SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:
Ja het Haren geneuzel, maar discussie met sp3c zijn meestal wel aardigquote:
quote:
Ik denk dat ik te oud ben om te weten wat Fokkedupjeugd isquote:
Mooie tijd om dat te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:38 schreef BredeBradda het volgende:
Nog steeds wakker, huiswerk maken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:38 schreef BredeBradda het volgende:
Nog steeds wakker, huiswerk maken
Niet té lang nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme al een uur bezig met hoe de Economie van Rusland was voor de 2e wereldoorlog.
Arjan Uitmanquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme al een uur bezig met hoe de Economie van Rusland was voor de 2e wereldoorlog.
quote:
Een woestijnvos. Een legendequote:
Arjan uitman???quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een woestijnvos. Een legende
Werkstuk moet af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Arjan uitman???
Ken hem niet, dus geen legende.
Maar zeg bredebroeder, moet jij niet eens tukkie gaan doen ?
Zet dit nu dan ff hard aan!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Werkstuk moet af.
Vandaag wordt wss geen slapen
Altijd leuk he die last-minute klusjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Werkstuk moet af.
Vandaag wordt wss geen slapen
Hij is wel eens langsgeweest bij mij toen ik een vuurwerkpakket had gewonnen in 2002 ofzo xD.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een woestijnvos. Een legende
het kan niet leukerquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk he die last-minute klusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |