Nu kan het me niks meer schelen hoor, maar ik vind het wel irritant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn slechts gedachten en jouw verzet daartegen
Er zit wel een kern in, ja.quote:
Circle style.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff spacen om de diepere betekenis te snappen
Programma gaat ook nergens over, Mila Kunis wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind that 70s show echt ... ja... niet zo
Wow, dat kan je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Programma gaat ook nergens over, Mila Kunis wel.
Hai overigens, tijdje terug dat ik hier was.
Nee hoor, nog steeds in een relatie, dacht er alleen aan om weer eens hier te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wow, dat kan je wel zeggen ja.
Als mensen terugkomen zijn ze meestal weer single, dus stel me nu even gerust en zeg dat het niet zo is.
Ah mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds in een relatie, dacht er alleen aan om weer eens hier te kijken.
Ik zat een klein beetje vluchtig wat posts terug te lezen, eindelijk de ware gevonden Heloef?
Als dat zo is, goed om te horen.
In ieder geval een verbeterde situatie i.v.m 3-kwart jaar terugquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah mooi.
De ware, nee die ben ik niet tegen gekomen. Het geluk heb ik wel gevonden om het zo maar te zeggen.
Ik heb het versieren even op de laatste plaats gezet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
In ieder geval een verbeterde situatie i.v.m 3-kwart jaar terug.
Ik ga in ieder geval tukken, ik ga proberen om weer regelmatig wat te posten hier en wat posts mee te lezen, waarom nu ineens weer? Joost mag het weten.
Ik ben al expres eerder voor je opgestaan.quote:
Voor mij?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al expres eerder voor je opgestaan.
Natuurlijk, wekker gezet op mn vrije dag enz.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk, wekker gezet op mn vrije dag enz.
Joah. Maar ik ga wel wat productiefs doen vandaag. Beginnend met uit bed komen en even te douchen.quote:
Heb je over mij gedroomd?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Joah. Maar ik ga wel wat productiefs doen vandaag. Beginnend met uit bed komen en even te douchen.
Dat herinnert mij aan een droom van vannacht, waarin iemand vroeg: "Vergeet jij niet te douchen?" "Stink ik dan?" "Nogal ja".
Ik kan lekker stinken zonder dat jij t weet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je over mij gedroomd?Wauw.
Wat ga je beleven?
Ik stink ook een beetje nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan lekker stinken zonder dat jij t weet.
Ik ga boodschappen doen, huiswerk maken en werken. Dan komt mn mama bij ons eten en daarna feest met vriendengroep. Kijk mij n leven hebben.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan lekker stinken zonder dat jij t weet.
Ik ga boodschappen doen, huiswerk maken en werken. Dan komt mn mama bij ons eten en daarna feest met vriendengroep. Kijk mij n leven hebben.
Samen douchen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stink ook een beetje nu
Ook maar even onder de douche springen.
Dat is je bovenlip.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]ik ruik je hier.
Mensen met een leven.
quote:
Moet wel zeggen dat ik twijfels heb hoor over die relatie op dit moment. Het is echt een geweldige meid, echter ben ik denk ik veel te zelfstandig en ben ik iemand met veel te veel eigen plannen om een relatie te hebben. Ze doet meer voor de relatie dan ik en als ze langskomt vermaak ik mij wel maar ik zet liever lekker voor mijzelf een film of serie van mijn keuze op of game ik liever met wat vrienden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keyos is terug? En hij is nog steeds bij zijn meisje van vorig jaar?
Goed nieuws, goed nieuws.
Sorry als ik een beetje brutaal ben, maar voegt zij überhaupt iets toe aan je leven?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik twijfels heb hoor over die relatie op dit moment. Het is echt een geweldige meid, echter ben ik denk ik veel te zelfstandig en ben ik iemand met veel te veel eigen plannen om een relatie te hebben. Ze doet meer voor de relatie dan ik en als ze langskomt vermaak ik mij wel maar ik zet liever lekker voor mijzelf een film of serie van mijn keuze op of game ik liever met wat vrienden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk aan Kaneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |