meer van wetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent ook een enorme slet.
Net als die vriendin van je. Wanneer krijg ik nou die foto van haar?
De Kooi, jwt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat schattig.
Waar kan ik haar vinden?
He just jelly.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje. Ik heb jou gewoon gehosseld.
Mijn ex noemde me overigens wel een slet. Ik had hem bijna geklapt.
privacy is overrated en geldt niet in geval van sletten, ik bedoel, ervaringen moeten toch uitgewisseld kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een foto van mijn zustersletje aan jou kan geven. Zij heeft ook recht op privacy.
Ja, want zijn chick woont nog bij haar ouders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Kooi, jwt.
[..]
He just jelly.
Maar zij is m'n beste wijffie, ik zal haar vertrouwen niet breken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
privacy is overrated en geldt niet in geval van sletten, ik bedoel, ervaringen moeten toch uitgewisseld kunnen worden.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een foto van mijn zustersletje aan jou kan geven. Zij heeft ook recht op privacy.
Is ze heet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zij is m'n beste wijffie, ik zal haar vertrouwen niet breken.
Er is iets mis met dat hondje.quote:
Je blijft van d'r af.quote:
Lekkere wijffies zijn maatschappelijk bezitquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zij is m'n beste wijffie, ik zal haar vertrouwen niet breken.
Awwww, cute. Maar ik weet ook dat ze kunnen bijten en smerig kunnen schijten. Maakt ze al gelijk minder schattig.quote:
Wat ben je toch ook een White Knightquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik offer me op om haar uit kaneels handen te houden.
Dat is m'n eigen glazen ingooien, snap dat dan.quote:
Wat draai je Sint?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet vergeten allemaal in te tunen bij radio 49 rond 22:00
DJ sint in da house
Ik zou de foto maar gewoon geven..quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww, cute. Maar ik weet ook dat ze kunnen bijten en smerig kunnen schijten. Maakt ze al gelijk minder schattig.
Nevah.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou de foto maar gewoon geven..
[ afbeelding ]
Mag ze niet meedoen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is m'n eigen glazen ingooien, snap dat dan.
quote:
Nee.quote:
Helder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Daar we hebben we het wel eens over gehad en we kwamen tot de conclusie dat de vriendschap vanaf dat punt nogal awkward zou zijn.
Ik weet niet eens meer in welke context dat was. We hebben ook wel eens gedaan alsof we een lesbisch stel waren, everyone bought it.quote:
Ja, die dingen komen wel eens ter sprake. Ik ken het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer in welke context dat was. We hebben ook wel eens gedaan alsof we een lesbisch stel waren, everyone bought it.
Dat vond jij niks?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die dingen komen wel eens ter sprake. Ik ken het.
Met een vriendin ook wel eens over gehad. Zij zou iig graag willen kijken als ik het met een man deed.
Meedoen is wel leuker. Ik zou ook wel eens n MMV trio willen.quote:
Ik denk dat meer vrouwen dat willen dan mannenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meedoen is wel leuker. Ik zou ook wel eens n MMV trio willen.
Als jij nou een leuke kerel zoekt kunnen we van startquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
We doen wel eens dingen samen hoor, probleem is dat ze heel erg veel werkt en stage loopt waardoor er niet heel erg veel dagen over zijn dat we wat kunnen doen. Daarbij heb ik ook mijn dingen in het weekend (naar voetbal met vrienden) waardoor je op die dag ook niets kan doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet eigenlijk, hoewel aandacht op zijn tijd erg leuk kan zijn.Maar als zij meer een soort meubelstuk is geworden, vraag ik me af of je überhaupt wel wat hebt aan zo'n relatie. Doen jullie wel eens dingen samen? Vind je het fijn om bij haar te zijn? Is er nog intimiteit?
Kaneel is leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als jij nou een leuke kerel zoekt kunnen we van start
Lijkt me beiden wel leuk, maar anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi. Jij ook hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik zeg jou nu alvast..... je waardeert pas iets als je het kwijt bent....quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
We doen wel eens dingen samen hoor, probleem is dat ze heel erg veel werkt en stage loopt waardoor er niet heel erg veel dagen over zijn dat we wat kunnen doen. Daarbij heb ik ook mijn dingen in het weekend (naar voetbal met vrienden) waardoor je op die dag ook niets kan doen.
Afgelopen weekend heb ik bijvoorbeeld aangegeven dat ze beter niet kon komen omdat ik meer behoefte had om een spel met wat vrienden online te spelen dat net was uitgekomen (Borderlands 2). Op dat spel heb ik jaren gewacht, wat dus inhoud dat bij mij dat spel belangrijker is voor dat weekend dan haar.
Er is nog wel intimiteit, het initiatief hiervoor ligt echter vrijwel volledig bij haar kant. Ik ben geen persoon die klef doet, constant lieve woordjes zegt, complimentjes geeft. Integendeel zelfs, ben vrij hard, direct en niet zo heel erg emotioneel. We hebben ook nooit ruzies wat dat betreft.
Ik kijk het allemaal nog wel even aan, we hadden plannen om binnenkort naar Disneyland Parijs te gaan, echter wil ik toch wel enigzins voorzichtig zijn met het boeken daarvan. Ik wil niet dat die reis geboekt wordt en dat het daarna fout gaat.
Hmmm, jullie levens lopen een beetje langs elkaar. Hoeft geen breekpunt te zijn, meestal als je het allebei druk hebt is het niet erg. Maar er moet wel ruimte zijn voor de relatie, vind ik persoonlijk. Anders is de toevoegde waarde inderdaad minimaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
We doen wel eens dingen samen hoor, probleem is dat ze heel erg veel werkt en stage loopt waardoor er niet heel erg veel dagen over zijn dat we wat kunnen doen. Daarbij heb ik ook mijn dingen in het weekend (naar voetbal met vrienden) waardoor je op die dag ook niets kan doen.
Afgelopen weekend heb ik bijvoorbeeld aangegeven dat ze beter niet kon komen omdat ik meer behoefte had om een spel met wat vrienden online te spelen dat net was uitgekomen (Borderlands 2). Op dat spel heb ik jaren gewacht, wat dus inhoud dat bij mij dat spel belangrijker is voor dat weekend dan haar.
Er is nog wel intimiteit, het initiatief hiervoor ligt echter vrijwel volledig bij haar kant. Ik ben geen persoon die klef doet, constant lieve woordjes zegt, complimentjes geeft. Integendeel zelfs, ben vrij hard, direct en niet zo heel erg emotioneel. We hebben ook nooit ruzies wat dat betreft.
Ik kijk het allemaal nog wel even aan, we hadden plannen om binnenkort naar Disneyland Parijs te gaan, echter wil ik toch wel enigzins voorzichtig zijn met het boeken daarvan. Ik wil niet dat die reis geboekt wordt en dat het daarna fout gaat.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als jij nou een leuke kerel zoekt kunnen we van start
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me beiden wel leuk, maar anders.
[..]
Hihi. Jij ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Stomme mannen die bang zijn homo te worden wanneer ze een naakte man aanrakenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij niet kennen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme mannen die bang zijn homo te worden wanneer ze een naakte man aanraken.
Als een spel belangrijker is dan je vriendin, dan moet je je eens goed achter je oren gaan krabbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja idd. Hoewel wat gay action niet verkeerd is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme mannen die bang zijn homo te worden wanneer ze een naakte man aanraken.
Ik ken jou ook niet. Wie ben jij?quote:
[cliche]quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja idd. Hoewel wat gay action niet verkeerd is.
Ik ben asociaal, als ik een MVM trio doe, dan wil ik alle aandachtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja idd. Hoewel wat gay action niet verkeerd is.
Jawel hoor, we hebben laatst nog even bij elkaar gezeten omdat ze vond dat ze te weinig aandacht van mij kreeg en het gevoel had dat ze moest vechten voor mijn aandacht, wat ook wel klopt. Echter heb ik het toen niet gehad over de gevoelens die spelen in mijn hoofd. Ik twijfel echter nog veel te veel over dingen om een knoop door te hakken, zoals ik al zei is ze niet veeleisend , want ik laat mij natuurlijk niet vertellen of ik wel of niet naar een voetbalwedstrijd mag, dan had het ook nooit wat geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, jullie levens lopen een beetje langs elkaar. Hoeft geen breekpunt te zijn, meestal als je het allebei druk hebt is het niet erg. Maar er moet wel ruimte zijn voor de relatie, vind ik persoonlijk. Anders is de toevoegde waarde inderdaad minimaal.
Als je nog van d'r houdt en een toekomst met haar ziet, zou ik het inderdaad niet te snel uitmaken. Mocht het je dwars zitten, kun je er dan met haar over praten? Kan ze daar goed mee omgaan?
Ik word gewoon opgewonden van gay action.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben asociaal, als ik een MVM trio doe, dan wil ik alle aandacht.
Ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word gewoon opgewonden van gay action.
Niet te lang twijfelen, daar heb je zowel je zelf als je vriendin mee. Ik kan het weten, ik ben een echte twijfelkont. Het duurde heel lang voordat ik de beslissing had gemaakt om mijn relatie tot halt te roepen. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik het gedaan heb, want we waren gewoon huisgenoten/mate in plaats van lovers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hebben laatst nog even bij elkaar gezeten omdat ze vond dat ze te weinig aandacht van mij kreeg en het gevoel had dat ze moest vechten voor mijn aandacht, wat ook wel klopt. Echter heb ik het toen niet gehad over de gevoelens die spelen in mijn hoofd. Ik twijfel echter nog veel te veel over dingen om een knoop door te hakken, zoals ik al zei is ze niet veeleisend , want ik laat mij natuurlijk niet vertellen of ik wel of niet naar een voetbalwedstrijd mag, dan had het ook nooit wat geworden.
Het probleem is wel een beetje dat ik nu niet weet of dit bij een andere relatie ook gaat gebeuren bij mij, of dat het aan de persoonlijkheid van m'n huidige vriendin ligt waar ik misschien dan wel op uitgekeken ben. Ze is vrij huiselijk en niet heel erg spraakzaam, ik moet daardoor altijd de gesprekken om gang houden (wat ik vrij hinderlijk vind).
Zeg gelijk even dat je mij een foto hebt gegeven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
Speak of the devil, krijg net een WA van d'r .
Een beetje. Maar ligt eraan wat ze doen. Ik vind vagina's namelijk heel eng en vies.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik word ook niet opgewonden van lesbian action.
Lol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg gelijk even dat je mij een foto hebt gegeven.
Serieusquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ligt eraan wat ze doen. Ik vind vagina's namelijk heel eng en vies.
Zeg: Ik heb je foto aan een hete boy gegeven.quote:
Ja ... stom aangezien ik er zelf één heb. Maar ik vind ze lelijk en eng en vies. Geef mij maar een lekkere pik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Eng en vies niet, ik vind ze ook niet mooi. Maar wel lekker om te likken
.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg: Ik heb je foto aan een hete boy gegeven.
Als ze boos is dan zeg je: GRAPJE
En als ze niet boos is geef je mij de foto.
Ik vind penissen ook lelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ... stom aangezien ik er zelf één heb. Maar ik vind ze lelijk en eng en vies. Geef mij maar een lekkere pik.
Sommige vind ik oprecht mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind penissen ook lelijk. Lekker om aan te likken en te zuigen, maar de schoonheidsprijs verdienen ze niet.
Sja, E-peners he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet. Wie ben jij?
Maar, serieus. Op FOK! zijn er opeens heel veel mannen die wel willen, maar in het echte leven valt dat nog heel erg tegen.
Pics, jonguh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Tight ass, would fuck again. 4,5/5 stars."
Dat.quote:Ik zou het natuurlijk ook best eng en spannend vinden. Maar ik ben er benieuwd genoeg naar.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom kan ik niet quoten?
@Fera, ieder zijn ding. Ik vind lichamen heel mooi, maar een penis an sich, nee. Zelfde geldt voor een vagina.
Kan niemand quoten of zo? Ik zie steeds een Error bij jouw posts.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Ruilen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige vind ik oprecht mooi.In Californication was er zo'n vrouw die penissen fotografeerde voor een boek. Ik zou zo'n boek serieus kopen.
Ja, er rust in bepaalde sferen een bepaald taboe op, blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
@Kaneel: Ik denk dat meer mannen dat zijn, maar het niet durven uit te spreken of zo?
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, E-peners he?
Ik zou het natuurlijk ook best eng en spannend vinden. Maar ik ben er benieuwd genoeg naar.
Recentelijk als in hoe?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het op zich ook wel. Homo zijn is pas redelijk recent geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ja, er rust in bepaalde sferen een bepaald taboe op, blijkbaar.
De homo's die in de grachten varen in een rooie string zijn een subcultuur apart, en dat doen ze maar 1x per jaar en je hoeft er niet bij te zijn, ik snap niet dat mensen daar last van hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
@Sint, sinds eind '90 of zo? Homohuwelijken en dergelijke.
En ja, sommige mensen hebben moeite homo's te accepteren. Maar daar heb ik eerlijk gezegd ook wel last van wanneer ik ze weer eens door de grachten zie varen in een roze string.
Dan denk ik ook, moet dat nou?
Even testen. In een andere SC kunnen ze wel gewoon quoten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, FOK! is mooi van de kaart.
Ik ga zo m'n hondje maar eens naschilderen of zo. Dit is geen doen.
Waarom kunnen jullie niet quotenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
@Kapoentje,
Maar het helpt niet.
"hier hebben we een dag om te laten zien dat we ook gewoon normale toffe mensen zijn, laten we ons zo bizar mogelijk kleden en gedragen."
Daar heb je wel een punt Sint.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie niet quoten
En zoals ik zeg het is een aparte subcultuur, je hebt ook extreme gothics of cybertgoths, castlefest, elf fantasy fair, anime cosplay. Die krijgen ook af en toe een event om zich helemaal uit te dossen. Ik zie er geen verschil in hoor
quote:
Ik kan jou wel quotenquote:
Jou ook!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
Error #34 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Anders wen ik het teveel af.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
Error #32 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Haha ja he flips.Puinhoop gelijk
Fixed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Whahaha ja best bizar. Kan er zelf ook niet helemaal bij. Ik had verliefdheid afgezworen omdat alle vrouwen gewoon kuthoeren zijn
Dat is gewoon bullshit en dat weet je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Whahaha ja best bizar. Kan er zelf ook niet helemaal bij. Ik had verliefdheid afgezworen omdat veel vrouwen gewoon kuthoeren zijn
Ik was al bijna weer gaan werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadNu moet ik actief meelezen.
Dat soort dingen zijn leuk hè.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef Monopoly het volgende:
@Fera
Leuk meisje ontmoet, diepe gesprekken gevoerd, en ben er vannacht blijven slapen.Vlinders in de buik nu
Jeetje dat had wel heel extreem geweestquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was al bijna weer gaan werken.
Ik ben geen kuthoer.quote:
Dan kan je inderdaad beter alle vrouwen gewoon over een kam scheren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Naja Samz, het is ook wel wat overdreven, maar gewoon veel vrouwen hebben mij echt genaaid of hart gebroken. Kon er weinig vertrouwen in houden
Een heeeeel eng moment.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje dat had wel heel extreem geweest
Wauw, een vrouw die zichzelf geen kuthoer vindt, dat bewijst mijn ongelijk wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen kuthoer.
Maar goed, als jij zo wilt denken, veel plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Ja Samz, vreemd als mannen zulke emoties tonen he
Normaal weg gelegd voor vrouwenIk snap wel dat mannen emoties tonen, doe niet zo mal. Maar zeggen dat alle vrouwen kuthoeren zijn is gewoon kortzichtig en daar heb je alleen jezelf maar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf lekker je pessimistische zelfquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een heeeeel eng moment.
[..]
Wauw, een vrouw die zichzelf geen kuthoer vindt, dat bewijst mijn ongelijk wel.De rest vond het ook van zichzelf enzo.
![]()
. Je komt er vast wel een keer eentje tegen die ook zo over mannen denkt, jackpot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Tering, anders neem je het allemaal niet zo enorm serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
Blijf lekker je pessimistische zelf. Je komt er vast wel een keer eentje tegen die ook zo over mannen denkt, jackpot.
Niet dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Nee vrouwen die lief zijn daar heb je altijd wat aan.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind jou wel lief.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Tuurlijk zijn die mannen er, ik kan ze voor je aanwijzenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering, anders neem je het allemaal niet zo enorm serieus.![]()
Maar je snapt natuurlijk dat jouw opmerking kant nog wal raakt.
Ik durf er zo 1k op in te zetten dat er een aantal mannen zijn die jou een enorme kuthoer vinden.
Schattige bitch, best of both worlds.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Er zijn natuurlijk ook alleen maar de opties lief en kuthoerquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Ben je zo enorm onzeker dat je daar zo fel op moet duiken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die mannen er, ik kan ze voor je aanwijzen. Maakt dat meteen alle vrouwen kuthoeren, nee
.
Maar whatever.
Nee. Altijd lief zijn kan nadelig zijn. Soms wil je gewoon een potje bekvechten en dan heb je een chick die lief is en alles goed wil maken en onderdanig wordt blablabla enzoquote:
Vind je dit fel? Ik vind het gewoon een stomme uitspraak. En ja, ik ben heel erg onzeker, dank je voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je zo enorm onzeker dat je daar zo fel op moet duiken?
Of denk je dat je je zelf gewoon als een enorme kuthoer hebt gedragen, dat je dat toch goed wil praten ofzo?
Krijg je hele scheve verhoudingen van idd. Niet gezond.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Altijd lief zijn kan nadelig zijn. Soms wil je gewoon een potje bekvechten en dan heb je een chick die lief is en alles goed wil maken en onderdanig wordt blablabla enzo
Good for you.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Ja Kaneel. De wereld is een stuk minder kwaadaardig nu
Zo zwart- wit bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook alleen maar de opties lief en kuthoer.
Geen dank.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dit fel? Ik vind het gewoon een stomme uitspraak. En ja, ik ben heel erg onzeker, dank je voor de bevestiging.
En het is jezelf.
Uiteraard, daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schattige bitch, best of both worlds.
Bekvechtenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je hele scheve verhoudingen van idd. Niet gezond.
Ruzie in een relatie houdt het gezond.
Waarom moet je eigenlijk perse ruzie hebben in een relatie? En wat is de definitie van ruzie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zwart- wit bedoelde ik het niet.Zal voortaan iets specifieker zijn.
Rustig maar Samzz. Jij hebt geen reden tot onzeker zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dit fel? Ik vind het gewoon een stomme uitspraak. En ja, ik ben heel erg onzeker, dank je voor de bevestiging.
En het is jezelf.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je hele scheve verhoudingen van idd. Niet gezond.
Ruzie in een relatie houdt het gezond.
Mening.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Rustig maar Samzz. Jij hebt geen reden tot onzeker zijn.![]()
Klinkt goed, ik hou niet van bekvechten, een meid moet gewoon haar klep houdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Altijd lief zijn kan nadelig zijn. Soms wil je gewoon een potje bekvechten en dan heb je een chick die lief is en alles goed wil maken en onderdanig wordt blablabla enzo
Maar waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit.
Nu voel ik me ongemakkelijk.
Dat is een hele geruststelling.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Monopoly het volgende:
Kaneel: Dat zien we nog welAls er bier in de kneiter zit ziet de wereld er weer anders uit hahaha
Laat mij gewoon lief zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mening.![]()
Overigens is iedereen wel ergens onzeker over.
Ik denk dat jij ook wel weet dat dit soort uitspraken toch niet helpen, hequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Rustig maar Samzz. Jij hebt geen reden tot onzeker zijn.![]()
Stomme troll.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik hou niet van bekvechten, een meid moet gewoon haar klep houden
Ja, dat weet ik. Uit ervaring. Maar soms kreeg ik toch een warm gevoel als iemand dat tegen me zei.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel weet dat dit soort uitspraken toch niet helpen, he.
Ik ben inmiddels zo verneukt dat ik denk, dat zeggen ze maar om aardig te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Uit ervaring. Maar soms kreeg ik toch een warm gevoel als iemand dat tegen me zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |